verzuipen? nee joh... gewoon gezellig ff wachten tot het bad vol loopt ff een wijntje... hoezo begin je over verzuipenquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:11 schreef Opdekop het volgende:
Aahh ik zit in de woonkamer waar iedereen chips eet en ik zit hier aan m'n bakje kwark en ik heb even support nodig. Eten jullie überhaupt nog wel eens chipjes of andere ongezonde dingen die jullie stiekem niet opschrijven?
[..]
Wijn voordat ik in bad ga? Wil je me verzuipen ofzo?![]()
Lig ik lam te zijn in dat bad, en dan glij ik onder water en verdrink ik.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:42 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
verzuipen? nee joh... gewoon gezellig ff wachten tot het bad vol loopt ff een wijntje... hoezo begin je over verzuipen
dan hou ik je toch vastquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:48 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Lig ik lam te zijn in dat bad, en dan glij ik onder water en verdrink ik.
Daar train jij voor he? Om dronken meisjes boven water te houden in je bad! Eerst neem je ze mee naar je gym, ff showen hoe sterk je bent etc etc. Dan put je ze uit in de kleedkamer, bied je ze een bad aan bij jou thuis en bla bla bla.. Ik heb je helemaal in de gaten. Goed bezig!quote:
dankje... ieder zijn kwaliteit he...quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:53 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Daar train jij voor he? Om dronken meisjes boven water te houden in je bad! Eerst neem je ze mee naar je gym, ff showen hoe sterk je bent etc etc. Dan put je ze uit in de kleedkamer, bied je ze een bad aan bij jou thuis en bla bla bla.. Ik heb je helemaal in de gaten. Goed bezig!
facepalm.jpgquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:59 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
dankje... ieder zijn kwaliteit he...![]()
Dus kom je langs? je weet waar je aan toe bent... ik zal dan nog wel paar verrassingen toevoegen
nee de vorige pagina's waar informatief... enige leuke bericht was over het bad... rest was baggerquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:00 schreef seto het volgende:
Doe dat gelul over een bad even in PM casanova.
dat ben je ook.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:02 schreef Weissman het volgende:
Pindakaas boys ok maar regelrechte dating SC ?
en dan zeiken dat ik homo ben als ik iets vraag over eelt
Komt wel goed schatjequote:Op woensdag 6 juli 2011 23:03 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
dat ben je ook.
jeezz wat een huilers...
idd... net of ik zomaar een chick die ik nooit heb gezien mn huis binnen laat... straks ben je een diefquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:05 schreef Opdekop het volgende:
Ai ai ai ai, ze denken dat ik met je ga daten, alsof ik zo easy ben. Ik voel me beledigd.
u jelly?! Om maar even op jullie niveau te blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |