Beat je dan ook da beat??quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:07 schreef fathank het volgende:
Alles van Pauly D. Ook te gebruiken onder de zonnebank
.
Dan verslijt hij snel?quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:45 schreef Weissman het volgende:
Wat gebeurt er als je teveel rug traint ?
Nee ik bedoelde meer als: train je teveel borst krijg je een apenhouding van. teveel armen staat ook zo lelijk. ben benieuwd hoe het er uitziet als je teveel rug traint. bestaat er uberhaupt iets als teveel rug trainen ?quote:
Dan krijg je een v-shape zonder borst. Hebben veel van die chinezen (oude foto van Jackie Chan opzoeken!)quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde meer als: train je teveel borst krijg je een apenhouding van. teveel armen staat ook zo lelijk. ben benieuwd hoe het er uitziet als je teveel rug traint. bestaat er uberhaupt iets als teveel rug trainen ?
Ik heb nog nooit echt dikke spierkwabben op iemands rug gezien, denk niet dat het heel snel buiten proportie raakt. Maar op den duur zul je denk ik wel gaan zien dat je bijv nog steeds een kippenborstje hebt terwijl je wel een brede rug hebt? Met van die vleugeltjes onder je oksels weetjewel?quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde meer als: train je teveel borst krijg je een apenhouding van. teveel armen staat ook zo lelijk. ben benieuwd hoe het er uitziet als je teveel rug traint. bestaat er uberhaupt iets als teveel rug trainen ?
Lijkt me dat je dan (van bovenaf gezien) een omgekeerde driehoek fysiek krijgt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
4 maart volgend jaar in Ahoyquote:
neequote:Op woensdag 6 juli 2011 15:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zullen we het maar weer over kwark gaan hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |