Rot op, zal ik jouw pakketje in je container mieteren?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:44 schreef I0_0I het volgende:
Als je hier niet mee kan lachen ben je zelf klachtwaardig.
Dat idd.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:47 schreef Levolution het volgende:
LOL
Ga je een klacht indienen? Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat ze hierop te zeggen hebben, mocht je contact opnemen, laat ons dan hun reactie weten.
Haha wtfquote:
0900-0990 (10 ct/min)quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ja, kan je die lui mailen of zo? of bellen?
Dit is toch erg.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:52 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
De zending is bezorgd bij buren op huisnummer in vuilnisemmer![]()
bizar verhaal inderdaadquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dit is toch erg.![]()
Waarom niet bij de buren aflveren... De buurman was de hele dag thuis!
Iets met een behoorlijke waarde. (¤100,-)quote:
sowieso bellen. een dergelijk bizarre mail wordt nooit in behandeling genomen. Je staat volledig in je recht, en je laat met je sollen door een pakketbezorger als je hier geen werk van maakt. Ik zou het wel weten hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Omdat buren niet altijd even goede vrienden zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dit is toch erg.![]()
Waarom niet bij de buren aflveren... De buurman was de hele dag thuis!
Als jij er ooit aan dacht om stand-up comedian te worden, raad ik je aan om toch maar iets anders te proberen.quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:40 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Als jij er ooit aan dacht om stand-up comedian te worden, raad ik je aan om toch maar iets anders te proberen.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 03:19 schreef JedimindhaX het volgende:
Terechte klacht. Heb je al een klacht ingediend?
Ik denk niet dat ze wakker zijn daar. Als ze voor 24/7 betaald worden ben ik verbaasd. Al is het wel makkelijk bij ze: elke klacht wordt afgedaan met "sorry". Om daarna gewoon op dezelfde manier om te gaan met de klanten als voorheen.quote:dinsdag 28 juni 2011 @ 00:42:34
Tvp voor dit topic.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 07:17 schreef Renesite het volgende:
Laten ze dat eens doen bij MIJN buren... Wij zijn zo langzamerhand een postloket voor hun
Bij wie? Wat doen ze strafbaar? Naast het achterover drukken van pakketjes van bol.com?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 07:24 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Tvp voor dit topic.
Ik vraag me wel af of je voor dit soort ongein op een gegeven moment , in ieder geval als verzender , geen aangifte kunt doen?
Volgens mij voldoen ze iig niet aan hun eigen gedragsregels...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 07:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij wie? Wat doen ze strafbaar? Naast het achterover drukken van pakketjes van bol.com?
nou, ik kan me voorstellen dat jij als verzender een pakketje , of ander poststuk, afgeeft ter verzending bij de tnt, je er van uit mag gaan (quote:Op dinsdag 28 juni 2011 07:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij wie? Wat doen ze strafbaar? Naast het achterover drukken van pakketjes van bol.com?
Daar ging ik vanuit ja, maar als ik alleen al naar de problemen kijk die ik het laatste jaar met die knakkers heb gehad ben ik allang om. Het meest achterlijke bedrijf everquote:Op dinsdag 28 juni 2011 07:39 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
nou, ik kan me voorstellen dat jij als verzender een pakketje , of ander poststuk, afgeeft ter verzending bij de tnt, je er van uit mag gaan () dat dit bezorgd wordt en in goede staat overhandigd wordt.
Het gaat om de fucking service en klantgerichtheid wat al die voslagen debielen van TNT totaal verloederen. Snap dat dan! Waar zijn je idealen lul?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:10 schreef Rekkie het volgende:
Ik zou daar geen problemen mee hebben, blijkbaar ben ik niet zo'n zeikerd als TS
Enig zelfrespect?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:10 schreef Rekkie het volgende:
Ik zou daar geen problemen mee hebben, blijkbaar ben ik niet zo'n zeikerd als TS
In before edit.quote:
in before edit:quote:
quote:Wat u niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet!
Ik heb iets soortgelijks gehad met een digitale camera van een paar honderd euro. De heren van de DHL moesten het pakketje bij mij afleveren, want er diende persoonlijk voor getekend te worden. Ik moest me dan ook legitimeren volgens hun voorwaarden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:17 schreef zatoichi het volgende:
Tja TNT, had ooit een DTS dolbty surround systeem besteld. Ik thuis die boel trak n tracen, geduldig wachtend op het pakketje. Op een gegeven moment zie ik dat er staat "afgeleverd".
Ik bellen dat met TNT dat ik niets heb gekregen en de hele dag thuis erop heb zitten wachten. Zij beweren dat het gewoon is afgeleverd en zij hun taak gedaan hadden... Hoop gebitch natuurlijk (zij hadden mijn handtekening niet, dus konden niet beweren dat het bij mij afgeleverd...
Scheen het bij de buren afgeleverd te zijn. Ik navragen, maar ook zij hadden niets gekregen, dus ik wilde wel eens een afleverbewijs van TNT.
Komt de volgende dag iemand van een straat twee blokken verder dat ding in een keer afgeven. Was het afgeleverd bij de buren van het huis met hetzelfde huisnummer dat ik had, allen van een andere straat
Echt het is dat die mensen zo vriendelijk waren om het bij mij af te komen geven, want ik had dat nooit kunnen traceren, en ook bij TNT wisten ze niet waar het uiteindelijk afgeleverd was. En dat voor een pakket van een paar honderd euro...
Ace Venturaquote:
jij keert het dus ook al omquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:43 schreef klipper het volgende:
Misschien omdat hij weet dat heden ten dage veel buurman en niet meer vertrouwd kunnen worden.
En hij zeker wilde zijn dat je het pakje kreeg, want zeg nou zelf welke randdebiel gaat vuilnisbakken af op zoek naar afgeleverde pakketjes.
Daarom doe ik bij duurdere pakketen altijd een remboursverzending. 10 euro remboerskosten op een pakket van 300+ is toch niet zoveel, en als ze het dan fout doen hebben zij het probleem, niet ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:17 schreef zatoichi het volgende:
Tja TNT, had ooit een DTS dolbty surround systeem besteld. Ik thuis die boel trak n tracen, geduldig wachtend op het pakketje. Op een gegeven moment zie ik dat er staat "afgeleverd".
Ik bellen dat met TNT dat ik niets heb gekregen en de hele dag thuis erop heb zitten wachten. Zij beweren dat het gewoon is afgeleverd en zij hun taak gedaan hadden... Hoop gebitch natuurlijk (zij hadden mijn handtekening niet, dus konden niet beweren dat het bij mij afgeleverd...
Scheen het bij de buren afgeleverd te zijn. Ik navragen, maar ook zij hadden niets gekregen, dus ik wilde wel eens een afleverbewijs van TNT.
Komt de volgende dag iemand van een straat twee blokken verder dat ding in een keer afgeven. Was het afgeleverd bij de buren van het huis met hetzelfde huisnummer dat ik had, allen van een andere straat
Echt het is dat die mensen zo vriendelijk waren om het bij mij af te komen geven, want ik had dat nooit kunnen traceren, en ook bij TNT wisten ze niet waar het uiteindelijk afgeleverd was. En dat voor een pakket van een paar honderd euro...
quote:
Niet op zoek want het stond op dat briefje.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:43 schreef klipper het volgende:
Misschien omdat hij weet dat heden ten dage veel buurman en niet meer vertrouwd kunnen worden.
En hij zeker wilde zijn dat je het pakje kreeg, want zeg nou zelf welke randdebiel gaat vuilnisbakken af op zoek naar afgeleverde pakketjes.
Dat vind ik ook wel weer wat overdreven.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:06 schreef piraat013 het volgende:
Bij TNT werken ook alleen maar mensen met een geestelijke beperking ,en je hebt natuurlijk ook de echte echte bazen die deze grap flikken bij ts![]()
quote:
Ben ik de enige die een beetje achterdochtig is bij het lezen van dit verhaal? Er is vrij weinig ingevuld op het briefje en of ik moet para zijn, maar het lijkt er toch echt op dat het mobiele nummer weg is getypex-ed. Hmm, ik vind het verdachtquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nee hoor, iedereen heeft een geestelijke beperking. Als je geestelijk onbeperkt was was je godquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:07 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel weer wat overdreven.
Nee, dan ben je gewoon waanzinnig goed. Niemand is God, behalve God zelf.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:10 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Nee hoor, iedereen heeft een geestelijke beperking. Als je geestelijk onbeperkt was was je god
God bestaat niet !quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:11 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Nee, dan ben je gewoon waanzinnig goed. Niemand is God, behalve God zelf.
Maar vind het wel sterk gesteld van die geestelijke beperking, zo had ik het nog niet gezien
Geen pakjesbus.quote:
Ah ... jeugd van tegenwoordig.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:44 schreef I0_0I het volgende:
Als je hier niet mee kan lachen ben je zelf klachtwaardig.
Ik denk dat TS dat met paint heeft weggehaald om te voorkomen dat allerlei leuke mensen dat bedrijf gaan bellen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[..]
Ben ik de enige die een beetje achterdochtig is bij het lezen van dit verhaal? Er is vrij weinig ingevuld op het briefje en of ik moet para zijn, maar het lijkt er toch echt op dat het mobiele nummer weg is getypex-ed. Hmm, ik vind het verdachtMaar wel een leuk verhaal verder
Waarom dan zijn 3e post met de vraag of hij iemand kan bellen? Dat maakt het dus verdacht. Ik zeg dat TS zelf TNT postbezorger is en een leeg briefje heeft ingevuldquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:28 schreef freiss het volgende:
Ik denk dat TS dat met paint heeft weggehaald om te voorkomen dat allerlei leuke mensen dat bedrijf gaan bellen.
Er wordt bijna nooit op zoiets ingevuld hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[..]
Ben ik de enige die een beetje achterdochtig is bij het lezen van dit verhaal? Er is vrij weinig ingevuld op het briefje en of ik moet para zijn, maar het lijkt er toch echt op dat het mobiele nummer weg is getypex-ed. Hmm, ik vind het verdachtMaar wel een leuk verhaal verder
Ja hčhč natuurlijk moet je niet je eigen pakjes die voor jezelf zijn in de vuilnisbak stoppen behalve als je ervan af wilt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:44 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
jij keert het dus ook al om
welke randdebiel stopt zijn pakketjes in een vuilnisbak!
Ik had het dan ook niet over TS, die wist waar hij het moest zoeken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:00 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Niet op zoek want het stond op dat briefje.
Nee, ik ben niet vaak thuis, maar bij mij vullen ze het briefje altijd wat verder inquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:33 schreef Pheno het volgende:
Er wordt bijna nooit op zoiets ingevuld hoorOf ben jij van dat werkschuwe tuig dat altijd thuis is en dus die dingen nooit krijgt?
Met wat mazzel een huisnummer, aan de andere kant van de straat, want de rest van de buurt is ook aan het werkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet vaak thuis, maar bij mij vullen ze het briefje altijd wat verder in
Ach, er zitten ook van die kansloze bezorgers tussen die niet eens aanbellen en meteen een briefje in de bus gooien omdat ze anders hun quotum niet halen....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:41 schreef AciD_Nightmare het volgende:
jezus, wat een mongolen bij TNT zeg.
Soberso moet de post wat gaan ontwikkelen. Ik vis altijd achter het net met pakketjes omdat ik overdag aan het werk ben.
Kijk je in de brievenbus.
"1e bezorging, niet thuis, morgen langs"
"2e bezorging, niet thuis, morgen langs"
"3e bezorging, maak een afspraak"
"4e bezorging, op ander adres"
Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaa
er stond een 06 nummer ja... met paint ff verwijderd. anders gaan mensen lopen bellen... geloof je het niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[..]
Ben ik de enige die een beetje achterdochtig is bij het lezen van dit verhaal? Er is vrij weinig ingevuld op het briefje en of ik moet para zijn, maar het lijkt er toch echt op dat het mobiele nummer weg is getypex-ed. Hmm, ik vind het verdachtMaar wel een leuker verhaal verder
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:34 schreef klipper het volgende:
[..]
Ja hčhč natuurlijk moet je niet je eigen pakjes die voor jezelf zijn in de vuilnisbak stoppen behalve als je ervan af wilt.
Ik neem dan ook aan dat de bezorger thuis niet zijn pakjes in de vuilnisbak stopt, maar hij was nu niet thuis maar tijdens zijn werk bij TS.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:02 schreef CybPraetorian het volgende:
Ik had een opmerking verwacht, maar die heeft nog niemand ingekopt...
naja dan ik maar:
[ afbeelding ]
Dubbele grap: We Can ( we blikken, afvalbak) en Natuurlijk "kan de TNT dat", bazen dat het zijn...
Wat een grap allemaal!
Wel beetje jammer dat t nu postnl heet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:02 schreef CybPraetorian het volgende:
Ik had een opmerking verwacht, maar die heeft nog niemand ingekopt...
naja dan ik maar:
[ afbeelding ]
Dubbele grap: We Can ( we blikken, afvalbak) en Natuurlijk "kan de TNT dat", bazen dat het zijn...
Wat een grap allemaal!
Op het kaartje staat nog TNT...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:03 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wel beetje jammer dat t nu postnl heet.
TNT is verantwoordelijk voor het uitkiezen van bekwame subcontractors. TNT wordt betaald voor het afleveren van de dienst, met subcontractors heb ik dan geen kloten te maken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:03 schreef Innisdemon het volgende:
Gaat iedereen nou voorbij aan het feit dat het een sub-contractor van TNT was? en dus niet een bezorger van TNT zelf?
Dat het achterlijk gedrag is staat buiten kijf natuurlijk, maar wel even het beestje bij de naam noemen !
Fraude jwtquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:03 schreef kentekenawa het volgende:
Ik heb dit ook twee maal gehad enige tijd geleden maar dat los je heel snel op...
De bezorgers hadden de pakjes achter de emmer gezet...[samen goed voor 500 euro!]
Heb gewoon de paketten als verdwenen gemeld met als gevolg dat de bezorgers niet meer voor DPD
en TNT hoefden te werken en vervolgens via hun verzekering nieuwe spullen kreeg.
Ergo;aso bezorgers weg en gratis extra spullen!!
Bestaan er nog echte TNT (postnl) bezorgers dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:03 schreef Innisdemon het volgende:
Gaat iedereen nou voorbij aan het feit dat het een sub-contractor van TNT was? en dus niet een bezorger van TNT zelf?
Dat het achterlijk gedrag is staat buiten kijf natuurlijk, maar wel even het beestje bij de naam noemen !
Post niet goed bezorgen is dat ook. Postwet etc.quote:
Dat lijkt me dan weer echt geweldigquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:49 schreef SEMTEX het volgende:
1 keer een klacht ingediend en de bezorger die dat geflikt had, is aan de deur zijn excuses komen aanbieden.
Mja en de volgende keer stamp ie gewoon weer op je pakketje uit wraak....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:52 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer echt geweldig
Is ook zo maar de oude briefjes moeten nog opquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:58 schreef madco het volgende:
ik dacht trouwens dat tnt post overgenomen was door post nl (of in iedergeval naamswijziging)
True, maar het zijn nog steeds dezelfde debielen die daar werkenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:58 schreef madco het volgende:
ik dacht trouwens dat tnt post overgenomen was door post nl (of in iedergeval naamswijziging)
idd want zelfs al walsen ze je pakketje tot schroot, dan nog zijn ze niet aansprakelijkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja en de volgende keer stamp ie gewoon weer op je pakketje uit wraak....
Heb ik ook een keer gehad, maar dan al meteen na de eerste poging tot bezorgen. Bij mij op het kaartje stond gedrukt dat je dit voor op dezelfde dag voor 22:00 uur moest doorgeven, anders werd er de volgende dag nog een normale poging gedaan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:41 schreef AciD_Nightmare het volgende:
jezus, wat een mongolen bij TNT zeg.
Soberso moet de post wat gaan ontwikkelen. Ik vis altijd achter het net met pakketjes omdat ik overdag aan het werk ben.
Kijk je in de brievenbus.
"1e bezorging, niet thuis, morgen langs"
"2e bezorging, niet thuis, morgen langs"
"3e bezorging, maak een afspraak"
"4e bezorging, op ander adres"
Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Nou ik had hem ook voor de deur staan om zijn excuses aan te bieden, maar ja dan sta je toch ook wel raar te kijken; hij kwam met een heel verhaal over hoe druk hij het wel niet had, en hoe de straten in de buurt wel niet op elkaar leken... Echt ik kon er vrij weinig mee... Had liever een brief van de TNT zelf gehad, maar ze kiezen duidelijk voor de makkelijke methode door gewoon een zondebok langs te sturen...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:52 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer echt geweldig
Direct met lul schelden.... knap hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:17 schreef ScreamforyourCream het volgende:
[..]
Het gaat om de fucking service en klantgerichtheid wat al die voslagen debielen van TNT totaal verloederen. Snap dat dan! Waar zijn je idealen lul?
Duurt nog jaren voordat TNT uit het straatbeeld is verdwenen, tegen de tijd dat ze klaar zijn is het opgedoekt/failliet of weer overgenomen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:58 schreef madco het volgende:
Het is eigenlijk een zwarte doos.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:51 schreef das_phantom het volgende:
Vind het wel jammer dat als ik erotische artikelen bestel dat mijn witte doos altijd geopend is,
Maar ligt dat aan de bezorger of aan zijn werkgever?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:49 schreef SEMTEX het volgende:
Het ligt echt aan de bezorger. Ik heb 1 mannetje, ik denk een Turk, in een gewoon wit bestelbusje, die ons en onze werktijden nu kent. Zijn wij niet thuis, dan levert hij het bij onze buren af en ziet hij mijn fiets staan, dan klopt hij aan.
Er is nog een ander bezorgertje actief die pakjes zonder kennisgeving dumpt bij de buren waardoor ik maar moet raden dat er iets is. Of het wordt gewoon naast onze voordeur, in het zicht, gedropt. 1 keer een klacht ingediend en de bezorger die dat geflikt had, is aan de deur zijn excuses komen aanbieden.
Als je de hele dag thuis kan wachten op een pakketje, dan kan je toch ook wel naar een winkel om het zelf te gaan halen? Bespaard je een hoop gezeikquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:17 schreef zatoichi het volgende:
Maar het is nu eenmaal een hoog tarief, en daar mag service bij verwacht worden en dat is nu niet het geval. Denk dat veel mensen het niet erg zouden vinden om wat meer te betalen als de service er maar naar was.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:15 schreef klipper het volgende:
[..]
Maar ligt dat aan de bezorger of aan zijn werkgever?
Zij moeten gewoon zoveel mogelijk pakjes afleveren, een tweede keer langsgaan kost de bezorger alleen maar geld als hij per pakje betaalt wordt.
Aan de ene kant klagen we over te hoge tarieven maar aan de andere kant willen we wel een zeer hoge service.
Als de tarieven dan omhoog gaan (en dat gaan ze, want ik heb recent nog zelf pakketpost verstuurd), dan verwacht ik ook een betere service, niet een nog erger verschraalde service. Ik wil gewoon weer dat als ik niet thuis ben, mijn pakketje op kunnen halen bij een postkantoor. Het lieftst teken ik er nog voor ook. Dan weet ik zeker dat niet 1 of andere randdebiel mijn pakketje in handen krijgt. Ik verbaasde me er laatst nog over dat ik gewoon mocht tekenen voor ontvangst voor een pakje voor mijn vriend. Ik ben tenslotte niet de geadresseerde, wie weet ben ik wel een kwaadwillende huisgenoot.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:15 schreef klipper het volgende:
[..]
Zij moeten gewoon zoveel mogelijk pakjes afleveren, een tweede keer langsgaan kost de bezorger alleen maar geld als hij per pakje betaalt wordt.
Aan de ene kant klagen we over te hoge tarieven maar aan de andere kant willen we wel een zeer hoge service.
Als de NS nu de treinkaartjes omhooggooit, alle stoelen uit hun coupes dondert en dan toch met nog meer vertraging gaat rijden, vind jij dat ook normaal?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:15 schreef klipper het volgende:
[..]
DHL heeft het ook, gewoon ophalen bij een praxis die tot 8 uur open isquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:40 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Als de tarieven dan omhoog gaan (en dat gaan ze, want ik heb recent nog zelf pakketpost verstuurd), dan verwacht ik ook een betere service, niet een nog erger verschraalde service. Ik wil gewoon weer dat als ik niet thuis ben, mijn pakketje op kunnen halen bij een postkantoor. Het lieftst teken ik er nog voor ook. Dan weet ik zeker dat niet 1 of andere randdebiel mijn pakketje in handen krijgt. Ik verbaasde me er laatst nog over dat ik gewoon mocht tekenen voor ontvangst voor een pakje voor mijn vriend. Ik ben tenslotte niet de geadresseerde, wie weet ben ik wel een kwaadwillende huisgenoot.
Steeds vaker zie ik naast TNT opties als Kiala, die ik dan liever verkies boven TNT. Kiala bezorgt je pakketje bij een afhaalpunt en je moet je kunnen legitimeren om je pakketje te krijgen. Vaak betaal je nog amper verzendkosten ook. Daar kan TNTreurig een puntje aan zuigen.
Goh daar worden ze rijk van dat jij 1 pakje verstuurtquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:40 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Als de tarieven dan omhoog gaan (en dat gaan ze, want ik heb recent nog zelf pakketpost verstuurd), dan verwacht ik ook een betere service, niet een nog erger verschraalde service. Ik wil gewoon weer dat als ik niet thuis ben, mijn pakketje op kunnen halen bij een postkantoor. Het lieftst teken ik er nog voor ook. Dan weet ik zeker dat niet 1 of andere randdebiel mijn pakketje in handen krijgt. Ik verbaasde me er laatst nog over dat ik gewoon mocht tekenen voor ontvangst voor een pakje voor mijn vriend. Ik ben tenslotte niet de geadresseerde, wie weet ben ik wel een kwaadwillende huisgenoot.
Steeds vaker zie ik naast TNT opties als Kiala, die ik dan liever verkies boven TNT. Kiala bezorgt je pakketje bij een afhaalpunt en je moet je kunnen legitimeren om je pakketje te krijgen. Vaak betaal je nog amper verzendkosten ook. Daar kan TNTreurig een puntje aan zuigen.
Die bezorgers spreken af met TNT dat ze het gaan doen voor een bepaalde prijs. De bezorgers zakken dus zelf met de prijs tot het bijna onmogelijk is om dat vol te houden, gewoon om het contract te krijgen. Dat zouden ze niet meer moeten doen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:58 schreef klipper het volgende:
Klagen moet je op TNT doen, niet op de bezorgers, als die beter betaalt zouden worden zouden zij het werk ook met meer plezier doen.
Als voormalig TNT Post zo doorgaat wel, er gaan steeds meer mensen zoeken naar alternatieven door het gekloot met pakjes. Hun dienstverlening: "brief of pakje van A naar B bezorgen" gaat steeds vaker mis. En of dat nu aan bezorgers ligt of de dollars in de ogen van d managers doet er even niet toe. Als bedrijf ga je kapot als je veel negativiteit krijgt. Dat kun je je alleen veroorloven als je een monopolie hebt, zoals kabelboeren UPC en Casema. De post is een open markt geworden en TNT Post zal dit merken. Het is over met lekker slapen, ze mogen wel eens wakker worden dat mensen service willen hebben in plaats van ja, wat bieden ze eigenlijk nog op dit moment?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:59 schreef klipper het volgende:
[..]
Goh daar worden ze rijk van dat jij 1 pakje verstuurt
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:08 schreef R2cksson het volgende:
[PICS!] J. Rutten Pakketservice (nu nog in opdracht van TNT)
Ik zou hem naar tros-radar sturen ipv dat tokkie programma.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:57 schreef Holy_Goat het volgende:
op verzoek van een user ergens op de FP of hierzo op forum
Hart van nederland
Beste heer, mevrouw.
Graag zou ik u willen attenderen op het volgende.Wellicht zou dit een mooi nieuwsitem zijn?
Zoals ook te lezen is op TNT Post bezorgt pakketje in vuilnisemmer ( TNT Post bezorgt pakketje in vuilnisemmer ) gaf een der users (surveillance-fiets) aan dat dit keer een pakket wel op een heel rare plaats afgeleverd werd. Namelijk in zijn vuilnisemmer met hondenpoep.
Hoewel de bezorger wellicht dacht dat dit een mooie onopvallende plaats was om zijn waren te dumpen, lijkt mij dit geenszins de bedoeling. En dit incident staat niet op zichzelf. Op internet zijn op talloze fora ramp verhalen te lezen, en ook ikzelf wordt zeer regelmatig geconfronteerd met de irritaties die TNT teweeg brengt. Als voorbeeld: probeer maar eens een kostbaar pakket terug te vinden in een flat met 500 bewoners, terwijl je geen briefje in de bus hebt en de TNT bij hoog en laag beweert dat het is geaccepteerd op jouw eigen huisnummer.
Het zou maar eens afgelopen moeten zijn met ongekwalificeerd (en dus goedkoop) personeel / subcontractors op pad sturen. Want ja, goedkoper dus meer winst! Maar door de monopoliepositie van dit bedrijf is de burger de dupe. Kijk ook maar eens een keer in zo een wit busje, 'wij rijden voor TNT'. Op mijn werk zie ik het wekelijks. Alles op een grote hoop, los in de wagen gegooid. Dat pakketten uberhaupt heel blijven is ook maar de vraag. Nee dan UPS,
alles staat net in de wagen, op rekken, met vriendelijk en bekwaam personeel dat zelfs adviezen geeft als er iets met het pakje aan de hand is.
De TNT pakketbezorging. Sure we can, but we don't
sja, het was een user die de suggestie bood. Het staat je vrij deze email te kopieren en naar welke instantie dan ook te spammen, mits je evt antwoorden hier maar weer post. Aandacht moeten we hebben.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:02 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zou hem naar tros-radar sturen ipv dat tokkie programma.
En werd die wel correct bezorgd?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:01 schreef Boreel het volgende:
Ik heb dus exact hetzelfde gehad, Ik had een waardevolle antieke tinnen schaal gekocht in Duitsland en liet deze opsturen. Geen probleem en verzending met einschreiben(aangetekend). Dus op een dag kom ik thuis en vind ik een handgeschreven briefje: "Pakket in bak"
Ik denk pakket bak? Tijdens het eten realiseerde ik me dat hij misschien de kliko bedoelde die in de poort staat. En ja hoor, tussen de vuilnis lag het pakket welke aangetekend verzonden was maar waar niemand voor getekend had??
Uiteraard op hoge poten verhaal gaan halen bij tnt 0900 bla bla. Maar nee ze zouden me een klachtenformulier toezenden. Te gek voor woorden. Ik heb later naar diverse vestigingen een mail gestuurd en de eerste de beste keer dat ik de pakketbezorger zag in zijn busje hem staande gehouden en ermee geconfronteerd. Dit bleek een Medelander te zijn, en die vond er niets vreemds aan dat het was gebeurt. Mogenlijk dus vaker gebeurt?
Na 2 maanden kreeg ik eindelijk een excuus brief van TNT
Ja datwel, alleen heb ik een haatverhouding met tnt, ze zijn ook al eens een pakketje van em kwijtgeraakt hier in nederland, onderzoek naar gedaan, nooit meer iets van gevonden?schadevergoeding??dan had je het maar in zon sealbag verhoogd aansprakelijk moeten verzenden, stelletje faalhazen daar!quote:
Een beetje rustig jij!!!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 02:14 schreef Spezza19 het volgende:
TNT/PostNL is sowieso een bedrijf waar alleen maar debielen werken. Maar ja, als je peanuts betaald krijg je monkeys hč? Heb al genoeg klachten ingediend bij die hufters.
Er komt een dag dat ik er 1 op z'n bek timmer
En je bent nooit eens naar je leidinggevende gestapt om dit aan te kaarten?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:06 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Een beetje rustig jij!!!
Ik werk momenteel bij tnt om rond te komen terwijl ik op zoek ben naar een normale baan.
zoek eerst maar uit welke bezorger alles fout doet en sla die op zijn muil.
ik heb al vaak genoeg boze mensen op mijn dak gehad voor dingen die andere bezorgers flikken.
Dit dus.... Ik heb ook middels een duidelijke brief aangegeven dat ik niks meer bij Bol.com bestel, zolang zij via TNT bezorgen....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als voormalig TNT Post zo doorgaat wel, er gaan steeds meer mensen zoeken naar alternatieven door het gekloot met pakjes. Hun dienstverlening: "brief of pakje van A naar B bezorgen" gaat steeds vaker mis. En of dat nu aan bezorgers ligt of de dollars in de ogen van d managers doet er even niet toe. Als bedrijf ga je kapot als je veel negativiteit krijgt. Dat kun je je alleen veroorloven als je een monopolie hebt, zoals kabelboeren UPC en Casema. De post is een open markt geworden en TNT Post zal dit merken. Het is over met lekker slapen, ze mogen wel eens wakker worden dat mensen service willen hebben in plaats van ja, wat bieden ze eigenlijk nog op dit moment?
Als ze mijn pakketje ook niet gauw terugvinden zijn ze mij ook kwijt, als ze dat niet al zijn. Ik ga de volgende keer gewoon naar het DHL servicepunt hier in dorp en verstuur daar mijn pakketje wel, is nog goedkoper ook. Ze zeggen die pakketten de volgende dag nog te bezorgen, nou my ass.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:54 schreef Boreel het volgende:
Ja datwel, alleen heb ik een haatverhouding met tnt, ze zijn ook al eens een pakketje van em kwijtgeraakt hier in nederland, onderzoek naar gedaan, nooit meer iets van gevonden?schadevergoeding??dan had je het maar in zon sealbag verhoogd aansprakelijk moeten verzenden, stelletje faalhazen daar!
Doet die dan ook nog pakketjes?quote:
Als je niet wilt dat het bij de buren wordt bezorgd, moet je dat aangeven aan de verzender, die kan dat dan aangeven bij het overhandingen aan TNT. Hij kan ook een briefje in de bus stoppen en de volgende dag een tweede bezorgpoging doen, dat lijkt me een slimmere oplossing.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:32 schreef BasOne het volgende:
Ben ik de enige die het juist slim vind?
De beste man (TNT bezorger) weet niet wat voor relatie je hebt met de buren, jullie zouden voor hetzelfde geld elkaars bloed wel kunnen drinken, zou je dan willen dat een pakketje voor jou aan hem/haar word bezorgd?
Hij kan het voor de deur leggen... waar iedereen het kan zien en mee kan nemen.
Waar kijkt men niet of er iets te jatten valt?
Juist, in de vuilnisbak.
Slimme oplossing
Het probleem is dat bezorgers op hun flikker krijgen als te veel pakketjes terugkomen. Dat kost namelijk geld. En dan gaan die mensen natuurlijk op zoek naar creatievere oplossingen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:34 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Als je niet wilt dat het bij de buren wordt bezorgd, moet je dat aangeven aan de verzender, die kan dat dan aangeven bij het overhandingen aan TNT. Hij kan ook een briefje in de bus stoppen en de volgende dag een tweede bezorgpoging doen, dat lijkt me een slimmere oplossing.
Ik bestel veel over internet, en ik heb zelden meegemaakt dat je extra informatie kan geven.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:34 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Als je niet wilt dat het bij de buren wordt bezorgd, moet je dat aangeven aan de verzender, die kan dat dan aangeven bij het overhandingen aan TNT. Hij kan ook een briefje in de bus stoppen en de volgende dag een tweede bezorgpoging doen, dat lijkt me een slimmere oplossing.
Dat zou inderdaad makkelijk zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:44 schreef Leandra het volgende:
Wat overigens een stuk handiger zou zijn, is dat men bij het bestellen al kan aangeven dat het nutteloos is om tijdens kantooruren een bezorgpoging te doen.
Of dat men kan aangeven dat er op woensdagmiddag wel bezorgd kan worden.
Dat zou pas een hoop onnodige bezorgkilometers besparen.
Moeten ze waarschijnlijk wel vaker 's avonds rijden, maar dat besparen ze overdag.
Ja, maar de TNT/PostNL houdt niet van efficient werken.... dus blijf dromen....quote:
De tijd dat moeder de vrouw overdag thuis was is op de meeste plekken allang voorbij, mede dankzij de overheid die dat noodzakelijk acht.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:43 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Het probleem is dat bezorgers op hun flikker krijgen als te veel pakketjes terugkomen. Dat kost namelijk geld. En dan gaan die mensen natuurlijk op zoek naar creatievere oplossingen.
Er zijn mensen bij ons in de flat die dan een briefje op hun brievenbus hangen met 'Mag op nr x bezorgd worden' of 'Mag meteen naar postkantoor'. Ik heb overigens wel meegemaakt dat je die extra informatie door kan geven bij een bestelling. En als ik gebruik maak van een webshop waar GLS voor bezorgt moet je zelfs elke keer aangeven óf het bij de buren mag en of er specifieke instructies voor de bezorging zijn. Kleine moeite, zo'n tussenstapjequote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:47 schreef BasOne het volgende:
Ik bestel veel over internet, en ik heb zelden meegemaakt dat je extra informatie kan geven.
Dan zou je dan per mail later moeten doen.
En dan hopen dat ze die mail lezen voordat je bestelling de deur uit gaat.
Als hij een kaartje in de bus heeft gekregen, dat was de derde bezorgpoging, de eerste 2 keer nemen ze het gewoon weer mee om later terug te komen.. in mijn ervaring dan.
Het gebeurt helaas vaker dan je denkt.....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:05 schreef LuieSurinamer het volgende:
ik kan bijna niet geloven dat dit echt is man.
Nu moet ik bij Albert Heijn mijn pakketen ophalen. Vanmiddag wel een half uur staan wachten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:13 schreef Leandra het volgende:
Nou ja, dat postagentschap in de supermarkt of sigarenzaak dan
Het heeft in dezen niet zo heel veel met de verpakking te maken; de pakketchauffeurs gooien gewoon met de dozen en geven het sorteercentrum vervolgens de schuld. Zelfde verhaal als de heilige barcode kapot gaat door hun gedrag/onkunde: moeten ze een 15-30 minuten staan te wachten totdat de barcode opnieuw geprint is en dat kunnen ze blijkbaar geestelijk niet aan. Nogmaals: ze klagen volop maar vergeten dat ze de pakketjes niet hoeven te bezorgen: er is altijd wel een ander die het voor ze doet. Moeten ze daarna natuurlijk wel niet klagen dat ze werkeloos zijnquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind het niet zo gek. Over het algemeen zijn de pakketjes toch goed verpakt. Ik hoor vaak genoeg mensen die lopen te kankeren dat TNT nét op het moment komt dat ze even weg zijn en dat ze weer naar het postkantoor moeten of dat hij nu "morgen bezorgd wordt en dan kan ik ook niet thuis blijven".
Het mag gewoonweg niet volgens de wet. Postwet etc. Dat moet een bezorger toch weten?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:32 schreef BasOne het volgende:
Ben ik de enige die het juist slim vind?
De beste man (TNT bezorger) weet niet wat voor relatie je hebt met de buren, jullie zouden voor hetzelfde geld elkaars bloed wel kunnen drinken, zou je dan willen dat een pakketje voor jou aan hem/haar word bezorgd?
Hij kan het voor de deur leggen... waar iedereen het kan zien en mee kan nemen.
Waar kijkt men niet of er iets te jatten valt?
Juist, in de vuilnisbak.
Slimme oplossing
Denk dat de bezorger nu wel een probleempje heeftf.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:54 schreef Holy_Goat het volgende:
Had het voor de grap maar even getweet.
RT: #Tnt bezorgt nu ook al pakketten in vuilnisbakkenwaar gaat het heen met de service #postnl #service TNT Post bezorgt pakketje in vuilnisemmer
Wordt ik ineens gevolgd door postnl en. Volgt deze reactie
PostNLWebcare #Needlesstosay Dat mag absoluut niet! Chauffeur wordt aangesproken en ik ga er vanuit dat dit niet weer gebeurd. ^FF
Nou, een foei en weer verder.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:02 schreef themole het volgende:
[..]
Denk dat de bezorger nu wel een probleempje heeftf.
Zullen we verder dus ook niks meer over horen..quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:54 schreef Holy_Goat het volgende:
RT: #Tnt bezorgt nu ook al pakketten in vuilnisbakkenwaar gaat het heen met de service #postnl #service TNT Post bezorgt pakketje in vuilnisemmer
PostNLWebcare #Needlesstosay Dat mag absoluut niet! Chauffeur wordt aangesproken en ik ga er vanuit dat dit niet weer gebeurd. ^FF
Dan ben je toch ook superkansloos, vrij nemen om een pakketje te ontvangenquote:Op woensdag 29 juni 2011 02:30 schreef CyberGeniuS het volgende:
Heb je eigenlijk zelf wel eens een hele dag vrij moeten nemen om op een pakketje te wachten, terwijl je eigenlijk veel dringendere zaken te doen had, en alleen omdat je vijf of tien minuten weg was heb je je pakketje, waar je zoveel voor opgeofferd hebt, niet. Geloof me: er zijn niet veel mensen die dan niet kwaad worden
jawel maar de leidinggevende zijn zelf niet de slimste en geven amper iets om de werknemers.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En je bent nooit eens naar je leidinggevende gestapt om dit aan te kaarten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is necessary for evolution. The fear that, at any given moment you could perish and vanish from existence.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:54 schreef Holy_Goat het volgende:
Hier gaat de voordeur nooit open. Iedereen komt hier "achterom".quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:49 schreef Twiitch het volgende:
Hier hebben we er ooit eentje gehad die "gewoon" door de achterdeur naar binnenliep als de voordeur niet open werd gedaan.
Kom je net van de pot af staat er ineens zo'n mongool in een oranje hesje in je keuken, wtf
De vaste medewerkers wel, maar het merendeel (subco's) wordt uitbetaald per pakje.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:43 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Het probleem is dat bezorgers op hun flikker krijgen als te veel pakketjes terugkomen. Dat kost namelijk geld. En dan gaan die mensen natuurlijk op zoek naar creatievere oplossingen.
Wat verwachten ze nou inderdaad door het de dag erna nog eens te proberen, dat er plots een huis ergens uit de grond schiet?quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:21 schreef FinalD87 het volgende:
Paar maanden terug keek ik op track & trace om te zien waar m'n pakketje bleef, kreeg ik (ongeveer) zoiets te zien:
"Geweigerd door bewoners, onjuist adres. Oplossing: morgen nogmaals proberen"
Ik bellen: blijkbaar had de verkopende partij m'n adres verkeerd doorgegeven (miste een cijfer in m'n huisnummer), maar wat is dat nou weer voor oplossing
Herkenbaar, ik skipte eens de eerste 4 uur van school omdat ik ook wou wachten op mijn pakketje, toen het inmiddels middag werd ging ik toch maar naar school, maar wat zag ik liggen op de stoep voor mijn huis toen ik de deur uitstapte? Juist, een papiertje van TNT, verder nooit een bel gehoord.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:45 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ik ben een keer een dag niet naar school gegaan om een pakketje aan te nemen, had ik mijn muziek zo hard staan dat ik de deurbel niet hoorde. Lag er ook zo'n briefje in de bus.
FUUU
beter maak je weer eens een goeie fipo, knulquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:36 schreef Zuivelkoe het volgende:
Ik werd vanochtend een fakking half uur te laat wakker voor mijn pakketje. Morgen moet ik de hele dag werken dus kan hem pas vrijdag in ontvangst nemen FML>
Op je werk laten bezorgen! Doen heel veel mensen bij mij ookquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:36 schreef Zuivelkoe het volgende:
Ik werd vanochtend een fakking half uur te laat wakker voor mijn pakketje. Morgen moet ik de hele dag werken dus kan hem pas vrijdag in ontvangst nemen FML>
En ik denk dat we dat nog veel meer krijgen, omdat op het moment al die oude medewerkers eruit worden gewerkt en vervangen worden door van die goedkope, waardeloze, luie werkkrachten.quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:22 schreef Queetnix het volgende:
Onder de auto, in de papierbak, in de grijze container, langs mn vader zn hoofd door de lucht gesmeten de garage in, etc... allemaal meegemaakt. Zijn alleen meestal extra ingehuurde gasten, in zo'n witte auto, die dat doen.
Correct, ze zijn bezig om de postbodes uit de auto's te halen. Hier in de stad worden de brengklanten en haalklanten (bedrijven dus) en brievenbussen al geleegd door de Said's en Murat's die ook al pakketchauffeursubcontracten doen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:25 schreef Koenholio het volgende:
[..]
En ik denk dat we dat nog veel meer krijgen, omdat op het moment al die oude medewerkers eruit worden gewerkt en vervangen worden door van die goedkope, waardeloze, luie werkkrachten.
Ik fiets daar iedere dag langsquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:41 schreef carboni het volgende:
[..]
Correct, ze zijn bezig om de postbodes uit de auto's te halen. Hier in de stad worden de brengklanten en haalklanten (bedrijven dus) en brievenbussen al geleegd door de Said's en Murat's die ook al pakketchauffeursubcontracten doen.
Van die mooie witte vieze grijze autos uit de jaren 90 met soms verlopen APK en kapotte voorruit.
Maar is goedkoper he.
Overigens is Selektvracht AKA DHL4YOU (is zelfde) nog mooier, die rijden in hun gezinsauto. Stereotype selektvrachter
[ afbeelding ]
Zekers niet, de chauffeur is aangesproken (dankzij pic, duidelijk welke chauffeur we moesten hebbenquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
En vervolgens hangen ze een screenshot aan de muur en lachen er nog eens naar
Want er was wat te updaten? Ik heb hem al gewezen op de bovenstaande reactie van PostNL, zodat hij naw, de barcode e.d door kan gevenquote:Op maandag 4 juli 2011 18:08 schreef Maanvis het volgende:
dus, een markante top-20 user als Surveillance_fiets geeft summier of geen updates op zijn topique. Vreemd!
Nouja het lijkt me dat als je zoiets overkomt dat je dan iedere dag ziedend en tierend aan de lijn hangt en iedere dag een update op FOK! post. Dat ben ie eigenlijk wel verplicht. Of naja, niet verplicht, maar die boemannen komen je dan betasten in je slaap als je het niet doet.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Want er was wat te updaten? Ik heb hem al gewezen op de bovenstaande reactie van PostNL, zodat hij naw, de barcode e.d door kan geven
Beter zo dan andersom. Toen ik nog voor de Its bezorgde had je ook altijd van die schapen die niet of in een ochtendjas aan deur kwamen of dan 20 min later bellen dat ze de bel niet gehoord hebben en dat je terug kan (omdat je een briefje door de bus hebt gedaan). Veel van die trollen zeggen dan ook nog van "ik wist niet dat jullie zo vroeg kwamen" terwijl het gewoon doorgebeld is en het ook nog eens met koeienletters op de bon staatquote:Op maandag 4 juli 2011 20:21 schreef computerprobleem het volgende:
Vanochtend om 10.00 DHL bij de deur, ik ging pas om 05:00 slapen dus nog niet wakker.
Bellen ze dat ze morgen weer tussen 07:00 en 13:00 langs zullen komen.
Vraag ik of ze iets nauwkeuriger kunnen zijn maar dat kan niet!
Verdomme, straks zijn ze er om 07:00 precies en ben ik 10 minuten later pas wakker, of dan sta ik vanaf 06:30 op en komen ze pas rond 12:30.![]()
Precies hetzelfde hier. Onze pakketbezorgen komt op werkdagen na 17:00 hier langs omdat hij weet dat wij anders niet thuis zijn. Alleen op donderdags komt hij rond 9en omdat hij weet dat ik dan thuis ben. Totaal geen problemen met de subcontractor hier, maken ook geregeld even een praatje of iets dergelijks.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:27 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat ik een van de weinige ben die alleen maar goede ervaringen heeft met PTT Post (of hoe ze tegenwoordig heten) en Selektvracht.
Ik koop heel veel via Interneten het zijn altijd dezelfde bezorgers die mijn pakjes brengen. De postbode kent mij inmiddels en zwaait als ik hem onderweg naar boodschappen doen tegenkom
Ik weet ook dat als ik niet thuis ben, hij geen briefje in de bus gooit maar uit zichzelf het rond een uur of 6 nog een keer probeert.
De jongen van Selektvracht is ook bijna altijd dezelfde en die komt ook altijd rond een uur of 6.
Wat ik ook weleens doe is het pakje laten bezorgen bij zo een Kiapunt of DHLpunt (meestal een winkel). Dan kun je het ophalen wanneer je het schikt, maar dat kan niet bij elke webwinkel.
Van wie ben jij een kloon ?quote:Op maandag 4 juli 2011 17:25 schreef PostNLWebcare het volgende:
[..]
Zekers niet, de chauffeur is aangesproken (dankzij pic, duidelijk welke chauffeur we moesten hebben) en dit komt in zijn dossier. Enige is dat we nog geen registratie in systeem hebben, omdat dit op basis van naw gegevens van de klager gebeurt. Dus ik zou graag nog je naw en de barcode van je krijgen.
Zoals ik al op twitter aangaf mag bezorgen op deze manier absoluut niet! Pakketjes dienen altijd persoonlijk afgegeven te worden, hetzij op adres of bij buren.
Met vriendelijke groet,
Francis (^FF)
PostNLWebcare
klaagbaak gaat kapot aan zulk bespottelijk gedrag!!EINZ11quote:Op maandag 4 juli 2011 18:08 schreef Maanvis het volgende:
dus, een markante top-20 user als Surveillance_fiets geeft summier of geen updates op zijn topique. Vreemd!
Alsof je rond dit tijdstip kan bellen met TNTquote:Op maandag 4 juli 2011 21:30 schreef tarantism het volgende:
[..]
klaagbaak gaat kapot aan zulk bespottelijk gedrag!!EINZ11
padoemtsss iksdee
We gaan niet álle topics af nee, maar waar we kunnen reageren/helpen proberen we wel. Meeste is via Twitter overigens. Ook dit topic is via Twitter onder onze aandacht gebrachtquote:Op maandag 4 juli 2011 17:38 schreef Spezza19 het volgende:
Gaat PostNL nu alle TNT/PostNL topics af op Fok en Tweakers? Want dan hebben jullie het nodige werk te doen.....
Wel netjes trouwens dat jullie hier reageren. Zouden meer bedrijven doen soms.
Alleen heb ik dan zoiets van; aantekening in zijn dossier. Hoeveel aantekeningen moet iemand krijgen voordat hij/zij z'n baan kwijt raakt en hoe zit dat met bedrijven die door PostNL/TNT ingehuurd worden?
En dat slaat op....???quote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 20:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nouja het lijkt me dat als je zoiets overkomt dat je dan iedere dag ziedend en tierend aan de lijn hangt en iedere dag een update op FOK! post. Dat ben ie eigenlijk wel verplicht. Of naja, niet verplicht, maar die boemannen komen je dan betasten in je slaap als je het niet doet.
Zal eens kijkenquote:Op maandag 4 juli 2011 17:25 schreef PostNLWebcare het volgende:
[..]
Zekers niet, de chauffeur is aangesproken (dankzij pic, duidelijk welke chauffeur we moesten hebben) en dit komt in zijn dossier. Enige is dat we nog geen registratie in systeem hebben, omdat dit op basis van naw gegevens van de klager gebeurt. Dus ik zou graag nog je naw en de barcode van je krijgen.
Zoals ik al op twitter aangaf mag bezorgen op deze manier absoluut niet! Pakketjes dienen altijd persoonlijk afgegeven te worden, hetzij op adres of bij buren.
Met vriendelijke groet,
Francis (^FF)
PostNLWebcare
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:10 schreef SEMTEX het volgende:
Een medewerker van TNT die 'zekers' gebruikt
Je kan het ook via een privébericht doorgevenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zal eens kijken![]()
kan ik dat mailen of moet het via de contactformulieren op de site?
Fijn dat je ze hebt...maar ook dit is niet zoals het hoort....Wil je dat ik de betreffende chauffeur aan laat spreken?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:09 schreef OverRated het volgende:
Ik was net boven, toen ik de deur hoorde. Ren ik snel naar beneden, zie ik dat TNT twee pakketjes binnen heeft neergelegd. Ze deden de achterdeur open, legden het pakketje binnen en reden weer weg.. Wtf
Nee. Je vertegenwoordigd een multinational met een serieuze uitstraling dat jaarlijks miljoenen aan marketing uitgeeft. Dan ga je niet 'zekers' gebruiken, ook al is het op een forum.quote:
Ik weet het niet. Ik was thuis, dus er kon niet zoveel gebeuren. Het leek alsof de chaffeur nogal veel haast had. Er zat ook geen briefje in de brievenbus trouwens.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:38 schreef PostNLWebcare het volgende:
[..]
Fijn dat je ze hebt...maar ook dit is niet zoals het hoort....Wil je dat ik de betreffende chauffeur aan laat spreken?
Grt Francis
PostNLWebcare
Ja, maar dan nog...dat is toch geen bezorgwijze?! Geen briefje snap ik, hij heeft het"afgeleverd".quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:49 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik was thuis, dus er kon niet zoveel gebeuren. Het leek alsof de chaffeur nogal veel haast had. Er zat ook geen briefje in de brievenbus trouwens.
Was overigens niet de vaste bezorger denk ik, want ik zag dat het busje een Renault was, terwijl er hier normal met zo'n Ford bezorgd wordt. Maar dit pakketje was vrij groot, dus vandaar denk ik.
Nou ja, als we toch op die tour zijn, TNTbezorgers gooien de post niet meer door de deur heen maar laten alles er half in hangen. Fijn, als ik net post heb wat best gevoelige informatie bevat, of als het gaat regenen. Kun je die bezorgers ook laten aanspreken?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:38 schreef PostNLWebcare het volgende:
[..]
Fijn dat je ze hebt...maar ook dit is niet zoals het hoort....Wil je dat ik de betreffende chauffeur aan laat spreken?
Grt Francis
PostNLWebcare
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |