idd want zelfs al walsen ze je pakketje tot schroot, dan nog zijn ze niet aansprakelijkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja en de volgende keer stamp ie gewoon weer op je pakketje uit wraak....
Heb ik ook een keer gehad, maar dan al meteen na de eerste poging tot bezorgen. Bij mij op het kaartje stond gedrukt dat je dit voor op dezelfde dag voor 22:00 uur moest doorgeven, anders werd er de volgende dag nog een normale poging gedaan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:41 schreef AciD_Nightmare het volgende:
jezus, wat een mongolen bij TNT zeg.
Soberso moet de post wat gaan ontwikkelen. Ik vis altijd achter het net met pakketjes omdat ik overdag aan het werk ben.
Kijk je in de brievenbus.
"1e bezorging, niet thuis, morgen langs"
"2e bezorging, niet thuis, morgen langs"
"3e bezorging, maak een afspraak"
"4e bezorging, op ander adres"
Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Nou ik had hem ook voor de deur staan om zijn excuses aan te bieden, maar ja dan sta je toch ook wel raar te kijken; hij kwam met een heel verhaal over hoe druk hij het wel niet had, en hoe de straten in de buurt wel niet op elkaar leken... Echt ik kon er vrij weinig mee... Had liever een brief van de TNT zelf gehad, maar ze kiezen duidelijk voor de makkelijke methode door gewoon een zondebok langs te sturen...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:52 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer echt geweldig
Direct met lul schelden.... knap hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:17 schreef ScreamforyourCream het volgende:
[..]
Het gaat om de fucking service en klantgerichtheid wat al die voslagen debielen van TNT totaal verloederen. Snap dat dan! Waar zijn je idealen lul?
Duurt nog jaren voordat TNT uit het straatbeeld is verdwenen, tegen de tijd dat ze klaar zijn is het opgedoekt/failliet of weer overgenomen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:58 schreef madco het volgende:
ik dacht trouwens dat tnt post overgenomen was door post nl (of in iedergeval naamswijziging)
Het is eigenlijk een zwarte doos.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:51 schreef das_phantom het volgende:
Vind het wel jammer dat als ik erotische artikelen bestel dat mijn witte doos altijd geopend is,
Maar ligt dat aan de bezorger of aan zijn werkgever?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:49 schreef SEMTEX het volgende:
Het ligt echt aan de bezorger. Ik heb 1 mannetje, ik denk een Turk, in een gewoon wit bestelbusje, die ons en onze werktijden nu kent. Zijn wij niet thuis, dan levert hij het bij onze buren af en ziet hij mijn fiets staan, dan klopt hij aan.
Er is nog een ander bezorgertje actief die pakjes zonder kennisgeving dumpt bij de buren waardoor ik maar moet raden dat er iets is. Of het wordt gewoon naast onze voordeur, in het zicht, gedropt. 1 keer een klacht ingediend en de bezorger die dat geflikt had, is aan de deur zijn excuses komen aanbieden.
Als je de hele dag thuis kan wachten op een pakketje, dan kan je toch ook wel naar een winkel om het zelf te gaan halen? Bespaard je een hoop gezeikquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:17 schreef zatoichi het volgende:
Tja TNT, had ooit een DTS dolbty surround systeem besteld. Ik thuis die boel trak n tracen, geduldig wachtend op het pakketje. Op een gegeven moment zie ik dat er staat "afgeleverd".
Ik bellen dat met TNT dat ik niets heb gekregen en de hele dag thuis erop heb zitten wachten. Zij beweren dat het gewoon is afgeleverd en zij hun taak gedaan hadden... Hoop gebitch natuurlijk (zij hadden mijn handtekening niet, dus konden niet beweren dat het bij mij afgeleverd...
Scheen het bij de buren afgeleverd te zijn. Ik navragen, maar ook zij hadden niets gekregen, dus ik wilde wel eens een afleverbewijs van TNT.
Komt de volgende dag iemand van een straat twee blokken verder dat ding in een keer afgeven. Was het afgeleverd bij de buren van het huis met hetzelfde huisnummer dat ik had, allen van een andere straat
Echt het is dat die mensen zo vriendelijk waren om het bij mij af te komen geven, want ik had dat nooit kunnen traceren, en ook bij TNT wisten ze niet waar het uiteindelijk afgeleverd was. En dat voor een pakket van een paar honderd euro...
Maar het is nu eenmaal een hoog tarief, en daar mag service bij verwacht worden en dat is nu niet het geval. Denk dat veel mensen het niet erg zouden vinden om wat meer te betalen als de service er maar naar was.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:15 schreef klipper het volgende:
[..]
Maar ligt dat aan de bezorger of aan zijn werkgever?
Zij moeten gewoon zoveel mogelijk pakjes afleveren, een tweede keer langsgaan kost de bezorger alleen maar geld als hij per pakje betaalt wordt.
Aan de ene kant klagen we over te hoge tarieven maar aan de andere kant willen we wel een zeer hoge service.
Als de tarieven dan omhoog gaan (en dat gaan ze, want ik heb recent nog zelf pakketpost verstuurd), dan verwacht ik ook een betere service, niet een nog erger verschraalde service. Ik wil gewoon weer dat als ik niet thuis ben, mijn pakketje op kunnen halen bij een postkantoor. Het lieftst teken ik er nog voor ook. Dan weet ik zeker dat niet 1 of andere randdebiel mijn pakketje in handen krijgt. Ik verbaasde me er laatst nog over dat ik gewoon mocht tekenen voor ontvangst voor een pakje voor mijn vriend. Ik ben tenslotte niet de geadresseerde, wie weet ben ik wel een kwaadwillende huisgenoot.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:15 schreef klipper het volgende:
[..]
Maar ligt dat aan de bezorger of aan zijn werkgever?
Zij moeten gewoon zoveel mogelijk pakjes afleveren, een tweede keer langsgaan kost de bezorger alleen maar geld als hij per pakje betaalt wordt.
Aan de ene kant klagen we over te hoge tarieven maar aan de andere kant willen we wel een zeer hoge service.
Als de NS nu de treinkaartjes omhooggooit, alle stoelen uit hun coupes dondert en dan toch met nog meer vertraging gaat rijden, vind jij dat ook normaal?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:15 schreef klipper het volgende:
[..]
Maar ligt dat aan de bezorger of aan zijn werkgever?
Zij moeten gewoon zoveel mogelijk pakjes afleveren, een tweede keer langsgaan kost de bezorger alleen maar geld als hij per pakje betaalt wordt.
Aan de ene kant klagen we over te hoge tarieven maar aan de andere kant willen we wel een zeer hoge service.
DHL heeft het ook, gewoon ophalen bij een praxis die tot 8 uur open isquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:40 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Als de tarieven dan omhoog gaan (en dat gaan ze, want ik heb recent nog zelf pakketpost verstuurd), dan verwacht ik ook een betere service, niet een nog erger verschraalde service. Ik wil gewoon weer dat als ik niet thuis ben, mijn pakketje op kunnen halen bij een postkantoor. Het lieftst teken ik er nog voor ook. Dan weet ik zeker dat niet 1 of andere randdebiel mijn pakketje in handen krijgt. Ik verbaasde me er laatst nog over dat ik gewoon mocht tekenen voor ontvangst voor een pakje voor mijn vriend. Ik ben tenslotte niet de geadresseerde, wie weet ben ik wel een kwaadwillende huisgenoot.
Steeds vaker zie ik naast TNT opties als Kiala, die ik dan liever verkies boven TNT. Kiala bezorgt je pakketje bij een afhaalpunt en je moet je kunnen legitimeren om je pakketje te krijgen. Vaak betaal je nog amper verzendkosten ook. Daar kan TNTreurig een puntje aan zuigen.
Goh daar worden ze rijk van dat jij 1 pakje verstuurtquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:40 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Als de tarieven dan omhoog gaan (en dat gaan ze, want ik heb recent nog zelf pakketpost verstuurd), dan verwacht ik ook een betere service, niet een nog erger verschraalde service. Ik wil gewoon weer dat als ik niet thuis ben, mijn pakketje op kunnen halen bij een postkantoor. Het lieftst teken ik er nog voor ook. Dan weet ik zeker dat niet 1 of andere randdebiel mijn pakketje in handen krijgt. Ik verbaasde me er laatst nog over dat ik gewoon mocht tekenen voor ontvangst voor een pakje voor mijn vriend. Ik ben tenslotte niet de geadresseerde, wie weet ben ik wel een kwaadwillende huisgenoot.
Steeds vaker zie ik naast TNT opties als Kiala, die ik dan liever verkies boven TNT. Kiala bezorgt je pakketje bij een afhaalpunt en je moet je kunnen legitimeren om je pakketje te krijgen. Vaak betaal je nog amper verzendkosten ook. Daar kan TNTreurig een puntje aan zuigen.
Die bezorgers spreken af met TNT dat ze het gaan doen voor een bepaalde prijs. De bezorgers zakken dus zelf met de prijs tot het bijna onmogelijk is om dat vol te houden, gewoon om het contract te krijgen. Dat zouden ze niet meer moeten doen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:58 schreef klipper het volgende:
Klagen moet je op TNT doen, niet op de bezorgers, als die beter betaalt zouden worden zouden zij het werk ook met meer plezier doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |