Pics or it didnt happennnnn.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wat doe je stoer tegen mij ik bos je in elkaar met me 40cm biceps
quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ja.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:34 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Als je ze maakt schrik je je een hartinfarct. Anderhalf pakje boter en tienduizend scheppen suiker. Dat was het wel zo'n beetje. Misschien ook nog een beetje meel ofzoiets.
Is meer een beweging voor de tricepsquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Soort van single tricep pushdown beweging?quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is meer een beweging voor de triceps
Ja ik heb nu echt fking spierpijn erdoor..but feels good.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:51 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Pics or it didnt happennnnn.
@fanta die straight leg deadlift ziet er eigenlijk wel uit alsof ik m lekker ga vinden.
Ik las kringspier pijnquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja ik heb nu echt fking spierpijn erdoor..but feels good..
Zo ff kip maken. Wel zonder rijst.
verzuipen? nee joh... gewoon gezellig ff wachten tot het bad vol loopt ff een wijntje... hoezo begin je over verzuipenquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:11 schreef Opdekop het volgende:
Aahh ik zit in de woonkamer waar iedereen chips eet en ik zit hier aan m'n bakje kwark en ik heb even support nodig. Eten jullie überhaupt nog wel eens chipjes of andere ongezonde dingen die jullie stiekem niet opschrijven?
[..]
Wijn voordat ik in bad ga? Wil je me verzuipen ofzo?![]()
Lig ik lam te zijn in dat bad, en dan glij ik onder water en verdrink ik.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:42 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
verzuipen? nee joh... gewoon gezellig ff wachten tot het bad vol loopt ff een wijntje... hoezo begin je over verzuipen
dan hou ik je toch vastquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:48 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Lig ik lam te zijn in dat bad, en dan glij ik onder water en verdrink ik.
Daar train jij voor he? Om dronken meisjes boven water te houden in je bad! Eerst neem je ze mee naar je gym, ff showen hoe sterk je bent etc etc. Dan put je ze uit in de kleedkamer, bied je ze een bad aan bij jou thuis en bla bla bla.. Ik heb je helemaal in de gaten. Goed bezig!quote:
dankje... ieder zijn kwaliteit he...quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:53 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Daar train jij voor he? Om dronken meisjes boven water te houden in je bad! Eerst neem je ze mee naar je gym, ff showen hoe sterk je bent etc etc. Dan put je ze uit in de kleedkamer, bied je ze een bad aan bij jou thuis en bla bla bla.. Ik heb je helemaal in de gaten. Goed bezig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |