Kijk, dat bedoelde ik! Bedankt. Heb hem leeg hoor! Vandaag voor het eerst een hele bak kwark op 1 dag opgegeten. Eerst altijd 2 dagen voor 1 bak, jeej voor progressie.quote:
Maak je nou een grapje?quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:17 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik zuip te veel bier en vreet te veel rotzooi in het weekend.Het moet wel leuk blijven natuurlijk.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Om Gregg Plitt te citeren: ''fuck them, the're not winners anyway''
Yes maar als je een eetschema post lijkt me dat je dit een beetje globaal doet met wat je wilt/probeert te eten. Ik wil me wel aan mijn eetschema houden maar zou mezelf niet heel schuldig voelen als ik een keer iets ongezonds snoep of eet als ik met mensen weg ben. Dan gaat de gezelligheid even voor. Als ik thuis ben en ik grijp naar koekjes of dingen zou ik het wel kut van mezelf vinden hehe.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik denk dat het belangrijk is eerlijk te blijven tegenover jezelf(als je zondigt dit ook zelf beseft), als je je eetschema post, moet je het ook eerlijk posten...
Ik ben nu aan het cutten en ik word af en toe echt slapjes van het grebek aan koolhydraten..
Dus ik refeed(1 x per 2 weken) wel alleen niet met chips ofzo..dan eet ik een lekker boterham met smeerkaas en gewoon een lekkere avondmaaltijd ipv kip met klote rijst.
Soms is het wel moeilijk hoor die discipline maar dan kijk ik naar foto's van Erin Stern.
Lekkerrrr, zelfgemaakte boterkoek. Mn moeder is echt een taarten en cake baktype dus hebben regelmatig van die dingen in de kast staan. Lekker dik worden.quote:
Volgens mij was het ZetaOSquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:26 schreef Weissman het volgende:
Iemand anders dan, iemand had ze gepost kan ik me herinneren. Hoe hete die dingen gvd
Wel beter dat het zelfgemaakt is, als je de voedingswaarden leest schrik je je een ongelukquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:29 schreef Opdekop het volgende:
Lekkerrrr, zelfgemaakte boterkoek. Mn moeder is echt een taarten en cake baktype dus hebben regelmatig van die dingen in de kast staan. Lekker dik worden.![]()
Als je ze maakt schrik je je een hartinfarct. Anderhalf pakje boter en tienduizend scheppen suiker. Dat was het wel zo'n beetje. Misschien ook nog een beetje meel ofzoiets.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:30 schreef seto het volgende:
[..]
Volgens mij was het ZetaOS
[..]
Wel beter dat het zelfgemaakt is, als je de voedingswaarden leest schrik je je een ongeluk
Waarom zou ik een grapje maken, mijn leven staat echt niet helemaal in het teken van bodybuilding hoor.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:29 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoelde ik! Bedankt. Heb hem leeg hoor! Vandaag voor het eerst een hele bak kwark op 1 dag opgegeten. Eerst altijd 2 dagen voor 1 bak, jeej voor progressie.
[..]
Maak je nou een grapje?
[..]
[..]
Yes maar als je een eetschema post lijkt me dat je dit een beetje globaal doet met wat je wilt/probeert te eten. Ik wil me wel aan mijn eetschema houden maar zou mezelf niet heel schuldig voelen als ik een keer iets ongezonds snoep of eet als ik met mensen weg ben. Dan gaat de gezelligheid even voor. Als ik thuis ben en ik grijp naar koekjes of dingen zou ik het wel kut van mezelf vinden hehe.
[..]
Lekkerrrr, zelfgemaakte boterkoek. Mn moeder is echt een taarten en cake baktype dus hebben regelmatig van die dingen in de kast staan. Lekker dik worden.![]()
Omdat je deze smiley 'quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:39 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Waarom zou ik een grapje maken, mijn leven staat echt niet helemaal in het teken van bodybuilding hoor.
ok.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:39 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Waarom zou ik een grapje maken, mijn leven staat echt niet helemaal in het teken van bodybuilding hoor.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:46 schreef Jahr00n het volgende:
Is er trouwens nog een oefening voor de binnenkant borst? Pak ik die mee met flys? Of maar gewoon bankdrukken?
Pics or it didnt happennnnn.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wat doe je stoer tegen mij ik bos je in elkaar met me 40cm biceps
quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ja.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:34 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Als je ze maakt schrik je je een hartinfarct. Anderhalf pakje boter en tienduizend scheppen suiker. Dat was het wel zo'n beetje. Misschien ook nog een beetje meel ofzoiets.
Is meer een beweging voor de tricepsquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Soort van single tricep pushdown beweging?quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is meer een beweging voor de triceps
Ja ik heb nu echt fking spierpijn erdoor..but feels good.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:51 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Pics or it didnt happennnnn.
@fanta die straight leg deadlift ziet er eigenlijk wel uit alsof ik m lekker ga vinden.
Ik las kringspier pijnquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja ik heb nu echt fking spierpijn erdoor..but feels good..
Zo ff kip maken. Wel zonder rijst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |