Vind mijn vriendin ook, snap het ook wel, van die keiharde duidelijke abs geven je zo'n stereotype/actionman/tryingtoohard uitstraling die niet iedereen even mooi vindt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:18 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Prachtig fyiek, en dat die abs niet zo zichbaar zijnis helemaal niet erg. Lekker juist.
11/12%quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vind mijn vriendin ook, snap het ook wel, van die keiharde duidelijke abs geven je zo'n stereotype/actionman/tryingtoohard uitstraling die niet iedereen even mooi vindt.
Iemand een goede schatting van op hoeveel % die brah staat? def mirin' hier.
Ja, zoiets inderdaad. Soort van uit de kluiten gewassen beach boy + grote benen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Streeffysiek.
Heeft wel iets weg van Thad Castle van BMS (kon zo gauw geen betere pic vinden).
[ afbeelding ]
[..]
Nee squatten ging niet echt lekker vandaag, haalde maar de 115.
Zeker mirin'. (no homo)quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit inderdaad, erg mooi, abs mogen wel iets duidelijker van mij, maar toffe schouders en traps, chest, alles eigenlijk. Goed fysiek waar je tenminste niet mee overkomt als een opgeblazen tokkie, en waar ook vrouwen niet voor terugdeinzen lijkt me. (integendeel) Zoiets wil ik ook voor werken.
Hoewel zoiets echt m'n streeffysiek is, is het voor mij denk niet haalbaar, mijn lats lopen te ver voor op borst (die ik nu 2x in de week pak, extra op benendag) en ik ben iets te kort daarvoor (1.78, die kerel ziet er vrij lang uit).quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:38 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ja, zoiets inderdaad. Soort van uit de kluiten gewassen beach boy + grote benen.
[..]
Zeker mirin'. (no homo)
Die brah staat op zo'n 11% inderdaad.
ziet er inderdaad goed uit ! ( ben gewoon hetero ) Had alleen iets meer de buik moeten trainen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit inderdaad, erg mooi, abs mogen wel iets duidelijker van mij, maar toffe schouders en traps, chest, alles eigenlijk. Goed fysiek waar je tenminste niet mee overkomt als een opgeblazen tokkie, en waar ook vrouwen niet voor terugdeinzen lijkt me. (integendeel) Zoiets wil ik ook voor werken.
Tja ik ben ook maar 1.78 en heb echt een lichte bouw denk ik. Was vroeger altijd een heel klein mannetje, weeg zo'n 76 kilo. Vrienden van mij die ongeveer even groot zijn maar wel dood leuk 80/85 kilo wegen zijn niet sterker dan mij dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoewel zoiets echt m'n streeffysiek is, is het voor mij denk niet haalbaar, mijn lats lopen te ver voor op borst (die ik nu 2x in de week pak, extra op benendag) en ik ben iets te kort daarvoor (1.78, die kerel ziet er vrij lang uit).
Daar doe ik niks tegen, mooi laten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:35 schreef Weissman het volgende:
wat doen jullie tegen eeltvorming ? ik gebruik van die handschoentjes maar die hebben geen kussen op de plekken van je hand waar je grip hebt. geen een handschoen volgens mij. iemand tips ?
Laat diezelfde vrouw je handen maar doen danquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:42 schreef Weissman het volgende:
ook niet voor de grip ?
trouwens eelt op je handen is niet nice als je een vrouw masseert, vandaar mn vraag
Gewoon niet zo zeiken en tillen, je bent niet de enige die zich de tering zweet maar wel de enige die zeurt over handschoentjesquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:44 schreef Weissman het volgende:
kidkash19, gozer please![]()
ben ik dan de enige die zich de tering zweet ?
Zeuren ?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:46 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Gewoon niet zo zeiken en tillen, je bent niet de enige die zich de tering zweet maar wel de enige die zeurt over handschoentjes
Enige wat ik af en toe gebruik is kalk voor het deadliften bij mn (tegen) max aan gewicht
Nee, je moet niet zeiken wees een kerel man en til die zooi gewoon op.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:44 schreef Weissman het volgende:
kidkash19, gozer please![]()
ben ik dan de enige die zich de tering zweet ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |