Gelukkig, anders zou hij wel heel klein wordenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:05 schreef 16meter het volgende:
Kerel.. je pik krimpt niet door AAS gebruik.
Ik voel me idd aangesproken omdat ik handschoentjes gebruik en in mijn ogen niet super groot ben.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:01 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ik had een trainschema gemaakt maar eigenlijk is het te zwaar / teveel oefeningen om in 1 keer te doen. Ik ga 2x per week, zou het eigenlijk moeten opsplitsen en dan 3x per week gaan maar weet niet goed welke spiergroepen ik dan bij elkaar moet plempen en welke niet.
[..]
Ik weet niet waarom je je aangesproken voelt, maar als een type beachb0i waar het volgens mij de hele tijd om ging met handschoentjes de sportschool in komt en evenveel gewicht drukt/tilt/whatever als ik dan vind ik dat redelijk.. pussy overkomen. Niks jaloezie.
[..]
Moeten ze zeker zelf weten, ik zelf vind het alleen wel een beetje té ijdel. Dagcreme is wel een beetje de grens denk ik voor mij
60 kilo benchen vind ik niet heel erg stoer ofzo. Dat doet iedere ecto met een paar maandjes training.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:19 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik voel me idd aangesproken omdat ik handschoentjes gebruik en in mijn ogen niet super groot ben.
Waar is de grens wanneer het niet pussy over komt? vanaf welk gewicht met oefening/lichaamsgewicht?
50bench pussy en 60 stoer?
Ben er wel benieuwd naar want vind dit zelf nogal een absurde uitspraak.
Haha wow,je hoeft toch ook helemaal niet groot te zijn? En sowieso is het echt nodig om er een grens aan te stellen? Als je niet snapt wat ik bedoel moet ik het dan ook echt nog uitleggen? Ik weet niet eens hoe je eruit ziet en met welke gewichten je bezig bent dus het was geen persoonlijke aanval. Voordat ik van alles in mn schoenen geschoven krijg.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:19 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik voel me idd aangesproken omdat ik handschoentjes gebruik en in mijn ogen niet super groot ben.
Waar is de grens wanneer het niet pussy over komt? vanaf welk gewicht met oefening/lichaamsgewicht?
50bench pussy en 60 stoer?
Ben er wel benieuwd naar want vind dit zelf nogal een absurde uitspraak.
ok apart... nee dan geldt het niet voor mij.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:59 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Haha wow,je hoeft toch ook helemaal niet groot te zijn? En sowieso is het echt nodig om er een grens aan te stellen? Als je niet snapt wat ik bedoel moet ik het dan ook echt nog uitleggen? Ik weet niet eens hoe je eruit ziet en met welke gewichten je bezig bent dus het was geen persoonlijke aanval. Voordat ik van alles in mn schoenen geschoven krijg.
Maar ok laat ik het zo zeggen; als je niet met zwaardere gewichten speelt dan ik zou ik wel f raar opkijken ja. En die grens ligt ongeveer op 4/6/10kg. Benen dan 20 maar daar gebruik je geen handschoentjes voor lijkt me. Misschien ook wel, zou het helpen?
Maar voel je vrij om een foto te posten zodat ik kan beoordelen of ik je gay zou vinden of niet ;D
Dat is een boel voor een vrouw, wat zijn haar stats? Wat weegt ze?quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:37 schreef fathank het volgende:
Hier in de gym loopt trouwens een 'vrouw' die 90 kg bencht. Znder handschoentjes
Geen idee, zag dr alleen 90 kg benchen. Dr zit weinig tiet meer aan, voornamelijk spieren. Niet mijn ding.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:13 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Dat is een boel voor een vrouw, wat zijn haar stats? Wat weegt ze?
Het zal vast wel iets doen, je misschien meer laten zweten omdat het apparaat je pens warm maakt .. maar volgens mij is het gewoon een (duur) placebo effect/motivatie middel.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:14 schreef Ethanolic het volgende:
Mn vriendin heeft eens zo'n slimbelly gebruikt voor een week of 4 en is toen 7cm verloren rond haar taille, en nee dit is geen troll.
Ze deed wel veel meer dan 3x per week 30min cardio tho2 keer bodypump en 1 keer bodyshape erbij.
De Zaanse Hoeve, "molentjeskwark" van 0.65 cent, waar je lepel in blijft steken: hmmmmm!quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:08 schreef obsama het volgende:
Waarom zegt trouwens iedereen dat kwark niet te vreten is ? mmmmm kwark
Zaanse hoeve van de albert heijn is moeilijk weg te kauwen. Doe mij maar halfvolle aarbeienkwark van de aldiquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:10 schreef Stereotomy het volgende:
De wat droge kwark vind ik moeilijker weg te krijgen dan de roerbare / vloeibaardere kwark.
Zaanse Hoeve kwark van de AH is 50% kwark en 50% yoghurt met een lage absolute eiwit inhoud en een lage relatieve eiwit inhoud ten opzichte van carbsquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Zaanse hoeve van de albert heijn is moeilijk weg te kauwen. Doe mij maar halfvolle aarbeienkwark van de aldi.
Waarom eten mannen hun eigen kwarkje niet, zitten ook veel eiwitten in so I've heard.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:15 schreef Geo3kant het volgende:
Jongens welke kwark zit het meeste eiwit in per 100gram?
Wie zegt dat we dat niet doen?quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:16 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Waarom eten mannen hun eigen kwarkje niet, zitten ook veel eiwitten in so I've heard.
Elke ochtend koekie-kwakken, wordt je groot en sterk vanquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:16 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Waarom eten mannen hun eigen kwarkje niet, zitten ook veel eiwitten in so I've heard.
Verschilt per Aldi vestigingquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:15 schreef Geo3kant het volgende:
Jongens welke kwark zit het meeste eiwit in per 100gram?
quote:
...quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:17 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Elke ochtend koekie-kwakken, wordt je groot en sterk van
Wil jij de mijne opeten?quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:16 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Smooth!quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:21 schreef Geo3kant het volgende:
Tante's en Ooms die op bezoek komen zeggen altijd 'wat maak jij toch altijd van die lekkere romige koekjes Geo'.
En dan knik ik, jahaaa geheim recept he
Dat eiwit is reuze overdreven, veel meer mineralen enzo. Maar mijn snoezepoes is er erg blij mee.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:16 schreef Opdekop het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:43 schreef seto het volgende:
Kwark discussie is nu wel voorbij.
Welke whey gebruiken jullie trouwens?
Optimum Nutrition Gold Standard vanille.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:43 schreef seto het volgende:
Kwark discussie is nu wel voorbij.
Welke whey gebruiken jullie trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |