Ik denk dat TS dat met paint heeft weggehaald om te voorkomen dat allerlei leuke mensen dat bedrijf gaan bellen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[..]
Ben ik de enige die een beetje achterdochtig is bij het lezen van dit verhaal? Er is vrij weinig ingevuld op het briefje en of ik moet para zijn, maar het lijkt er toch echt op dat het mobiele nummer weg is getypex-ed. Hmm, ik vind het verdachtMaar wel een leuk verhaal verder
Waarom dan zijn 3e post met de vraag of hij iemand kan bellen? Dat maakt het dus verdacht. Ik zeg dat TS zelf TNT postbezorger is en een leeg briefje heeft ingevuldquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:28 schreef freiss het volgende:
Ik denk dat TS dat met paint heeft weggehaald om te voorkomen dat allerlei leuke mensen dat bedrijf gaan bellen.
Er wordt bijna nooit op zoiets ingevuld hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[..]
Ben ik de enige die een beetje achterdochtig is bij het lezen van dit verhaal? Er is vrij weinig ingevuld op het briefje en of ik moet para zijn, maar het lijkt er toch echt op dat het mobiele nummer weg is getypex-ed. Hmm, ik vind het verdachtMaar wel een leuk verhaal verder
Ja hèhè natuurlijk moet je niet je eigen pakjes die voor jezelf zijn in de vuilnisbak stoppen behalve als je ervan af wilt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:44 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
jij keert het dus ook al om
welke randdebiel stopt zijn pakketjes in een vuilnisbak!
Ik had het dan ook niet over TS, die wist waar hij het moest zoeken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:00 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Niet op zoek want het stond op dat briefje.
Nee, ik ben niet vaak thuis, maar bij mij vullen ze het briefje altijd wat verder inquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:33 schreef Pheno het volgende:
Er wordt bijna nooit op zoiets ingevuld hoorOf ben jij van dat werkschuwe tuig dat altijd thuis is en dus die dingen nooit krijgt?
Met wat mazzel een huisnummer, aan de andere kant van de straat, want de rest van de buurt is ook aan het werkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet vaak thuis, maar bij mij vullen ze het briefje altijd wat verder in
Ach, er zitten ook van die kansloze bezorgers tussen die niet eens aanbellen en meteen een briefje in de bus gooien omdat ze anders hun quotum niet halen....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:41 schreef AciD_Nightmare het volgende:
jezus, wat een mongolen bij TNT zeg.
Soberso moet de post wat gaan ontwikkelen. Ik vis altijd achter het net met pakketjes omdat ik overdag aan het werk ben.
Kijk je in de brievenbus.
"1e bezorging, niet thuis, morgen langs"
"2e bezorging, niet thuis, morgen langs"
"3e bezorging, maak een afspraak"
"4e bezorging, op ander adres"
Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaa
er stond een 06 nummer ja... met paint ff verwijderd. anders gaan mensen lopen bellen... geloof je het niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[..]
Ben ik de enige die een beetje achterdochtig is bij het lezen van dit verhaal? Er is vrij weinig ingevuld op het briefje en of ik moet para zijn, maar het lijkt er toch echt op dat het mobiele nummer weg is getypex-ed. Hmm, ik vind het verdachtMaar wel een leuker verhaal verder
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:34 schreef klipper het volgende:
[..]
Ja hèhè natuurlijk moet je niet je eigen pakjes die voor jezelf zijn in de vuilnisbak stoppen behalve als je ervan af wilt.
Ik neem dan ook aan dat de bezorger thuis niet zijn pakjes in de vuilnisbak stopt, maar hij was nu niet thuis maar tijdens zijn werk bij TS.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:02 schreef CybPraetorian het volgende:
Ik had een opmerking verwacht, maar die heeft nog niemand ingekopt...
naja dan ik maar:
[ afbeelding ]
Dubbele grap: We Can ( we blikken, afvalbak) en Natuurlijk "kan de TNT dat", bazen dat het zijn...
Wat een grap allemaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |