En voorkeur voor man = man, vrouw = vrouw, bestaat niet?quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zoals ik al gezegd heb: een morele claim maken staat niet gelijk aan het hebben van een toevallige voorkeur.
Tot je ineens aan de verkeerde kant van de stok komt te staan.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar lees dat er wel meer groter is, altijd leuk.
Gelukkig heb ik de voorkeur niet aan die kant te belanden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:22 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Tot je ineens aan de verkeerde kant van de stok komt te staan.
Die voorkeur heb ik ook, maar je hoeft daar toch geen moreel oordeel aan te verbinden?quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En voorkeur voor man = man, vrouw = vrouw, bestaat niet?
Waarom niet?quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:22 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Die voorkeur heb ik ook, maar je hoeft daar toch geen moreel oordeel aan te verbinden?
omdat het vrij moeilijk is zonder je in allerlei bizarre bochten te wringen.quote:
Omdat niemand er last van heeft.quote:
Omdat je geen fuck te maken hebt met hoe andere mensen willen leven?quote:
Ik heb ook geen behoefte me er in te mengen, het is gewoon iets wat ik vind.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Omdat je geen fuck te maken hebt met hoe andere mensen willen leven?
waarom wil je er wat van vinden dan?quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb ook geen behoefte me er in te mengen, het is gewoon iets wat ik vind.
Wat ze doen moeten ze volkomen zelf weten.
Ik ben niet echt in de wieg gelegd voor "geen mening" tussenwegen, altijd al een fout geweest van me.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
waarom wil je er wat van vinden dan?
Je klinkt als een verrukkelijk gebroken polsje.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben niet echt in de wieg gelegd voor "geen mening" tussenwegen, altijd al een fout geweest van me.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je klinkt als een verrukkelijk gebroken polsje.
Och nee ben niet verwijfd, maar ach homotrekjes heb je als homo wel he.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je klinkt als een verrukkelijk gebroken polsje.
Spijt me lieverd.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Aaaa, ik val als een blok voor trutjes
-endish?quote:
Gewoon terugschelden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |