1:03quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hier een leuke vid van Bodar.
Zie hoe eloquent hij is.
Ik vind Djeez altijd wel een held, om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Iemand moet het niveau van de Frontpage toch garanderen?
Dat lijkt me wel wat, al die lui naar 't Vaticaan elkaars sterretjes opmeten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat moeten ze de sterretjes van z'n misdienaartjes opmeten dus
Pauwquote:
quote:En ik heb het kijken afgebroken. Mijn hersens moeten uit de buurt van propaganda worden gehouden.
De hele Katholieke Kerk moet gewoon verboden worden als een misdadige organisatie.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel wat, al die lui naar 't Vaticaan elkaars sterretjes opmeten.
Dat is al dubieus genoeg om ze allemaal eruit te trappen denk ik zo.
Geeft niet . Dat mag je vinden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:39 schreef remlof het volgende:
[..]
De hele Katholieke Kerk moet gewoon verboden worden als een misdadige organisatie.
Sorry EG.
Nee hoor.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:39 schreef remlof het volgende:
[..]
De hele Katholieke Kerk moet gewoon verboden worden als een misdadige organisatie.
Sorry EG.
Jullie hebt samen ontdekt dat er op meerdere plaatsen op je lichaam haar groeit?quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:43 schreef robin007bond het volgende:
Daar ben ik weer.
Een vriend was hier en we hebben flink gelachen
Dat heb je op die leeftijd hè?quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Jullie hebt samen ontdekt dat er op meerdere plaatsen op je lichaam haar groeit?
quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Jullie hebt samen ontdekt dat er op meerdere plaatsen op je lichaam haar groeit?
quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Ja, en wat kan die vent pratenquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar Bodar vind ik dan wel weer sympathiek en grappig.
Bodar moest zelf het hardste om die grap van Jeroen lachenquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, en wat kan die vent praten![]()
Maar ik walg wel van dat interviewende duo dat weer lekker wilde scoren
Generatiekloofje?quote:Vannacht hebben mijn vriend en ik knallende ruzie gehad via msn/whatsapp.
Die man kan daar ongelofelijk goed mee omgaan. Maar Pauw@1.03 is om te kotsen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Bodar moest zelf het hardste om die grap van Jeroen lachen
Ik heb dat andersom.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die man kan daar ongelofelijk goed mee omgaan. Maar Pauw@1.03 is om te kotsen.
Witteman kan ik dan weer wel pruimen.
Waar is de tijd dat je elkaar met asbakken bestookte...?quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:51 schreef Cerbie het volgende:
Vriend razend wat te doen?
[..]
Generatiekloofje?
Ach ja, genoeg mensen die relaties uitmaken via msn. Ben op een ander forum een verhaal aan het volgen van een jongedame die bij een andere man introk en haar huwelijk verbrak via een facebook berichtje, terwijl haar man voor onderzoek in Afrika zit.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:51 schreef Cerbie het volgende:
Vriend razend wat te doen?
[..]
Generatiekloofje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |