klinkt geilquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Lijkt mij dat je eerder soort bochel achtig idee krijgt hahaha.
Enorme rug en dan zielig borstjekrom trekken dus.
Ik val alleen op jongens die hun biceps en abs trainen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok ik kom eraan hoor.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:17 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
je mag ook wel bij mij komen badderen hoor
Sander van Doorn Identity ken je al?quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:58 schreef Panzermaus het volgende:
Meer mensen die techno en trance luisteren tijdens training, en suggesties hebben? Ik download graag hele playlists tegelijk en ben er nu wel een beetje doorheen.
Goede tipquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:00 schreef seto het volgende:
Probeer de VONYC sessions van Paul van Dyk eensch.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik val alleen op jongens die hun biceps en abs trainen.
De rest is zo groot.en de pik dan? rukke is ook trainenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ah ik zie je al voor de deur staan...zal ff de deur voor je open doenquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:48 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ok ik kom eraan hoor.
Fietsen was trouwens wel lekker, op het moment zelf niet maar toen ik daarna ging zitten was ik wel wat soepeler. Inmiddels alweer helemaal stijf helaas.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik val alleen op jongens die hun biceps en abs trainen.
De rest is zo groot.Met dat vrouwen icoontje zul je vast veel pics krijgen van de mooiboys, goede scamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met rukken krijg je toch een zware pomp in je bicep?quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:55 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
en de pik dan? rukke is ook trainen
Wijn voordat ik in bad ga? Wil je me verzuipen ofzo?quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:57 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ah ik zie je al voor de deur staan...zal ff de deur voor je open doen![]()
alleen moet ik t bad nog even vol laten stromen... wil je wijntje vantevoren?
Alcohol is katabool!quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:11 schreef Opdekop het volgende:
Aahh ik zit in de woonkamer waar iedereen chips eet en ik zit hier aan m'n bakje kwark en ik heb even support nodig. Eten jullie überhaupt nog wel eens chipjes of andere ongezonde dingen die jullie stiekem niet opschrijven?
[..]
Wijn voordat ik in bad ga? Wil je me verzuipen ofzo?![]()
Ze vragen eerder om pics..en het gros op fok is skinny fat heb ik het idee..quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:57 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Met dat vrouwen icoontje zul je vast veel pics krijgen van de mooiboys, goede scam
Ik heb geen idee wat katabool betekent, maar het zal vast niet positief zijn. Ik drink nauwelijks alcohol, can't handle. Ik word bij wijze van spreken al dronken als ik ernaar kijk.quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:11 schreef Opdekop het volgende:
Aahh ik zit in de woonkamer waar iedereen chips eet en ik zit hier aan m'n bakje kwark en ik heb even support nodig. Eten jullie überhaupt nog wel eens chipjes of andere ongezonde dingen die jullie stiekem niet opschrijven?
[..]
Ik zuip te veel bier en vreet te veel rotzooi in het weekend.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:11 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Om Gregg Plitt te citeren: ''fuck them, the're not winners anyway''quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:11 schreef Opdekop het volgende:
Aahh ik zit in de woonkamer waar iedereen chips eet en ik zit hier aan m'n bakje kwark en ik heb even support nodig.
Ik denk dat het belangrijk is eerlijk te blijven tegenover jezelf(als je zondigt dit ook zelf beseft), als je je eetschema post, moet je het ook eerlijk posten...quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:11 schreef Opdekop het volgende:
Katabool= spierafbrekendquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:15 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat katabool betekent, maar het zal vast niet positief zijn. Ik drink nauwelijks alcohol, can't handle. Ik word bij wijze van spreken al dronken als ik ernaar kijk.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik denk dat het belangrijk is eerlijk te blijven tegenover jezelf(als je zondigt dit ook zelf beseft), als je je eetschema post, moet je het ook eerlijk posten...
Ik ben nu aan het cutten en ik word af en toe echt slapjes van het grebek aan koolhydraten..
Dus ik refeed(1 x per 2 weken) wel alleen niet met chips ofzo..dan eet ik een lekker boterham met smeerkaas en gewoon een lekkere avondmaaltijd ipv kip met klote rijst.
Soms is het wel moeilijk hoor die discipline maar dan kijk ik naar foto's van Erin Stern.
Dat gezicht trek ik ook wel eens...alleen ben de laatste tijd niet meer zoveel online hier op foks.quote:
Heel af en toe een stuk boterkoekquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:11 schreef Opdekop het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |