Thanks, zal kijken.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:00 schreef seto het volgende:
Probeer de VONYC sessions van Paul van Dyk eensch.
Neem je eigen muziek mee en zet het volume harder, of probeer agressievere muziek. 2Pac vind ik ook altijd tof.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:03 schreef ZuidGrens het volgende:
Van de muziek bij mij in de sportschool word ik niet vrolijk in ieder geval; een hoop house en zo. Niet echt opzwepend.
Speel je ook de limp bizkit game voor eiwitten?quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:06 schreef ZuidGrens het volgende:
Ja meestal gebruik ik Limp Bizkit. Vind ik normaal gesproken niet echt relaxed maar het is wel opzwepend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijke muziek, thanks. Om eerlijk te zijn kende ik alleen nog maar Smack My Bitch Up.quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:25 schreef seto het volgende:
Zet hij niet eens het beste nummer van dat album erbij:
Ik heb ze allemaal nu.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:27 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
geweldig nummer ja, maar dan kan ik zowet het hele album wel posten Omen, Thunder, Colours, Run with the wolves en world's on fire zijn ook geweldig.
Het live concert is ook echt vet, ik moet die eigenlijk een keer converten naar mp3, Diesel Power Live krijg je kippenvel vanquote:
Inderdaad, dolle pret altijd op die machine.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:42 schreef mtchel112 het volgende:
Ja heb nu vaste trainbuddy, dus ga lekker chest press doen, vind het trouwens een super oefening.
Beat je dan ook da beat??quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:07 schreef fathank het volgende:
Alles van Pauly D. Ook te gebruiken onder de zonnebank
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |