OF JE MOET DE COCA COLA ZERP VAN HET VUUR HALEN AHAHSAHAHHASHASAHSHAquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:39 schreef Olijfboom het volgende:
[..]
lol, ik ruik wat? Volgens mij brandt je vriendin weer aan.....
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:40 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
OF JE MOET DE COCA COLA ZERP VAN HET VUUR HALEN AHAHSAHAHHASHASAHSHA
Oh je zit zelf wel nog in de kast?quote:
Het is ook zomerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:40 schreef phpmystyle het volgende:
De gemiddelde klb'er reageert als door een wesp gestoken, rara hoe kan dat
Ik ben nog maagd inderdaad maar wel heteroquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:41 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Oh je zit zelf wel nog in de kast?Jammer man.
Eindelijk een slotje?quote:
Houd je muil tegen Olijfboom, waardeloos varken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zeg zou jij je mond niet eens houden?
Nope, of wou je liever doorgaan om die topic te verkrachtenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zeg zou jij je mond niet eens houden?
Goed idee, en van de TS is niks meer te bekennen, zit vast onder de zonnenbankquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:44 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Veels te gezellig toppic hernoemen naar nachtbagger
Pardon, waardeloos wezen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:44 schreef Olijfboom het volgende:
[..]
Nope, of wou je liever doorgaan om die topic te verkrachten
Kleuter.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:44 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Houd je muil tegen Olijfboom, waardeloos varken.
Maak van de mus een olifant danquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:45 schreef Renesite het volgende:
Ik had gehoopt op backfires en zo. Lees nu het topic en zie een rijtje dooie mussen voor mijn toetsenbord liggen
Hoeveel passen er nou in?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:43 schreef ManianMan het volgende:
Ik ben nog maagd inderdaad maar wel hetero
Dat is erger dan boos zijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:45 schreef Saisai het volgende:
ik ben niet boos op je, maar wel teleurgesteld.
Blame the alchoooolquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:45 schreef Saisai het volgende:
ik ben niet boos op je, maar wel teleurgesteld.
Bedanktquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |