HPquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:12 schreef Dutchnative het volgende:
Dadelijk naar HP
Ga voor de grap eens naar Google Translate en vertaal Zweinstein naar het Engels
Nummer 2 is weer lekker afgunstig.quote:The Issue
Hospitals have requested that they be allowed to pay people for donating blood and other bodily organs, such as kidneys.
The Debate
1. "We remain critically short of blood plasma and various organs," says Cerbie One hospital administrator Naki Winters. "Especially hearts. A good heart is hard to find. But if we were allowed to pay for donations, we'd get more of them and could save more lives. Plus the donor takes home a few hundred Aspers in compensation. Unless it's a post-mortem donation, of course. In that case we'd pay the family."
This is the position your government is preparing to adopt.
2. "Great idea," says social commentator Konrad Wong. "Except for one thing. You know who's going to be selling their organs? Poor people! They'll be so desperate for money that they'll sell their own kidneys. Well, a kidney. This is just another way for the rich to buy themselves a better life at the expense of the poor. It must be outlawed."
Is dat schelden?quote:
Neequote:Op woensdag 13 juli 2011 17:13 schreef Voorschrift het volgende:
Oh dear, toch niet de marathon die overal gehouden wordt deze dagen?
Het is niet eerlijk als mensen met geld dat geld gebruiken om een beter leven te hebben dan de armen?quote:
Je hebt gelijk, had uiteraard 'ongeschoren' er voor moeten plakken voor de extra walging.quote:
Heb zo het idee dat Piet daar niet erg mee zit.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou het is eerder een constatering.
Dat denk ik ook niet. Anders zou ik het ook niet gezegd hebbenquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb zo het idee dat Piet daar niet erg mee zit.
Het is een flirt.quote:
Wat ben je ineens tolerant geworden zeg.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet. Anders zou ik het ook niet gezegd hebben
We hebben je wel door. Eens kijken wat whiskers' oordeel erover is.quote:
Nee hoor. In mijn land hebben homo's dezelfde rechten hoor.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat ben je ineens tolerant geworden zeg.
Jij legt mijn lot in de handen van die Mr. Poes.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:19 schreef Cerbie het volgende:
[..]
We hebben je wel door. Eens kijken wat whiskers' oordeel erover is.
En oude dames als Thatcher.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:20 schreef KoosVogels het volgende:
Die VS zit een beetje te flirten met oude mannetjes.
Moet u mededelen dat het vaak andersom is.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:20 schreef KoosVogels het volgende:
Die VS zit een beetje te flirten met oude mannetjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |