Nieuwe desktop natuurlijk. ik werk nu via een laptop omdat mijn desktop ook overleden is, en dat ding kan niks behalve internetten en Word draaien.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goeie vraag eigenlijk. Ben bezig op de laptop van mn pa omdat mn desktop de geest heeft gegeven.
Als het goed is kan ik met dat ding overal surfen. Is handig zodat ik tijdens bijvoorbeeld persconferenties direct berichten door kan klappen naar de website.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mag je die gebruiken voor prive doeleinden dan?
Ik heb wel eens laptops gekregen die alleen internetverbindingen toestonden met de server op kantoor, of via een door het bedrijf geleverde dongel als je buiten was. Niet echt nuttig voor privegebruik.
Ik doe alles op mijn laptop.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:20 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Nieuwe desktop natuurlijk. ik werk nu via een laptop omdat mijn desktop ook overleden is, en dat ding kan niks behalve internetten en Word draaien.
Goed genoeg, dat is alles wat ik er mee doe.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:20 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Nieuwe desktop natuurlijk. ik werk nu via een laptop omdat mijn desktop ook overleden is, en dat ding kan niks behalve internetten en Word draaien.
Ah dan is het wel handig, maar dat van mij was ook destijds in Afrika, die lui zijn nogal wat bekrompen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als het goed is kan ik met dat ding overal surfen. Is handig zodat ik tijdens bijvoorbeeld persconferenties direct berichten door kan klappen naar de website.
Meer kan ik ook niet.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:20 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Zuinigerds.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah dan is het wel handig, maar dat van mij was ook destijds in Afrika, die lui zijn nogal wat bekrompen.
Ach ja, onbeperkt internet kennen ze daar niet.quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:25 schreef remlof het volgende:
Construction of embassies with FOKPOL2 has commenced. Completion expected in 3 days 3 hours.
Wat heb je er aan?quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:25 schreef remlof het volgende:
Construction of embassies with FOKPOL2 has commenced. Completion expected in 3 days 3 hours.
Klinkt als Belgie.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach ja, onbeperkt internet kennen ze daar niet.
Ik moest thuis altijd 50 euro dokken per gigabyte, onderontwikkeld volk.
50 euro? Geen wonder dat ze daar niet vooruit komen. Kut-westenquote:Op woensdag 13 juli 2011 14:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach ja, onbeperkt internet kennen ze daar niet.
Ik moest thuis altijd 50 euro dokken per gigabyte, onderontwikkeld volk.
U riep?quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:43 schreef KoosVogels het volgende:
Mooi dat die rechtse kwijleballen niet durven te posten in een topic met een dergelijke TT.
Grappige is dat de meeste telecom aanbieders daar gewoon in handen zijn van Vodafone etc.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
50 euro? Geen wonder dat ze daar niet vooruit komen. Kut-westen
Het ontwikkelingsland van Europa inderdaad, soon to be 2 nieuwe naties.quote:
U is niet rechtsquote:
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Grappige is dat de meeste telecom aanbieders daar gewoon in handen zijn van Vodafone etc.
Zijn Westerse bedrijven die ze uitmelken.
Vind het wel humor, en de werkloosheid daar ligt op 50% in de grote steden (of meer) en wij uit Europa werden massaal ingevlogen om te werken.quote:
We hebben wat aan jou als leider-natie hoor, tsk.quote:
Misschien een beetje rechts van het midden, maar ook niet meer dan dat. Je steunt de PVV weliswaar in haar kruistocht tegen buitenlandse randjongeren, maar je lijkt mij niet het type dat het sociale vangnet om zeep wil helpen.quote:
Ja, dat klopt dus niet. En dan worden er ook nog van die wereldverbeteraars heengevlogen die een schooltje gaan bouwen. Godsamme, laat lokale aannemers daar zorg voor dragen, idioten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vind het wel humor, en de werkloosheid daar ligt op 50% in de grote steden (of meer) en wij uit Europa werden massaal ingevlogen om te werken.
Wil niet veel zeggen hoor, maar het zijn aanhangers van jouw rare denkbeelden die daar gratis willen werken om die mensen te "helpen" en ze daardoor arm houden. Ik ging er gewoon heen voor de dukaten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, dat klopt dus niet. En dan worden er ook nog van die wereldverbeteraars heengevlogen die een schooltje gaan bouwen. Godsamme, laat lokale aannemers daar zorg voor dragen, idioten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |