Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.quote:[message=17645119,noline]MrJ schreef op 28 april 2003 @ 16:54[/message]:
Yep.
1 spiergroep trainen is niet goed. Of je traint je gehele lichaam, of je traint niet.
Er zijn zat mensen die alleen in de sportschool aan hun borst+schouders+armen+buik werken, terwijl ze vergeten dat een goede rug, traps, onderarmen, bovenbenen en kuiten o zo belangrijk zijn.
Dit omdat het a) voor een betere lichaamsdoorbloeding zorgt en b) het er simpelweg niet uitziet.
Beetje nette voorkant, maar geen wijde rug en goede benen waardoor het totaalplaatje simpelweg een lachertje wordt.
Ook de lichaamshouding is bij die mensen totaal fout. De armen gaan naar binnen staan (aaphouding) omdat er geen rug en traps getraind wordt om het geheel weer naar achteren te corrigeren.
Streeffysiek.quote:
Nee squatten ging niet echt lekker vandaag, haalde maar de 115.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:30 schreef obsama het volgende:
[..]
jeetje, 125kg ? jammer dat je niet hebt gehit maar ik doe het je niet na.
Niet als je er wat BCAA's tegen aan gooit. Ik combineer 3 voetbaltrainingen in de week prima met KT. (Nu niet tho, einde seizoen)quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:35 schreef obsama het volgende:
Is het trouwens waar dat cardio (hardlopen/voetbal in mijn geval) niet bevoredlijk en zelfs spierkweking kan tegengaan ?
Je zult er niet enorm, enorm groot mee worden, maar intensief sporten, ook cardio, is tot op zekere hoogte beter voor hypertrofie dan de couch potato uithangen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:35 schreef obsama het volgende:
Is het trouwens waar dat cardio (hardlopen/voetbal in mijn geval) niet bevoredlijk en zelfs spierkweking kan tegengaan ?
Als beginner zal het niet zo denderend veel uitmaken tochquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je zult er niet enorm, enorm groot mee worden, maar intensief sporten, ook cardio, is tot op zekere hoogte beter voor hypertrofie dan de couch potato uithangen.
Met andere woorden, je krijgt er een betere fysiek mee dan iemand die totaal niet sport, en dat betere fysiek kan er best erg goed uitzien (zie voetballers dus, die veel aeroob werk met krachttraining combineren).
Neuh, precies.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Als beginner zal het niet zo denderend veel uitmaken toch
Een vriend van me voetbalt in Amerika en die gast doet gewoon 4 keer in de week krachttraining.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:49 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Voorbeeldje van een voetballer die afgelopen seizoen een half jaar bij Twente speelde:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doel? Op moment mag er nog wel 3 tot 5 kilo af maar blijf krachttraining doen maar algemeen doel is beter fysiek krijgen, sterker worden en breder.
Zoek John Mensah maar op, die gast is zo breed en profvoetballer.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:56 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Richards, Man City.
Die 2 voorbeelden van die Amerikaan en Richards zijn trouwens wel de lompste voetballers die er zijn.
Oja en hoe vergeet ik Chris.
[ afbeelding ]
Geen BBwaardig persoon maar zeker een voorbeeld van hoe fit je kan zijn.
Ja maar ook zo lomp als de pest.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:11 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zoek John Mensah maar op, die gast is zo breed en profvoetballer.
Ass to Ground Squat met Militairy press is echt relaxt! Ik moet hem 3x 20 x 30 doen.. Barbell + 2x 5kg. Je gaat er goed stuk aan maar hij voelt wel lekker! Mag hem vanavond weer doen! Ik merk wel dat nou ik hem vaker gedaan heb dat hij staats makkelijker gaat, dus dan weer even tandje sneller doenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:38 schreef Fanta-stick het volgende:
@ Jackie Brown..Ik ben er ongeveer 3 kwartier/uur mee bezig...rust ertussen nemen is echt belangrijk. En daarna 30 minuten cardio(loopband want de rest zuigt) en terug naar huis fietsen 20 minuten.
Vandaag met een personal trainer getraind en ik heb nog nooit zo vaak ''ik kan niet meer gejammert''(ik moest squatten en dan gelijk military press erachter aan gooien 3 x 10x 20(alleen barbell)). Na afloop hem bedankt want it feels good. En ik ben benieuwd hoeveel spierpijn ik krijg.
Ben wel tevreden met mijn asset trouwens...veel slankere vriendinnen zijn wel jelly.
De vrouw die mij een beetje in de gaten houdt/vp metingen doet enz... heeft me ook geholpen met mijn voedingsschema..zij wordt weer door Sibil Peeters begeleid(trainer van Roelly Winklaar).
Via via krijg ik dus wel goede tips en info..en ik trek me niet te veel aan van de fitnessinstructeurs..ik vraag het liever aan de bbers die er rondlopen.
Ja ik ga ook vaker met hem trainen, hij laat me huilen, maar tochquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:43 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ass to Ground Squat met Militairy press is echt relaxt! Ik moet hem 3x 20 x 30 doen.. Barbell + 2x 5kg. Je gaat er goed stuk aan maar hij voelt wel lekker! Mag hem vanavond weer doen! Ik merk wel dat nou ik hem vaker gedaan heb dat hij staats makkelijker gaat, dus dan weer even tandje sneller doen![]()
Loopt bij ons ook zo'n personal trainer rond die echt erge schema's maakt met dat soort combinatie oefeningen. Ben 40 minuten aan het trainen maar echt bek af als ik klaar ben!
Caffeine+ecgc doet het ook goed, mits je caffeine wel aankunt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:15 schreef mtchel112 het volgende:
het enige nadeel van wat je van vaporize man hebt is dat je visboeren laat
verder merk je niks, zoals je fabrikant al zegt. Hopelijk burn ik heel wat vet ermee.
wat denken jullie, zal ik hiermee in 6 weken weer slank zijn?
ik heb een klein bierbuikje, voorderest bijna geen vet. Ik ben zeker niet dik maar gewoon rond de buik zie je duidelijk een klein bierbuikje.
ik gebruik man vaporize, met extra omega-3 en groene thee capsules met extra ecgc
ik let komende 5-6 weken op mn eten, vaste maaltijden, goed ontbijt, geen gesnack (behalve zaterdag) en probeer veel eiwitten binnen te krijgen.
ik train 3x per week, en na de trainen een ruige cardio sessie van een half uur op de crosstrainer (na een training is mn shirt doorweekt)
ook drink ik 1,5 liter water per dag extra.
moet dit lukken?
Dit inderdaad, erg mooi, abs mogen wel iets duidelijker van mij, maar toffe schouders en traps, chest, alles eigenlijk. Goed fysiek waar je tenminste niet mee overkomt als een opgeblazen tokkie, en waar ook vrouwen niet voor terugdeinzen lijkt me. (integendeelquote:
Prachtig fyiek, en dat die abs niet zo zichbaar zijnis helemaal niet erg. Lekker juist.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit inderdaad, erg mooi, abs mogen wel iets duidelijker van mij, maar toffe schouders en traps, chest, alles eigenlijk. Goed fysiek waar je tenminste niet mee overkomt als een opgeblazen tokkie, en waar ook vrouwen niet voor terugdeinzen lijkt me. (integendeel) Zoiets wil ik ook voor werken.
Vind mijn vriendin ook, snap het ook wel, van die keiharde duidelijke abs geven je zo'n stereotype/actionman/tryingtoohard uitstraling die niet iedereen even mooi vindt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:18 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Prachtig fyiek, en dat die abs niet zo zichbaar zijnis helemaal niet erg. Lekker juist.
11/12%quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vind mijn vriendin ook, snap het ook wel, van die keiharde duidelijke abs geven je zo'n stereotype/actionman/tryingtoohard uitstraling die niet iedereen even mooi vindt.
Iemand een goede schatting van op hoeveel % die brah staat? def mirin' hier.
Ja, zoiets inderdaad. Soort van uit de kluiten gewassen beach boy + grote benen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Streeffysiek.
Heeft wel iets weg van Thad Castle van BMS (kon zo gauw geen betere pic vinden).
[ afbeelding ]
[..]
Nee squatten ging niet echt lekker vandaag, haalde maar de 115.
Zeker mirin'. (no homo)quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit inderdaad, erg mooi, abs mogen wel iets duidelijker van mij, maar toffe schouders en traps, chest, alles eigenlijk. Goed fysiek waar je tenminste niet mee overkomt als een opgeblazen tokkie, en waar ook vrouwen niet voor terugdeinzen lijkt me. (integendeel) Zoiets wil ik ook voor werken.
Hoewel zoiets echt m'n streeffysiek is, is het voor mij denk niet haalbaar, mijn lats lopen te ver voor op borst (die ik nu 2x in de week pak, extra op benendag) en ik ben iets te kort daarvoor (1.78, die kerel ziet er vrij lang uit).quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:38 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ja, zoiets inderdaad. Soort van uit de kluiten gewassen beach boy + grote benen.
[..]
Zeker mirin'. (no homo)
Die brah staat op zo'n 11% inderdaad.
ziet er inderdaad goed uit ! ( ben gewoon hetero ) Had alleen iets meer de buik moeten trainen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Tja ik ben ook maar 1.78 en heb echt een lichte bouw denk ik. Was vroeger altijd een heel klein mannetje, weeg zo'n 76 kilo. Vrienden van mij die ongeveer even groot zijn maar wel dood leuk 80/85 kilo wegen zijn niet sterker dan mij dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoewel zoiets echt m'n streeffysiek is, is het voor mij denk niet haalbaar, mijn lats lopen te ver voor op borst (die ik nu 2x in de week pak, extra op benendag) en ik ben iets te kort daarvoor (1.78, die kerel ziet er vrij lang uit).
Daar doe ik niks tegen, mooi laten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:35 schreef Weissman het volgende:
wat doen jullie tegen eeltvorming ? ik gebruik van die handschoentjes maar die hebben geen kussen op de plekken van je hand waar je grip hebt. geen een handschoen volgens mij. iemand tips ?
Laat diezelfde vrouw je handen maar doen danquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:42 schreef Weissman het volgende:
ook niet voor de grip ?
trouwens eelt op je handen is niet nice als je een vrouw masseert, vandaar mn vraag
Gewoon niet zo zeiken en tillen, je bent niet de enige die zich de tering zweet maar wel de enige die zeurt over handschoentjesquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:44 schreef Weissman het volgende:
kidkash19, gozer please![]()
ben ik dan de enige die zich de tering zweet ?
Zeuren ?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:46 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Gewoon niet zo zeiken en tillen, je bent niet de enige die zich de tering zweet maar wel de enige die zeurt over handschoentjes
Enige wat ik af en toe gebruik is kalk voor het deadliften bij mn (tegen) max aan gewicht
Nee, je moet niet zeiken wees een kerel man en til die zooi gewoon op.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:44 schreef Weissman het volgende:
kidkash19, gozer please![]()
ben ik dan de enige die zich de tering zweet ?
We zeggen niet dat jij een zomerboy bent die appareten met handschoentjes pakt hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:51 schreef Weissman het volgende:
Boys, vanwaar die agressie opeensdenken jullie echt dat ik een beachb0i ben ?
damn...
Stop er maar mee, het zitquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:15 schreef mtchel112 het volgende:
verder merk je niks, zoals je fabrikant al zegt. Hopelijk burn ik heel wat vet ermee.
ik heb een klein bierbuikje, voorderest bijna geen vet. Ik ben zeker niet dik maar gewoon rond de buik zie je duidelijk een klein bierbuikje.
ik gebruik man vaporize, met extra omega-3 en groene thee capsules met extra ecgc
ik let komende 5-6 weken op mn eten, vaste maaltijden, goed ontbijt, geen gesnack (behalve zaterdag) en probeer veel eiwitten binnen te krijgen.
ik train 3x per week, en na de trainen een ruige cardio sessie van een half uur op de crosstrainer (na een training is mn shirt doorweekt)
moet dit lukken?
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:07 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Stop er maar mee, het zit
mentaal niet in je. Je gaat.je doel niet halen en deze hele post zie ik als 1
Goed voorbeeld van iemand die ff op korte termijn nog voor zijn vakantie maar salou even wilt afvallen. Het is een levenswijze geen kort dieet plan. Kom maar met de traantjes.
Is Ronaldo tegenwoordig niet veel gespierder dan op die foto?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:56 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Richards, Man City.
Die 2 voorbeelden van die Amerikaan en Richards zijn trouwens wel de lompste voetballers die er zijn.
Oja en hoe vergeet ik Chris.
[ afbeelding ]
Geen BBwaardig persoon maar zeker een voorbeeld van hoe fit je kan zijn.
Heb het ook een keer gehad bij power cleans, toen heb ik heel even met handschoenen getrainedquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:49 schreef 16meter het volgende:
Er valt wel wat voor te zeggen, bij deadlift wel eens wat eelt opengescheurd en dan loop je 2 weken met van die plekken op je hand.
Aan de andere kant heb ik het sindsdien niet meer gehad, dus waarschijnlijk worden je klauwen/huid er alleen maar sterker van.
Hoe ziet je trainingsregime er nu uit opdekop? Beetje structuur in gekregen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:00 schreef Opdekop het volgende:
Komende dagen maar even focussen op benen en wat cardio want heb een aanrijding gehad en mn hand is helemaal dik en gevoelig, geen dumbells tillen voor mij dus. Over gay gesproken hehe.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:15 schreef mtchel112 het volgende:
moet dit lukken?
hoezo ziet t er gay uit dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:00 schreef Opdekop het volgende:
Handschoentjes zouden op zich niet verkeerd zijn, ik doe 4kg per arm en ik heb zelfs last van eelt vorming bij m'n middel- en ringvinger. Niet bepaald sexy. Maar het ziet er wel gay uit ja. Tenzij je een beest bent met 3000kg enz dan ziet het er wat minder gay uit. Gelukkig kan ik ongegeneerd mn handjes lekker verwijfd lopen verzorgen na het trainen.
Komende dagen maar even focussen op benen en wat cardio want heb een aanrijding gehad en mn hand is helemaal dik en gevoelig, geen dumbells tillen voor mij dus. Over gay gesproken hehe.
calf raises met barbell/dumbbell of in de smith.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat zijn nu echt goede oefeningen om je kuiten te trainen? Wij hebben in de sportschool geen speciale apparaten daarvoor.
Jongens mogen van mij gewoon manicures doen hoor..en handschoentjes gebruiken. Moeten ze zelf weten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:00 schreef Opdekop het volgende:
Handschoentjes zouden op zich niet verkeerd zijn, ik doe 4kg per arm en ik heb zelfs last van eelt vorming bij m'n middel- en ringvinger. Niet bepaald sexy. Maar het ziet er wel gay uit ja. Tenzij je een beest bent met 3000kg enz dan ziet het er wat minder gay uit. Gelukkig kan ik ongegeneerd mn handjes lekker verwijfd lopen verzorgen na het trainen.
Voor de blinde, en mensen die geen groente en fruit meer hebben gezien sinds de fruitbak op de peuterspeelzaal, het betreft een salade.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:21 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Voor de blinde, en mensen die geen groente en fruit meer hebben gezien sinds de fruitbak op de peuterspeelzaal, het betreft een salade.
Ik had een trainschema gemaakt maar eigenlijk is het te zwaar / teveel oefeningen om in 1 keer te doen. Ik ga 2x per week, zou het eigenlijk moeten opsplitsen en dan 3x per week gaan maar weet niet goed welke spiergroepen ik dan bij elkaar moet plempen en welke niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:05 schreef 16meter het volgende:
[..]
Hoe ziet je trainingsregime er nu uit opdekop? Beetje structuur in gekregen?
Ik weet niet waarom je je aangesproken voelt, maar als een type beachb0i waar het volgens mij de hele tijd om ging met handschoentjes de sportschool in komt en evenveel gewicht drukt/tilt/whatever als ik dan vind ik dat redelijk.. pussy overkomen. Niks jaloezie.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:10 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
hoezo ziet t er gay uit dan?
Puur tegen de eeltvorming....
Gay is een mening, eeltvorming een feit... kies ik toch liever voor iets dat werkt dan dat ik aan mode dingen ga denken... net of je er sowieso mooi bij loopt in een sportschool... je komt er om te trainen... niet om te denken of je nou wel of niet zogenaamd gay bijloopt.
Denk dat het een soort van jaloezie is ofzo.
Moeten ze zeker zelf weten, ik zelf vind het alleen wel een beetje té ijdel. Dagcreme is wel een beetje de grens denk ik voor mijquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jongens mogen van mij gewoon manicures doen hoor..en handschoentjes gebruiken. Moeten ze zelf weten.
Dag 1: Borst tricepsquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:01 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ik had een trainschema gemaakt maar eigenlijk is het te zwaar / teveel oefeningen om in 1 keer te doen. Ik ga 2x per week, zou het eigenlijk moeten opsplitsen en dan 3x per week gaan maar weet niet goed welke spiergroepen ik dan bij elkaar moet plempen en welke niet.
[..]
Ik weet niet waarom je je aangesproken voelt, maar als een type beachb0i waar het volgens mij de hele tijd om ging met handschoentjes de sportschool in komt en evenveel gewicht drukt/tilt/whatever als ik dan vind ik dat redelijk.. pussy overkomen. Niks jaloezie.
[..]
Moeten ze zeker zelf weten, ik zelf vind het alleen wel een beetje té ijdel. Dagcreme is wel een beetje de grens denk ik voor mij
Hmm ok, even zitten puzzelen en schuiven, dan kom ik wel aardig op gelijke schema's ja. Thanks.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Dag 1: Borst triceps
Dag 2: Rug biceps
Dag 3: Schouders benen.
Dat is zo ongeveer de meest gebruikte 3-daagse split.
Zag net iemand op onderstaand apparaat met 8 of 9 schijven van 20 kg aan iedere kant. Ofwel 320 of 360 kg.
[ afbeelding ]
Zeker, een complete kipfilet erop. En geen kaas natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Succes ik hoop dat er voedingsstoffen in zitten.
't is maar waar je je druk om kan maken in de gym zegquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:27 schreef BeamofLight het volgende:
Over die handschoentjes: Maat van me heeft ze ook maar is een beer. Ziet er gewoon normaal uit. Maar sinds paar maanden loopt er bij ons zo'n gastje rond die bovenarmen heeft zo groot als mijn polsen. Echt, gast: fuck off met die dingen. Deed vandaag lat-pulley met ik schat 52 kilo of pinnetje daarboven nog zelfs: daar krijg je geen eelt van pikkie.
Goede instelling!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zelf goed bezig zijn, niet bemoeien met andere mensen tenzij ze een gevaar voor anderen vormen, dat werkt wel voor mij.
Nee maak me er niet druk om. Integendeel. Maar omdat het erover ging. Ik dacht: ik deel mijn mening even.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
't is maar waar je je druk om kan maken in de gym zeg
Zelf goed bezig zijn, niet bemoeien met andere mensen tenzij ze een gevaar voor anderen vormen, dat werkt wel voor mij.
Heb het er wel eens met hem over gehad. Hij wil het gewoon niet hebben. Heeft het zelf vroeger met regelmaat gedaan zegt ie dan en weet wat de gevolgen kunnen zijn. (denk dat hij een kleine pik heeft inmiddels ofzo).quote:
Gelukkig, anders zou hij wel heel klein wordenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:05 schreef 16meter het volgende:
Kerel.. je pik krimpt niet door AAS gebruik.
Ik voel me idd aangesproken omdat ik handschoentjes gebruik en in mijn ogen niet super groot ben.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:01 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ik had een trainschema gemaakt maar eigenlijk is het te zwaar / teveel oefeningen om in 1 keer te doen. Ik ga 2x per week, zou het eigenlijk moeten opsplitsen en dan 3x per week gaan maar weet niet goed welke spiergroepen ik dan bij elkaar moet plempen en welke niet.
[..]
Ik weet niet waarom je je aangesproken voelt, maar als een type beachb0i waar het volgens mij de hele tijd om ging met handschoentjes de sportschool in komt en evenveel gewicht drukt/tilt/whatever als ik dan vind ik dat redelijk.. pussy overkomen. Niks jaloezie.
[..]
Moeten ze zeker zelf weten, ik zelf vind het alleen wel een beetje té ijdel. Dagcreme is wel een beetje de grens denk ik voor mij
60 kilo benchen vind ik niet heel erg stoer ofzo. Dat doet iedere ecto met een paar maandjes training.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:19 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik voel me idd aangesproken omdat ik handschoentjes gebruik en in mijn ogen niet super groot ben.
Waar is de grens wanneer het niet pussy over komt? vanaf welk gewicht met oefening/lichaamsgewicht?
50bench pussy en 60 stoer?
Ben er wel benieuwd naar want vind dit zelf nogal een absurde uitspraak.
Haha wow,je hoeft toch ook helemaal niet groot te zijn? En sowieso is het echt nodig om er een grens aan te stellen? Als je niet snapt wat ik bedoel moet ik het dan ook echt nog uitleggen? Ik weet niet eens hoe je eruit ziet en met welke gewichten je bezig bent dus het was geen persoonlijke aanval. Voordat ik van alles in mn schoenen geschoven krijg.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:19 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik voel me idd aangesproken omdat ik handschoentjes gebruik en in mijn ogen niet super groot ben.
Waar is de grens wanneer het niet pussy over komt? vanaf welk gewicht met oefening/lichaamsgewicht?
50bench pussy en 60 stoer?
Ben er wel benieuwd naar want vind dit zelf nogal een absurde uitspraak.
ok apart... nee dan geldt het niet voor mij.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:59 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Haha wow,je hoeft toch ook helemaal niet groot te zijn? En sowieso is het echt nodig om er een grens aan te stellen? Als je niet snapt wat ik bedoel moet ik het dan ook echt nog uitleggen? Ik weet niet eens hoe je eruit ziet en met welke gewichten je bezig bent dus het was geen persoonlijke aanval. Voordat ik van alles in mn schoenen geschoven krijg.
Maar ok laat ik het zo zeggen; als je niet met zwaardere gewichten speelt dan ik zou ik wel f raar opkijken ja. En die grens ligt ongeveer op 4/6/10kg. Benen dan 20 maar daar gebruik je geen handschoentjes voor lijkt me. Misschien ook wel, zou het helpen?
Maar voel je vrij om een foto te posten zodat ik kan beoordelen of ik je gay zou vinden of niet ;D
Dat is een boel voor een vrouw, wat zijn haar stats? Wat weegt ze?quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:37 schreef fathank het volgende:
Hier in de gym loopt trouwens een 'vrouw' die 90 kg bencht. Znder handschoentjes
Geen idee, zag dr alleen 90 kg benchen. Dr zit weinig tiet meer aan, voornamelijk spieren. Niet mijn ding.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:13 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Dat is een boel voor een vrouw, wat zijn haar stats? Wat weegt ze?
Het zal vast wel iets doen, je misschien meer laten zweten omdat het apparaat je pens warm maakt .. maar volgens mij is het gewoon een (duur) placebo effect/motivatie middel.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:14 schreef Ethanolic het volgende:
Mn vriendin heeft eens zo'n slimbelly gebruikt voor een week of 4 en is toen 7cm verloren rond haar taille, en nee dit is geen troll.
Ze deed wel veel meer dan 3x per week 30min cardio tho2 keer bodypump en 1 keer bodyshape erbij.
De Zaanse Hoeve, "molentjeskwark" van 0.65 cent, waar je lepel in blijft steken: hmmmmm!quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:08 schreef obsama het volgende:
Waarom zegt trouwens iedereen dat kwark niet te vreten is ? mmmmm kwark
Zaanse hoeve van de albert heijn is moeilijk weg te kauwen. Doe mij maar halfvolle aarbeienkwark van de aldiquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:10 schreef Stereotomy het volgende:
De wat droge kwark vind ik moeilijker weg te krijgen dan de roerbare / vloeibaardere kwark.
Zaanse Hoeve kwark van de AH is 50% kwark en 50% yoghurt met een lage absolute eiwit inhoud en een lage relatieve eiwit inhoud ten opzichte van carbsquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Zaanse hoeve van de albert heijn is moeilijk weg te kauwen. Doe mij maar halfvolle aarbeienkwark van de aldi.
Waarom eten mannen hun eigen kwarkje niet, zitten ook veel eiwitten in so I've heard.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:15 schreef Geo3kant het volgende:
Jongens welke kwark zit het meeste eiwit in per 100gram?
Wie zegt dat we dat niet doen?quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:16 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Waarom eten mannen hun eigen kwarkje niet, zitten ook veel eiwitten in so I've heard.
Elke ochtend koekie-kwakken, wordt je groot en sterk vanquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:16 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Waarom eten mannen hun eigen kwarkje niet, zitten ook veel eiwitten in so I've heard.
Verschilt per Aldi vestigingquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:15 schreef Geo3kant het volgende:
Jongens welke kwark zit het meeste eiwit in per 100gram?
quote:
...quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:17 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Elke ochtend koekie-kwakken, wordt je groot en sterk van
Wil jij de mijne opeten?quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:16 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Smooth!quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:21 schreef Geo3kant het volgende:
Tante's en Ooms die op bezoek komen zeggen altijd 'wat maak jij toch altijd van die lekkere romige koekjes Geo'.
En dan knik ik, jahaaa geheim recept he
Dat eiwit is reuze overdreven, veel meer mineralen enzo. Maar mijn snoezepoes is er erg blij mee.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:16 schreef Opdekop het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:43 schreef seto het volgende:
Kwark discussie is nu wel voorbij.
Welke whey gebruiken jullie trouwens?
Optimum Nutrition Gold Standard vanille.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:43 schreef seto het volgende:
Kwark discussie is nu wel voorbij.
Welke whey gebruiken jullie trouwens?
Thanks, zal kijken.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:00 schreef seto het volgende:
Probeer de VONYC sessions van Paul van Dyk eensch.
Neem je eigen muziek mee en zet het volume harder, of probeer agressievere muziek. 2Pac vind ik ook altijd tof.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:03 schreef ZuidGrens het volgende:
Van de muziek bij mij in de sportschool word ik niet vrolijk in ieder geval; een hoop house en zo. Niet echt opzwepend.
Speel je ook de limp bizkit game voor eiwitten?quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:06 schreef ZuidGrens het volgende:
Ja meestal gebruik ik Limp Bizkit. Vind ik normaal gesproken niet echt relaxed maar het is wel opzwepend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijke muziek, thanks. Om eerlijk te zijn kende ik alleen nog maar Smack My Bitch Up.quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:25 schreef seto het volgende:
Zet hij niet eens het beste nummer van dat album erbij:
Ik heb ze allemaal nu.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:27 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
geweldig nummer ja, maar dan kan ik zowet het hele album wel posten Omen, Thunder, Colours, Run with the wolves en world's on fire zijn ook geweldig.
Het live concert is ook echt vet, ik moet die eigenlijk een keer converten naar mp3, Diesel Power Live krijg je kippenvel vanquote:
Inderdaad, dolle pret altijd op die machine.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:42 schreef mtchel112 het volgende:
Ja heb nu vaste trainbuddy, dus ga lekker chest press doen, vind het trouwens een super oefening.
Beat je dan ook da beat??quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:07 schreef fathank het volgende:
Alles van Pauly D. Ook te gebruiken onder de zonnebank
.
Dan verslijt hij snel?quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:45 schreef Weissman het volgende:
Wat gebeurt er als je teveel rug traint ?
Nee ik bedoelde meer als: train je teveel borst krijg je een apenhouding van. teveel armen staat ook zo lelijk. ben benieuwd hoe het er uitziet als je teveel rug traint. bestaat er uberhaupt iets als teveel rug trainen ?quote:
Dan krijg je een v-shape zonder borst. Hebben veel van die chinezen (oude foto van Jackie Chan opzoeken!)quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde meer als: train je teveel borst krijg je een apenhouding van. teveel armen staat ook zo lelijk. ben benieuwd hoe het er uitziet als je teveel rug traint. bestaat er uberhaupt iets als teveel rug trainen ?
Ik heb nog nooit echt dikke spierkwabben op iemands rug gezien, denk niet dat het heel snel buiten proportie raakt. Maar op den duur zul je denk ik wel gaan zien dat je bijv nog steeds een kippenborstje hebt terwijl je wel een brede rug hebt? Met van die vleugeltjes onder je oksels weetjewel?quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde meer als: train je teveel borst krijg je een apenhouding van. teveel armen staat ook zo lelijk. ben benieuwd hoe het er uitziet als je teveel rug traint. bestaat er uberhaupt iets als teveel rug trainen ?
Lijkt me dat je dan (van bovenaf gezien) een omgekeerde driehoek fysiek krijgt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
4 maart volgend jaar in Ahoyquote:
neequote:Op woensdag 6 juli 2011 15:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zullen we het maar weer over kwark gaan hebben?
de duurdere = altijd beter zegt kerel in me gym ook hij squat 1100 kg zag hem vandag ook squaten ik werd helemaal hard hahahaquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:54 schreef 16meter het volgende:
Welke tonijn is beter, die van de Aldi of toch John West?
Echte mannen vangen hun tonijn zelfquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:54 schreef 16meter het volgende:
wat de flap 1100kg wat een bezemquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
de duurdere = altijd beter zegt kerel in me gym ook hij squat 1100 kg zag hem vandag ook squaten ik werd helemaal hard hahaha
ja en dat is zonder handschoenenquote:
Laatst was er zo'n ecto joch die 40 kilo aan het deadliften was en had zo'n riem om.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:06 schreef 16meter het volgende:
welke zemmel squat nou 1100kg
warmup met 1200 gek (wel met riem)
ik haal altijd eieren van euroshopper want daar zitten de meeste eiwitten in, dat zei iemand op een fitness forum
Als je zo gaat denken gaat het inderdaad niet lukken.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:08 schreef star_gazer het volgende:
Ik zal nooit een echt beest zijn als Till Lindemann
wtf zonder handschoenen?quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
ja en dat is zonder handschoenenziek veel respect voor hem maar hij traint ook al 8 jaar en is hellemaal clean
jha daarna was hij even helemaal kapot leek het hahaha maar na 2 minuten ruste slingerte hij alweer heen en weer door de gym ja echt een aap die manquote:
mijn fitnessinstructeur bij fitforfree (175, 75kg, 12% mirin) zegt dat ze de kippen bij de aldi whey voeren waardoor ze een soort supereieren leggen? Iemand bron?quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:06 schreef 16meter het volgende:
welke zemmel squat nou 1100kg
warmup met 1200 gek (wel met riem)
ik haal altijd eieren van euroshopper want daar zitten de meeste eiwitten in, dat zei iemand op een fitness forum
kweenie wist niet dat kippe dat lekkerquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
mijn fitnessinstructeur bij fitforfree (175, 75kg, 12% mirin) zegt dat ze de kippen bij de aldi whey voeren waardoor ze een soort supereieren leggen? Iemand bron?
edit gespot!quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
kweenie wist niet dat kippe dat lekker
vonden haha vast vanille ofzo of miss mais smaak hahahahah maar ja zou je wel helpen bij je fitnisdoelen in 2011 kan niet genoeg eiwit eten maatje van me zit op 370 gram per dag nu hijs 16
Nooit ingeblikte tonijn halen, bij het inblikken gaat een gigantisch gedeelte van de voedingswaarden verloren. Haal het dus bij de visboer tegen het einde van de weekquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:54 schreef 16meter het volgende:
Ja hehe. Rund en kippen worden tegenwoordig gevoed met de grootste anti-voeding: granen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
mijn fitnessinstructeur bij fitforfree (175, 75kg, 12% mirin) zegt dat ze de kippen bij de aldi whey voeren waardoor ze een soort supereieren leggen? Iemand bron?
Ik ben het helemaal met je eens bro, maar was zojuist gewoon aan het trollenquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:24 schreef 1517 het volgende:
[..]
Ja hehe. Rund en kippen worden tegenwoordig gevoed met de grootste anti-voeding: granen.
Wij mensen kunnen geen granen verdragen en runderen en kippen ook niet.
Tegenwoordig zijn de kippen die je in de supermarkt vind niet ouder dan 47 dagen. Deze kippen hebben nooit fatsoenlijk kunnen lopen omdat ze zo volgepompt worden met groeihormonen dat hun perfecte borstfiletjes te groot zijn voor deze beesten.
Toch raar dat men zo veel tijd steekt in bodybuilding maar het belangrijkste, voeding, niet serieus neemt. Vaak zie ik lui iedere hun 3x10+pumpset bicep curls vastleggen in hun iphone om progressie te meten maar hebben geen verstand van voeding, gek genoeg zijn dit dezelfde types die buiten de sportschool een proteineshake wegwerken met een peuk op hun lip.
edit- oh kut, heb ik nou net tijd verspilt aan een troll
voeding het belangrijkst noemenquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:24 schreef 1517 het volgende:
[..]
Nooit ingeblikte tonijn halen, bij het inblikken gaat een gigantisch gedeelte van de voedingswaarden verloren. Haal het dus bij de visboer tegen het einde van de week
[..]
Ja hehe. Rund en kippen worden tegenwoordig gevoed met de grootste anti-voeding: granen.
Wij mensen kunnen geen granen verdragen en runderen en kippen ook niet.
Tegenwoordig zijn de kippen die je in de supermarkt vind niet ouder dan 47 dagen. Deze kippen hebben nooit fatsoenlijk kunnen lopen omdat ze zo volgepompt worden met groeihormonen dat hun perfecte borstfiletjes te groot zijn voor deze beesten.
Toch raar dat men zo veel tijd steekt in bodybuilding maar het belangrijkste, voeding, niet serieus neemt. Vaak zie ik lui iedere hun 3x10+pumpset bicep curls vastleggen in hun iphone om progressie te meten maar hebben geen verstand van voeding, gek genoeg zijn dit dezelfde types die buiten de sportschool een proteineshake wegwerken met een peuk op hun lip.
edit- oh kut, heb ik nou net tijd verspilt aan een troll
zonder goede voeding kun je niet groeien. en roken is gewoon smerig en voor paupersquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:37 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
voeding het belangrijkst noemenen hoezo vooroordeel? Ik rook na de training ook altijd een peukje, wats daar mis mee?
Behalve als je een sigaar rookt, dan ben je gangstaquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:38 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
zonder goede voeding kun je niet groeien. en roken is gewoon smerig en voor paupers
Dit, ik ken mensen die al twee jaar 'trainen', maar serieus niet anders willen eten, 'ja dat is moeilijk', 'ja van die extra calorien word ik dik', 'ja je bent geobsedeerd ik ga echt niet op me eten letten :S'.quote:
je mag ook wel bij mij komen badderen hoorquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:47 schreef Opdekop het volgende:
Ok, zit al aan mn bakje kwark dus op zich is dat geregeld. Stukje fietsen straks is misschien wel een idee, nieuwe kwark halen hehe. Misschien vanavond maar eens bij de buren aankloppen of ik even mag komen badderen
Dan kun je een andere houding krijgen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:45 schreef Weissman het volgende:
Wat gebeurt er als je teveel rug traint ?
hoe zie je dat voor je dan? gaan je schouders helemaal naar achter ofzo?quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dan kun je een andere houding krijgen.
ALs ik bijv veel meer mijn borst dan mijn rug zou trainen ''trek'' ik naar voren.
Dit is meer mijn smaak ik luister gewoon wat ik lekker vind ongeacht welk genre labeltje erop zit.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:58 schreef Panzermaus het volgende:
Meer mensen die techno en trance luisteren tijdens training, en suggesties hebben? Ik download graag hele playlists tegelijk en ben er nu wel een beetje doorheen.
Fitness instructeursquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lijkt mij dat je eerder soort bochel achtig idee krijgt hahahaquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:23 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
hoe zie je dat voor je dan? gaan je schouders helemaal naar achter ofzo?
Denk namelijk neit dat t zo werkt als bij borst.
klinkt geilquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Lijkt mij dat je eerder soort bochel achtig idee krijgt hahaha.
Enorme rug en dan zielig borstjekrom trekken dus.
Ik val alleen op jongens die hun biceps en abs trainen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok ik kom eraan hoor.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:17 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
je mag ook wel bij mij komen badderen hoor
Sander van Doorn Identity ken je al?quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:58 schreef Panzermaus het volgende:
Meer mensen die techno en trance luisteren tijdens training, en suggesties hebben? Ik download graag hele playlists tegelijk en ben er nu wel een beetje doorheen.
Goede tipquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:00 schreef seto het volgende:
Probeer de VONYC sessions van Paul van Dyk eensch.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik val alleen op jongens die hun biceps en abs trainen.
De rest is zo groot.en de pik dan? rukke is ook trainenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ah ik zie je al voor de deur staan...zal ff de deur voor je open doenquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:48 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ok ik kom eraan hoor.
Fietsen was trouwens wel lekker, op het moment zelf niet maar toen ik daarna ging zitten was ik wel wat soepeler. Inmiddels alweer helemaal stijf helaas.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik val alleen op jongens die hun biceps en abs trainen.
De rest is zo groot.Met dat vrouwen icoontje zul je vast veel pics krijgen van de mooiboys, goede scamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met rukken krijg je toch een zware pomp in je bicep?quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:55 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
en de pik dan? rukke is ook trainen
Wijn voordat ik in bad ga? Wil je me verzuipen ofzo?quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:57 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ah ik zie je al voor de deur staan...zal ff de deur voor je open doen![]()
alleen moet ik t bad nog even vol laten stromen... wil je wijntje vantevoren?
Alcohol is katabool!quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:11 schreef Opdekop het volgende:
Aahh ik zit in de woonkamer waar iedereen chips eet en ik zit hier aan m'n bakje kwark en ik heb even support nodig. Eten jullie überhaupt nog wel eens chipjes of andere ongezonde dingen die jullie stiekem niet opschrijven?
[..]
Wijn voordat ik in bad ga? Wil je me verzuipen ofzo?![]()
Ze vragen eerder om pics..en het gros op fok is skinny fat heb ik het idee..quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:57 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Met dat vrouwen icoontje zul je vast veel pics krijgen van de mooiboys, goede scam
Ik heb geen idee wat katabool betekent, maar het zal vast niet positief zijn. Ik drink nauwelijks alcohol, can't handle. Ik word bij wijze van spreken al dronken als ik ernaar kijk.quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:11 schreef Opdekop het volgende:
Aahh ik zit in de woonkamer waar iedereen chips eet en ik zit hier aan m'n bakje kwark en ik heb even support nodig. Eten jullie überhaupt nog wel eens chipjes of andere ongezonde dingen die jullie stiekem niet opschrijven?
[..]
Ik zuip te veel bier en vreet te veel rotzooi in het weekend.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:11 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Om Gregg Plitt te citeren: ''fuck them, the're not winners anyway''quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:11 schreef Opdekop het volgende:
Aahh ik zit in de woonkamer waar iedereen chips eet en ik zit hier aan m'n bakje kwark en ik heb even support nodig.
Ik denk dat het belangrijk is eerlijk te blijven tegenover jezelf(als je zondigt dit ook zelf beseft), als je je eetschema post, moet je het ook eerlijk posten...quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:11 schreef Opdekop het volgende:
Katabool= spierafbrekendquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:15 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat katabool betekent, maar het zal vast niet positief zijn. Ik drink nauwelijks alcohol, can't handle. Ik word bij wijze van spreken al dronken als ik ernaar kijk.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik denk dat het belangrijk is eerlijk te blijven tegenover jezelf(als je zondigt dit ook zelf beseft), als je je eetschema post, moet je het ook eerlijk posten...
Ik ben nu aan het cutten en ik word af en toe echt slapjes van het grebek aan koolhydraten..
Dus ik refeed(1 x per 2 weken) wel alleen niet met chips ofzo..dan eet ik een lekker boterham met smeerkaas en gewoon een lekkere avondmaaltijd ipv kip met klote rijst.
Soms is het wel moeilijk hoor die discipline maar dan kijk ik naar foto's van Erin Stern.
Dat gezicht trek ik ook wel eens...alleen ben de laatste tijd niet meer zoveel online hier op foks.quote:
Heel af en toe een stuk boterkoekquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:11 schreef Opdekop het volgende:
Kijk, dat bedoelde ik! Bedankt. Heb hem leeg hoor! Vandaag voor het eerst een hele bak kwark op 1 dag opgegeten. Eerst altijd 2 dagen voor 1 bak, jeej voor progressie.quote:
Maak je nou een grapje?quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:17 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik zuip te veel bier en vreet te veel rotzooi in het weekend.Het moet wel leuk blijven natuurlijk.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Om Gregg Plitt te citeren: ''fuck them, the're not winners anyway''
Yes maar als je een eetschema post lijkt me dat je dit een beetje globaal doet met wat je wilt/probeert te eten. Ik wil me wel aan mijn eetschema houden maar zou mezelf niet heel schuldig voelen als ik een keer iets ongezonds snoep of eet als ik met mensen weg ben. Dan gaat de gezelligheid even voor. Als ik thuis ben en ik grijp naar koekjes of dingen zou ik het wel kut van mezelf vinden hehe.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik denk dat het belangrijk is eerlijk te blijven tegenover jezelf(als je zondigt dit ook zelf beseft), als je je eetschema post, moet je het ook eerlijk posten...
Ik ben nu aan het cutten en ik word af en toe echt slapjes van het grebek aan koolhydraten..
Dus ik refeed(1 x per 2 weken) wel alleen niet met chips ofzo..dan eet ik een lekker boterham met smeerkaas en gewoon een lekkere avondmaaltijd ipv kip met klote rijst.
Soms is het wel moeilijk hoor die discipline maar dan kijk ik naar foto's van Erin Stern.
Lekkerrrr, zelfgemaakte boterkoek. Mn moeder is echt een taarten en cake baktype dus hebben regelmatig van die dingen in de kast staan. Lekker dik worden.quote:
Volgens mij was het ZetaOSquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:26 schreef Weissman het volgende:
Iemand anders dan, iemand had ze gepost kan ik me herinneren. Hoe hete die dingen gvd
Wel beter dat het zelfgemaakt is, als je de voedingswaarden leest schrik je je een ongelukquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:29 schreef Opdekop het volgende:
Lekkerrrr, zelfgemaakte boterkoek. Mn moeder is echt een taarten en cake baktype dus hebben regelmatig van die dingen in de kast staan. Lekker dik worden.![]()
Als je ze maakt schrik je je een hartinfarct. Anderhalf pakje boter en tienduizend scheppen suiker. Dat was het wel zo'n beetje. Misschien ook nog een beetje meel ofzoiets.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:30 schreef seto het volgende:
[..]
Volgens mij was het ZetaOS
[..]
Wel beter dat het zelfgemaakt is, als je de voedingswaarden leest schrik je je een ongeluk
Waarom zou ik een grapje maken, mijn leven staat echt niet helemaal in het teken van bodybuilding hoor.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:29 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoelde ik! Bedankt. Heb hem leeg hoor! Vandaag voor het eerst een hele bak kwark op 1 dag opgegeten. Eerst altijd 2 dagen voor 1 bak, jeej voor progressie.
[..]
Maak je nou een grapje?
[..]
[..]
Yes maar als je een eetschema post lijkt me dat je dit een beetje globaal doet met wat je wilt/probeert te eten. Ik wil me wel aan mijn eetschema houden maar zou mezelf niet heel schuldig voelen als ik een keer iets ongezonds snoep of eet als ik met mensen weg ben. Dan gaat de gezelligheid even voor. Als ik thuis ben en ik grijp naar koekjes of dingen zou ik het wel kut van mezelf vinden hehe.
[..]
Lekkerrrr, zelfgemaakte boterkoek. Mn moeder is echt een taarten en cake baktype dus hebben regelmatig van die dingen in de kast staan. Lekker dik worden.![]()
Omdat je deze smiley 'quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:39 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Waarom zou ik een grapje maken, mijn leven staat echt niet helemaal in het teken van bodybuilding hoor.
ok.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:39 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Waarom zou ik een grapje maken, mijn leven staat echt niet helemaal in het teken van bodybuilding hoor.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:46 schreef Jahr00n het volgende:
Is er trouwens nog een oefening voor de binnenkant borst? Pak ik die mee met flys? Of maar gewoon bankdrukken?
Pics or it didnt happennnnn.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wat doe je stoer tegen mij ik bos je in elkaar met me 40cm biceps
quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ja.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:34 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Als je ze maakt schrik je je een hartinfarct. Anderhalf pakje boter en tienduizend scheppen suiker. Dat was het wel zo'n beetje. Misschien ook nog een beetje meel ofzoiets.
Is meer een beweging voor de tricepsquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Soort van single tricep pushdown beweging?quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is meer een beweging voor de triceps
Ja ik heb nu echt fking spierpijn erdoor..but feels good.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:51 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Pics or it didnt happennnnn.
@fanta die straight leg deadlift ziet er eigenlijk wel uit alsof ik m lekker ga vinden.
Ik las kringspier pijnquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja ik heb nu echt fking spierpijn erdoor..but feels good..
Zo ff kip maken. Wel zonder rijst.
verzuipen? nee joh... gewoon gezellig ff wachten tot het bad vol loopt ff een wijntje... hoezo begin je over verzuipenquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:11 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Lig ik lam te zijn in dat bad, en dan glij ik onder water en verdrink ik.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:42 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
verzuipen? nee joh... gewoon gezellig ff wachten tot het bad vol loopt ff een wijntje... hoezo begin je over verzuipen
dan hou ik je toch vastquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:48 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Lig ik lam te zijn in dat bad, en dan glij ik onder water en verdrink ik.
Daar train jij voor he? Om dronken meisjes boven water te houden in je bad! Eerst neem je ze mee naar je gym, ff showen hoe sterk je bent etc etc. Dan put je ze uit in de kleedkamer, bied je ze een bad aan bij jou thuis en bla bla bla.. Ik heb je helemaal in de gaten. Goed bezig!quote:
dankje... ieder zijn kwaliteit he...quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:53 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Daar train jij voor he? Om dronken meisjes boven water te houden in je bad! Eerst neem je ze mee naar je gym, ff showen hoe sterk je bent etc etc. Dan put je ze uit in de kleedkamer, bied je ze een bad aan bij jou thuis en bla bla bla.. Ik heb je helemaal in de gaten. Goed bezig!
facepalm.jpgquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:59 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
dankje... ieder zijn kwaliteit he...![]()
Dus kom je langs? je weet waar je aan toe bent... ik zal dan nog wel paar verrassingen toevoegen
nee de vorige pagina's waar informatief... enige leuke bericht was over het bad... rest was baggerquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:00 schreef seto het volgende:
Doe dat gelul over een bad even in PM casanova.
dat ben je ook.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:02 schreef Weissman het volgende:
Pindakaas boys ok maar regelrechte dating SC ?
en dan zeiken dat ik homo ben als ik iets vraag over eelt
Komt wel goed schatjequote:Op woensdag 6 juli 2011 23:03 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
dat ben je ook.
jeezz wat een huilers...
idd... net of ik zomaar een chick die ik nooit heb gezien mn huis binnen laat... straks ben je een diefquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:05 schreef Opdekop het volgende:
Ai ai ai ai, ze denken dat ik met je ga daten, alsof ik zo easy ben. Ik voel me beledigd.
u jelly?! Om maar even op jullie niveau te blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |