Rot op, zal ik jouw pakketje in je container mieteren?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:44 schreef I0_0I het volgende:
Als je hier niet mee kan lachen ben je zelf klachtwaardig.
Dat idd.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:47 schreef Levolution het volgende:
LOL
Ga je een klacht indienen? Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat ze hierop te zeggen hebben, mocht je contact opnemen, laat ons dan hun reactie weten.
Haha wtfquote:
0900-0990 (10 ct/min)quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ja, kan je die lui mailen of zo? of bellen?
Dit is toch erg.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:52 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
De zending is bezorgd bij buren op huisnummer in vuilnisemmer![]()
bizar verhaal inderdaadquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dit is toch erg.![]()
Waarom niet bij de buren aflveren... De buurman was de hele dag thuis!
Iets met een behoorlijke waarde. (¤100,-)quote:
sowieso bellen. een dergelijk bizarre mail wordt nooit in behandeling genomen. Je staat volledig in je recht, en je laat met je sollen door een pakketbezorger als je hier geen werk van maakt. Ik zou het wel weten hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Omdat buren niet altijd even goede vrienden zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dit is toch erg.![]()
Waarom niet bij de buren aflveren... De buurman was de hele dag thuis!
Als jij er ooit aan dacht om stand-up comedian te worden, raad ik je aan om toch maar iets anders te proberen.quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:40 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Als jij er ooit aan dacht om stand-up comedian te worden, raad ik je aan om toch maar iets anders te proberen.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 03:19 schreef JedimindhaX het volgende:
Terechte klacht. Heb je al een klacht ingediend?
Ik denk niet dat ze wakker zijn daar. Als ze voor 24/7 betaald worden ben ik verbaasd. Al is het wel makkelijk bij ze: elke klacht wordt afgedaan met "sorry". Om daarna gewoon op dezelfde manier om te gaan met de klanten als voorheen.quote:dinsdag 28 juni 2011 @ 00:42:34
Tvp voor dit topic.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 07:17 schreef Renesite het volgende:
Laten ze dat eens doen bij MIJN buren... Wij zijn zo langzamerhand een postloket voor hun
Bij wie? Wat doen ze strafbaar? Naast het achterover drukken van pakketjes van bol.com?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 07:24 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Tvp voor dit topic.
Ik vraag me wel af of je voor dit soort ongein op een gegeven moment , in ieder geval als verzender , geen aangifte kunt doen?
Volgens mij voldoen ze iig niet aan hun eigen gedragsregels...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 07:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij wie? Wat doen ze strafbaar? Naast het achterover drukken van pakketjes van bol.com?
nou, ik kan me voorstellen dat jij als verzender een pakketje , of ander poststuk, afgeeft ter verzending bij de tnt, je er van uit mag gaan (quote:Op dinsdag 28 juni 2011 07:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij wie? Wat doen ze strafbaar? Naast het achterover drukken van pakketjes van bol.com?
Daar ging ik vanuit ja, maar als ik alleen al naar de problemen kijk die ik het laatste jaar met die knakkers heb gehad ben ik allang om. Het meest achterlijke bedrijf everquote:Op dinsdag 28 juni 2011 07:39 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
nou, ik kan me voorstellen dat jij als verzender een pakketje , of ander poststuk, afgeeft ter verzending bij de tnt, je er van uit mag gaan () dat dit bezorgd wordt en in goede staat overhandigd wordt.
Het gaat om de fucking service en klantgerichtheid wat al die voslagen debielen van TNT totaal verloederen. Snap dat dan! Waar zijn je idealen lul?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:10 schreef Rekkie het volgende:
Ik zou daar geen problemen mee hebben, blijkbaar ben ik niet zo'n zeikerd als TS
Enig zelfrespect?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:10 schreef Rekkie het volgende:
Ik zou daar geen problemen mee hebben, blijkbaar ben ik niet zo'n zeikerd als TS
In before edit.quote:
in before edit:quote:
quote:Wat u niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet!
Ik heb iets soortgelijks gehad met een digitale camera van een paar honderd euro. De heren van de DHL moesten het pakketje bij mij afleveren, want er diende persoonlijk voor getekend te worden. Ik moest me dan ook legitimeren volgens hun voorwaarden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:17 schreef zatoichi het volgende:
Tja TNT, had ooit een DTS dolbty surround systeem besteld. Ik thuis die boel trak n tracen, geduldig wachtend op het pakketje. Op een gegeven moment zie ik dat er staat "afgeleverd".
Ik bellen dat met TNT dat ik niets heb gekregen en de hele dag thuis erop heb zitten wachten. Zij beweren dat het gewoon is afgeleverd en zij hun taak gedaan hadden... Hoop gebitch natuurlijk (zij hadden mijn handtekening niet, dus konden niet beweren dat het bij mij afgeleverd...
Scheen het bij de buren afgeleverd te zijn. Ik navragen, maar ook zij hadden niets gekregen, dus ik wilde wel eens een afleverbewijs van TNT.
Komt de volgende dag iemand van een straat twee blokken verder dat ding in een keer afgeven. Was het afgeleverd bij de buren van het huis met hetzelfde huisnummer dat ik had, allen van een andere straat
Echt het is dat die mensen zo vriendelijk waren om het bij mij af te komen geven, want ik had dat nooit kunnen traceren, en ook bij TNT wisten ze niet waar het uiteindelijk afgeleverd was. En dat voor een pakket van een paar honderd euro...
Ace Venturaquote:
jij keert het dus ook al omquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:43 schreef klipper het volgende:
Misschien omdat hij weet dat heden ten dage veel buurman en niet meer vertrouwd kunnen worden.
En hij zeker wilde zijn dat je het pakje kreeg, want zeg nou zelf welke randdebiel gaat vuilnisbakken af op zoek naar afgeleverde pakketjes.
Daarom doe ik bij duurdere pakketen altijd een remboursverzending. 10 euro remboerskosten op een pakket van 300+ is toch niet zoveel, en als ze het dan fout doen hebben zij het probleem, niet ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:17 schreef zatoichi het volgende:
Tja TNT, had ooit een DTS dolbty surround systeem besteld. Ik thuis die boel trak n tracen, geduldig wachtend op het pakketje. Op een gegeven moment zie ik dat er staat "afgeleverd".
Ik bellen dat met TNT dat ik niets heb gekregen en de hele dag thuis erop heb zitten wachten. Zij beweren dat het gewoon is afgeleverd en zij hun taak gedaan hadden... Hoop gebitch natuurlijk (zij hadden mijn handtekening niet, dus konden niet beweren dat het bij mij afgeleverd...
Scheen het bij de buren afgeleverd te zijn. Ik navragen, maar ook zij hadden niets gekregen, dus ik wilde wel eens een afleverbewijs van TNT.
Komt de volgende dag iemand van een straat twee blokken verder dat ding in een keer afgeven. Was het afgeleverd bij de buren van het huis met hetzelfde huisnummer dat ik had, allen van een andere straat
Echt het is dat die mensen zo vriendelijk waren om het bij mij af te komen geven, want ik had dat nooit kunnen traceren, en ook bij TNT wisten ze niet waar het uiteindelijk afgeleverd was. En dat voor een pakket van een paar honderd euro...
quote:
Niet op zoek want het stond op dat briefje.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:43 schreef klipper het volgende:
Misschien omdat hij weet dat heden ten dage veel buurman en niet meer vertrouwd kunnen worden.
En hij zeker wilde zijn dat je het pakje kreeg, want zeg nou zelf welke randdebiel gaat vuilnisbakken af op zoek naar afgeleverde pakketjes.
Dat vind ik ook wel weer wat overdreven.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:06 schreef piraat013 het volgende:
Bij TNT werken ook alleen maar mensen met een geestelijke beperking ,en je hebt natuurlijk ook de echte echte bazen die deze grap flikken bij ts![]()
quote:
Ben ik de enige die een beetje achterdochtig is bij het lezen van dit verhaal? Er is vrij weinig ingevuld op het briefje en of ik moet para zijn, maar het lijkt er toch echt op dat het mobiele nummer weg is getypex-ed. Hmm, ik vind het verdachtquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nee hoor, iedereen heeft een geestelijke beperking. Als je geestelijk onbeperkt was was je godquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:07 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel weer wat overdreven.
Nee, dan ben je gewoon waanzinnig goed. Niemand is God, behalve God zelf.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:10 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Nee hoor, iedereen heeft een geestelijke beperking. Als je geestelijk onbeperkt was was je god
God bestaat niet !quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:11 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Nee, dan ben je gewoon waanzinnig goed. Niemand is God, behalve God zelf.
Maar vind het wel sterk gesteld van die geestelijke beperking, zo had ik het nog niet gezien
Geen pakjesbus.quote:
Ah ... jeugd van tegenwoordig.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:44 schreef I0_0I het volgende:
Als je hier niet mee kan lachen ben je zelf klachtwaardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |