Ace Venturaquote:
jij keert het dus ook al omquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:43 schreef klipper het volgende:
Misschien omdat hij weet dat heden ten dage veel buurman en niet meer vertrouwd kunnen worden.
En hij zeker wilde zijn dat je het pakje kreeg, want zeg nou zelf welke randdebiel gaat vuilnisbakken af op zoek naar afgeleverde pakketjes.
Daarom doe ik bij duurdere pakketen altijd een remboursverzending. 10 euro remboerskosten op een pakket van 300+ is toch niet zoveel, en als ze het dan fout doen hebben zij het probleem, niet ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:17 schreef zatoichi het volgende:
Tja TNT, had ooit een DTS dolbty surround systeem besteld. Ik thuis die boel trak n tracen, geduldig wachtend op het pakketje. Op een gegeven moment zie ik dat er staat "afgeleverd".
Ik bellen dat met TNT dat ik niets heb gekregen en de hele dag thuis erop heb zitten wachten. Zij beweren dat het gewoon is afgeleverd en zij hun taak gedaan hadden... Hoop gebitch natuurlijk (zij hadden mijn handtekening niet, dus konden niet beweren dat het bij mij afgeleverd...
Scheen het bij de buren afgeleverd te zijn. Ik navragen, maar ook zij hadden niets gekregen, dus ik wilde wel eens een afleverbewijs van TNT.
Komt de volgende dag iemand van een straat twee blokken verder dat ding in een keer afgeven. Was het afgeleverd bij de buren van het huis met hetzelfde huisnummer dat ik had, allen van een andere straat
Echt het is dat die mensen zo vriendelijk waren om het bij mij af te komen geven, want ik had dat nooit kunnen traceren, en ook bij TNT wisten ze niet waar het uiteindelijk afgeleverd was. En dat voor een pakket van een paar honderd euro...
quote:
Niet op zoek want het stond op dat briefje.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:43 schreef klipper het volgende:
Misschien omdat hij weet dat heden ten dage veel buurman en niet meer vertrouwd kunnen worden.
En hij zeker wilde zijn dat je het pakje kreeg, want zeg nou zelf welke randdebiel gaat vuilnisbakken af op zoek naar afgeleverde pakketjes.
Dat vind ik ook wel weer wat overdreven.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:06 schreef piraat013 het volgende:
Bij TNT werken ook alleen maar mensen met een geestelijke beperking ,en je hebt natuurlijk ook de echte echte bazen die deze grap flikken bij ts![]()
quote:
Ben ik de enige die een beetje achterdochtig is bij het lezen van dit verhaal? Er is vrij weinig ingevuld op het briefje en of ik moet para zijn, maar het lijkt er toch echt op dat het mobiele nummer weg is getypex-ed. Hmm, ik vind het verdachtquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ja, kan je die lui mailen of zo? of bellen?
Nee hoor, iedereen heeft een geestelijke beperking. Als je geestelijk onbeperkt was was je godquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:07 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel weer wat overdreven.
Nee, dan ben je gewoon waanzinnig goed. Niemand is God, behalve God zelf.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:10 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Nee hoor, iedereen heeft een geestelijke beperking. Als je geestelijk onbeperkt was was je god
God bestaat niet !quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:11 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Nee, dan ben je gewoon waanzinnig goed. Niemand is God, behalve God zelf.
Maar vind het wel sterk gesteld van die geestelijke beperking, zo had ik het nog niet gezien
Geen pakjesbus.quote:
Ah ... jeugd van tegenwoordig.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:44 schreef I0_0I het volgende:
Als je hier niet mee kan lachen ben je zelf klachtwaardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |