omdat het vrij moeilijk is zonder je in allerlei bizarre bochten te wringen.quote:
Omdat niemand er last van heeft.quote:
Omdat je geen fuck te maken hebt met hoe andere mensen willen leven?quote:
Ik heb ook geen behoefte me er in te mengen, het is gewoon iets wat ik vind.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Omdat je geen fuck te maken hebt met hoe andere mensen willen leven?
waarom wil je er wat van vinden dan?quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb ook geen behoefte me er in te mengen, het is gewoon iets wat ik vind.
Wat ze doen moeten ze volkomen zelf weten.
Ik ben niet echt in de wieg gelegd voor "geen mening" tussenwegen, altijd al een fout geweest van me.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
waarom wil je er wat van vinden dan?
Je klinkt als een verrukkelijk gebroken polsje.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben niet echt in de wieg gelegd voor "geen mening" tussenwegen, altijd al een fout geweest van me.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je klinkt als een verrukkelijk gebroken polsje.
Och nee ben niet verwijfd, maar ach homotrekjes heb je als homo wel he.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je klinkt als een verrukkelijk gebroken polsje.
Spijt me lieverd.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Aaaa, ik val als een blok voor trutjes
-endish?quote:
Gewoon terugschelden.quote:
HPquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:12 schreef Dutchnative het volgende:
Dadelijk naar HP
Ga voor de grap eens naar Google Translate en vertaal Zweinstein naar het Engels
Nummer 2 is weer lekker afgunstig.quote:The Issue
Hospitals have requested that they be allowed to pay people for donating blood and other bodily organs, such as kidneys.
The Debate
1. "We remain critically short of blood plasma and various organs," says Cerbie One hospital administrator Naki Winters. "Especially hearts. A good heart is hard to find. But if we were allowed to pay for donations, we'd get more of them and could save more lives. Plus the donor takes home a few hundred Aspers in compensation. Unless it's a post-mortem donation, of course. In that case we'd pay the family."
This is the position your government is preparing to adopt.
2. "Great idea," says social commentator Konrad Wong. "Except for one thing. You know who's going to be selling their organs? Poor people! They'll be so desperate for money that they'll sell their own kidneys. Well, a kidney. This is just another way for the rich to buy themselves a better life at the expense of the poor. It must be outlawed."
Is dat schelden?quote:
Neequote:Op woensdag 13 juli 2011 17:13 schreef Voorschrift het volgende:
Oh dear, toch niet de marathon die overal gehouden wordt deze dagen?
Het is niet eerlijk als mensen met geld dat geld gebruiken om een beter leven te hebben dan de armen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |