Ja, ik vind niet dat je een man een vrouw kan laten worden en andersom.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:09 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Wie voor een dubbeltje geboren is, wordt nooit een kwartje
Precies, daarom zeg ik ook moreel verwerpelijk.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:11 schreef kLowJow het volgende:
Ik heb zelf ook wel ergens het gevoel dat je daarmee een lijn overschrijdt, maar welke dat is en waarom kan ik niet rationeel onderbouwen.
What the.. politieke tegenstanders worden al uit de weg geruimd.quote:The Issue
Some people say Capitalistiana's policy on free speech has gone too far.
Nee, godzijdank woon ik niet in Yerseke. Een dorp waar eikels wonen én Johnny Hoogerland.quote:
Zeg maar gerust Zeeland is precies hetzelfde.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:14 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Nee, godzijdank woon ik niet in Yerseke. Een dorp waar eikels wonen én Johnny Hoogerland.
Edit: Alle vissersdorpen zijn precies hetzelfde.Hoogerland is een uitzondering.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeg maar gerust Zeeland is precies hetzelfde.
Zitten ze in Yerseke ook zwaar aan de coke?quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:14 schreef Zeeland het volgende:
Alle vissersdorpen zijn precies hetzelfde.
De vervolgdate zit er niet in geloof ik.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Originele manier om een blauwtje te lopen.
Zekerquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Zitten ze in Yerseke ook zwaar aan de coke?
Hoe wil je het moreel hard krijgen als je het niet redelijkerwijs kan onderbouwen? Wat je nu omschrijft is pure onderdrukking.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, daarom zeg ik ook moreel verwerpelijk.
Er is gewoon iets in mij zegt dat het niet kan, of niet zou moeten kunnen. Waarom is inderdaad moeilijk uit te leggen, maar het voelt gewoon niet goed.
Ben ik ooit anders geweest dan?quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:23 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hoe wil je het moreel hard krijgen als je het niet redelijkerwijs kan onderbouwen? Wat je nu omschrijft is pure onderdrukking.
Waarom mag niet iedereen zijn die hij wil zijn volgens jou? Waarom moeten mensen in een bepaalde pas lopen?quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ben ik ooit anders geweest dan?
Onderdrukking valt wel mee, ik zei toch dat ik het niet wil verbieden.
Er is natuurlijk een verschil tussen iets persoonlijk afkeuren en er ook daadwerkelijk naar te streven datgene te bestrijden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:25 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Waarom mag niet iedereen zijn die hij wil zijn volgens jou? Waarom moeten mensen in een bepaalde pas lopen?
In diezelfde logica kunnen we trouwens ook homofilie aanpakken.
Ik vind ook niet dat homo's zich extravagant dienen te gedragen, dus wat dat betreft past dat wel binnen jouw accusatie hoor.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:25 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Waarom mag niet iedereen zijn die hij wil zijn volgens jou? Waarom moeten mensen in een bepaalde pas lopen?
In diezelfde logica kunnen we trouwens ook homofilie aanpakken.
Dat had ik ook in m'n edit wat verduidelijkt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Er is natuurlijk een verschil tussen iets persoonlijk afkeuren en er ook daadwerkelijk naar te streven datgene te bestrijden.
En van mij mag je homofilie moreel verwerpelijk vinden hoor, het is niet alsof ik er zelf altijd blij mee ben homo te zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:27 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat had ik ook in m'n edit wat verduidelijkt.
Ik snap niet dat je iemands gender of sekse moreel verwerpelijk kan vinden. Wat is in hemelsnaam moreel verwerpelijk aan iemands seksuele identiteit? Ik snap het echt niet.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En van mij mag je homofilie moreel verwerpelijk vinden hoor, alsof ik er zelf altijd blij mee ben homo te zijn.
Geaardheid had ik het ook niet over, ik had 't over geslachtsveranderende chirurgie.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:30 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je iemands gender of sekse moreel verwerpelijk kan vinden. Wat is in hemelsnaam moreel verwerpelijk aan iemands seksuele identiteit? Ik snap het echt niet.
Dat iemand geboren wordt in het verkeerde lichaam is voor mij van dezelfde categorie dat iemand geboren wordt met een bepaalde seksuele voorkeur. Als iemand de mogelijkheid heeft om meer te kunnen zijn wie hij is door een bepaalde mogelijkheid (d.m.v. zo'n operatie die niemand schaadt) dan snap ik niet wat daar moreel verwerpelijk aan is.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geaardheid had ik het ook niet over, ik had 't over geslachtsveranderende chirurgie.
Het zit allemaal tussen de oren.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat iemand geboren wordt in het verkeerde lichaam is voor mij van dezelfde categorie dat iemand geboren wordt met een bepaalde seksuele voorkeur. Als iemand de mogelijkheid heeft om meer te kunnen zijn wie hij is door een bepaalde mogelijkheid (d.m.v. zo'n operatie die niemand schaadt) dan snap ik niet wat daar moreel verwerpelijk aan is.
Dat lijkt me evident; alle gedragingen hebben een cerebrale oorsprong.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het zit allemaal tussen de oren.
Dat maakt het toch niet minder erg? Geestelijke ziekten zijn toch ook niet minder erg dan lichamelijke ziekten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die de onnatuurlijke drang hebben armen of benen te laten amputeren, zo zie ik het ook met de penis dus. Ik zie het niet als een acceptabele vorm van denken.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:38 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dat maakt het toch niet minder erg? Geestelijke ziekten zijn toch ook niet minder erg dan lichamelijke ziekten.
Wat bedoel je daarmee?quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat Zeeland zei, geestelijk niet in orde.quote:
Jan-Kees, wat een openbaring!quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:36 schreef remlof het volgende:
De Jager: 'Griekenland had niet bij de Euro gemoeten'
Joh
Dat maakt jou ook geestelijk niet in orde hè. Of is dat opeens wel normaal omdat jij homo bent, maar een andere afwijking van de norm niet?quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat Zeeland zei, geestelijk niet in orde.
Hij doet de laatste tijd steeds meer af als goede econoom wat mij betreft, de opmerking dat de private sector de publieke sector haar schulden moet gaan kwijtschelden was de druppel.quote:
Ik beschouw homofilie als een abnormaliteit ja.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:41 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dat maakt jou ook geestelijk niet in orde hè. Of is dat opeens wel normaal omdat jij homo bent, maar een andere afwijking van de norm niet?
Wat ook je standpunt is, dit debat hoeft natuurlijk verder niet persoonlijk te worden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:41 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dat maakt jou ook geestelijk niet in orde hè. Of is dat opeens wel normaal omdat jij homo bent, maar een andere afwijking van de norm niet?
Ben benieuwd wat je vriend daarvan vindt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik beschouw homofilie als een abnormaliteit ja.
Ze mag best drammen hoor, ik zal de laatste zijn die op de bühne springt om te verkondigen dat homoseksualiteit hetzelfde is als heteroseksualiteit. Ik schaam me zelfs voor homo's die dat wel doen, die doorgedraaide mentaliteit om als "gelijken" te worden gezien maar wel overal uitzonderingen voor willen krijgen (gay pride, gay olympics, gay bashing dubbel bestraft etc. etc.) stuit mij gewoon tegen de borst.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:42 schreef Reya het volgende:
[..]
Wat ook je standpunt is, dit debat hoeft natuurlijk verder niet persoonlijk te worden.
Erkennen dat het een afwijking is betekent geen haat jegens homo's of een afkeur ervan.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:43 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je vriend daarvan vindt.
Dat vermoedde ik ook altijd bij transgenders, tot ik een keer iemand sprak die net aan het ombouwproces was begonnen. Het was maar een gewone man, een fabrieksarbeider van vijftig. Die was zo dolgelukkig dat hij eindelijk voor zijn ware geslacht was uitgekomen en op weg was een vrouw te worden. Hij straalde gewoon. Wie ben ik dan om ergens aan te twijfelen, dacht ik toen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Abnormaliteit heeft wel meerdere betekenissen, daarom viel ik er ook een beetje over. Met jouw betekenis ('afwijking van het gemiddelde') heb ik niet zoveel problemen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Erkennen dat het een afwijking is betekent geen haat jegens homo's of een afkeur ervan.
Waarom is erkennen dat iets afwijkt van de norm slecht?
Transseksuelen zijn ook niet verwerpelijk, ik heb het over het daadwerkelijke ombouwen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:46 schreef KoosVogels het volgende:
In zekere zin is homoseksualiteit natuurlijk ook een abnormaliteit. Het dient namelijk geen enkel doel aangezien voortplanten onmogelijk is. Dat betekent echter niet dat homoseksualiteit ook verwerpelijk is.
Ben ook wel blij voor die mensen dat het kan en mag, maar zelf heb ik er niks mee.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik ook altijd bij transgenders, tot ik een keer iemand sprak die net aan het ombouwproces was begonnen. Het was maar een gewone man, een fabrieksarbeider van vijftig. Die was zo dolgelukkig dat hij eindelijk voor zijn ware geslacht was uitgekomen en op weg was een vrouw te worden. Hij straalde gewoon. Wie ben ik dan om ergens aan te twijfelen, dacht ik toen.
Nee, het was niet in negatieve "Frankenstein" regionen bedoelt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Abnormaliteit heeft wel meerdere betekenissen, daarom viel ik er ook een beetje over. Met jouw betekenis ('afwijking van het gemiddelde') heb ik niet zoveel problemen.
Verbaas me dan ook nog altijd dat mensen ruzie maken met elkaar over wie mij krijgt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:56 schreef KoosVogels het volgende:
En laten we eerlijk wezen: VS is natuurlijk ook een rariteit.
Wie maken daar ruzie over?quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Verbaas me dan ook nog altijd dat mensen ruzie maken met elkaar over wie mij krijgt.
Dan snap ik je redenering nog steeds niet. Ik vind bijvoorbeeld tienermeisjes die voor de zoveelste keer abortus laten plegen omdat ze gewoon een stel snollen zijn immoreel. Dit vind ik omdat ze geen verantwoordelijkheidsgevoel kennen en onnodig veel schade toebrengen. Daarbij vind ik wel dat ze nog steeds het recht moeten behouden om uberhaupt abortus te kunnen laten plegen. Maar ik geef nog altijd wel een reden waarom ik het immoreel vind en deze reden ontbreekt bij jou. Iets immoreel vinden is geen kwestie van toevallige voorkeur.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, het was niet in negatieve "Frankenstein" regionen bedoelt.
Ik beschouw mezelf gewoon als normaal persoon, alleen wijk wel af van de norm, soit.
Geloof me of niet, het doet me wel pijn.quote:
Heb ik al aangegeven, ik vind niet dat een man een vrouw moet kunnen zijn en andersom.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:00 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dan snap ik je redenering nog steeds niet. Ik vind bijvoorbeeld tienermeisjes die voor de zoveelste keer abortus laten plegen omdat ze gewoon een stel snollen zijn immoreel. Dit vind ik omdat ze geen verantwoordelijkheidsgevoel kennen en onnodig veel schade toebrengen. Daarbij vind ik wel dat ze nog steeds het recht moeten behouden om uberhaupt abortus te kunnen laten plegen. Maar ik geef nog altijd wel een reden waarom ik het immoreel vind en deze reden ontbreekt bij jou. Iets immoreel vinden is geen kwestie van toevallige voorkeur.
De onderbuik.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb ik al aangegeven, ik vind niet dat een man een vrouw moet kunnen zijn en andersom.
Waarom vind ik dat? Nouja net als KlowJow heb ik daar geen duidelijke aanleiding voor, gewoon een gevoel.
Wat is dat? Geboren worden in het verkeerde lichaam?quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat iemand geboren wordt in het verkeerde lichaam
Erik en GSbrder natuurlijk.quote:
Nee, maar heb ook niet zo'n zin er op in te gaan hier verder.quote:
Dat men last heeft van genderdysforie.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:05 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Wat is dat? Geboren worden in het verkeerde lichaam?
Evolutionair kan het wel degelijk een doel hebben namelijk wel bijdragen aan de overlevingskans van anderen doordat er minder monden te voeden zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:46 schreef KoosVogels het volgende:
In zekere zin is homoseksualiteit natuurlijk ook een abnormaliteit. Het dient namelijk geen enkel doel aangezien voortplanten onmogelijk is. Dat betekent echter niet dat homoseksualiteit ook verwerpelijk is.
Wellicht. Ik zou het net als VS ook nooit verbieden, maar ik moet zeggen dat, mocht één van mijn kinderen ooit met de mededeling komen een sekseverandering te willen ondergaan, mijn eerste reactie niet zal zijn: "Oh, wat fijn, dan kun je eindelijk jezelf zijn!".quote:
Hm, scherp. Maar tot dusver zet het geen rem op de bevolkingsgroei.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Evolutionair kan het wel degelijk een doel hebben namelijk wel bijdragen aan de overlevingskans van anderen doordat er minder monden te voeden zijn.
Ik heb ook wel eens een gevoel, maar een louter een gevoel kan niet gebruikt als je een morele claim maakt. Stel je voor dat ik een paper opstuur naar een tijdschrift en mijn stelling niet verder onderbouw dan "Tsja, was gewoon een gevoel dat ik had!". Ik denk dat ze me nogal zo (quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom vind ik dat? Nouja net als KlowJow heb ik daar geen duidelijke aanleiding voor, gewoon een gevoel.
Daar gaat een heel proces aan vooraf, he.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:08 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Wellicht. Ik zou het net als VS ook nooit verbieden, maar ik moet zeggen dat, mocht één van mijn kinderen ooit met de mededeling komen een sekseverandering te willen ondergaan, mijn eerste reactie niet zal zijn: "Oh, wat fijn, dan kun je eindelijk jezelf zijn!".
Mijn mening is dan ook niet wetenschappelijk of filosofisch geschikt, het is een onderbuikgevoel.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:10 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens een gevoel, maar een louter een gevoel kan niet gebruikt als je een morele claim maakt. Stel je voor dat ik een paper opstuur naar een tijdschrift en mijn stelling niet verder onderbouw dan "Tsja, was gewoon een gevoel dat ik had!". Ik denk dat ze me nogal zo () aankijken.
Je bent homo en vind Thatcher de grootste politica ooit..quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:45 schreef Voorschrift het volgende:
Doe normaal, dan doe je al gek genoeg.
Ik ben homo, hou van mannen, maar ik ben geen hetero, klaar.
En toch zou dat wel je reactie moeten zijn. De mensen die het hebben zitten al gigantisch met zichzelf in de knoop, en dan zouden ze een vader hebben die ze met walging aan gaat kijken als ze het vertellen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:08 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Wellicht. Ik zou het net als VS ook nooit verbieden, maar ik moet zeggen dat, mocht één van mijn kinderen ooit met de mededeling komen een sekseverandering te willen ondergaan, mijn eerste reactie niet zal zijn: "Oh, wat fijn, dan kun je eindelijk jezelf zijn!".
Ergo: je lult maar wat.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn mening is dan ook niet wetenschappelijk of filosofisch geschikt, het is een onderbuikgevoel.
Great minds think alike denk ik dan maar toch?quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je bent homo en vind Thatcher de grootste politica ooit..
Ik geloof dat ik schizofreen ben
LOL
Man, je kan wel merken dat je filosofie studeert.quote:
Teringhetero'squote:Op woensdag 13 juli 2011 16:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hm, scherp. Maar tot dusver zet het geen rem op de bevolkingsgroei.
Kom op VS, je zit gewoon echt te zeveren nu. Het is me van het niveautje 'alcohol is geen drug'.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Man, je kan wel merken dat je filosofie studeert.
Tenzij je een mening kan onderbouwen met allemaal gebral en gezanik of een wetenschappelijk rapport is het maar kul.
quote:
Nee, ga jij maar uitleggen waarom of je spruitjes niet lekker vind.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:13 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Kom op VS, je zit gewoon echt te zeveren nu. Het is me van het niveautje 'alcohol is geen drug'.
Ja, dat snap ik wel, maar in hoeverre wordt iemand ooit in 'het juiste lichaam' geboren? En is het pas het juiste lichaam wanneer je er 100% tevreden mee bent, of volstaat 80%? 60%? Is het alleen van belang of je man of vrouw bent? Moet het overeenkomen met je persoonlijkheid? Geaardheid?quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat men last heeft van genderdysforie.
Als zij familieleden helpen is er nog een evolutionair nut, want dat beschermt de homo genen die overeenkomstig zijn met zichzelf. Niet voortplanten is geen bijdrage aan de evolutie, want dan kun je evengoed niet leven.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Evolutionair kan het wel degelijk een doel hebben namelijk wel bijdragen aan de overlevingskans van anderen doordat er minder monden te voeden zijn.
Bovendien volgt uit het kader van de evolutietheorie niet automatischerwijs dat persoonsgebonden voortplanting imperatief is.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb jij ook zo een grote hypothalamus?quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Great minds think alike denk ik dan maar toch?
Oh ja, jij bent ook gay, toch?quote:
Iets niet lekker vinden is iets anders dan iets moreel verwerpelijk vinden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Man, je kan wel merken dat je filosofie studeert.
Tenzij je een mening kan onderbouwen met allemaal gebral en gezanik of een wetenschappelijk rapport is het maar kul. Ik ga jou toch ook niet vragen om een rapport waarom of je spruitjes niet zo lekker vind als worteltjes
Zoals ik al gezegd heb: een morele claim maken staat niet gelijk aan het hebben van een toevallige voorkeur.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, ga jij maar uitleggen waarom of je spruitjes niet lekker vind.
Volgens onderzoek wel blijkbaar, fijn om speciaal te zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb jij ook zo een grote hypothalamus?
En voorkeur voor man = man, vrouw = vrouw, bestaat niet?quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zoals ik al gezegd heb: een morele claim maken staat niet gelijk aan het hebben van een toevallige voorkeur.
Tot je ineens aan de verkeerde kant van de stok komt te staan.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar lees dat er wel meer groter is, altijd leuk.
Gelukkig heb ik de voorkeur niet aan die kant te belanden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:22 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Tot je ineens aan de verkeerde kant van de stok komt te staan.
Die voorkeur heb ik ook, maar je hoeft daar toch geen moreel oordeel aan te verbinden?quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En voorkeur voor man = man, vrouw = vrouw, bestaat niet?
Waarom niet?quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:22 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Die voorkeur heb ik ook, maar je hoeft daar toch geen moreel oordeel aan te verbinden?
omdat het vrij moeilijk is zonder je in allerlei bizarre bochten te wringen.quote:
Omdat niemand er last van heeft.quote:
Omdat je geen fuck te maken hebt met hoe andere mensen willen leven?quote:
Ik heb ook geen behoefte me er in te mengen, het is gewoon iets wat ik vind.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Omdat je geen fuck te maken hebt met hoe andere mensen willen leven?
waarom wil je er wat van vinden dan?quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb ook geen behoefte me er in te mengen, het is gewoon iets wat ik vind.
Wat ze doen moeten ze volkomen zelf weten.
Ik ben niet echt in de wieg gelegd voor "geen mening" tussenwegen, altijd al een fout geweest van me.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
waarom wil je er wat van vinden dan?
Je klinkt als een verrukkelijk gebroken polsje.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben niet echt in de wieg gelegd voor "geen mening" tussenwegen, altijd al een fout geweest van me.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je klinkt als een verrukkelijk gebroken polsje.
Och nee ben niet verwijfd, maar ach homotrekjes heb je als homo wel he.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je klinkt als een verrukkelijk gebroken polsje.
Spijt me lieverd.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Aaaa, ik val als een blok voor trutjes
-endish?quote:
Gewoon terugschelden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |