abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 juni 2011 @ 12:07:07 #151
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98760005
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 11:53 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Mja en de volgende keer stamp ie gewoon weer op je pakketje uit wraak....
idd want zelfs al walsen ze je pakketje tot schroot, dan nog zijn ze niet aansprakelijk :D
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 28 juni 2011 @ 12:18:29 #152
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_98760513
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 10:41 schreef AciD_Nightmare het volgende:
jezus, wat een mongolen bij TNT zeg.

Soberso moet de post wat gaan ontwikkelen. Ik vis altijd achter het net met pakketjes omdat ik overdag aan het werk ben.

Kijk je in de brievenbus.

"1e bezorging, niet thuis, morgen langs"

"2e bezorging, niet thuis, morgen langs"

"3e bezorging, maak een afspraak"

"4e bezorging, op ander adres"

Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Heb ik ook een keer gehad, maar dan al meteen na de eerste poging tot bezorgen. Bij mij op het kaartje stond gedrukt dat je dit voor op dezelfde dag voor 22:00 uur moest doorgeven, anders werd er de volgende dag nog een normale poging gedaan.
pi_98760651
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 11:52 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Dat lijkt me dan weer echt geweldig :D
Nou ik had hem ook voor de deur staan om zijn excuses aan te bieden, maar ja dan sta je toch ook wel raar te kijken; hij kwam met een heel verhaal over hoe druk hij het wel niet had, en hoe de straten in de buurt wel niet op elkaar leken... Echt ik kon er vrij weinig mee... Had liever een brief van de TNT zelf gehad, maar ze kiezen duidelijk voor de makkelijke methode door gewoon een zondebok langs te sturen...
pi_98760911
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 09:17 schreef ScreamforyourCream het volgende:

[..]

Het gaat om de fucking service en klantgerichtheid wat al die voslagen debielen van TNT totaal verloederen. Snap dat dan! Waar zijn je idealen lul?
Direct met lul schelden.... knap hoor.
Duidelijk te zien waar jouw idealen liggen :')
  dinsdag 28 juni 2011 @ 12:37:25 #155
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_98761220
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 11:58 schreef madco het volgende:
ik dacht trouwens dat tnt post overgenomen was door post nl (of in iedergeval naamswijziging)
Duurt nog jaren voordat TNT uit het straatbeeld is verdwenen, tegen de tijd dat ze klaar zijn is het opgedoekt/failliet of weer overgenomen. :+
Hier werkt het personeel nog met de oldskool PTT post-fietstassen. O+
pi_98761249
legendarisch topic. tvp
pi_98761451
Meest bizar klb topic ooit?
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_98761502
Nooit problemen gehad. Als het bij de buren kan doet die dat (wat ik ideaal vind, ik haat het om onnodig te moeten wachten) of hij komt de volgende dag. Wij hebben gewoon goed contact met de buren dus is het geen probleem, maar ik kan me voorstellen dat dat in wijken anders kan zijn. Zeker in een grotere stad in een flatgebouwd oid.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 12:50:12 #159
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_98761720
Bij ons in Schubbekutteveen zelfs al een keer gehad dat een pakje gewoon voor de deur stond, nou was dat een pakje met een niet heel erg waardevolle inhoud (¤ 25) maar als het had geregend in de tijd dat het voor de deur lag was het waarschijnlijk kapot geweest.
Tegenwoordig gaat het eigenlijk meestal goed (lees: het wordt bij de buren bezorgd).

Toppunt was wel dat een pakje van Kamera Express met een waarde van ¤ 1.800 bij een kennis in het buitengebied van Schubbekutteveen gewoon voor de deur gezet was :X

Bij m'n vriend thuis gaat het meestal goed, er wordt over het algemeen bij de buren bezorgd als er niemand thuis is, maar ik was verbijsterd toen ze aanbelden om te vragen of wij een flatscreen voor een van de buren in ontvangst konden nemen, dat vond ik een te waardevol artikel om zomaar bij een ander af te leveren.
Wullie bin KOEL Š Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_98761724
Ik woon tegenover het postkantoor. Heb er zo'n ontzettende hekel aan als ze pakjes dumpen bij de buren. Altijd maar zoeken welke buren... Grr...

En postkantoor weet je tenminste wanneer die open zijn. Buren is maar afwachten of ze thuis zijn. Bah.
pi_98761747
Vind het wel jammer dat als ik erotische artikelen bestel dat mijn witte doos altijd geopend is,
pi_98761841
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 12:51 schreef das_phantom het volgende:
Vind het wel jammer dat als ik erotische artikelen bestel dat mijn witte doos altijd geopend is,
Het is eigenlijk een zwarte doos.
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 28 juni 2011 @ 12:58:52 #163
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_98762105
Ik wacht met spanning op het resultaat van het telefoontje van TS!
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 13:06:24 #164
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_98762416
Hehehe, GLS heeft hier net een pakketje binnen gezet. Wij zaten buiten en toevallig hoorde een busje wegrijden. Binnen zag ik een pakketje in de gang staan.

Beetje raar dat ze het pakketje gewoon binnen zetten terwijl ze niet zijn binnen gelaten.
pi_98762767
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 11:49 schreef SEMTEX het volgende:
Het ligt echt aan de bezorger. Ik heb 1 mannetje, ik denk een Turk, in een gewoon wit bestelbusje, die ons en onze werktijden nu kent. Zijn wij niet thuis, dan levert hij het bij onze buren af en ziet hij mijn fiets staan, dan klopt hij aan.
Er is nog een ander bezorgertje actief die pakjes zonder kennisgeving dumpt bij de buren waardoor ik maar moet raden dat er iets is. Of het wordt gewoon naast onze voordeur, in het zicht, gedropt. 1 keer een klacht ingediend en de bezorger die dat geflikt had, is aan de deur zijn excuses komen aanbieden.
Maar ligt dat aan de bezorger of aan zijn werkgever?
Zij moeten gewoon zoveel mogelijk pakjes afleveren, een tweede keer langsgaan kost de bezorger alleen maar geld als hij per pakje betaalt wordt.

Aan de ene kant klagen we over te hoge tarieven maar aan de andere kant willen we wel een zeer hoge service.
pi_98762856
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 09:17 schreef zatoichi het volgende:
Tja TNT, had ooit een DTS dolbty surround systeem besteld. Ik thuis die boel trak n tracen, geduldig wachtend op het pakketje. Op een gegeven moment zie ik dat er staat "afgeleverd".

Ik bellen dat met TNT dat ik niets heb gekregen en de hele dag thuis erop heb zitten wachten. Zij beweren dat het gewoon is afgeleverd en zij hun taak gedaan hadden... Hoop gebitch natuurlijk (zij hadden mijn handtekening niet, dus konden niet beweren dat het bij mij afgeleverd...

Scheen het bij de buren afgeleverd te zijn. Ik navragen, maar ook zij hadden niets gekregen, dus ik wilde wel eens een afleverbewijs van TNT.

Komt de volgende dag iemand van een straat twee blokken verder dat ding in een keer afgeven. Was het afgeleverd bij de buren van het huis met hetzelfde huisnummer dat ik had, allen van een andere straat 8)7

Echt het is dat die mensen zo vriendelijk waren om het bij mij af te komen geven, want ik had dat nooit kunnen traceren, en ook bij TNT wisten ze niet waar het uiteindelijk afgeleverd was. En dat voor een pakket van een paar honderd euro...
Als je de hele dag thuis kan wachten op een pakketje, dan kan je toch ook wel naar een winkel om het zelf te gaan halen? Bespaard je een hoop gezeik
pi_98763421
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 13:15 schreef klipper het volgende:

[..]

Maar ligt dat aan de bezorger of aan zijn werkgever?
Zij moeten gewoon zoveel mogelijk pakjes afleveren, een tweede keer langsgaan kost de bezorger alleen maar geld als hij per pakje betaalt wordt.

Aan de ene kant klagen we over te hoge tarieven maar aan de andere kant willen we wel een zeer hoge service.
Maar het is nu eenmaal een hoog tarief, en daar mag service bij verwacht worden en dat is nu niet het geval. Denk dat veel mensen het niet erg zouden vinden om wat meer te betalen als de service er maar naar was.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 13:40:30 #168
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_98763964
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 13:15 schreef klipper het volgende:

[..]

Maar ligt dat aan de bezorger of aan zijn werkgever?
Zij moeten gewoon zoveel mogelijk pakjes afleveren, een tweede keer langsgaan kost de bezorger alleen maar geld als hij per pakje betaalt wordt.

Aan de ene kant klagen we over te hoge tarieven maar aan de andere kant willen we wel een zeer hoge service.
Als de tarieven dan omhoog gaan (en dat gaan ze, want ik heb recent nog zelf pakketpost verstuurd), dan verwacht ik ook een betere service, niet een nog erger verschraalde service. Ik wil gewoon weer dat als ik niet thuis ben, mijn pakketje op kunnen halen bij een postkantoor. Het lieftst teken ik er nog voor ook. Dan weet ik zeker dat niet 1 of andere randdebiel mijn pakketje in handen krijgt. Ik verbaasde me er laatst nog over dat ik gewoon mocht tekenen voor ontvangst voor een pakje voor mijn vriend. Ik ben tenslotte niet de geadresseerde, wie weet ben ik wel een kwaadwillende huisgenoot.

Steeds vaker zie ik naast TNT opties als Kiala, die ik dan liever verkies boven TNT. Kiala bezorgt je pakketje bij een afhaalpunt en je moet je kunnen legitimeren om je pakketje te krijgen. Vaak betaal je nog amper verzendkosten ook. Daar kan TNTreurig een puntje aan zuigen.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_98764163
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 13:15 schreef klipper het volgende:

[..]

Maar ligt dat aan de bezorger of aan zijn werkgever?
Zij moeten gewoon zoveel mogelijk pakjes afleveren, een tweede keer langsgaan kost de bezorger alleen maar geld als hij per pakje betaalt wordt.

Aan de ene kant klagen we over te hoge tarieven maar aan de andere kant willen we wel een zeer hoge service.
Als de NS nu de treinkaartjes omhooggooit, alle stoelen uit hun coupes dondert en dan toch met nog meer vertraging gaat rijden, vind jij dat ook normaal?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 28 juni 2011 @ 13:45:50 #170
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98764196
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 13:40 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Als de tarieven dan omhoog gaan (en dat gaan ze, want ik heb recent nog zelf pakketpost verstuurd), dan verwacht ik ook een betere service, niet een nog erger verschraalde service. Ik wil gewoon weer dat als ik niet thuis ben, mijn pakketje op kunnen halen bij een postkantoor. Het lieftst teken ik er nog voor ook. Dan weet ik zeker dat niet 1 of andere randdebiel mijn pakketje in handen krijgt. Ik verbaasde me er laatst nog over dat ik gewoon mocht tekenen voor ontvangst voor een pakje voor mijn vriend. Ik ben tenslotte niet de geadresseerde, wie weet ben ik wel een kwaadwillende huisgenoot.

Steeds vaker zie ik naast TNT opties als Kiala, die ik dan liever verkies boven TNT. Kiala bezorgt je pakketje bij een afhaalpunt en je moet je kunnen legitimeren om je pakketje te krijgen. Vaak betaal je nog amper verzendkosten ook. Daar kan TNTreurig een puntje aan zuigen.

DHL heeft het ook, gewoon ophalen bij een praxis die tot 8 uur open is :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 28 juni 2011 @ 13:49:19 #171
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_98764343
Ik mocht vorige week ook gewoon tekenen voor een pakje voor mijn vriend, maar dat verbaast me dan weer niet zo: ik kan me best voorstellen dat ze bij een normale eensgezinswoning niet moeilijk doen als mevr. X een pakje voor meneer Y op dat adres aanneemt, ik zou immers ook mevr. Y kunnen zijn die haar eigen naam is blijven gebruiken.

Het is echter ook wel eens gebeurd dat er niet alleen getekend maar ook geīdentificeerd moest worden (aflevering van een credit card) en die kon ik niet voor hem in ontvangst nemen, ook niet als ik wel mevr. Y was.
Wullie bin KOEL Š Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_98764574
:') _O_
pi_98764751
TNT gaan vergelijken met Kiala is natuurlijk ook onzin, daar wordt het gewoon bij een afhaalpunt neergedonderd, natuurlijk is dat veel goedkoper dan thuisbezorgd krijgen.
Voor velen echter geen optie omdat ze te bedonderd zijn om het te gaan afhalen.

Als je kijkt wat de gemiddelde postbezorger verdient dan snap ik niet dat ze nog bezorgers kunnen vinden.
En ja vanaf de zijlijn is het makkelijk roepen dat ze dan maar een betere baan moeten zoeken, maar veel bezorgers kunnen gewoon niet anders en zij hebben ook rekeningen te betalen.

Klagen moet je op TNT doen, niet op de bezorgers, als die beter betaalt zouden worden zouden zij het werk ook met meer plezier doen.
pi_98764869
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 13:40 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Als de tarieven dan omhoog gaan (en dat gaan ze, want ik heb recent nog zelf pakketpost verstuurd), dan verwacht ik ook een betere service, niet een nog erger verschraalde service. Ik wil gewoon weer dat als ik niet thuis ben, mijn pakketje op kunnen halen bij een postkantoor. Het lieftst teken ik er nog voor ook. Dan weet ik zeker dat niet 1 of andere randdebiel mijn pakketje in handen krijgt. Ik verbaasde me er laatst nog over dat ik gewoon mocht tekenen voor ontvangst voor een pakje voor mijn vriend. Ik ben tenslotte niet de geadresseerde, wie weet ben ik wel een kwaadwillende huisgenoot.

Steeds vaker zie ik naast TNT opties als Kiala, die ik dan liever verkies boven TNT. Kiala bezorgt je pakketje bij een afhaalpunt en je moet je kunnen legitimeren om je pakketje te krijgen. Vaak betaal je nog amper verzendkosten ook. Daar kan TNTreurig een puntje aan zuigen.

Goh daar worden ze rijk van dat jij 1 pakje verstuurt 8)7
  dinsdag 28 juni 2011 @ 14:04:30 #175
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_98765121
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 13:58 schreef klipper het volgende:

Klagen moet je op TNT doen, niet op de bezorgers, als die beter betaalt zouden worden zouden zij het werk ook met meer plezier doen.
Die bezorgers spreken af met TNT dat ze het gaan doen voor een bepaalde prijs. De bezorgers zakken dus zelf met de prijs tot het bijna onmogelijk is om dat vol te houden, gewoon om het contract te krijgen. Dat zouden ze niet meer moeten doen.

Een klacht indienen zodat bij teveel klachten die bezorger zijn contract verliest zorgt vanzelf voor betere bezorging. Als je die slechte bezorging blijft pikken, dan wordt het alleen maar erger.
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')