
Rot op, zal ik jouw pakketje in je container mieteren?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:44 schreef I0_0I het volgende:
Als je hier niet mee kan lachen ben je zelf klachtwaardig.
Dat idd.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:47 schreef Levolution het volgende:
LOL
Ga je een klacht indienen? Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat ze hierop te zeggen hebben, mocht je contact opnemen, laat ons dan hun reactie weten.
Haha wtfquote:
0900-0990 (10 ct/min)quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ja, kan je die lui mailen of zo? of bellen?
Dit is toch erg.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:52 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
De zending is bezorgd bij buren op huisnummer in vuilnisemmer![]()
bizar verhaal inderdaadquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dit is toch erg.![]()
Waarom niet bij de buren aflveren... De buurman was de hele dag thuis!
Iets met een behoorlijke waarde. (¤100,-)quote:
sowieso bellen. een dergelijk bizarre mail wordt nooit in behandeling genomen. Je staat volledig in je recht, en je laat met je sollen door een pakketbezorger als je hier geen werk van maakt. Ik zou het wel weten hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ja, kan je die lui mailen of zo? of bellen?
Omdat buren niet altijd even goede vrienden zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dit is toch erg.![]()
Waarom niet bij de buren aflveren... De buurman was de hele dag thuis!
Als jij er ooit aan dacht om stand-up comedian te worden, raad ik je aan om toch maar iets anders te proberen.quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:40 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Als jij er ooit aan dacht om stand-up comedian te worden, raad ik je aan om toch maar iets anders te proberen.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 03:19 schreef JedimindhaX het volgende:
Terechte klacht. Heb je al een klacht ingediend?
Ik denk niet dat ze wakker zijn daar. Als ze voor 24/7 betaald worden ben ik verbaasd. Al is het wel makkelijk bij ze: elke klacht wordt afgedaan met "sorry". Om daarna gewoon op dezelfde manier om te gaan met de klanten als voorheen.quote:dinsdag 28 juni 2011 @ 00:42:34
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |