Ruzie krijgen via internet.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:51 schreef Cerbie het volgende:
Vriend razend wat te doen?
[..]
Generatiekloofje?
I Dont like spunkquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een ware man komt al klaar bij haar speeches.
Dat gebeurt dagelijks in de SC toch?quote:
Voorschrift en KoosVogels hebben liever niet dat je hun relatie openlijk aanhaalt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:56 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dat gebeurt dagelijks in de SC toch?
Slim genoeg om onderzoek in een ver land te gaan doen maar wel met zo'n wicht trouwenquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:54 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ach ja, genoeg mensen die relaties uitmaken via msn. Ben op een ander forum een verhaal aan het volgen van een jongedame die bij een andere man introk en haar huwelijk verbrak via een facebook berichtje, terwijl haar man voor onderzoek in Afrika zit.
Dumpte in wat was het, 1996, al een vriendje via IRCquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:54 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ach ja, genoeg mensen die relaties uitmaken via msn. Ben op een ander forum een verhaal aan het volgen van een jongedame die bij een andere man introk en haar huwelijk verbrak via een facebook berichtje, terwijl haar man voor onderzoek in Afrika zit.
Dan volstaat "_O-".quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:00 schreef robin007bond het volgende:
Een meisje vroeg me ooit verkering op msn, dan kan je moeilijk face to face pas nee zeggen
Eerst neuken en dan zeggen dat ze tegenvalt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:00 schreef robin007bond het volgende:
Een meisje vroeg me ooit verkering op msn, dan kan je moeilijk face to face pas nee zeggen
Ze vroeg wel "kan je me niet gewoon een kans geven"quote:
Dan had ik teruggestuurd "Ik kan je wel een beurt geven"quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ze vroeg wel "kan je me niet gewoon een kans geven"![]()
Dan zou die optie wel mogelijk zijn, maar zo ben ik niet.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan had ik teruggestuurd "Ik kan je wel een beurt geven"
Hoogste tijd dat je een "echte" man wordt, nu lijk je wel een mannelijke bidsprinkhaan.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ze vroeg wel "kan je me niet gewoon een kans geven"![]()
Dan zou die optie wel mogelijk zijn, maar zo ben ik niet.
Neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |