Voor de blinde, en mensen die geen groente en fruit meer hebben gezien sinds de fruitbak op de peuterspeelzaal, het betreft een salade.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:21 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Voor de blinde, en mensen die geen groente en fruit meer hebben gezien sinds de fruitbak op de peuterspeelzaal, het betreft een salade.
Ik had een trainschema gemaakt maar eigenlijk is het te zwaar / teveel oefeningen om in 1 keer te doen. Ik ga 2x per week, zou het eigenlijk moeten opsplitsen en dan 3x per week gaan maar weet niet goed welke spiergroepen ik dan bij elkaar moet plempen en welke niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:05 schreef 16meter het volgende:
[..]
Hoe ziet je trainingsregime er nu uit opdekop? Beetje structuur in gekregen?
Ik weet niet waarom je je aangesproken voelt, maar als een type beachb0i waar het volgens mij de hele tijd om ging met handschoentjes de sportschool in komt en evenveel gewicht drukt/tilt/whatever als ik dan vind ik dat redelijk.. pussy overkomen. Niks jaloezie.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:10 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
hoezo ziet t er gay uit dan?
Puur tegen de eeltvorming....
Gay is een mening, eeltvorming een feit... kies ik toch liever voor iets dat werkt dan dat ik aan mode dingen ga denken... net of je er sowieso mooi bij loopt in een sportschool... je komt er om te trainen... niet om te denken of je nou wel of niet zogenaamd gay bijloopt.
Denk dat het een soort van jaloezie is ofzo.
Moeten ze zeker zelf weten, ik zelf vind het alleen wel een beetje té ijdel. Dagcreme is wel een beetje de grens denk ik voor mijquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jongens mogen van mij gewoon manicures doen hoor..en handschoentjes gebruiken. Moeten ze zelf weten.
Dag 1: Borst tricepsquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:01 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ik had een trainschema gemaakt maar eigenlijk is het te zwaar / teveel oefeningen om in 1 keer te doen. Ik ga 2x per week, zou het eigenlijk moeten opsplitsen en dan 3x per week gaan maar weet niet goed welke spiergroepen ik dan bij elkaar moet plempen en welke niet.
[..]
Ik weet niet waarom je je aangesproken voelt, maar als een type beachb0i waar het volgens mij de hele tijd om ging met handschoentjes de sportschool in komt en evenveel gewicht drukt/tilt/whatever als ik dan vind ik dat redelijk.. pussy overkomen. Niks jaloezie.
[..]
Moeten ze zeker zelf weten, ik zelf vind het alleen wel een beetje té ijdel. Dagcreme is wel een beetje de grens denk ik voor mij
Hmm ok, even zitten puzzelen en schuiven, dan kom ik wel aardig op gelijke schema's ja. Thanks.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Dag 1: Borst triceps
Dag 2: Rug biceps
Dag 3: Schouders benen.
Dat is zo ongeveer de meest gebruikte 3-daagse split.
Zag net iemand op onderstaand apparaat met 8 of 9 schijven van 20 kg aan iedere kant. Ofwel 320 of 360 kg.
[ afbeelding ]
Zeker, een complete kipfilet erop. En geen kaas natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Succes ik hoop dat er voedingsstoffen in zitten.
't is maar waar je je druk om kan maken in de gym zegquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:27 schreef BeamofLight het volgende:
Over die handschoentjes: Maat van me heeft ze ook maar is een beer. Ziet er gewoon normaal uit. Maar sinds paar maanden loopt er bij ons zo'n gastje rond die bovenarmen heeft zo groot als mijn polsen. Echt, gast: fuck off met die dingen. Deed vandaag lat-pulley met ik schat 52 kilo of pinnetje daarboven nog zelfs: daar krijg je geen eelt van pikkie.
Goede instelling!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zelf goed bezig zijn, niet bemoeien met andere mensen tenzij ze een gevaar voor anderen vormen, dat werkt wel voor mij.
Nee maak me er niet druk om. Integendeel. Maar omdat het erover ging. Ik dacht: ik deel mijn mening even.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
't is maar waar je je druk om kan maken in de gym zeg
Zelf goed bezig zijn, niet bemoeien met andere mensen tenzij ze een gevaar voor anderen vormen, dat werkt wel voor mij.
Heb het er wel eens met hem over gehad. Hij wil het gewoon niet hebben. Heeft het zelf vroeger met regelmaat gedaan zegt ie dan en weet wat de gevolgen kunnen zijn. (denk dat hij een kleine pik heeft inmiddels ofzo).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |