Ja, ik vind niet dat je een man een vrouw kan laten worden en andersom.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:09 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Wie voor een dubbeltje geboren is, wordt nooit een kwartje
Precies, daarom zeg ik ook moreel verwerpelijk.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:11 schreef kLowJow het volgende:
Ik heb zelf ook wel ergens het gevoel dat je daarmee een lijn overschrijdt, maar welke dat is en waarom kan ik niet rationeel onderbouwen.
What the.. politieke tegenstanders worden al uit de weg geruimd.quote:The Issue
Some people say Capitalistiana's policy on free speech has gone too far.
Nee, godzijdank woon ik niet in Yerseke. Een dorp waar eikels wonen én Johnny Hoogerland.quote:
Zeg maar gerust Zeeland is precies hetzelfde.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:14 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Nee, godzijdank woon ik niet in Yerseke. Een dorp waar eikels wonen én Johnny Hoogerland.
Edit: Alle vissersdorpen zijn precies hetzelfde.Hoogerland is een uitzondering.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeg maar gerust Zeeland is precies hetzelfde.
Zitten ze in Yerseke ook zwaar aan de coke?quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:14 schreef Zeeland het volgende:
Alle vissersdorpen zijn precies hetzelfde.
De vervolgdate zit er niet in geloof ik.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Originele manier om een blauwtje te lopen.
Zekerquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Zitten ze in Yerseke ook zwaar aan de coke?
Hoe wil je het moreel hard krijgen als je het niet redelijkerwijs kan onderbouwen? Wat je nu omschrijft is pure onderdrukking.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, daarom zeg ik ook moreel verwerpelijk.
Er is gewoon iets in mij zegt dat het niet kan, of niet zou moeten kunnen. Waarom is inderdaad moeilijk uit te leggen, maar het voelt gewoon niet goed.
Ben ik ooit anders geweest dan?quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:23 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hoe wil je het moreel hard krijgen als je het niet redelijkerwijs kan onderbouwen? Wat je nu omschrijft is pure onderdrukking.
Waarom mag niet iedereen zijn die hij wil zijn volgens jou? Waarom moeten mensen in een bepaalde pas lopen?quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ben ik ooit anders geweest dan?
Onderdrukking valt wel mee, ik zei toch dat ik het niet wil verbieden.
Er is natuurlijk een verschil tussen iets persoonlijk afkeuren en er ook daadwerkelijk naar te streven datgene te bestrijden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:25 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Waarom mag niet iedereen zijn die hij wil zijn volgens jou? Waarom moeten mensen in een bepaalde pas lopen?
In diezelfde logica kunnen we trouwens ook homofilie aanpakken.
Ik vind ook niet dat homo's zich extravagant dienen te gedragen, dus wat dat betreft past dat wel binnen jouw accusatie hoor.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:25 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Waarom mag niet iedereen zijn die hij wil zijn volgens jou? Waarom moeten mensen in een bepaalde pas lopen?
In diezelfde logica kunnen we trouwens ook homofilie aanpakken.
Dat had ik ook in m'n edit wat verduidelijkt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Er is natuurlijk een verschil tussen iets persoonlijk afkeuren en er ook daadwerkelijk naar te streven datgene te bestrijden.
En van mij mag je homofilie moreel verwerpelijk vinden hoor, het is niet alsof ik er zelf altijd blij mee ben homo te zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:27 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat had ik ook in m'n edit wat verduidelijkt.
Ik snap niet dat je iemands gender of sekse moreel verwerpelijk kan vinden. Wat is in hemelsnaam moreel verwerpelijk aan iemands seksuele identiteit? Ik snap het echt niet.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En van mij mag je homofilie moreel verwerpelijk vinden hoor, alsof ik er zelf altijd blij mee ben homo te zijn.
Geaardheid had ik het ook niet over, ik had 't over geslachtsveranderende chirurgie.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:30 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je iemands gender of sekse moreel verwerpelijk kan vinden. Wat is in hemelsnaam moreel verwerpelijk aan iemands seksuele identiteit? Ik snap het echt niet.
Dat iemand geboren wordt in het verkeerde lichaam is voor mij van dezelfde categorie dat iemand geboren wordt met een bepaalde seksuele voorkeur. Als iemand de mogelijkheid heeft om meer te kunnen zijn wie hij is door een bepaalde mogelijkheid (d.m.v. zo'n operatie die niemand schaadt) dan snap ik niet wat daar moreel verwerpelijk aan is.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geaardheid had ik het ook niet over, ik had 't over geslachtsveranderende chirurgie.
Het zit allemaal tussen de oren.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat iemand geboren wordt in het verkeerde lichaam is voor mij van dezelfde categorie dat iemand geboren wordt met een bepaalde seksuele voorkeur. Als iemand de mogelijkheid heeft om meer te kunnen zijn wie hij is door een bepaalde mogelijkheid (d.m.v. zo'n operatie die niemand schaadt) dan snap ik niet wat daar moreel verwerpelijk aan is.
Dat lijkt me evident; alle gedragingen hebben een cerebrale oorsprong.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het zit allemaal tussen de oren.
Dat maakt het toch niet minder erg? Geestelijke ziekten zijn toch ook niet minder erg dan lichamelijke ziekten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het zit allemaal tussen de oren.
Je hebt ook mensen die de onnatuurlijke drang hebben armen of benen te laten amputeren, zo zie ik het ook met de penis dus. Ik zie het niet als een acceptabele vorm van denken.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:38 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dat maakt het toch niet minder erg? Geestelijke ziekten zijn toch ook niet minder erg dan lichamelijke ziekten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |