abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98802941
Denk dat ik meer geluk heb. Wij hebben gewoon een vaste bezorger in een wit busje. Na erg veel pakjes van zowel mij als familie leden ken ik hem ondertussen persoonlijk en zie ik hem elke week. Hij komt zelfs na zijn bestelronde nog eens kijken of ik thuis ben als hij al eerder langs was geweest.

Wat hier gebeurd is gaat natuurlijk veel te ver. Benieuwd of dit gevolgen gaat hebben, denk het niet zelf.
pi_98803069
De pakketbezorger hier is wel ok.... het is de brievenpost mongool die mijn boeken en cd's sloopt.... of het voor elkaar krijgt om gaten in de envelop en inhoud te krijgen.... en wat helemaal ranzig was; bloed op mijn post.... :r
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_98803573
Hier komt altijd dezelfde gast langs, nog geen problemen mee gehad :)
pi_98803770
Wij ontvangen vrij veel pakketjes, en die worden praktisch altijd alleen aan de deur afgegeven. Een enkele keer in de brievenbus, heel soms wordt er eentje bij de voordeur neergezet.

In de afgelopen jaren is er maar één keer een pakket bij de buren afgeleverd. Ik ben wel tevreden over TNT dus. Bij twee keer niet thuis gaat het altijd naar het postkantoor :)

[ Bericht 0% gewijzigd door OverRated op 29-06-2011 01:53:38 ]
  woensdag 29 juni 2011 @ 01:21:11 #230
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_98803840
Ik vind het niet zo gek. Over het algemeen zijn de pakketjes toch goed verpakt. Ik hoor vaak genoeg mensen die lopen te kankeren dat TNT nét op het moment komt dat ze even weg zijn en dat ze weer naar het postkantoor moeten of dat hij nu "morgen bezorgd wordt en dan kan ik ook niet thuis blijven".
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_98805333
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juni 2011 01:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind het niet zo gek. Over het algemeen zijn de pakketjes toch goed verpakt. Ik hoor vaak genoeg mensen die lopen te kankeren dat TNT nét op het moment komt dat ze even weg zijn en dat ze weer naar het postkantoor moeten of dat hij nu "morgen bezorgd wordt en dan kan ik ook niet thuis blijven".
Het heeft in dezen niet zo heel veel met de verpakking te maken; de pakketchauffeurs gooien gewoon met de dozen en geven het sorteercentrum vervolgens de schuld. Zelfde verhaal als de heilige barcode kapot gaat door hun gedrag/onkunde: moeten ze een 15-30 minuten staan te wachten totdat de barcode opnieuw geprint is en dat kunnen ze blijkbaar geestelijk niet aan. Nogmaals: ze klagen volop maar vergeten dat ze de pakketjes niet hoeven te bezorgen: er is altijd wel een ander die het voor ze doet. Moeten ze daarna natuurlijk wel niet klagen dat ze werkeloos zijn ;)

En wat het argument "ben ik net even weg komt die !@#$% langs" betreft: dit klopt gewoon. Mensen die iets bestellen rekenen er vaak op dat een pakketje aankomt zoals aangegeven door de afzender, en volgen hun pakketje dan ook netjes via Track&Trace. De frustratie die dan ontstaat als die !@#$% langskomt als ze even een pakkie peuken of een flesje koffiemelk zijn halen is dan ook zeer logisch; TNT Post/PostNL Pakketchauffeurs zijn zelden direct te bereiken en hun route is afhankelijk van teveel variabelen. Bel een depot van GLS en binnen vijf minuten weet je wanneer je je pakketje hebt. DPD heeft vaste routes, net als UPS/DHL/FedEx. Alleen de TNT Post/PostNL Pakketchaufeur mag zelf bepalen hoe die rijdt en wanneer ie dat doet.

Heb je eigenlijk zelf wel eens een hele dag vrij moeten nemen om op een pakketje te wachten, terwijl je eigenlijk veel dringendere zaken te doen had, en alleen omdat je vijf of tien minuten weg was heb je je pakketje, waar je zoveel voor opgeofferd hebt, niet. Geloof me: er zijn niet veel mensen die dan niet kwaad worden ;)
Waarom auto's leuker zijn dan vrouwen:
ze zijn goedkoper in't onderhoud, rijden vaak beter, zeuren alleen als 1 van hun tanks leeg is en als ze vreemd gaan helpt de politie je ook nog met ze op te sporen ^^
pi_98805489
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:58 schreef Multivitamine het volgende:
Hier moet ik gepost hebben.
pi_98805494
DHL en FedEx en UPS hebben geen vaste route maar proberen wel een zo efficiënt mogelijke route aan te houden. Als een klant echt wilt weten hoe of wat, dan neemt dispatch even contact op met de chauffeur. :)

Daarnaast kan verzender ook aangeven of pakket tussen bepaald tijdstip geleverd moet worden. :)
pi_98805700
lol
pi_98806048
post met een luchtje hihihi
  woensdag 29 juni 2011 @ 11:34:36 #236
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_98811515
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 19:32 schreef BasOne het volgende:
Ben ik de enige die het juist slim vind?

De beste man (TNT bezorger) weet niet wat voor relatie je hebt met de buren, jullie zouden voor hetzelfde geld elkaars bloed wel kunnen drinken, zou je dan willen dat een pakketje voor jou aan hem/haar word bezorgd?

Hij kan het voor de deur leggen... waar iedereen het kan zien en mee kan nemen.

Waar kijkt men niet of er iets te jatten valt?

Juist, in de vuilnisbak.

Slimme oplossing ^O^
Het mag gewoonweg niet volgens de wet. Postwet etc. Dat moet een bezorger toch weten?
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
  woensdag 29 juni 2011 @ 11:54:14 #237
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_98812326
Had het voor de grap maar even getweet.
RT: #Tnt bezorgt nu ook al pakketten in vuilnisbakken :( waar gaat het heen met de service #postnl #service TNT Post bezorgt pakketje in vuilnisemmer

Wordt ik ineens gevolgd door postnl en. Volgt deze reactie

PostNLWebcare #Needlesstosay Dat mag absoluut niet! Chauffeur wordt aangesproken en ik ga er vanuit dat dit niet weer gebeurd. ^FF
  woensdag 29 juni 2011 @ 12:02:16 #238
302853 themole
graaft totaal door.
pi_98812656
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 11:54 schreef Holy_Goat het volgende:
RT: #Tnt bezorgt nu ook al pakketten in vuilnisbakken :( waar gaat het heen met de service #postnl #service TNT Post bezorgt pakketje in vuilnisemmer

PostNLWebcare #Needlesstosay Dat mag absoluut niet! Chauffeur wordt aangesproken en ik ga er vanuit dat dit niet weer gebeurd. ^FF
Denk dat de bezorger nu wel een probleempje heeftf. :')
Niet altijd serieus
pi_98812708
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juni 2011 12:02 schreef themole het volgende:

[..]

Denk dat de bezorger nu wel een probleempje heeftf. :')
Nou, een foei en weer verder.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_98812810
quote:

Zullen we verder dus ook niks meer over horen..
  woensdag 29 juni 2011 @ 12:15:29 #241
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98813193
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 02:30 schreef CyberGeniuS het volgende:

Heb je eigenlijk zelf wel eens een hele dag vrij moeten nemen om op een pakketje te wachten, terwijl je eigenlijk veel dringendere zaken te doen had, en alleen omdat je vijf of tien minuten weg was heb je je pakketje, waar je zoveel voor opgeofferd hebt, niet. Geloof me: er zijn niet veel mensen die dan niet kwaad worden ;)
Dan ben je toch ook superkansloos, vrij nemen om een pakketje te ontvangen :').
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 29 juni 2011 @ 14:27:38 #242
250892 DE_krumpel
niet kreupel
pi_98818690
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 18:08 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

En je bent nooit eens naar je leidinggevende gestapt om dit aan te kaarten? :')
jawel maar de leidinggevende zijn zelf niet de slimste en geven amper iets om de werknemers.
toen ik op sollicitaiegesprek moest was hij me ook vergeten.
serieus TNT is in het algemeen niet goed bezig en dat geld niet alles jegens clienten.
pi_98818886
$package.bin

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fear is necessary for evolution. The fear that, at any given moment you could perish and vanish from existence.
  PR/Manusje van alles woensdag 29 juni 2011 @ 14:53:28 #244
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_98819679
quote:

_O-

En vervolgens hangen ze een screenshot aan de muur en lachen er nog eens naar :D
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  woensdag 29 juni 2011 @ 15:00:47 #245
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_98819995
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 11:49 schreef Twiitch het volgende:
Hier hebben we er ooit eentje gehad die "gewoon" door de achterdeur naar binnenliep als de voordeur niet open werd gedaan.

Kom je net van de pot af staat er ineens zo'n mongool in een oranje hesje in je keuken, wtf :')
Hier gaat de voordeur nooit open. Iedereen komt hier "achterom". :D :D :D
pi_98820272
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 19:43 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Het probleem is dat bezorgers op hun flikker krijgen als te veel pakketjes terugkomen. Dat kost namelijk geld. En dan gaan die mensen natuurlijk op zoek naar creatievere oplossingen.
De vaste medewerkers wel, maar het merendeel (subco's) wordt uitbetaald per pakje.
Dus ik denk dat die laatste reden wat zwaarder telt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  woensdag 29 juni 2011 @ 15:08:02 #247
345079 xCore
Tijd voor me dutje, kutje
pi_98820292
Heb ooit wel eens meegemaakt dat er niemand thuis was toen de pakket-bezorger langskwam.
Had die pipo het pakket gewoon voor de deur gezet en zelf het papiertje getekend. (handtekening was nodig).

Dus even gebeld naar TNT dat je je pakketje nooit hebt ontvangen. Zeggen ze dat het gewoon is afgeleverd, je vraagt even een kopie van de handtekening en je zegt dat jij nooit daarvoor hebt getekend, gevolg: 2x pakket binnen.
Mandy & Lisa
  woensdag 29 juni 2011 @ 15:22:59 #248
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_98820971
Je brievenbus lijkt gewoon te veel op een vuilnisbak, vandaar de verwarring.

Groeten,

Postbode Henk
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_98821100
Laat altijd alles op m'n werk bezorgen, dan heb je nooit een probleem.

Selectvracht is soms wel humor, volg je het via Track & Trace, zeggen dat het een bepaalde dag bezorgd wordt en dan komt het niet. staat er bij Track & Trace Bewoner was niet thuis.

Er werkt hier 1000 man!
pi_98832025
Paar maanden terug keek ik op track & trace om te zien waar m'n pakketje bleef, kreeg ik (ongeveer) zoiets te zien:

"Geweigerd door bewoners, onjuist adres. Oplossing: morgen nogmaals proberen"

Ik bellen: blijkbaar had de verkopende partij m'n adres verkeerd doorgegeven (miste een cijfer in m'n huisnummer), maar wat is dat nou weer voor oplossing :')
  woensdag 29 juni 2011 @ 22:43:17 #251
313006 MrEarcheese
oceans bleed into the sky.
pi_98843911
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:21 schreef FinalD87 het volgende:
Paar maanden terug keek ik op track & trace om te zien waar m'n pakketje bleef, kreeg ik (ongeveer) zoiets te zien:

"Geweigerd door bewoners, onjuist adres. Oplossing: morgen nogmaals proberen"

Ik bellen: blijkbaar had de verkopende partij m'n adres verkeerd doorgegeven (miste een cijfer in m'n huisnummer), maar wat is dat nou weer voor oplossing :')
Wat verwachten ze nou inderdaad door het de dag erna nog eens te proberen, dat er plots een huis ergens uit de grond schiet?

Ik heb als vakantiebaantje een keer pakketjes moeten inladen/uitladen bij die bussen en het is serieus een wonder dat niet alles beschadigd aankomt.
Die man waar ik mee moest samenwerken de eerste paar dagen liet gewoon een toren van dozen op die lopende band vallen terwijl op een stel pakketen duidelijk "fragile" stond, je hoorde soms gerinkel van servies en niemand boeide het wat.

Ik schaamde me serieus m'n ogen uit m'n kop dat ik daar tussen stond, zelfs al was 't maar een bijbaantje.
:')
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
pi_98844035
Ik ben een keer een dag niet naar school gegaan om een pakketje aan te nemen, had ik mijn muziek zo hard staan dat ik de deurbel niet hoorde. Lag er ook zo'n briefje in de bus. :')

FUUU
  woensdag 29 juni 2011 @ 22:53:27 #253
313006 MrEarcheese
oceans bleed into the sky.
pi_98844595
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juni 2011 22:45 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ik ben een keer een dag niet naar school gegaan om een pakketje aan te nemen, had ik mijn muziek zo hard staan dat ik de deurbel niet hoorde. Lag er ook zo'n briefje in de bus. :')

FUUU
Herkenbaar, ik skipte eens de eerste 4 uur van school omdat ik ook wou wachten op mijn pakketje, toen het inmiddels middag werd ging ik toch maar naar school, maar wat zag ik liggen op de stoep voor mijn huis toen ik de deur uitstapte? Juist, een papiertje van TNT, verder nooit een bel gehoord.

Volgende dag sprak ik de vrouw erop aan waarop ze zei dat ze geklopt had omdat de bel het niet deed, waarop ik vervolgens de bel indrukte - die gewoon werkte. "Oh, nou.. dat is raar." Waarom het papiertje buiten op de grond lag snapte ze ook niet, want "ik weet 100% zeker dat ik hem naar beneden heb zien vallen toen ik hem door de brievenbus deed".

Dat briefje doet zelf de klep weer open om te ontsnappen natuurlijk. :)

Ik wil oneindig gillen door dat soort mensen.
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
pi_98847147
Ik werd vanochtend een fakking half uur te laat wakker voor mijn pakketje. Morgen moet ik de hele dag werken dus kan hem pas vrijdag in ontvangst nemen FML>
Moo
  donderdag 30 juni 2011 @ 00:21:42 #255
294141 tarantism
hups in die kont
pi_98849682
quote:
8s.gif Op woensdag 29 juni 2011 23:36 schreef Zuivelkoe het volgende:
Ik werd vanochtend een fakking half uur te laat wakker voor mijn pakketje. Morgen moet ik de hele dag werken dus kan hem pas vrijdag in ontvangst nemen FML>
beter maak je weer eens een goeie fipo, knul
  donderdag 30 juni 2011 @ 00:59:42 #256
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_98851382
_O- _O- _O-
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_98856144
Onder de auto, in de papierbak, in de grijze container, langs mn vader zn hoofd door de lucht gesmeten de garage in, etc... allemaal meegemaakt. Zijn alleen meestal extra ingehuurde gasten, in zo'n witte auto, die dat doen.
pi_98856202
quote:
8s.gif Op woensdag 29 juni 2011 23:36 schreef Zuivelkoe het volgende:
Op je werk laten bezorgen! Doen heel veel mensen bij mij ook
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  donderdag 30 juni 2011 @ 09:25:32 #259
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_98856209
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 09:22 schreef Queetnix het volgende:
Onder de auto, in de papierbak, in de grijze container, langs mn vader zn hoofd door de lucht gesmeten de garage in, etc... allemaal meegemaakt. Zijn alleen meestal extra ingehuurde gasten, in zo'n witte auto, die dat doen.
En ik denk dat we dat nog veel meer krijgen, omdat op het moment al die oude medewerkers eruit worden gewerkt en vervangen worden door van die goedkope, waardeloze, luie werkkrachten.
Guanine en Cytosine! *O*
  donderdag 30 juni 2011 @ 15:46:44 #260
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_98889443
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 09:25 schreef Koenholio het volgende:

[..]

En ik denk dat we dat nog veel meer krijgen, omdat op het moment al die oude medewerkers eruit worden gewerkt en vervangen worden door van die goedkope, waardeloze, luie werkkrachten.
Correct, ze zijn bezig om de postbodes uit de auto's te halen. Hier in de stad worden de brengklanten en haalklanten (bedrijven dus) en brievenbussen al geleegd door de Said's en Murat's die ook al pakketchauffeursubcontracten doen.
Van die mooie witte vieze grijze autos uit de jaren 90 met soms verlopen APK en kapotte voorruit.
Maar is goedkoper he.

Overigens is Selektvracht AKA DHL4YOU (is zelfde) nog mooier, die rijden in hun gezinsauto :'). Stereotype selektvrachter
pi_98889557
Nu al gebeld TS?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_98891509
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 23:41 schreef carboni het volgende:

[..]

Correct, ze zijn bezig om de postbodes uit de auto's te halen. Hier in de stad worden de brengklanten en haalklanten (bedrijven dus) en brievenbussen al geleegd door de Said's en Murat's die ook al pakketchauffeursubcontracten doen.
Van die mooie witte vieze grijze autos uit de jaren 90 met soms verlopen APK en kapotte voorruit.
Maar is goedkoper he.

Overigens is Selektvracht AKA DHL4YOU (is zelfde) nog mooier, die rijden in hun gezinsauto :'). Stereotype selektvrachter
[ afbeelding ]
Ik fiets daar iedere dag langs :( - in almelo is dat :O - zie iedere dag 10-15 auto's staan geparkeerd op de weg en dan boos als je langs hun auto fietst want ja stel je voor dat je hun auto raakt die langs een doorgaande weg staat...
  vrijdag 1 juli 2011 @ 01:23:20 #264
87694 Robin__
letitredno
pi_98893058
ochja, gls had ooit bedacht dat na 2x aanbieden op dezelfde dag ik het pakketje we even 50km verderop zou komen halen, anders bleef het 2 weken liggen voor het retour ging :') (is uiteindelijk opnieuw aangeboden op dag van mijn keuze)

Tnt had hier ooit een bezorger die allerlei vragen op de briefjes schreef, als 'waarom bestellen als u niet thuis zijn..?' waarom vragen stellen waar je toch geen antwoord op krijgt :') Het antwoord is natuurlijk dat ik moest werken en van plan was het pakketje zaterdag bij het postkantoor op te halen, als ik de optie had om daar voor te kiezen hoeft die gast wat mij betreft geen twee keer langs te komen :')

ideaal is gewoon voor de eerste bezoring bellen om een afspraak te maken, anders voor 2e bezorging zelf dag(deel) aangeven telefoon/internet.. maarja dat zal wel te moeilijk zijn allemaal
  maandag 4 juli 2011 @ 17:25:24 #265
349364 verified  PostNLWebcare
www.postnl.nl
pi_99028187
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juni 2011 14:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

_O-

En vervolgens hangen ze een screenshot aan de muur en lachen er nog eens naar :D
Zekers niet, de chauffeur is aangesproken (dankzij pic, duidelijk welke chauffeur we moesten hebben ;) ) en dit komt in zijn dossier. Enige is dat we nog geen registratie in systeem hebben, omdat dit op basis van naw gegevens van de klager gebeurt. Dus ik zou graag nog je naw en de barcode van je krijgen.

Zoals ik al op twitter aangaf mag bezorgen op deze manier absoluut niet! Pakketjes dienen altijd persoonlijk afgegeven te worden, hetzij op adres of bij buren.

Met vriendelijke groet,

Francis (^FF)
PostNLWebcare
Volg ons op twitter: @PostNLwebcare
pi_99028836
Gaat PostNL nu alle TNT/PostNL topics af op Fok en Tweakers? Want dan hebben jullie het nodige werk te doen..... :N

Wel netjes trouwens dat jullie hier reageren. Zouden meer bedrijven doen soms.

Alleen heb ik dan zoiets van; aantekening in zijn dossier. Hoeveel aantekeningen moet iemand krijgen voordat hij/zij z'n baan kwijt raakt en hoe zit dat met bedrijven die door PostNL/TNT ingehuurd worden?
  maandag 4 juli 2011 @ 17:46:42 #267
332861 MrBarros
intens en verfijnd van smaak
pi_99029176
Wat een sukkels zijn het ook hé!
Had een x twee zitzakken besteld, woon op nr 20 en ze hadden em op nr2 bezorgt, die waren toevallig ook niet thuis.. Die mensen komen thuis en liggen er ineens twee zitzakken op hun oprit. Gelukkig stonden de adresgegevens op de verpakking en die mensen zo aardig waren om even te bellen.
pi_99029712
Hier moet ik gepost hebben!!!
  maandag 4 juli 2011 @ 18:08:23 #269
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_99030016
dus, een markante top-20 user als Surveillance_fiets geeft summier of geen updates op zijn topique. Vreemd!
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 4 juli 2011 @ 18:24:08 #270
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_99030567
Ja eigenlijk wel vreemd.
pi_99032335
Geniaal... :D

Wat ik zelf een keertje mee heb gemaakt met de TNT, Ik was aan het wachten op een pakketje, ik sta in de keuken en zie een busje aankomen. Dat moest mijn pakketje wel zijn natuurlijk! Hij stapte uit en gooide een briefje in de bus, meneer nam niet eens de moeite om aan te bellen.

Ik liep even naar de brievenbus, en inderdaad 'ik was niet thuis'!!!1 ;(
  maandag 4 juli 2011 @ 19:13:13 #272
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_99032521
Je weet tenminste wel dat je pakje niet gejat is als je thuiskomt _O-
Mijn nieuwe ondertitel
pi_99033069
Sowieso is de hele status van de TNT naar de klote, :Y
Vroeger had je nog echte postbodes; mannen met een PTT pet en een rooie tas, nog een echt beroep..
Nu is tegenwoordig elke huismoeder waarvan de kinderen op school zitten postbode.. :r
pi_99033865
quote:
13s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 00:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:110628_148800_scan2.jpg
:') :') :')
pi_99034622
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 18:08 schreef Maanvis het volgende:
dus, een markante top-20 user als Surveillance_fiets geeft summier of geen updates op zijn topique. Vreemd!
Want er was wat te updaten? Ik heb hem al gewezen op de bovenstaande reactie van PostNL, zodat hij naw, de barcode e.d door kan geven :)
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  maandag 4 juli 2011 @ 20:10:25 #276
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_99034860
quote:
10s.gif Op maandag 4 juli 2011 20:04 schreef Pheno het volgende:

[..]

Want er was wat te updaten? Ik heb hem al gewezen op de bovenstaande reactie van PostNL, zodat hij naw, de barcode e.d door kan geven :)
Nouja het lijkt me dat als je zoiets overkomt dat je dan iedere dag ziedend en tierend aan de lijn hangt en iedere dag een update op FOK! post. Dat ben ie eigenlijk wel verplicht. Of naja, niet verplicht, maar die boemannen komen je dan betasten in je slaap als je het niet doet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Maanvis op 04-07-2011 20:30:34 ]
Een gedicht over Maanvis
  maandag 4 juli 2011 @ 20:12:12 #277
107445 Jajong
Hadouken!
pi_99034920
Ik verwacht mijn nieuwe telefoon binnenkort via de post (waarde 700 ekkies). Ik hoop dat ik thuis ben als ie bezorgd wordt....
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  maandag 4 juli 2011 @ 20:21:53 #278
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_99035331
Vanochtend om 10.00 DHL bij de deur, ik ging pas om 05:00 slapen dus nog niet wakker.
Bellen ze dat ze morgen weer tussen 07:00 en 13:00 langs zullen komen.

Vraag ik of ze iets nauwkeuriger kunnen zijn maar dat kan niet! :(

Verdomme, straks zijn ze er om 07:00 precies en ben ik 10 minuten later pas wakker, of dan sta ik vanaf 06:30 op en komen ze pas rond 12:30.

:( :(
  Moderator maandag 4 juli 2011 @ 20:27:55 #279
9859 crew  Karina
Woman
pi_99035577
Ik denk dat ik een van de weinige ben die alleen maar goede ervaringen heeft met PTT Post (of hoe ze tegenwoordig heten) en Selektvracht.

Ik koop heel veel via Internet :') en het zijn altijd dezelfde bezorgers die mijn pakjes brengen. De postbode kent mij inmiddels en zwaait als ik hem onderweg naar boodschappen doen tegenkom :W Ik weet ook dat als ik niet thuis ben, hij geen briefje in de bus gooit maar uit zichzelf het rond een uur of 6 nog een keer probeert.

De jongen van Selektvracht is ook bijna altijd dezelfde en die komt ook altijd rond een uur of 6.

Wat ik ook weleens doe is het pakje laten bezorgen bij zo een Kiapunt of DHLpunt (meestal een winkel). Dan kun je het ophalen wanneer je het schikt, maar dat kan niet bij elke webwinkel.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 4 juli 2011 @ 20:28:04 #280
346637 Ahmad1nejad
Droeftoeter
pi_99035584
quote:
11s.gif Op maandag 4 juli 2011 20:21 schreef computerprobleem het volgende:
Vanochtend om 10.00 DHL bij de deur, ik ging pas om 05:00 slapen dus nog niet wakker.
Bellen ze dat ze morgen weer tussen 07:00 en 13:00 langs zullen komen.

Vraag ik of ze iets nauwkeuriger kunnen zijn maar dat kan niet! :(

Verdomme, straks zijn ze er om 07:00 precies en ben ik 10 minuten later pas wakker, of dan sta ik vanaf 06:30 op en komen ze pas rond 12:30.

:( :(
Beter zo dan andersom. Toen ik nog voor de Its bezorgde had je ook altijd van die schapen die niet of in een ochtendjas aan deur kwamen of dan 20 min later bellen dat ze de bel niet gehoord hebben en dat je terug kan (omdat je een briefje door de bus hebt gedaan). Veel van die trollen zeggen dan ook nog van "ik wist niet dat jullie zo vroeg kwamen" terwijl het gewoon doorgebeld is en het ook nog eens met koeienletters op de bon staat :') :')

Die tnt-bezorgen hier is trouwens ook een droeftoeter. Tegen de tijd dat ik bij de deur ben en die heb open gedaan rijd hij alweer weg :') :?
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
  maandag 4 juli 2011 @ 20:42:35 #281
232730 Vincpod
Occasional Seafarer
pi_99036267
quote:
99s.gif Op maandag 4 juli 2011 20:27 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat ik een van de weinige ben die alleen maar goede ervaringen heeft met PTT Post (of hoe ze tegenwoordig heten) en Selektvracht.

Ik koop heel veel via Internet :') en het zijn altijd dezelfde bezorgers die mijn pakjes brengen. De postbode kent mij inmiddels en zwaait als ik hem onderweg naar boodschappen doen tegenkom :W Ik weet ook dat als ik niet thuis ben, hij geen briefje in de bus gooit maar uit zichzelf het rond een uur of 6 nog een keer probeert.

De jongen van Selektvracht is ook bijna altijd dezelfde en die komt ook altijd rond een uur of 6.

Wat ik ook weleens doe is het pakje laten bezorgen bij zo een Kiapunt of DHLpunt (meestal een winkel). Dan kun je het ophalen wanneer je het schikt, maar dat kan niet bij elke webwinkel.
Precies hetzelfde hier. Onze pakketbezorgen komt op werkdagen na 17:00 hier langs omdat hij weet dat wij anders niet thuis zijn. Alleen op donderdags komt hij rond 9en omdat hij weet dat ik dan thuis ben. Totaal geen problemen met de subcontractor hier, maken ook geregeld even een praatje of iets dergelijks.
  † In Memoriam † maandag 4 juli 2011 @ 20:44:55 #282
25682 2cv
Niet subtiel
pi_99036369
quote:
2s.gif Op maandag 4 juli 2011 17:25 schreef PostNLWebcare het volgende:

[..]

Zekers niet, de chauffeur is aangesproken (dankzij pic, duidelijk welke chauffeur we moesten hebben ;) ) en dit komt in zijn dossier. Enige is dat we nog geen registratie in systeem hebben, omdat dit op basis van naw gegevens van de klager gebeurt. Dus ik zou graag nog je naw en de barcode van je krijgen.

Zoals ik al op twitter aangaf mag bezorgen op deze manier absoluut niet! Pakketjes dienen altijd persoonlijk afgegeven te worden, hetzij op adres of bij buren.

Met vriendelijke groet,

Francis (^FF)
PostNLWebcare
Van wie ben jij een kloon ?
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  maandag 4 juli 2011 @ 21:30:15 #283
294141 tarantism
hups in die kont
pi_99039061
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 18:08 schreef Maanvis het volgende:
klaagbaak gaat kapot aan zulk bespottelijk gedrag!!EINZ11

padoemtsss iksdee
  maandag 4 juli 2011 @ 21:32:06 #284
346637 Ahmad1nejad
Droeftoeter
pi_99039176
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 21:30 schreef tarantism het volgende:

[..]

klaagbaak gaat kapot aan zulk bespottelijk gedrag!!EINZ11

padoemtsss iksdee
Alsof je rond dit tijdstip kan bellen met TNT :') :')
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
  dinsdag 5 juli 2011 @ 12:08:38 #285
www.postnl.nl
pi_99059816
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 17:38 schreef Spezza19 het volgende:
Gaat PostNL nu alle TNT/PostNL topics af op Fok en Tweakers? Want dan hebben jullie het nodige werk te doen..... :N

Wel netjes trouwens dat jullie hier reageren. Zouden meer bedrijven doen soms.

Alleen heb ik dan zoiets van; aantekening in zijn dossier. Hoeveel aantekeningen moet iemand krijgen voordat hij/zij z'n baan kwijt raakt en hoe zit dat met bedrijven die door PostNL/TNT ingehuurd worden?
We gaan niet álle topics af nee, maar waar we kunnen reageren/helpen proberen we wel. Meeste is via Twitter overigens. Ook dit topic is via Twitter onder onze aandacht gebracht ;)
Wat betreft de aantekening in een dossier van een chauffeur, het hangt af van de soort aantekening natuurlijk. Briefje vergeten achter te laten is heel anders dan in dit geval zending in vuilnisemmer....

quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 20:44 schreef 2cv het volgende:

[..]

Van wie ben jij een kloon ?
En dat slaat op....???

Grt Francis
PostNLWebcare
  dinsdag 5 juli 2011 @ 12:10:19 #286
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_99059865
Een medewerker van TNT die 'zekers' gebruikt :P
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_99059984
Netjes dat er zo wordt gereageerd door PostNL
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 20:10 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Nouja het lijkt me dat als je zoiets overkomt dat je dan iedere dag ziedend en tierend aan de lijn hangt en iedere dag een update op FOK! post. Dat ben ie eigenlijk wel verplicht. Of naja, niet verplicht, maar die boemannen komen je dan betasten in je slaap als je het niet doet.
:{
  PR/Manusje van alles dinsdag 5 juli 2011 @ 12:15:42 #288
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_99060089
quote:
2s.gif Op maandag 4 juli 2011 17:25 schreef PostNLWebcare het volgende:

[..]

Met vriendelijke groet,

Francis (^FF)
PostNLWebcare
Zal eens kijken :D
kan ik dat mailen of moet het via de contactformulieren op de site?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_99062097
Ik was net boven, toen ik de deur hoorde. Ren ik snel naar beneden, zie ik dat TNT twee pakketjes binnen heeft neergelegd. Ze deden de achterdeur open, legden het pakketje binnen en reden weer weg.. Wtf :P
  dinsdag 5 juli 2011 @ 14:02:37 #290
www.postnl.nl
pi_99064195
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:10 schreef SEMTEX het volgende:
Een medewerker van TNT die 'zekers' gebruikt :P
:P Moet kunnen toch?

quote:
10s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Zal eens kijken :D
kan ik dat mailen of moet het via de contactformulieren op de site?
Je kan het ook via een privébericht doorgeven :) In elk geval niet via de contactformulieren op de site (gaat via ander kanaal).

Grt Francis
PostNLWebcare
  dinsdag 5 juli 2011 @ 14:38:19 #291
www.postnl.nl
pi_99065610
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:09 schreef OverRated het volgende:
Ik was net boven, toen ik de deur hoorde. Ren ik snel naar beneden, zie ik dat TNT twee pakketjes binnen heeft neergelegd. Ze deden de achterdeur open, legden het pakketje binnen en reden weer weg.. Wtf :P
Fijn dat je ze hebt...maar ook dit is niet zoals het hoort....Wil je dat ik de betreffende chauffeur aan laat spreken?

Grt Francis
PostNLWebcare
  dinsdag 5 juli 2011 @ 14:41:38 #292
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_99065716
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 14:02 schreef PostNLWebcare het volgende:

[..]

:P Moet kunnen toch?
Nee. Je vertegenwoordigd een multinational met een serieuze uitstraling dat jaarlijks miljoenen aan marketing uitgeeft. Dan ga je niet 'zekers' gebruiken, ook al is het op een forum.

Voorbehoudens je geen troll bent.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_99066001
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 14:38 schreef PostNLWebcare het volgende:

[..]

Fijn dat je ze hebt...maar ook dit is niet zoals het hoort....Wil je dat ik de betreffende chauffeur aan laat spreken?

Grt Francis
PostNLWebcare
Ik weet het niet. Ik was thuis, dus er kon niet zoveel gebeuren. Het leek alsof de chaffeur nogal veel haast had. Er zat ook geen briefje in de brievenbus trouwens.

Was overigens niet de vaste bezorger denk ik, want ik zag dat het busje een Renault was, terwijl er hier normal met zo'n Ford bezorgd wordt. Maar dit pakketje was vrij groot, dus vandaar denk ik.
pi_99066165
bij mij is het te vaak dat ik zomaar ene briefje in de bus krijg dat ze langs zijn geweest en ik niet open doe , terwijl ik gewoon thuis zat ...
paar keer al gehad dat ze niet 1 briefje in de bus gooien en pakketje ligt al kleine week op afhaal punt .
of 1 briefje waarop staat dat het al 2e keer is dat ze langs zijn geweest .
een keer wel die vent in zn kraag gevat hij zat stiekem briefje in de bus te gooien en had hem te pakken :) .
kortom : klacht , bezorgers zijn vaak aso eikels
pi_99066197
nog steeds open? :')
pi_99066316
nu nog ff lapohunten :D
  dinsdag 5 juli 2011 @ 14:58:25 #297
www.postnl.nl
pi_99066336
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 14:49 schreef OverRated het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Ik was thuis, dus er kon niet zoveel gebeuren. Het leek alsof de chaffeur nogal veel haast had. Er zat ook geen briefje in de brievenbus trouwens.

Was overigens niet de vaste bezorger denk ik, want ik zag dat het busje een Renault was, terwijl er hier normal met zo'n Ford bezorgd wordt. Maar dit pakketje was vrij groot, dus vandaar denk ik.
Ja, maar dan nog...dat is toch geen bezorgwijze?! Geen briefje snap ik, hij heeft het"afgeleverd".
Ik zou toch graag via een privébericht de barcode en naw ontvangen.

Grt Francis
PostNLWebcare
pi_99066405
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 14:38 schreef PostNLWebcare het volgende:

[..]

Grt Francis
PostNLWebcare
Nou ja, als we toch op die tour zijn, TNTbezorgers gooien de post niet meer door de deur heen maar laten alles er half in hangen. Fijn, als ik net post heb wat best gevoelige informatie bevat, of als het gaat regenen. Kun je die bezorgers ook laten aanspreken?
pi_99066416
Vind het juist ideaal, ben aan het werk of slaap ivm nachtdiensten. Dan vind ik het juist fijn dat ze het pakje in de serre zetten zonder gezeur.
pi_99066545
OK dan maar niet, wachten op de een na laatste post :')

ik zeggggg :
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')