Wat verwachten ze nou inderdaad door het de dag erna nog eens te proberen, dat er plots een huis ergens uit de grond schiet?quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:21 schreef FinalD87 het volgende:
Paar maanden terug keek ik op track & trace om te zien waar m'n pakketje bleef, kreeg ik (ongeveer) zoiets te zien:
"Geweigerd door bewoners, onjuist adres. Oplossing: morgen nogmaals proberen"
Ik bellen: blijkbaar had de verkopende partij m'n adres verkeerd doorgegeven (miste een cijfer in m'n huisnummer), maar wat is dat nou weer voor oplossing
Herkenbaar, ik skipte eens de eerste 4 uur van school omdat ik ook wou wachten op mijn pakketje, toen het inmiddels middag werd ging ik toch maar naar school, maar wat zag ik liggen op de stoep voor mijn huis toen ik de deur uitstapte? Juist, een papiertje van TNT, verder nooit een bel gehoord.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:45 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ik ben een keer een dag niet naar school gegaan om een pakketje aan te nemen, had ik mijn muziek zo hard staan dat ik de deurbel niet hoorde. Lag er ook zo'n briefje in de bus.
FUUU
beter maak je weer eens een goeie fipo, knulquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:36 schreef Zuivelkoe het volgende:
Ik werd vanochtend een fakking half uur te laat wakker voor mijn pakketje. Morgen moet ik de hele dag werken dus kan hem pas vrijdag in ontvangst nemen FML>
Op je werk laten bezorgen! Doen heel veel mensen bij mij ookquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:36 schreef Zuivelkoe het volgende:
Ik werd vanochtend een fakking half uur te laat wakker voor mijn pakketje. Morgen moet ik de hele dag werken dus kan hem pas vrijdag in ontvangst nemen FML>
En ik denk dat we dat nog veel meer krijgen, omdat op het moment al die oude medewerkers eruit worden gewerkt en vervangen worden door van die goedkope, waardeloze, luie werkkrachten.quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:22 schreef Queetnix het volgende:
Onder de auto, in de papierbak, in de grijze container, langs mn vader zn hoofd door de lucht gesmeten de garage in, etc... allemaal meegemaakt. Zijn alleen meestal extra ingehuurde gasten, in zo'n witte auto, die dat doen.
Correct, ze zijn bezig om de postbodes uit de auto's te halen. Hier in de stad worden de brengklanten en haalklanten (bedrijven dus) en brievenbussen al geleegd door de Said's en Murat's die ook al pakketchauffeursubcontracten doen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:25 schreef Koenholio het volgende:
[..]
En ik denk dat we dat nog veel meer krijgen, omdat op het moment al die oude medewerkers eruit worden gewerkt en vervangen worden door van die goedkope, waardeloze, luie werkkrachten.
Ik fiets daar iedere dag langsquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:41 schreef carboni het volgende:
[..]
Correct, ze zijn bezig om de postbodes uit de auto's te halen. Hier in de stad worden de brengklanten en haalklanten (bedrijven dus) en brievenbussen al geleegd door de Said's en Murat's die ook al pakketchauffeursubcontracten doen.
Van die mooie witte vieze grijze autos uit de jaren 90 met soms verlopen APK en kapotte voorruit.
Maar is goedkoper he.
Overigens is Selektvracht AKA DHL4YOU (is zelfde) nog mooier, die rijden in hun gezinsauto. Stereotype selektvrachter
[ afbeelding ]
Zekers niet, de chauffeur is aangesproken (dankzij pic, duidelijk welke chauffeur we moesten hebbenquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
En vervolgens hangen ze een screenshot aan de muur en lachen er nog eens naar
Want er was wat te updaten? Ik heb hem al gewezen op de bovenstaande reactie van PostNL, zodat hij naw, de barcode e.d door kan gevenquote:Op maandag 4 juli 2011 18:08 schreef Maanvis het volgende:
dus, een markante top-20 user als Surveillance_fiets geeft summier of geen updates op zijn topique. Vreemd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |