Zaanse hoeve van de albert heijn is moeilijk weg te kauwen. Doe mij maar halfvolle aarbeienkwark van de aldiquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:10 schreef Stereotomy het volgende:
De wat droge kwark vind ik moeilijker weg te krijgen dan de roerbare / vloeibaardere kwark.
Zaanse Hoeve kwark van de AH is 50% kwark en 50% yoghurt met een lage absolute eiwit inhoud en een lage relatieve eiwit inhoud ten opzichte van carbsquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Zaanse hoeve van de albert heijn is moeilijk weg te kauwen. Doe mij maar halfvolle aarbeienkwark van de aldi.
Waarom eten mannen hun eigen kwarkje niet, zitten ook veel eiwitten in so I've heard.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:15 schreef Geo3kant het volgende:
Jongens welke kwark zit het meeste eiwit in per 100gram?
Wie zegt dat we dat niet doen?quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:16 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Waarom eten mannen hun eigen kwarkje niet, zitten ook veel eiwitten in so I've heard.
Elke ochtend koekie-kwakken, wordt je groot en sterk vanquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:16 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Waarom eten mannen hun eigen kwarkje niet, zitten ook veel eiwitten in so I've heard.
Verschilt per Aldi vestigingquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:15 schreef Geo3kant het volgende:
Jongens welke kwark zit het meeste eiwit in per 100gram?
quote:
...quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:17 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Elke ochtend koekie-kwakken, wordt je groot en sterk van
Wil jij de mijne opeten?quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:16 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Smooth!quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:21 schreef Geo3kant het volgende:
Tante's en Ooms die op bezoek komen zeggen altijd 'wat maak jij toch altijd van die lekkere romige koekjes Geo'.
En dan knik ik, jahaaa geheim recept he
Dat eiwit is reuze overdreven, veel meer mineralen enzo. Maar mijn snoezepoes is er erg blij mee.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:16 schreef Opdekop het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:43 schreef seto het volgende:
Kwark discussie is nu wel voorbij.
Welke whey gebruiken jullie trouwens?
Optimum Nutrition Gold Standard vanille.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:43 schreef seto het volgende:
Kwark discussie is nu wel voorbij.
Welke whey gebruiken jullie trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |