Een ware man komt al klaar bij haar speeches.quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:18 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
http://wtfdraagtmart.wordpress.com/
Hm, de mijnwerkers waren mannelijker dan jij, vermoed ik.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een ware man komt al klaar bij haar speeches.
Ze heeft wel wat.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een ware man komt al klaar bij haar speeches.
Ze zijn niet de enige met vieze handjes hoor Koos, noch de enigen die tunnels verkennen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hm, de mijnwerkers waren mannelijker dan jij, vermoed ik.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze zijn niet de enige met vieze handjes hoor Koos, noch de enigen die tunnels verkennen.
Haha, wat een held.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:18 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
http://wtfdraagtmart.wordpress.com/
Merci beaucoup, maar het is gewoon gemaakt door de edele heren der GC forum.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ze heeft wel wat.![]()
Wel een mooie UI heeft die kennis van je gemaakt
Verschil is dat jij......nee, laat maar. Ik houd hiermee op. Klaar. Finito. Niet meer happen als VS weer eens iets smerigs schrijft.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze zijn niet de enige met vieze handjes hoor Koos, noch de enigen die tunnels verkennen.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Verschil is dat jij......nee, laat maar. Ik houd hiermee op. Klaar. Finito. Niet meer happen als VS weer eens iets smerigs schrijft.
Als je buurman dit door het raam leest staat er morgen een brandend kruis in je voortuin.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Verschil is dat jij......nee, laat maar. Ik houd hiermee op. Klaar. Finito. Niet meer happen als VS weer eens iets smerigs schrijft.
Dat zag ikquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:28 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik zal eens kijken of ik een levende UI van Bodar kan maken![]()
Dan heb ik DN vast op de kast.
Kan je gewoon aanvragen in GC, zal even link opzoeken.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:28 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik zal eens kijken of ik een levende UI van Bodar kan maken![]()
Dan heb ik DN vast op de kast.
Ik FOK! daarom altijd met de gordijnen dicht.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:29 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Als je buurman dit door het raam leest staat er morgen een brandend kruis in je voortuin.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:29 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Als je buurman dit door het raam leest staat er morgen een brandend kruis in je voortuin.
Wie gaat die priester uitleggen dat hij best homo kan zijn zonder uitgerekt sterretje.quote:
Dat ie een gever is ipv een ontvanger bedoel je?quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wie gaat die priester uitleggen dat hij best homo kan zijn zonder uitgerekt sterretje.
Gaat het niet over wezens die van de sterren komen dan gaat het wel weer over bruine sterren.quote:
Iemand moet het niveau van de Frontpage toch garanderen?quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gaat het niet over wezens die van de sterren komen dan gaat het wel weer over bruine sterren.
Elementary, my dear Watson.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat ie een gever is ipv een ontvanger bedoel je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |