SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door remlof op 13-07-2011 14:27:18 ]Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
Dat is Ir. H.J. Saeijs. Uitvinder van het concept Ruimte voor de rivier en ontpoldering.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:13 schreef Dutchnative het volgende:
Zeeland, wat moet je UI voorstellen?
Tsk, ben aan 't genieten van 18th century warfare.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:43 schreef KoosVogels het volgende:
Mooi dat die rechtse kwijleballen niet durven te posten in een topic met een dergelijke TT.
Ik ga zo Tour de France kijken. Ben namelijk lekker vrij.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tsk, ben aan 't genieten van 18th century warfare.
Onbewust ben je een van ons.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:01 schreef Friek_ het volgende:
18 hours ago: Following new legislation in Friektopia, Animal Liberationists are regularly jailed.
Godver, dat was niet de bedoeling.Ik wilde gewoon een beetje vlees blijven eten.
Lang niet zo leuk als bataljons mannen tegenover elkaar met musketten en houwitsers.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ga zo Tour de France kijken. Ben namelijk lekker vrij.
Heb vanochtend al effe spelletjes gespeeld. Assasins Creed 2.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lang niet zo leuk als bataljons mannen tegenover elkaar met musketten en houwitsers.
In mijn land sterven armeren van de honger.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:01 schreef Friek_ het volgende:
18 hours ago: Following new legislation in Friektopia, Animal Liberationists are regularly jailed.
Godver, dat was niet de bedoeling.Ik wilde gewoon een beetje vlees blijven eten.
Spelletjes, meh.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb vanochtend al effe spelletjes gespeeld. Assasins Creed 2.
Kan geen films meer downen. Tyfustering.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Spelletjes, meh.
Doel op films, toch al wat beter.
Hoezo niet?quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kan geen films meer downen. Tyfustering.
Blegh. Tour de France.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ga zo Tour de France kijken. Ben namelijk lekker vrij.
Goeie vraag eigenlijk. Ben bezig op de laptop van mn pa omdat mn desktop de geest heeft gegeven.quote:
Blegh. De kerk.quote:
Lang leve computers, volgens mij door de duivel zelf hier heen gestuurd om onze levens te kwellen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goeie vraag eigenlijk. Ben bezig op de laptop van mn pa omdat mn desktop de geest heeft gegeven.
Nu weet ik niet wat ik ga doen. Of ik koop een nieuwe desktop, wat op zich geen probleem hoeft te vormen. Of ik houd het bij de laptop van mn werk die ik aan het eind van de maand krijg.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lang leve computers, volgens mij door de duivel zelf hier heen gestuurd om onze levens te kwellen.
Mag je die gebruiken voor prive doeleinden dan?quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nu weet ik niet wat ik ga doen. Of ik koop een nieuwe desktop, wat op zich geen probleem hoeft te vormen. Of ik houd het bij de laptop van mn werk die ik aan het eind van de maand krijg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |