We zeggen niet dat jij een zomerboy bent die appareten met handschoentjes pakt hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:51 schreef Weissman het volgende:
Boys, vanwaar die agressie opeensdenken jullie echt dat ik een beachb0i ben ?
damn...
Stop er maar mee, het zitquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:15 schreef mtchel112 het volgende:
het enige nadeel van wat je van vaporize man hebt is dat je visboeren laat
verder merk je niks, zoals je fabrikant al zegt. Hopelijk burn ik heel wat vet ermee.
wat denken jullie, zal ik hiermee in 6 weken weer slank zijn?
ik heb een klein bierbuikje, voorderest bijna geen vet. Ik ben zeker niet dik maar gewoon rond de buik zie je duidelijk een klein bierbuikje.
ik gebruik man vaporize, met extra omega-3 en groene thee capsules met extra ecgc
ik let komende 5-6 weken op mn eten, vaste maaltijden, goed ontbijt, geen gesnack (behalve zaterdag) en probeer veel eiwitten binnen te krijgen.
ik train 3x per week, en na de trainen een ruige cardio sessie van een half uur op de crosstrainer (na een training is mn shirt doorweekt)
ook drink ik 1,5 liter water per dag extra.
moet dit lukken?
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:07 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Stop er maar mee, het zit
mentaal niet in je. Je gaat.je doel niet halen en deze hele post zie ik als 1
Goed voorbeeld van iemand die ff op korte termijn nog voor zijn vakantie maar salou even wilt afvallen. Het is een levenswijze geen kort dieet plan. Kom maar met de traantjes.
Is Ronaldo tegenwoordig niet veel gespierder dan op die foto?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:56 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Richards, Man City.
Die 2 voorbeelden van die Amerikaan en Richards zijn trouwens wel de lompste voetballers die er zijn.
Oja en hoe vergeet ik Chris.
[ afbeelding ]
Geen BBwaardig persoon maar zeker een voorbeeld van hoe fit je kan zijn.
Heb het ook een keer gehad bij power cleans, toen heb ik heel even met handschoenen getrainedquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:49 schreef 16meter het volgende:
Er valt wel wat voor te zeggen, bij deadlift wel eens wat eelt opengescheurd en dan loop je 2 weken met van die plekken op je hand.
Aan de andere kant heb ik het sindsdien niet meer gehad, dus waarschijnlijk worden je klauwen/huid er alleen maar sterker van.
Hoe ziet je trainingsregime er nu uit opdekop? Beetje structuur in gekregen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:00 schreef Opdekop het volgende:
Komende dagen maar even focussen op benen en wat cardio want heb een aanrijding gehad en mn hand is helemaal dik en gevoelig, geen dumbells tillen voor mij dus. Over gay gesproken hehe.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:15 schreef mtchel112 het volgende:
het enige nadeel van wat je van vaporize man hebt is dat je visboeren laat
verder merk je niks, zoals je fabrikant al zegt. Hopelijk burn ik heel wat vet ermee.
wat denken jullie, zal ik hiermee in 6 weken weer slank zijn?
ik heb een klein bierbuikje, voorderest bijna geen vet. Ik ben zeker niet dik maar gewoon rond de buik zie je duidelijk een klein bierbuikje.
ik gebruik man vaporize, met extra omega-3 en groene thee capsules met extra ecgc
ik let komende 5-6 weken op mn eten, vaste maaltijden, goed ontbijt, geen gesnack (behalve zaterdag) en probeer veel eiwitten binnen te krijgen.
ik train 3x per week, en na de trainen een ruige cardio sessie van een half uur op de crosstrainer (na een training is mn shirt doorweekt)
ook drink ik 1,5 liter water per dag extra.
moet dit lukken?

hoezo ziet t er gay uit dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:00 schreef Opdekop het volgende:
Handschoentjes zouden op zich niet verkeerd zijn, ik doe 4kg per arm en ik heb zelfs last van eelt vorming bij m'n middel- en ringvinger. Niet bepaald sexy. Maar het ziet er wel gay uit ja. Tenzij je een beest bent met 3000kg enz dan ziet het er wat minder gay uit. Gelukkig kan ik ongegeneerd mn handjes lekker verwijfd lopen verzorgen na het trainen.
Komende dagen maar even focussen op benen en wat cardio want heb een aanrijding gehad en mn hand is helemaal dik en gevoelig, geen dumbells tillen voor mij dus. Over gay gesproken hehe.
calf raises met barbell/dumbbell of in de smith.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat zijn nu echt goede oefeningen om je kuiten te trainen? Wij hebben in de sportschool geen speciale apparaten daarvoor.
Jongens mogen van mij gewoon manicures doen hoor..en handschoentjes gebruiken. Moeten ze zelf weten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:00 schreef Opdekop het volgende:
Handschoentjes zouden op zich niet verkeerd zijn, ik doe 4kg per arm en ik heb zelfs last van eelt vorming bij m'n middel- en ringvinger. Niet bepaald sexy. Maar het ziet er wel gay uit ja. Tenzij je een beest bent met 3000kg enz dan ziet het er wat minder gay uit. Gelukkig kan ik ongegeneerd mn handjes lekker verwijfd lopen verzorgen na het trainen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |