abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98782235
Bij ons worden pakketjes altijd door het openstaande raampje boven de garagedeur gegooid :').

TNT (of hoe het tegenwoordig ook heet) is niet perfect, maar het kan erger. Zo doet Sandd er stelselmatig bijna drie weken (!) over om pakketjes uit Engeland te bezorgen. TNT: drie à vier dagen.
pi_98782312
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 19:34 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Als je niet wilt dat het bij de buren wordt bezorgd, moet je dat aangeven aan de verzender, die kan dat dan aangeven bij het overhandingen aan TNT. Hij kan ook een briefje in de bus stoppen en de volgende dag een tweede bezorgpoging doen, dat lijkt me een slimmere oplossing.
Het probleem is dat bezorgers op hun flikker krijgen als te veel pakketjes terugkomen. Dat kost namelijk geld. En dan gaan die mensen natuurlijk op zoek naar creatievere oplossingen.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 19:44:34 #203
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_98782359
Wat overigens een stuk handiger zou zijn, is dat men bij het bestellen al kan aangeven dat het nutteloos is om tijdens kantooruren een bezorgpoging te doen.
Of dat men kan aangeven dat er op woensdagmiddag wel bezorgd kan worden.
Dat zou pas een hoop onnodige bezorgkilometers besparen.
Moeten ze waarschijnlijk wel vaker 's avonds rijden, maar dat besparen ze overdag.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 28 juni 2011 @ 19:47:14 #204
75049 BasOne
Spaceship!
pi_98782559
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 19:34 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Als je niet wilt dat het bij de buren wordt bezorgd, moet je dat aangeven aan de verzender, die kan dat dan aangeven bij het overhandingen aan TNT. Hij kan ook een briefje in de bus stoppen en de volgende dag een tweede bezorgpoging doen, dat lijkt me een slimmere oplossing.
Ik bestel veel over internet, en ik heb zelden meegemaakt dat je extra informatie kan geven.
Dan zou je dan per mail later moeten doen.
En dan hopen dat ze die mail lezen voordat je bestelling de deur uit gaat.

Als hij een kaartje in de bus heeft gekregen, dat was de derde bezorgpoging, de eerste 2 keer nemen ze het gewoon weer mee om later terug te komen.. in mijn ervaring dan.
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
  dinsdag 28 juni 2011 @ 19:48:13 #205
75049 BasOne
Spaceship!
pi_98782621
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 19:44 schreef Leandra het volgende:
Wat overigens een stuk handiger zou zijn, is dat men bij het bestellen al kan aangeven dat het nutteloos is om tijdens kantooruren een bezorgpoging te doen.
Of dat men kan aangeven dat er op woensdagmiddag wel bezorgd kan worden.
Dat zou pas een hoop onnodige bezorgkilometers besparen.
Moeten ze waarschijnlijk wel vaker 's avonds rijden, maar dat besparen ze overdag.
Dat zou inderdaad makkelijk zijn.
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
pi_98782673
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 19:48 schreef BasOne het volgende:

[..]

Dat zou inderdaad makkelijk zijn.
Ja, maar de TNT/PostNL houdt niet van efficient werken.... dus blijf dromen.... :D
Dit account is niet meer in gebruik.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 19:50:20 #207
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_98782785
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 19:43 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Het probleem is dat bezorgers op hun flikker krijgen als te veel pakketjes terugkomen. Dat kost namelijk geld. En dan gaan die mensen natuurlijk op zoek naar creatievere oplossingen.
De tijd dat moeder de vrouw overdag thuis was is op de meeste plekken allang voorbij, mede dankzij de overheid die dat noodzakelijk acht.
Dan is het natuurlijk van de zotte dat juist een voormalig staatsbedrijf niet kan omgaan met het feit dat er overdag niemand meer thuis is.

Laat ze desnoods bij een bestelling "ophalen op postkantoor" als optie geven, of dat na de eerste afleverpoging gelijk doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_98783055
Postkantoor? Wasda?
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:13:59 #209
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_98784441
Nou ja, dat postagentschap in de supermarkt of sigarenzaak dan ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:22:03 #210
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_98785014
Een klacht indienen bij de verzender van het pakket, wil wel eens helpen.
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
pi_98790722
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 19:47 schreef BasOne het volgende:
Ik bestel veel over internet, en ik heb zelden meegemaakt dat je extra informatie kan geven.
Dan zou je dan per mail later moeten doen.
En dan hopen dat ze die mail lezen voordat je bestelling de deur uit gaat.

Als hij een kaartje in de bus heeft gekregen, dat was de derde bezorgpoging, de eerste 2 keer nemen ze het gewoon weer mee om later terug te komen.. in mijn ervaring dan.
Er zijn mensen bij ons in de flat die dan een briefje op hun brievenbus hangen met 'Mag op nr x bezorgd worden' of 'Mag meteen naar postkantoor'. Ik heb overigens wel meegemaakt dat je die extra informatie door kan geven bij een bestelling. En als ik gebruik maak van een webshop waar GLS voor bezorgt moet je zelfs elke keer aangeven óf het bij de buren mag en of er specifieke instructies voor de bezorging zijn. Kleine moeite, zo'n tussenstapje :).
pi_98793167
ik kan bijna niet geloven dat dit echt is man.
The Older I Get, The Better I Was
pi_98793245
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 22:05 schreef LuieSurinamer het volgende:
ik kan bijna niet geloven dat dit echt is man.
Het gebeurt helaas vaker dan je denkt.....
Dit account is niet meer in gebruik.
  Moderator dinsdag 28 juni 2011 @ 22:07:13 #214
9859 crew  Karina
Woman
pi_98793281
Wat een achterlijke gek die bezorger. Zoiets verzin je toch niet? Pakje in de vuilnisbak gooien :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 28 juni 2011 @ 23:12:05 #215
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_98797997
'Bezorgd in vuilnisemmer', shittt zeg. :')
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_98798040
Tja, herkenbare verhalen. Mijn baas stuurde eens als kerstcadeau een dure fles champagne via TNT. Deze heeft (gelukkig droog) zo'n 8 uur lang voor mijn voordeur gestaan in mijn oude dorp Leusden. Voor de deur is een bushalte waar behoorlijk veel mensen voorbij komen.

Mijn overige pakketjes werden bezorgd bij mijn directe buren (eenmaal), drie huizen verder of eenmaal zelfs bij een "buurman om de hoek". De laatste kwam na twee weken langs waarom we het pakketje niet kwamen halen, ik wist niet eens dat het bezorgd was (geen briefje).

Mijn ervaringen met DHL en UPS zijn een stuk netter. Altijd direct bereikbaar op 0900 nummer, nemen je vraag serieus en doen er dan ook wat aan. Plus de manier van pakketjes in de busjes laden is een stuk netter.
The problem with quotes on the internet is that it is hard to verify their authenticity - Abraham Lincoln
pi_98798096
* Spezza19 heeft bij DHL gewerkt en als je een klacht aan je broek had, dan lag er vrij snel uit.... Zoals het hoort :Y
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_98799302
Nou kom op TS, we willen updates :P
pi_98800086
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:13 schreef Leandra het volgende:
Nou ja, dat postagentschap in de supermarkt of sigarenzaak dan ;)
Nu moet ik bij Albert Heijn mijn pakketen ophalen. Vanmiddag wel een half uur staan wachten.
pi_98800487
En voor het zelfde geld had die bezorger wat afval bij zich en dacht kijk een vuilnisbak kan ik het daar mooi in deponeren en hoef ik de straat niet te vervuilen.
Vervolgens doet hij het deksel open en komt de onwelriekende geur van hondenstront hem tegemoet, van schrik laat hij het pakje vallen midden tussen de zakjes met hondendrollen.
Aangezien honden voor de bezorger onrein zijn kan hij het pakje er niet meer uithalen, wel kan hij op het briefje noteren waar ts zijn pakje kan vinden.
En zo verlaat de bezorger weer een tevreden klant.
pi_98800721
Hier moet ik gepost hebben.
De klaagbaak is een machine.
pi_98800887
Hmm heb er zelf gelukkig nooit problemen mee, wij hebben een Turkse jongen die in de buurt bezorgd en ik heb van games tot aan consoles besteld en komen altijd netjes aan en hij levert het ook niet af bij de buren, probeert het 3 keer en bij de 4e kan je het afhalen bij de postkantoor in de buurt. Ik heb waarschijnlijk geluk dan, arme TS woont in een pauperbuurt.
  woensdag 29 juni 2011 @ 00:30:05 #223
309102 Jirdo
Eindbaas
pi_98802071
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:58 schreef Multivitamine het volgende:
Hier moet ik gepost hebben.
pi_98802701
Ik herken de verhalen hier wel enigzins, alhoewel ik hier eerder een probleem heb met de persoon die de pakketten bezorgd maar ik er tegelijkertijd niet over ga klagen juist omdat ik weet dat ik nu tussen 17u en 19u m'n pakketje hier bezorgd krijg zonder extra moeite ervoor te hoeven doen. Vroeger was het eerder zo dat ik echt de hele dag moest wachten en daar wordt je idd gek van. De bezorger van destijds is ondertussen ook overspannen gestopt.

Het probleem van het hele verhaal is het feit dat de pakketchauffeurs ieder zo'n 150 stops per dag hebben, hier een euro (ex. btw) voor betaald krijgen en dan nog eens 16 cent per pakketje dat afgeleverd wordt. Leveren ze een pakketje niet af dan krijgen ze ook niet betaald, voor het SC/DC boeit het verder niet vanwege het feit dat een bezorger er niets aan kan doen als iemand niet thuis is.

Waar ik echter wel al vaker over geklaagd heb is het feit dat een bezorger aanbelt, 30 seconden wacht en em dan peert, zeker nu die nieuwe briefjes het nog makkelijker maken voor de pakketchauffeur. Voorheen belde ik de chauffeur en dan kreeg ik de melding "je was er niet" waarna hij ophing, het feit dat hij aan het einde van de straat stond te wachten bij de stoplichten deerde hem niet.

Dit brengt me bij een volgend punt: stress. De pakketchauffeurs hebben teveel stress omdat ze te weinig betaald krijgen naar eigen mening. Op het moment van schrijven weet ik dat momenteel een groot deel allochtonen (kunnen ook in Nederland geboren zijn, het gaat hier even om de bevolkingsgroep) zijn, welke van plan zijn om ineens 100 of meer routes plat te gaan leggen en hiermee gaan proberen TNT/PostNL door de knieën te krijgen. Ze vergeten echter dat ze de dagen na hun staking drie keer zo hard moeten werken om alle pakketten op tijd weg te krijgen.

Dus wat is nu eigenlijk het probleem? Zijn het de pakketchauffeurs die gouden bergen willen verdienen en lood vangen? Zijn het de prijzen van levering die de consument moet betalen om een pakketje in huis te halen? Of is het eerder de maatschappij die met hun steeds hogere eisen goud willen ontvangen, er liefst niet voor willen werken en er bij voorkeur ook nog voor betaald willen krijgen?

Voor mij is het duidelijk: het wordt tijd dat eender welke TU het mogelijk maakt om materie perfect over langere afstand te versturen mbv een aardappel als stroomvoorziening.

[ Bericht 0% gewijzigd door CyberGeniuS op 29-06-2011 00:54:23 (tikfout) ]
Waarom auto's leuker zijn dan vrouwen:
ze zijn goedkoper in't onderhoud, rijden vaak beter, zeuren alleen als 1 van hun tanks leeg is en als ze vreemd gaan helpt de politie je ook nog met ze op te sporen ^^
pi_98802851
Deze zending is bezorgd ''in vuilnisemmer'' :') :')

Dit verdient gewoon een plekje in de krant.
pi_98802941
Denk dat ik meer geluk heb. Wij hebben gewoon een vaste bezorger in een wit busje. Na erg veel pakjes van zowel mij als familie leden ken ik hem ondertussen persoonlijk en zie ik hem elke week. Hij komt zelfs na zijn bestelronde nog eens kijken of ik thuis ben als hij al eerder langs was geweest.

Wat hier gebeurd is gaat natuurlijk veel te ver. Benieuwd of dit gevolgen gaat hebben, denk het niet zelf.
pi_98803069
De pakketbezorger hier is wel ok.... het is de brievenpost mongool die mijn boeken en cd's sloopt.... of het voor elkaar krijgt om gaten in de envelop en inhoud te krijgen.... en wat helemaal ranzig was; bloed op mijn post.... :r
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_98803573
Hier komt altijd dezelfde gast langs, nog geen problemen mee gehad :)
pi_98803770
Wij ontvangen vrij veel pakketjes, en die worden praktisch altijd alleen aan de deur afgegeven. Een enkele keer in de brievenbus, heel soms wordt er eentje bij de voordeur neergezet.

In de afgelopen jaren is er maar één keer een pakket bij de buren afgeleverd. Ik ben wel tevreden over TNT dus. Bij twee keer niet thuis gaat het altijd naar het postkantoor :)

[ Bericht 0% gewijzigd door OverRated op 29-06-2011 01:53:38 ]
  woensdag 29 juni 2011 @ 01:21:11 #230
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_98803840
Ik vind het niet zo gek. Over het algemeen zijn de pakketjes toch goed verpakt. Ik hoor vaak genoeg mensen die lopen te kankeren dat TNT nét op het moment komt dat ze even weg zijn en dat ze weer naar het postkantoor moeten of dat hij nu "morgen bezorgd wordt en dan kan ik ook niet thuis blijven".
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_98805333
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juni 2011 01:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind het niet zo gek. Over het algemeen zijn de pakketjes toch goed verpakt. Ik hoor vaak genoeg mensen die lopen te kankeren dat TNT nét op het moment komt dat ze even weg zijn en dat ze weer naar het postkantoor moeten of dat hij nu "morgen bezorgd wordt en dan kan ik ook niet thuis blijven".
Het heeft in dezen niet zo heel veel met de verpakking te maken; de pakketchauffeurs gooien gewoon met de dozen en geven het sorteercentrum vervolgens de schuld. Zelfde verhaal als de heilige barcode kapot gaat door hun gedrag/onkunde: moeten ze een 15-30 minuten staan te wachten totdat de barcode opnieuw geprint is en dat kunnen ze blijkbaar geestelijk niet aan. Nogmaals: ze klagen volop maar vergeten dat ze de pakketjes niet hoeven te bezorgen: er is altijd wel een ander die het voor ze doet. Moeten ze daarna natuurlijk wel niet klagen dat ze werkeloos zijn ;)

En wat het argument "ben ik net even weg komt die !@#$% langs" betreft: dit klopt gewoon. Mensen die iets bestellen rekenen er vaak op dat een pakketje aankomt zoals aangegeven door de afzender, en volgen hun pakketje dan ook netjes via Track&Trace. De frustratie die dan ontstaat als die !@#$% langskomt als ze even een pakkie peuken of een flesje koffiemelk zijn halen is dan ook zeer logisch; TNT Post/PostNL Pakketchauffeurs zijn zelden direct te bereiken en hun route is afhankelijk van teveel variabelen. Bel een depot van GLS en binnen vijf minuten weet je wanneer je je pakketje hebt. DPD heeft vaste routes, net als UPS/DHL/FedEx. Alleen de TNT Post/PostNL Pakketchaufeur mag zelf bepalen hoe die rijdt en wanneer ie dat doet.

Heb je eigenlijk zelf wel eens een hele dag vrij moeten nemen om op een pakketje te wachten, terwijl je eigenlijk veel dringendere zaken te doen had, en alleen omdat je vijf of tien minuten weg was heb je je pakketje, waar je zoveel voor opgeofferd hebt, niet. Geloof me: er zijn niet veel mensen die dan niet kwaad worden ;)
Waarom auto's leuker zijn dan vrouwen:
ze zijn goedkoper in't onderhoud, rijden vaak beter, zeuren alleen als 1 van hun tanks leeg is en als ze vreemd gaan helpt de politie je ook nog met ze op te sporen ^^
pi_98805489
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:58 schreef Multivitamine het volgende:
Hier moet ik gepost hebben.
pi_98805494
DHL en FedEx en UPS hebben geen vaste route maar proberen wel een zo efficiënt mogelijke route aan te houden. Als een klant echt wilt weten hoe of wat, dan neemt dispatch even contact op met de chauffeur. :)

Daarnaast kan verzender ook aangeven of pakket tussen bepaald tijdstip geleverd moet worden. :)
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_98805700
lol
pi_98806048
post met een luchtje hihihi
  woensdag 29 juni 2011 @ 11:34:36 #236
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_98811515
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 19:32 schreef BasOne het volgende:
Ben ik de enige die het juist slim vind?

De beste man (TNT bezorger) weet niet wat voor relatie je hebt met de buren, jullie zouden voor hetzelfde geld elkaars bloed wel kunnen drinken, zou je dan willen dat een pakketje voor jou aan hem/haar word bezorgd?

Hij kan het voor de deur leggen... waar iedereen het kan zien en mee kan nemen.

Waar kijkt men niet of er iets te jatten valt?

Juist, in de vuilnisbak.

Slimme oplossing ^O^
Het mag gewoonweg niet volgens de wet. Postwet etc. Dat moet een bezorger toch weten?
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
  woensdag 29 juni 2011 @ 11:54:14 #237
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_98812326
Had het voor de grap maar even getweet.
RT: #Tnt bezorgt nu ook al pakketten in vuilnisbakken :( waar gaat het heen met de service #postnl #service TNT Post bezorgt pakketje in vuilnisemmer

Wordt ik ineens gevolgd door postnl en. Volgt deze reactie

PostNLWebcare #Needlesstosay Dat mag absoluut niet! Chauffeur wordt aangesproken en ik ga er vanuit dat dit niet weer gebeurd. ^FF
  woensdag 29 juni 2011 @ 12:02:16 #238
302853 themole
graaft totaal door.
pi_98812656
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 11:54 schreef Holy_Goat het volgende:
Had het voor de grap maar even getweet.
RT: #Tnt bezorgt nu ook al pakketten in vuilnisbakken :( waar gaat het heen met de service #postnl #service TNT Post bezorgt pakketje in vuilnisemmer

Wordt ik ineens gevolgd door postnl en. Volgt deze reactie

PostNLWebcare #Needlesstosay Dat mag absoluut niet! Chauffeur wordt aangesproken en ik ga er vanuit dat dit niet weer gebeurd. ^FF
Denk dat de bezorger nu wel een probleempje heeftf. :')
Niet altijd serieus
pi_98812708
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juni 2011 12:02 schreef themole het volgende:

[..]

Denk dat de bezorger nu wel een probleempje heeftf. :')
Nou, een foei en weer verder.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_98812810
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 11:54 schreef Holy_Goat het volgende:
Had het voor de grap maar even getweet.
RT: #Tnt bezorgt nu ook al pakketten in vuilnisbakken :( waar gaat het heen met de service #postnl #service TNT Post bezorgt pakketje in vuilnisemmer

Wordt ik ineens gevolgd door postnl en. Volgt deze reactie

PostNLWebcare #Needlesstosay Dat mag absoluut niet! Chauffeur wordt aangesproken en ik ga er vanuit dat dit niet weer gebeurd. ^FF
Zullen we verder dus ook niks meer over horen..
  woensdag 29 juni 2011 @ 12:15:29 #241
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98813193
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 02:30 schreef CyberGeniuS het volgende:

Heb je eigenlijk zelf wel eens een hele dag vrij moeten nemen om op een pakketje te wachten, terwijl je eigenlijk veel dringendere zaken te doen had, en alleen omdat je vijf of tien minuten weg was heb je je pakketje, waar je zoveel voor opgeofferd hebt, niet. Geloof me: er zijn niet veel mensen die dan niet kwaad worden ;)
Dan ben je toch ook superkansloos, vrij nemen om een pakketje te ontvangen :').
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 29 juni 2011 @ 14:27:38 #242
250892 DE_krumpel
niet kreupel
pi_98818690
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 18:08 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

En je bent nooit eens naar je leidinggevende gestapt om dit aan te kaarten? :')
jawel maar de leidinggevende zijn zelf niet de slimste en geven amper iets om de werknemers.
toen ik op sollicitaiegesprek moest was hij me ook vergeten.
serieus TNT is in het algemeen niet goed bezig en dat geld niet alles jegens clienten.
pi_98818886
$package.bin

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fear is necessary for evolution. The fear that, at any given moment you could perish and vanish from existence.
  PR/Manusje van alles woensdag 29 juni 2011 @ 14:53:28 #244
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_98819679
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 11:54 schreef Holy_Goat het volgende:
Had het voor de grap maar even getweet.
RT: #Tnt bezorgt nu ook al pakketten in vuilnisbakken :( waar gaat het heen met de service #postnl #service TNT Post bezorgt pakketje in vuilnisemmer

Wordt ik ineens gevolgd door postnl en. Volgt deze reactie

PostNLWebcare #Needlesstosay Dat mag absoluut niet! Chauffeur wordt aangesproken en ik ga er vanuit dat dit niet weer gebeurd. ^FF
_O-

En vervolgens hangen ze een screenshot aan de muur en lachen er nog eens naar :D
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  woensdag 29 juni 2011 @ 15:00:47 #245
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_98819995
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 11:49 schreef Twiitch het volgende:
Hier hebben we er ooit eentje gehad die "gewoon" door de achterdeur naar binnenliep als de voordeur niet open werd gedaan.

Kom je net van de pot af staat er ineens zo'n mongool in een oranje hesje in je keuken, wtf :')
Hier gaat de voordeur nooit open. Iedereen komt hier "achterom". :D :D :D
pi_98820272
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 19:43 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Het probleem is dat bezorgers op hun flikker krijgen als te veel pakketjes terugkomen. Dat kost namelijk geld. En dan gaan die mensen natuurlijk op zoek naar creatievere oplossingen.
De vaste medewerkers wel, maar het merendeel (subco's) wordt uitbetaald per pakje.
Dus ik denk dat die laatste reden wat zwaarder telt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  woensdag 29 juni 2011 @ 15:08:02 #247
345079 xCore
Tijd voor me dutje, kutje
pi_98820292
Heb ooit wel eens meegemaakt dat er niemand thuis was toen de pakket-bezorger langskwam.
Had die pipo het pakket gewoon voor de deur gezet en zelf het papiertje getekend. (handtekening was nodig).

Dus even gebeld naar TNT dat je je pakketje nooit hebt ontvangen. Zeggen ze dat het gewoon is afgeleverd, je vraagt even een kopie van de handtekening en je zegt dat jij nooit daarvoor hebt getekend, gevolg: 2x pakket binnen.
Mandy & Lisa
  woensdag 29 juni 2011 @ 15:22:59 #248
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_98820971
Je brievenbus lijkt gewoon te veel op een vuilnisbak, vandaar de verwarring.

Groeten,

Postbode Henk
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_98821100
Laat altijd alles op m'n werk bezorgen, dan heb je nooit een probleem.

Selectvracht is soms wel humor, volg je het via Track & Trace, zeggen dat het een bepaalde dag bezorgd wordt en dan komt het niet. staat er bij Track & Trace Bewoner was niet thuis.

Er werkt hier 1000 man!
pi_98832025
Paar maanden terug keek ik op track & trace om te zien waar m'n pakketje bleef, kreeg ik (ongeveer) zoiets te zien:

"Geweigerd door bewoners, onjuist adres. Oplossing: morgen nogmaals proberen"

Ik bellen: blijkbaar had de verkopende partij m'n adres verkeerd doorgegeven (miste een cijfer in m'n huisnummer), maar wat is dat nou weer voor oplossing :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')