In Hong Kong was ie ook vorige week al aangekomen. En in Unieks woonplaats ook vorige week, ondanks een verkeerde postcode.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:12 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik ook vorige week, vergeten te zeggen! Dank!![]()
Beetje veel, Uniekje!
vvvillûahhh.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:19 schreef Rituals het volgende:
vil-uh. Ik kan er niets aan doen, maar ik vind die uitspraak hilarisch
![]()
.
Ik loop altijd lekker op een lege maag, of met heel weinig, een banaan of een beschuit ofzo.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:18 schreef Viking84 het volgende:
Villa schijnt als vielah te worden uitgesproken omdat het een leenwoord uit het Frans is.
En vanille dan?. Ik zeg altijd 'vanieje'. Naja, ik ga pitten. Morgen hopelijk om 6:30 fris ende fruitig, kan ik eens uitproberen hoe het lopen op slechts een paar slokken water me bevalt
.
Ik ga me hier bij aansluiten. Al ben ik wel een van die slankies die al tijden geen lijstje meer gepost heeft. Mijn lijstjes zijn ruk, daar heb ik geen anderen voor nodig om dat te concluderen, maar hier posten helpt alsnog wel bewust na te denken voordat ik iets in mn mond prop.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik stoor me niet zo aan de slowchat eerlijk gezegd. Dat maakt het topic leuk. Als het (bijna) alleen nog maar over lijstjes en eten gaat, denk ik dat de sjeu er snel af is.. Same old enzo... Maar goed, dat zijn just my 2 cents natuurlijk
.
Ik vind ook niet dat de SC moet verdwijnen. Maar, het slank gedeelte is menig maal onderdrukt, ik kan me weken herinneren dat ik geen commentaar op mn lijstjes heb gekregen, en dat vind ik jammer. En dat geen commentaar op lijstjes zal voor heel veel mensen zo zijn.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik stoor me niet zo aan de slowchat eerlijk gezegd. Dat maakt het topic leuk. Als het (bijna) alleen nog maar over lijstjes en eten gaat, denk ik dat de sjeu er snel af is.. Same old enzo... Maar goed, dat zijn just my 2 cents natuurlijk
.
Ja, natuurlijk doe ik dat. En nogmaals, ik vind de SC niet erg, maar ik vind het jammer dat vaak de lijstjes of over het algemeen het 'slanke' zo weinig aandacht krijgen.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Maar Jeager, je eigen lijst moet jezelf in de gaten houden..
Vaak denk ik: hmm mindere dag maar ze doet het zo keurig dus het zal wel een incident zijn.
helemaal eens.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
.
Zolang Engels dan maar wel magquote:Op maandag 27 juni 2011 22:23 schreef Jagärtrut het volgende:
Hey lieve slankies,
Ik heb er in het vorige topic al geprobeerd wat van te zeggen, maar hier nog een keer:
Ik vind dat het Slank gedeelte van dit topic meestal (Nee, niet altijd, soms gaat het ook over voeding) ondergesneeuwd raakt door de slowchat. Als mensen lijstjes posten als het over jurkjes/schoenen/mannen/relaties/chinees/frans/mexicaans gaat, dan gaan die lijstjes voorbij zonder opmerking, en ik kan zo een groot aantal slankies opnoemen waar ik in geen tijden een lijstje van heb gezien. Niet dat je lijstjes moet posten om hier te posten, maar het bezig zijn met eten is uiteindelijk wel het basisidee van dit topic..
Anyways, dat zijn mijn twee cents, en ik ben benieuwd of ik de enige ben die dit vind. Zo ja, dan blijf ik lekker lijstjes posten en zien we wel verder. Zo nee, misschien kunnen we dan proberen de slowchat over jurkjes/schoenen/mannen/relaties/chinees/frans/mexicaans niet de overhand te laten krijgen..
Normaal fiets ik naar t werk. Maar soms heb ik de pest in of een andere reden en dan neem ik de tramquote:Op maandag 27 juni 2011 23:01 schreef _aurum_ het volgende:
Puff sport jij uberhaupt voor de rest?
En goede reis Mo!
Dat vind ik eigenlijk wel een geniale tip! En ik vind het echt heel knap dat je naar de diëtiste bent geweestquote:Op maandag 27 juni 2011 23:15 schreef Siral het volgende:
- avondeten in een bepaalde volgorde opeten -> eerst de calorierijkere dingen, de minder voedzame dingen als laatst, zodat als ik vol raak ik die calorierijkere voeding iniedergeval al binnen heb.
Uhu, ik deed het juist andersom bewust... eerst mezelf voleten aan de groente, en dan de rest..quote:Op maandag 27 juni 2011 23:30 schreef Amsel het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk wel een geniale tip! En ik vind het echt heel knap dat je naar de diëtiste bent geweest
Over het meer posten van lijstjes en commentaar daarop: Na al die jaren in dit topic heb ik nog steeds nauwelijks écht verstand van eten dus ik durf nooit zo goed te reageren op lijstjesIk ben een ramp met voedingswaardes inschatten, weet niet welke soorten voedingsmiddelen wel of niet handig met elkaar zijn, kan nooit herinneren of nou juist de verzadigde of onverzadigde vetten slecht zijn... Ik vind het erg leuk om erover te lezen, maar kan er zelf zo weinig zinnigs over zeggen. Dat blijkt ook wel uit het feit dat ik de laatste tijd weer opeens richting 70 kilo ben gegaan en het er maar zo moeilijk af krijg
Wel vind ik dat veel van de onderwerpen die al slowchattend besproken worden in ruime zin te maken hebben met "goed en gezond leven" en dat het wat dat betreft wel pastMijn liefdesleven is van invloed op m'n eetpatroon, jurkjes staan beter als ik strakker ben, en van mooie schoenen kan ik net zo kwijlen als van lekkere pasta
Dat is ook wel slimquote:Op maandag 27 juni 2011 23:44 schreef Siral het volgende:
Zo, melatonine tabletje naar binnen gewerkt, vandaag ook ff meteen gehaald. Die paar uurtjes slaap per nacht breken me op.. ik zie er niet uit!
Hopelijk heb ik vannacht WEL een fijne nachttruste
Pff ik hoop het echt joh, want ik slaap letterlijk al weken niet. Het is zelfs zo erg dat ik overdag de hele dag sterretjes zie.. gewoon niet leuk meer..quote:Op maandag 27 juni 2011 23:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat is ook wel slimdie dingen werken écht!
Al weet ik niet of het ook met deze warmte is
Sluit me bij Amsel aanquote:Op maandag 27 juni 2011 23:30 schreef Amsel het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk wel een geniale tip! En ik vind het echt heel knap dat je naar de diëtiste bent geweest
Over het meer posten van lijstjes en commentaar daarop: Na al die jaren dat even in dit topic heb ik nog steeds nauwelijks écht verstand van eten dus ik durf nooit zo goed te reageren op lijstjesIk ben een ramp met voedingswaardes inschatten, weet niet welke soorten voedingsmiddelen wel of niet handig met elkaar zijn, kan nooit herinneren of nou juist de verzadigde of onverzadigde vetten slecht zijn... Ik vind het erg leuk om erover te lezen, maar kan er zelf zo weinig zinnigs over zeggen. Dat blijkt ook wel uit het feit dat ik de laatste tijd weer opeens richting 70 kilo ben gegaan en het er maar zo moeilijk af krijg
Wel vind ik dat veel van de onderwerpen die al slowchattend besproken worden in ruime zin te maken hebben met "goed en gezond leven" en dat het wat dat betreft wel pastMijn liefdesleven is van invloed op m'n eetpatroon, jurkjes staan beter als ik strakker ben, en van mooie schoenen kan ik net zo kwijlen als van lekkere pasta
Niet deze nacht als referentienacht nemenquote:Op maandag 27 juni 2011 23:47 schreef Siral het volgende:
[..]
Pff ik hoop het echt joh, want ik slaap letterlijk al weken niet. Het is zelfs zo erg dat ik overdag de hele dag sterretjes zie.. gewoon niet leuk meer..
nee ik probeer het ook wel ff een tijdjequote:Op maandag 27 juni 2011 23:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Niet deze nacht als referentienacht nemen
goed zo...quote:Op
maandag 27 juni 2011 23:48 schreef Siral het volgende:
[..]
nee ik probeer het ook wel ff een tijdjekijk het wel aan!
ik kruip er nu lekker in.
Welterusten
Trustequote:Op maandag 27 juni 2011 23:48 schreef Siral het volgende:
[..]
nee ik probeer het ook wel ff een tijdjekijk het wel aan!
ik kruip er nu lekker in.
Welterusten
Why not, weegt toch niks zo'n ding, gewoon meenemenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 07:05 schreef loveli het volgende:
Regenpak mee? Ze voorspellen onstuimig weer rond de avondspits.
Mogge, nog niet lekker dus?quote:
Dagje uitrusten voor zover dat lekker is met dit weer?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 07:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Voel me bepaald brak, m'n temperatuur is wel weer bijna normaal.
Krentenbollen zijn toch lekker?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 07:33 schreef motorbloempje het volgende:
nee, dank je
Krentenbol voor mij straks..
Auto al verkocht? Anders zet je 'em in de zon en maak je een motorkap omeletquote:Op dinsdag 28 juni 2011 07:40 schreef motorbloempje het volgende:
@ Siral: ik eet overdag zelden dingen als brood.. vind 't niet fijn. Meestal yoghurt, of omelet enzo, want van die carbs krijg ik echt trek..
Maar zonder koelkast, gasfornuis en oven is dat wat lastiger
Krentenbollen zijn niet vies, zeer practisch nu, maar ik snak naar een gekookt eitje ofzo
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 07:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Auto al verkocht? Anders zet je 'em in de zon en maak je een motorkap omelet
Ik ben ook niet zo'n broodfan.. dus ik weet precies wat je bedoeld. Ik zal het alleen echt flink moeten gaan eten voorlopig.. buuhhh. M'n ontbijt vind ik ook echt altijd het lekkerst van de hele dag, lekker yoghurt met muesli/fruit enzoquote:Op dinsdag 28 juni 2011 07:40 schreef motorbloempje het volgende:
@ Siral: ik eet overdag zelden dingen als brood.. vind 't niet fijn. Meestal yoghurt, of omelet enzo, want van die carbs krijg ik echt trek..
Maar zonder koelkast, gasfornuis en oven is dat wat lastiger
Krentenbollen zijn niet vies, zeer practisch nu, maar ik snak naar een gekookt eitje ofzo
Opzich ook wel logisch, Gezonde vetten geven je veel langer een verzadigd gevoel. (ook ongezonde thoughquote:Op dinsdag 28 juni 2011 07:51 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind brood, mits vers, wel heel lekker, maar merk gewoon dat ik door het eten ervan juist in de loop van de dag meer trek krijg
Ben ook altijd heel erg voor dingen als niçoise salade of omelet met zalm enzo! Vind ik prettiger om de dag mee door te komen, maar verder..vers warm brood
met een klein beetje erin smeltende roomboter
Schoon shirt en doekjes voor het gezicht! Maar schoon shirt doe ik altijd als ik fiets.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Oew, dat is altijd vervelend puff! Ben je ook doorweekt van het zweet of had ik dat alleen?
Na meerdere posts over biertjes drinken op de boot moet ik het nu toch eens vragenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 07:17 schreef motorbloempje het volgende:
mogge!
Rond die avondspits moeten wij richting Europoort per motor.. ik denk dat we iets eerder vertrekkenuit voorzorg..
Mijn sundeck plannen, bier, enzo, wat doe je?
ik zou geen extra krentebol doen, maar bijvoorbeeld een zachtgekookt eitje of een stukje kipfilet ofzo.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 07:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Lijstje :
O1: koffie met 100 ml melk, glas chiquita smoothie aardbei banaan
S1: 5km fietsen
O2: banaan
S2: 15 min wandelen
O3: 150 gram aardbeien en kersen, 300 gram magere yoghurt, 100 gram halfvolle kwark, 30 gram bran flakes
L: dubbele boterham pindakaas (15 gr), dubbele boterham salami achtig iets (15 gr)
T: krentenbol met 20 gr kaas
S3: 15 min lopen, 5 km fietsen
D: geen idee, ik gok dat mijn spinazie wel op mag!
S4: sportschool (cardio en fitness)
D en S4 zouden wel eens omgegooid kunnen worden met mogelijk een extra krentenbol ofzo.
Nu tijd voor O2!
met groente erbij? Fijn dat het met het spiraaltje goed gaat!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:32 schreef Mixende_match het volgende:
Iedereen lekker op de fietsik ben vandaag vrij
uit voorzorg voor m'n spiraaltje, maar het gaat gooooed! Heel weinig krampen
Dus ik ga zo lekker naar de action
Gisteren aarappelen in schil gegeten
volgens mij een beetje weinig, maar ik blijf het moeilijk vinden om jouw lijstjes goed in te schatten.. Wel een lekker en gezond (veel groente!) lijstje iigquote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:52 schreef Jagärtrut het volgende:
Planning:
O: yoghurt met banaan en allbran
L: aardappel/spercieboon/tonijn salade met dressing van rode pesto en sinaasappelsap
T: ?
D: doperwtenbroccoli soepje, beetje aardappel/spercieboon/tonijnsalade
T: ik denk een zelfgemaakt frambozenijsje. Als ze gelukt zijn, that is.
Je L klinkt lekker! Maar D is wel wat weinig denk ik, tenzij je een grote T extra neemt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:52 schreef Jagärtrut het volgende:
Planning:
L: aardappel/spercieboon/tonijn salade met dressing van rode pesto en sinaasappelsap
T: ?
D: doperwtenbroccoli soepje, beetje aardappel/spercieboon/tonijnsalade
T: ik denk een zelfgemaakt frambozenijsje. Als ze gelukt zijn, that is.
Mijn lunch is een redelijk tupperwarebak vol, dus dat valt wel mee, denk ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:55 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
volgens mij een beetje weinig, maar ik blijf het moeilijk vinden om jouw lijstjes goed in te schatten.. Wel een lekker en gezond (veel groente!) lijstje iighoe maak je die frambozenijsjes?
Frambozenijsjesquote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:59 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Mijn lunch is een redelijk tupperwarebak vol, dus dat valt wel mee, denk ik.
Frambozenijsjes heb ik wat frambozen met wat suiker geprakt, daar yoghurt doorheen geroerd en in de vriezer gestopt. Ben benieuwd of ze lukken!
Mooie planning, Phaidra!
En ik vind het jammer dat ik niet in NL ben, ik hou van noodweer. Hier wordt het de hele dag alleen maar saai mooi weer.
Goed dat je gegaan bentquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:00 schreef Rituals het volgende:
Zojuist bij de huisarts geweest. Ben in huilen uitgebarsten (direct bij de eerste zin al)
.
ik vind hem mooi, geloof ik!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:02 schreef Perruche het volgende:
Haha Jagar, eerst zat je te klagen dat het zo koud en nat was daar in Zweden, en nu dat het mooi weer is, klag je dat het saain mooi weer is
Iemand nog commentaar op mijn planning?
da's een hoop sport ineensquote:Op dinsdag 28 juni 2011 07:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Lijstje :
O1: koffie met 100 ml melk, glas chiquita smoothie aardbei banaan
S1: 5km fietsen
O2: banaan
S2: 15 min wandelen
O3: 150 gram aardbeien en kersen, 300 gram magere yoghurt, 100 gram halfvolle kwark, 30 gram bran flakes
L: dubbele boterham pindakaas (15 gr), dubbele boterham salami achtig iets (15 gr)
T: krentenbol met 20 gr kaas
S3: 15 min lopen, 5 km fietsen
D: geen idee, ik gok dat mijn spinazie wel op mag!
S4: sportschool (cardio en fitness)
D en S4 zouden wel eens omgegooid kunnen worden met mogelijk een extra krentenbol ofzo.
Nu tijd voor O2!
chocopasta is niet echt een goede keus, maar dat weet je waarschijnlijk wel. De rest klinkt lekker en gevarieerd! Gorgonzolasaus is wel een calorie- en vetbom, maar erg lekker door de pastaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:56 schreef Perruche het volgende:
Jagar: T fruit en een dubbele boterham?
Mijn planning, hopelijk met ingebouwde buffer voor honger bij het thuiskomen:
T: boterham chocopasta, 4 grote aardbeien
B: 20 minuten fietsen
O: dubbele boterham kaas
L: grote salade (nader te bepalen) met hopelijk 2 gekookt ei
T: yoghurt met fruit
T: gerookte forel
B: 20 minuten fietsen
S: fitness (kracht, buikspieren, miniworkout)
D: pasta met gorgonzolasaus en broccoli ernaast
Goed dat je gegaan bent! Heb je er verder wat aan gehad, lucht het op?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:00 schreef Rituals het volgende:
Zojuist bij de huisarts geweest. Ben in huilen uitgebarsten (direct bij de eerste zin al)
.
hoelaat moet je naar de dokter?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk dat Vik zo ook wegspoelt. Zwaarste stuk van het front gaat precies over Den Haag. Ik zit hier dan nog redelijk safe.
Thanks voor de reminder! Ik ren nog even snel naar buiten om de kussens van de loungebank op te ruimen!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:06 schreef _aurum_ het volgende:
Ik ga mijn tuinspul ff naar binnen trekken voor het wegwaait
15:45 pasquote:
Oh zo vroeg al! Dat heb ik ff gemistquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
@Phaidra: vanaf 13:00 is er een aangepaste dienstregeling zelfs. Maar de buien zijn nu al in Zeeland... dus ik weet niet of daar nog een front achteraan komt, maar het gaat dus al veel eerder los. Verwachting voor hier is rond 10:30 en 't wordt al wat onheilspellender buiten...
Stukken minder, dus kan wel gewoon gaan, zoals ik het nu inschat.quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:00 schreef Rituals het volgende:
.
Heheheh, valt wel mee hoor. S1, S2 en S3 is gewoon woon-werk verkeer en vind ik eigenlijk niet meetellen omdat het van die prutstukjes zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:15 schreef Phaidra het volgende:
Wow, HPKW, da's een boel beweging/sport!
Wel heeeeeeeeeeeel erg zoet. Maar afijn, ik drink gewoon iedere ochtend braaf een glas en als het op is, dan koop ik het nooit meer.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:04 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
da's een hoop sport ineens
En vind je de chiquita smoothie lekker?
Goed punt! Moet even kijken hoe laat ik thuis ben en of ik tijd heb om te eten voor het sporten. Heb om 7 uur een afspraak in de sportschool. Gister heb ik tussen het sporten en het wandelen ook nog even een krentenbol erin gegooid, had onwijze honger.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:49 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik zou geen extra krentebol doen, maar bijvoorbeeld een zachtgekookt eitje of een stukje kipfilet ofzo.
oh, enne: ik vind een kwartiertje lopen geen S, maar Beweging, maar wellicht voor jou is het wel S!
ahw..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:00 schreef Rituals het volgende:
.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:55 schreef Viking84 het volgende:
Men ik ben zo blij dat ik gewoon 's ochtends voor het werk kan lopen als ik nog fris benKan ik toch vier keer blijven lopen
Amsel krijgt altijd props voor dr pre werk loopje, ik niet
volgens mij is het toch wat weinig voor jouw lengte Jag. Volgens mij blijf je onder de 1000 kcal, inclusief lunch.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:59 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Mijn lunch is een redelijk tupperwarebak vol, dus dat valt wel mee, denk ik.
Frambozenijsjes heb ik wat frambozen met wat suiker geprakt, daar yoghurt doorheen geroerd en in de vriezer gestopt. Ben benieuwd of ze lukken!
Mooie planning, Phaidra!
En ik vind het jammer dat ik niet in NL ben, ik hou van noodweer. Hier wordt het de hele dag alleen maar saai mooi weer.
Raar is dat toch he, dat je online heel anders overkomt dan irl. Heb er ook last vanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:10 schreef Probability het volgende:
@ tink
apart dat ik perfectionistisch over kom, is IRL totaal niet zo. wil alleen geen tekorten op lopen, dus vraag liever te veel dan dat ik maar wat doe.
Denk je dat echt? Ik betwijfel het, maar zal het straks als ik tijd heb eens door de caloriechecker halen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
volgens mij is het toch wat weinig voor jouw lengte Jag. Volgens mij blijf je onder de 1000 kcal, inclusief lunch.
De hoeveelheden inschatten blijft altijd lastigquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:05 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Ik betwijfel het, maar zal het straks als ik tijd heb eens door de caloriechecker halen.
Ik denk dat je je verkijkt op de hoeveelheden qua allbran enzo, maar zal straks ook eens de super in duiken voor een goede T.
Goed dat je gelopen hebt, Vik! Ik wil morgenochtend vroeg ook lopen. Ben eens aan het kijken of ik de uni kan laten betalen voor nieuwe hardloopschoenen. We krijgen per jaar 200 euro om uit te geven aan sport, bijvoorbeeld een abbo voor een sportschool, en omdat ik dat niet doe ga ik kijken of ze m'n nieuwe hardloopschoenen kunnen betalen.
Vandaag (trainingsdag)quote:Op maandag 27 juni 2011 21:13 schreef _aurum_ het volgende:
en Vaiz, post nou eens wat je nu op een normale dag en trainingsdag eet, want ik vond het allemaal wel meevallen. Heb je iemand ooit e spekkies laten opmeten met een tang? Dus niet zo'n tanita weegschaal dingie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou vandaag een niet trainingsdag zijn:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is ook niet zo bijzonder veel, maar was aan het begin van het sporten ook een slappe dikzak(die tanita gaf in 't begin aan 135kg / 35%) Toen begonnen met voornamelijk cardio en klein beetje kracht (laag gewicht / high reps) want dat hadden ze mij wijsgemaakt dat het beste was.
Eind december wat serieuzer gaan aanpakken en vanaf half maart pas echt er voor gegaan omdat ik toen pas echt het nodige gelezen had en alles.
Zo'n tang hebben ze niet in de sportschool alleen zo'n tanita ding maar die gebruik ik eigenlijk nooit meer.
[ Bericht 1% gewijzigd door V1z0R op 28-06-2011 10:18:46 ]Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Een zwak voor shoarmaquote:Op maandag 27 juni 2011 21:17 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja lekker he, lever.. soms MOET ik dat
V1 post wel vaker lijstEN.... Vind het moeilijk inschatten, veel eiwitten iig. Tis een grote man dus hij mag/moet veel.
Maar wij delen een grote liefde... toch Willem?
Voor veel vrouwen wel omdat hoog gewicht/low reps de spierontwikkeling te veel kan stimuleren. Ik hou het iig bij laag gewicht / low reps. Mijn schouders zijn zo al breed genoeg en mijn spierontwikkeling verloopt wel erg rapquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:13 schreef V1z0R het volgende:
Het is ook niet zo bijzonder veel, maar was aan het begin van het sporten ook een slappe dikzakToen begonnen met voornamelijk cardio en klein beetje kracht (laag gewicht / high reps) want dat hadden ze mij wijsgemaakt dat het beste was.
Vlees en zuivel en eieren en sommige groenten. Als je geen vlees eet en ook wilt minderen op de zuivel moet je hier wel heel goed op letten, anders treden er al heel snel tekorten op. Ik eet wel vlees (niet veel overigens) en eet al structureel te weinig B (in wisselende samenstelling) en ijzer.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:24 schreef Probability het volgende:
tink, ik eet wel vaak nootjes ja!
dat andere weet ik niet, waar zit dat veel in?
Getuige onze verbazing dat je er niet uitzag als een moeke.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:04 schreef Tinkepink het volgende:
Raar is dat toch he, dat je online heel anders overkomt dan irl. Heb er ook last van.
Ja, begeleiding bij m'n sportschool is baggerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Voor veel vrouwen wel omdat hoog gewicht/low reps de spierontwikkeling te veel kan stimuleren. Ik hou het iig bij laag gewicht / low reps. Mijn schouders zijn zo al breed genoeg en mijn spierontwikkeling verloopt wel erg rap
deadlift is toch zeg maar zo met je ellebogen naar boven?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:30 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ja, begeleiding bij m'n sportschool is baggerGewoon iedereen krijgt zo'n standaard lijstje...
Stond ook geen deadlift of squat bij terwijl dat dus juist de belangrijkste oefeningen zijn.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:13 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Vandaag (trainingsdag)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou vandaag een niet trainingsdag zijn:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is ook niet zo bijzonder veel, maar was aan het begin van het sporten ook een slappe dikzak(die tanita gaf in 't begin aan 135kg / 35%) Toen begonnen met voornamelijk cardio en klein beetje kracht (laag gewicht / high reps) want dat hadden ze mij wijsgemaakt dat het beste was.
Eind december wat serieuzer gaan aanpakken en vanaf half maart pas echt er voor gegaan omdat ik toen pas echt het nodige gelezen had en alles.
Zo'n tang hebben ze niet in de sportschool alleen zo'n tanita ding maar die gebruik ik eigenlijk nooit meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet![]()
ik kan wel wat vaker sojamelk drinken, daar zit ijzer en b vitaminen bij toegevoegd. vind het alleen vaak zo zoet.
heb het idee dat ik moe word van zuivel.
heb ook al weken niet gesport door studiestress, dat moet ik ook weer oppakken. ik word ook steeds dikker en slomer. heb het idee dat het ook beter met mijn buik gaat als ik meer sport.
ben sowieso voor heel veel allergisch en dus ook vaak moe, helemaal met een mindere weerstand.Worry is a misuse of imagination![]()
Die vermoeidheid kan dus voorkomen uit ijzergebrek en vitamine b-tekortquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:35 schreef Probability het volgende:
ik kan wel wat vaker sojamelk drinken, daar zit ijzer en b vitaminen bij toegevoegd. vind het alleen vaak zo zoet.
heb het idee dat ik moe word van zuivel.
heb ook al weken niet gesport door studiestress, dat moet ik ook weer oppakken. ik word ook steeds dikker en slomer. heb het idee dat het ook beter met mijn buik gaat als ik meer sport.
ben sowieso voor heel veel allergisch en dus ook vaak moe, helemaal met een mindere weerstand.
*spreekt uit ervaringGeen zorgen voor de dag van morgen.![]()
ze komt hier ook niet over als een moeke.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Getuige onze verbazing dat je er niet uitzag als een moeke.Niet meer actief op Fok!![]()
Goed dat je het zegt, moet mijn tabeltten van de afgelopen 4 dagen nog innemenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Die vermoeidheid kan dus voorkomen uit ijzergebrek en vitamine b-tekort
*spreekt uit ervaring
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....![]()
ik heb een tijd lang b vitamines geslikt, ga dat maar weer eens doen!Worry is a misuse of imagination![]()
Dat was een beetje het beeld voor de rattenvlees-meet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ze komt hier ook niet over als een moeke.crap in = crap out![]()
Nee, deadlift is dit:quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:33 schreef Perruche het volgende:
[..]
deadlift is toch zeg maar zo met je ellebogen naar boven?
Zal zo wel even een berekening maken aurum, bedankt alvast voor de tips.
Zal trouwens ook nog kijken naar waar je het op de meet over had!Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.![]()
Ohaidaar!![]()
Ik heb ook wat moeite om na de skripzistress en dergelijke mijn eetpatroon/leefpatroon weer op de rails te krijgenMaar goed, poging 10.000,5
![]()
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z![]()
Lijstje
O: eiwitshake (atkins geen idee of die goed zijn eigenlijk) + visolie + vitamine B + magnesium en calcium tablet
T: stukje geitenkaas en komkommer
L: salade van kikker erwten, tomaat, ui, tonijn. Dressing van olijfolie en azijn + kruiden
T: baybel kaasje + tomaat
D: iig bloemkool want die moet op. Nog even iets verzinnen om te maken.
T: iets met eiwit als ik nog trek krijg..."Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."![]()
@progje: heb jij weleens brood gebakken met sojameel? Dat schijnt ook koolhydraatarm te zijn.Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
2 ijzertabletten en Amandelmelange
Bekend verhaal...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohaidaar!![]()
Ik heb ook wat moeite om na de skripzistress en dergelijke mijn eetpatroon/leefpatroon weer op de rails te krijgenMaar goed, poging 10.000,5
![]()
Nouja, ná de scriptiestress... Na deze week zou het zover moeten zijn!
Vandaag weer een rare dag, ik zit te wachten op een telefoontje van een makelaar of onze afspraak van vanmiddag in Groningen nog wel doorgaat. We hadden eigenlijk al weg moeten zijn. Heel handig allemaal...Know that while you sleep
Everything has changed![]()
we zijn onderweg! Rijden nu op de A12 bij Wageningen. Zijn dus meer dan ruim op tijd!
Lijstje:
O: 2 krentenbollen
T: banaan
L: broodje met gerookte zalm, broodje filet a. melk.
D: uit eten op boot
Komen ook nog wel wat biertjes/ciders/wijn bij![]()
Ja doei.![]()
Nee, nog nooit..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:54 schreef Tinkepink het volgende:
@progje: heb jij weleens brood gebakken met sojameel? Dat schijnt ook koolhydraatarm te zijn.
Wel interessant, ik ben eigenlijk behoorlijk brood verslaafd.
Ik moet nu na afgelopen 2 weken met veel feestjes en drank echt weer even balansen![]()
(hou echt veel vocht vast)
Maar ik wil daarna langzaam aan wel weer iets meer carbs gaan eten...
Maar dan bij 1 maaltijd per dag (Dus lunch of avond eten, maar niet beide)"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."![]()
ohai! straks even bijlezen, wat gaan jullie snel als ik nog even buitenzit (kan nu nog even)
Gisteravond ongepland gezellig, flesje prosecco en buren in de tuin en hapjes met tapenade. Vandaag en morgen dus weer even netjes volgens de lijstjes. Voelt wel heel goed om weer eens gewoon lekker te genieten (met mate!) wetende dat ik het wel stabiel weet te houden met een paar daagjes gewoon netjes eten en ik heb er ontzettend van genoten gister
Lijstje van gister kwam dus 3 glaasjes prosseco en een bruin half stokbroodje met tapenade en kruidenboter bij.
Lijstje voor vandaag:
O: yoghurt met muesli
T: appel, cappuccino
L: wortelsoep, broodje kaas, salade, karnemelk
T: nectarine
D: gestoomde kip, berg roerbakgroente met wat nootjes erdoor.
T: verse ananas en/of meloen, afhankelijk van de rijpheid![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:34 schreef _aurum_ het volgende:
[..]Eetmeter geeft aan: 2547kcal + 220kcal (whey + dextro) = 2767kcalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmmm, dat mag inderdaad wel meer worden, misschien maar weer die 2 boterhammen extra erbij.
Totaal E/K/V = 252/215/93,6jij vind Deadmau5 ook leuk!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.![]()
Yeah, inloggen op je werkmail en een soort 'yo mamma'-e-mail-convo vinden tussen de verschillende afdelingen, inclusief plaatjes![]()
"Ik ben net als BATMAN, ik werk alleen!" *insert lam Batman-plaatje*<-- van diegene die nieuwe klanten binnenhaalt
Deadmau5 is tof, alleen niet in de auto want dan wil ik door de geluidsbarriere gaanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:04 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Eetmeter geeft aan: 2547kcal + 220kcal (whey + dextro) = 2767kcal
Hmmm, dat mag inderdaad wel meer worden, misschien maar weer die 2 boterhammen extra erbij.
Totaal E/K/V = 252/215/93,6jij vind Deadmau5 ook leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet![]()
Best netjes voor een verhuisdag. Wel veel suikers, maar geen zooi!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:59 schreef motorbloempje het volgende:
we zijn onderweg! Rijden nu op de A12 bij Wageningen. Zijn dus meer dan ruim op tijd!
Lijstje:
O: 2 krentenbollen
L: broodje met gerookte zalm, broodje filet a. melk.
D: uit eten op boot
Komen ook nog wel wat biertjes/ciders/wijn bij
Venus in pocketformaat
© loveli![]()
^^quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:23 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Best netjes voor een verhuisdag. Wel veel suikers, maar geen zooi!Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:23 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Deadmau5 is tof, alleen niet in de auto want dan wil ik door de geluidsbarriere gaanDit hoeft wat mij betreft niet in een spoilert, is hartstikke ontopique!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jah, maar niet iedereen vindt het trainen/spieren verhaal even interessant om te lezen. Dus ik dacht ik gooi 'm in een spoiler
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet![]()
Morgen! Het is hier bewolkt, maar het lijkt juist op te klaren nu, in plaats van donkerder te worden![]()
Ik zag een paar mooie lijstjes langskomen @ Perruche en Jagar
Rituals, dat moet een opluchting geweest zijn om het eindelijk eruit te gooien!
Na V1z0R's opmerking van gisteren over dat ik te wienig eiwitten eet i.c.m. sport ben ik eens gaan zoeken naar hoe ik mijn eetpatroon een beetje aan kan passen.
Ik weet wel dat je eiwit nodig hebt voor spieropbouw en spierherstel, maar op de een of andere manier zag ik dat meer als iets voor sporters, totdat ik bedacht dat ik 5 keer per week sport tegenwoordig, dus ik kan die eiwitten ook wel gebruiken! Ik wil ook meer gaan harlopen, om de dag, ipv 2 rustdagen, dus dan heb ik ook veel eiwit nodig voor spierherstel.
Goed, ik ga de volgende dingen toevoegen/veranderen:
Eieren - ik eet er nu gemiddeld 1 per week, dit wil ik verhogen naar 3 tot 4.
Peulvruchten - ik eet af en toe kidneybonen en linzen, dit ga ik verhogen naar mimimaal 1 keer per week
Noten - eet ik al een handje van per dag
Kip - eet ik maar 1 keer per week gemiddeld, wil ik nu 3 keer doen. Door minder varkensvlees en gehakt te eten krijg ik ook meteen minder verzadigd vet binnen
Yoghurt/Kwark - ben ik eigenlijk zat in de ochtend, krijg het moeilijk weg. Dus in de ochtend melk bij mijn cruesli, op werk een klein yoghurtje tussendoor en 's avonds voor het slapen een kommetje
Vis - regelmatig uit blik als een tussendoortje met wat mayo/kruiden en vers bij het diner
Whey poeder - ben ik eigenlijk niet over uit, zag een whey isolaat in een webshop en dat zag er goed uit, maar 2 schepjes zijn toch weer 150 kcals - dat zijn er 150 die ik dan van iets anders af moet halen om op 1800 kcals te blijven en dat wil ik eigenlijk niet....of ik verhoog 1800 naar 1950...hmm, lastig!
Lijstje vandaag:
O - hv melk met volvezel cruesli, halve banaan, zachtgekookt eitje
T - apel
L - 3 vk bth. 1 met kaas, 1 met hummus, 1 met vlees. Tomaat en komkommer
T - handje noten, 150 ml volle yoghurt
D - gegrilde kipfilet, 1 avocado, opscheplepel krieltjes in schil, courgette, paprika en tomatenprutje, koffie verkeerd toe
S - 45 min rennen/wandelen
T - kom volle yoghurt
[ Bericht 2% gewijzigd door Novem op 28-06-2011 11:52:49 ]Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free![]()
Aurum, ik zit er ook over te denken om eens in de twee weken naar een personal trainer te gaan, het lijkt me zo'n steun in de rug, mentaal en fysiek!Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free![]()
Je lust geen vis?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:34 schreef Novem het volgende:
Na V1z0R's opmerking van gisteren over dat ik te wienig eiwitten eet i.c.m. sport ben ik eens gaan zoeken naar hoe ik mijn eetpatroon een beetje aan kan passen.
[..]
Goed, ik ga de volgende dingen toevoegen/veranderen:crap in = crap out![]()
Thanks Jagar!
Loveli. jawel! Ben ik vergeten erbij te zetten! Ik wil vaker zalm en tonijn gaan eten, waarschijnlijk meestal gewoon uit blik, met peper en eventueel een likje mayo. Ik wil het ook vaker vers gaan eten bij mijn D.Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free![]()
Ik wil deze week ook weer eens een goed menu bedenken waarmee we echt alles binnen krijgen. De laatste tijd is het steeds maar snel iets in elkaar draaien waarbij ik blij mag zijn als er nog net wat groente in zit, terwijl je juist als je hard werkt voedingsstoffen nodig hebt.
Daarbij wil ik ook vaker gaan sporten. Over drie weken gaan we op vakantie, en ik heb sowieso al niet de illusie dat ik voor die tijd nog veel af ga vallen, maar als ik nu ga lijnen is dat gewoon vrágen om tijdens de vakantie flink aan te komen. Daarom is het plan nu om voor de vakantie niet minder te gaan eten, maar gewoon flink te gaan sporten. Dan heb ik tenminste spieren om dat extra eten op vakantie te verbranden.
Zucht, die makelaar heeft niet meer teruggebeld. Zul je zien dat hij dadelijk belt dat de woning gewoon nog beschikbaar is, nu kan ik nooit meer op tijd in Groningen zijn.
Know that while you sleep
Ik zie binnen drie weken zeker resultaat (strakker vooral). Moet jou ook lukkenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:53 schreef Mini. het volgende:
Ik wil deze week ook weer eens een goed menu bedenken waarmee we echt alles binnen krijgen. De laatste tijd is het steeds maar snel iets in elkaar draaien waarbij ik blij mag zijn als er nog net wat groente in zit, terwijl je juist als je hard werkt voedingsstoffen nodig hebt.
Daarbij wil ik ook vaker gaan sporten. Over drie weken gaan we op vakantie, en ik heb sowieso al niet de illusie dat ik voor die tijd nog veel af ga vallen, maar als ik nu ga lijnen is dat gewoon vrágen om tijdens de vakantie flink aan te komen. Daarom is het plan nu om voor de vakantie niet minder te gaan eten, maar gewoon flink te gaan sporten. Dan heb ik tenminste spieren om dat extra eten op vakantie te verbranden.
Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
Ik hoop het echt! Wat voor oefeningen doe jij dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik zie binnen drie weken zeker resultaat (strakker vooral). Moet jou ook lukkenKnow that while you sleep
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:23 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Deadmau5 is tof, alleen niet in de auto want dan wil ik door de geluidsbarriere gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ken het gevoel, m'n rechter voet wordt dan in ene heel zwaar
Natuurlijk mag je eerlijk zijn! Graag zelfs.
Altijd iemand geweest die graag dingen zelf mag uitvogelen maar dat is net als je zegt het wiel opnieuw uitvinden. Deels heeft het wel geholpen natuurlijk in vergelijking met toen ik begon maar nu ik wat serieuzer wil trainen is het inderdaad tijd om info in te winnen.
In plaats van die Sietze die jij voorstelde kan ik ook hier eens kijken.
Die sportschool is namelijk van Jan de Weerd en is nog dichterbij ookMisschien dat ik daar ook goede begeleiding kan krijgen.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.![]()
Hardlopenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:55 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ik hoop het echt! Wat voor oefeningen doe jij dan?
Mountainbiken
Sportschool (gewichten vooral)
Thuis nog opdrukken, met 2 kilogewichten mijn armen en rug trainen en beenspieroefeningen (soms op de trilplaat)
Hardlopen gemiddeld om de dag (een kwartiertje), gewichtjes ook om de dag, sportschool 1x per week, fietsen wanneer het uitkomt, opdrukken ed. voor het naar bed gaan.Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Sport en Speelpaleis, dat klinkt best knusinderdaad!
Maar die 'Hardcore zaal' ziet er goed uit en is veel uitgebreider dan ik gewend ben.
De dumbell-rack is wel 4x zolang als die waar ik nu sport
Oh, da's best veel ja, dat moet je ook wel merken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hardlopen
Mountainbiken
Sportschool (gewichten vooral)
Thuis nog opdrukken, met 2 kilogewichten mijn armen en rug trainen en beenspieroefeningen (soms op de trilplaat)
Hardlopen gemiddeld om de dag (een kwartiertje), gewichtjes ook om de dag, sportschool 1x per week, fietsen wanneer het uitkomt, opdrukken ed. voor het naar bed gaan.
Ik ga in elk geval twee keer per week mijn programmaatje in de sportschool doen, da's een half uur fiets/crosstrainer plus 16 minuten op zo'n circuit dat je cardio en spieren afwisselt en wat losse spieroefeningen (benen en rug), en daar doe ik dan zelf nog wat oefeningen voor borst/arm- en buikspieren bij. Daarnaast wil ik nog 1 of 2 keer per week een lesje bodypump ofzo doen. Telkens een dag sporten en dan een dag rust, meer is niet echt haalbaar maar dit moet toch ook al heel wat effect opleveren (zeker als je ongeveer van niet sporten komt, zoals ik).
Eet je ook extra veel eiwitten ofzo voor je spieren?Know that while you sleep
Dat is wel tof dan!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:04 schreef V1z0R het volgende:
[..]inderdaad!
Maar die 'Hardcore zaal' ziet er goed uit en is veel uitgebreider dan ik gewend ben.
De dumbell-rack is wel 4x zolang als die waar ik nu sportAls het ook nog te betalen is zou 'k zeggen: ga ervoor! Hoe breed/gespierd/slankig zou je eigenlijk willen worden tot je tevreden bent, zeg maar? Of weet je dat nog niet?
Bedankt allemaal.
Zo, nu weer leren. Even zorgen dat ik mijn tentamen vrijdag ook haal, dan heb ik geen herkansingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Your body. Your soul. Your rituals.![]()
Klinkt als een goeie stap, Rituals!*schouderklopje* Goed ook dat ze gaan overleggen voor ze beslissen, dus ze nemen een weloverwogen besluit, denk ik dan!
Het kost ¤32,- per maand wat op zich maar ¤6,- meer is dan wat ik nu betaal.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat is wel tof dan!Als het ook nog te betalen is zou 'k zeggen: ga ervoor! Hoe breed/gespierd/slankig zou je eigenlijk willen worden tot je tevreden bent, zeg maar? Of weet je dat nog niet?
Daar zit bij sauna, zonnebank, kluisjes, peuteropvang, persoonlijke trainingsschema's en dieetbegeleiding.
Goed dat je gegaan bent Rituals!Uit zijn reactie blijkt wel dat het niet voor niks was.
zorg wel dat je een goede vindt;quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:39 schreef Novem het volgende:
Aurum, ik zit er ook over te denken om eens in de twee weken naar een personal trainer te gaan, het lijkt me zo'n steun in de rug, mentaal en fysiek!
Als hij/zij je alleen wil laten cardio'en -> hard wegrennen
Als hij/zij je alleen met machines wil laten werken -> hard wegrennen
Als hij/zij geen squat of lunges wil laten doen -> hard wegrennen
Je zoekt iemand die je eerst krachttraining laat doen, die je wil leren om met losse gewichten te werken -> da's ook goed voor je motoriek en je wil squats en lunges doen want iedereen wil bolle billen
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet![]()
Welke oefening isoleert de bilspieren het beste? Mijn bovenbeenspieren groeien zo makkelijk en dat staat niet mooi.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:29 schreef _aurum_ het volgende:
Je zoekt iemand die je eerst krachttraining laat doen, die je wil leren om met losse gewichten te werken -> da's ook goed voor je motoriek en je wil squats en lunges doen want iedereen wil bolle billencrap in = crap out![]()
ziet er ook goed uit!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:56 schreef V1z0R het volgende:
[..]Ken het gevoel, m'n rechter voet wordt dan in ene heel zwaar
Natuurlijk mag je eerlijk zijn! Graag zelfs.
Altijd iemand geweest die graag dingen zelf mag uitvogelen maar dat is net als je zegt het wiel opnieuw uitvinden. Deels heeft het wel geholpen natuurlijk in vergelijking met toen ik begon maar nu ik wat serieuzer wil trainen is het inderdaad tijd om info in te winnen.
In plaats van die Sietze die jij voorstelde kan ik ook hier eens kijken.
Die sportschool is namelijk van Jan de Weerd en is nog dichterbij ookMisschien dat ik daar ook goede begeleiding kan krijgen.
Ik probeer altijd de argumentatie achter dingen uit te vissen. Je hebt echt van die oelewappers er tussen zitten die je een eet/trainingsschema geven en als je dan vragen hebt dat ze zeggen: het is zo omdat ik het zeg. Ik doe het al jaren zo en dit werkt.
Ik kan niet zo goed tegen dat soort antwoorden.
Dus als hij kan onderbouwen waarom hij dingen doet zoals hij doet en het klinkt logisch in jouw oren dan heb je een goeie
Een squat, is dat alsof je gaat zitten en dan nog wat verder doorzakken? Zo ja, dan doe ik die ook.
Doe je ook jumpsquats? Heb uit betrouwbare bron dat die dodelijk zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:33 schreef Mini. het volgende:
Een squat, is dat alsof je gaat zitten en dan nog wat verder doorzakken? Zo ja, dan doe ik die ook.crap in = crap out![]()
^^quote:îk wil ook in het oosten wonen, alles is goedkoperquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:26 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Het kost ¤32,- per maand wat op zich maar ¤6,- meer is dan wat ik nu betaal.
Daar zit bij sauna, zonnebank, kluisjes, peuteropvang, persoonlijke trainingsschema's en dieetbegeleiding.
Ik druk, squat, push of lift helemaal niks. Ja, m'n bewbs in een bh
.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
Oh dat valt best wel mee ja! Ik betaal ook 30 in de maand voor all-inquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:26 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Het kost ¤32,- per maand wat op zich maar ¤6,- meer is dan wat ik nu betaal.
Weliswaar geen zonnebank, maar soit
![]()
Jumpsquats? Que?"Dijenkletserextravaganza!" - V1z![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik druk, squat, push of lift helemaal niks. Ja, m'n bewbs in een bh
.
.
Nou jagar heeft dr zin gekregen: tis allemaal mega on topic vandaag. Zou bijna om jurkjes gaan vragen
Niet meer actief op Fok!![]()
da's wel weer een pareltje hequote:
Li: Lunges zijn goed voor achterkant benen en billen. Niet helemaal omhoog komen als je van de ene lunge doorstapt naar de andere. Dan voel je 'm extra goed![]()
En wat je ook kan doen is ipv in een rechte lijn uit te stappen, gaan zig zaggen.
Dus schuin naar rechts uitstappen dan weer naar links etc
etc
/ schuin naar rechts
\ schuin naar links
/ schuin naar rechts
beginpunt
lying leg curl is ook goed voor achterkant benen en billen
Er is nog plek!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:35 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
^^
[..]
îk wil ook in het oosten wonen, alles is goedkoper
Benzine en diesel 13cent!!!/liter goedkoper zoals ik zaterdag had gezien.
Drenthe heeft ook weer nieuwe TV-spotjes:
je hebt ook jump squatsquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:33 schreef Mini. het volgende:
Een squat, is dat alsof je gaat zitten en dan nog wat verder doorzakken? Zo ja, dan doe ik die ook.
/near deathBe ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet![]()
Ja, dat... Als het is wat ik denk dan heb ik het volgens mij weleens in een les gedaan. Sowieso, squats snel achter elkaar in zo'n reeks pasjes (ben de naam even kwijt) is best zwaar.quote:Know that while you sleep
Oh, dat heb ik nooit gedaan nee... Ziet er inderdaad zwaar uit.quote:
Ik begin wel even met normale squats.
iz a prettyquote:
even snel, wil iemand op de ziggo site even kijken of in mijn woonplaas storing is? Wij hebben niks meer.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
oh en als de tetten en het pr0n hoofd kan negeren dan is dit ook wel wat:
ze heeft tig filmpjes met allerlei thuis/bodyweight oefeningen.
Je moet alleen d'r decollete kunnen negeren
Monsoon heeft wel leuke dingen soms ja! Deze jurk is mooiMooi blauw is niet lelijk he loveli
Er staat dat ik moet zoeken op postcodequote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:46 schreef uniekhoorn het volgende:
even snel, wil iemand op de ziggo site even kijken of in mijn woonplaas storing is? Wij hebben niks meer.
Als ik je woonplaats goed heb onthouden:quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:46 schreef uniekhoorn het volgende:
even snel, wil iemand op de ziggo site even kijken of in mijn woonplaas storing is? Wij hebben niks meer.
Afgeronde Werkzaamheden van maandag 27 juni 07:50 uur tot maandag 27 juni 18:00 uur
Op maandag 27 juni 2011 hebben er in jouw buurt onderhoudswerkzaamheden plaats gevonden. Hierdoor had je mogelijk geen signaal op je Ziggo diensten. Deze onderbreking vond plaats tussen 08:00 en 18:00 uur. Heb je na de werkzaamheden geen signaal meer op je TV, Internet of Telefoon van Ziggo? Dan adviseren wij je om de modem, router en/of digitale ontvanger 30 seconden van de stroom te halen.crap in = crap out![]()
*wacht op de struisvogel van viz.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:46 schreef _aurum_ het volgende:
Je moet alleen d'r decollete kunnen negeren[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:46 schreef _aurum_ het volgende:
Je moet alleen d'r decollete kunnen negerenI can't! I just don't have the power!
bedankt. Niks doet het en ik mis het, verveel mij nu al, heb al heerlijke zelfgemaakte tomatensoep gemaakt met allerlei kruiden uit de de tuin. Hij is echt lekker!Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
deze vind ik mooi! Zou ik ook gewoon naar het werk dragenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Monsoon, Engels merk, zitten veel dingen bij die jou ook mooi zullen staan
Is het alleen in de UK te verkrijgen of ook nog ergens hier in de buurt?
Dingen die je thuis kunt doen zonder extra attributen zijn inderdaad wel handig Aurum.
Ik post meteen even een lijstje, nu we toch ontopic bezig zijn. Broodbeleg is vreselijk slecht vandaag, maar dat is de laatste keer.
pre-O: kiwi
O: 1 snee witbrood (gekocht voor een logée, wel tijger) met cervelaatworst, 2 met Nutella
T: koffie met melk
T: 1 snee brood met cervelaatworst
L: "salade" van komkommer, tomaat, feta en cashewnoten
T: 1 snee brood met cervelaat, 1 met kaas
D: waarschijnlijk uit eten of onderweg, want we gaan om half 6 nog een woning bekijken in Groningen
T: als ik nog honger heb een bakje magere yoghurtKnow that while you sleep
Ik koop ze op eBay, tweedehands voor een of twee tientjes. Geen nieuwe collectie dus.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:54 schreef _aurum_ het volgende:
Is het alleen in de UK te verkrijgen of ook nog ergens hier in de buurt?crap in = crap out![]()
Gewoon bij de V&D in Rotterdam zie ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:54 schreef _aurum_ het volgende:
Is het alleen in de UK te verkrijgen of ook nog ergens hier in de buurt?crap in = crap out![]()
V&D verkoopt Monsoon, wel maar een kleine collectie en zwaar overpriced, ze denken dat de pond nog steeds 1.50 euro is
Hun webshop verscheept niet naar NL helaas!Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free![]()
Aurum, bedankt voor de tips. Als het niet klikt of als je ideeen niet matchen heb je inderdaad niet zoveel aan een trainer. Wie/waar is jouw trainer?Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free![]()
had ik je mijn cardio routine niet verteld ?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Doe je ook jumpsquats? Heb uit betrouwbare bron dat die dodelijk zijn.
5 minuutjes step automaat op tempo ik moet flink doorstappen
dan 10 jumpsquats
weer steppen voor 5 minuutjes
weer jumpsquats
weer jumpsquats
en dan kan je mij wegdragen
Qua jurkje, tips hoe ze vallen? Want ik wil best van Ebay gaan bestellen, ik volg de mode niet echt rommel meestal wat aanMaar het schiet niet op als ik een jurkje te klein koop....
Jawel.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:57 schreef Novem het volgende:
V&D verkoopt Monsoon, wel maar een kleine collectie en zwaar overpriced, ze denken dat de pond nog steeds 1.50 euro is
Hun webshop verscheept niet naar NL helaas!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Jawel.wachten op de saleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Novem: die van mij zit in Hillegom, ik rijd er uit werk heen.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet![]()
Het noodweer en zelfs de wolken blijven nogal uit hier, dus ik smeer em zo weer naar buiten.
Wel met schaduwdoeken over de tuin gespannen, no worries
Wilde alleen nog even dit kwijt voor ik naar buiten ga: Rituals, ik vind dat je trots op jezelf kan zijn! Moedig van je en fijn dat de huisarts zo goed reageerde. Ik vind je een dappere vrouw!![]()
![]()
Welke betrouwbare bron dacht je dat ik had?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:59 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
had ik je mijn cardio routine niet verteld ?
Maat 10/38 is mij te klein op de schouders, moet 12/40 hebben. Bij de meeste modellen kom ik dan wel weer curves tekort op de heupen (eigenlijk overal). Veel jurkjes zijn "bias-cut", schuin van draad, waardoor ze mooi om curves vallen.quote:5 minuutjes step automaat op tempo ik moet flink doorstappen
dan 10 jumpsquats
weer jumpsquats
weer jumpsquats
en dan kan je mij wegdragen
Qua jurkje, tips hoe ze vallen? Want ik wil best van Ebay gaan bestellen, ik volg de mode niet echt rommel meestal wat aanMaar het schiet niet op als ik een jurkje te klein koop....
crap in = crap out![]()
Beetje curves van mij hebben?
mijn knie vond die oefening helaas minder fijnquote:
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."![]()
What's in a namequote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:07 schreef loveli het volgende:
[..]
De jouwe staan je prima hoor! Met je magic belt.
Nog even omdat ik 'm mooi vond: Mijn lijstje van gisteren.
Ontbijt
Omelet van 2 eieren
Lunch
Salade met tonijn, uit, augurken, tomaat, sla, dressing Subtotaal Lunch
Avondeten
Een derde flammkuchen (heel dun deeg met uien, preiringetjes, room en spekjes) + een vers geroerd softijsje
Tussendoor
Nectarine 2 stuks (90gr)
Halfvolle yoghurt 1 schaaltje (150ml)
Tzatsiki (cacik)... 2 eetlepel (15ml)
Bleekselderij, rauw 1 schaaltje (70gr)
Peer 1 stuks (130gr)
Wortelen, rauw 3 stuks (20gr)
Bosbessen 1 schaaltje (100gr)
Magere kwark 1 schaaltje (150ml)
Koffieboontje, pure... 3 stuks (2gr)
Frambozen 1 schaaltje (100gr)
Slush Puppy
Bij elkaar net 1600 kcal. Wederom te weinig ijzer, magnesium en b1. Toch tevreden.Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
ik las alleen het bovenste gedeelte, en dat vond ik heeeel erg weinig. Maar, met de tussendoortjes, erg netjes!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:24 schreef Tinkepink het volgende:
Nog even omdat ik 'm mooi vond: Mijn lijstje van gisteren.
Ontbijt
Omelet van 2 eieren
Lunch
Salade met tonijn, uit, augurken, tomaat, sla, dressing Subtotaal Lunch
Avondeten
Een derde flammkuchen (heel dun deeg met uien, preiringetjes, room en spekjes) + een vers geroerd softijsje
Tussendoor
Nectarine 2 stuks (90gr)
Halfvolle yoghurt 1 schaaltje (150ml)
Tzatsiki (cacik)... 2 eetlepel (15ml)
Bleekselderij, rauw 1 schaaltje (70gr)
Peer 1 stuks (130gr)
Wortelen, rauw 3 stuks (20gr)
Bosbessen 1 schaaltje (100gr)
Magere kwark 1 schaaltje (150ml)
Koffieboontje, pure... 3 stuks (2gr)
Frambozen 1 schaaltje (100gr)
Slush Puppy
Bij elkaar net 1600 kcal. Wederom te weinig ijzer, magnesium en b1. Toch tevreden.
Ik ga zo eens naar de super, opzoek naar een lekker en goed tussendoortje..![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Jawel.O tof! Half jaar geleden ofzo nog niet, vond het al zo vreemd dat ze wel in V&D hingen maar niet naar NL verstuurden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free![]()
Internet doet het weer
Lijst:
O: boterham lever, beschuit hagelslag, beschuit kaas.
T's: perzik, appel
L: bijna een liter zelfgemaakte tomatensoep
T's: 450 magere kwark,, kwart meloen
D: Hele kip uit de oven met appelmoes en 3 paprika's
T: beetje vanilleijs met slagroomNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Jeuj, Uniekje!![]()
Omnomlijstje.
O: drie volkorenbeschuiten met kaas
T: maté met honing
L: twee volkorenbeschuiten met ozzewoz, 2 gekookte eitjes
T: nog een beschuitje of wat katjang pedis?
D: buiten de deur eten met vriendje + vriend, waarsch. soort wok dus vet maar wel veggies
T: ? waarschijnlijk iets drinken oids, sapje?
Geen brood in huis, ook geen fruit of knabbelgroentenOnder de omstandigheden vind ik hem dus best prima!
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Internet doet het weer
Lijst:
O: boterham lever, beschuit hagelslag, beschuit kaas.
T's: perzik, appel
L: bijna een liter zelfgemaakte tomatensoep
T's: 450 magere kwark,, kwart meloen
D: Hele kip uit de oven met appelmoes en 3 paprika's
T: beetje vanilleijs met slagroom![]()
Maria, ik vind 5 beschuiten voor je avondeten nou niet echt heel erg veel. Geloof ik. Ga je boodschappen doen vandaag zodat je morgen weer gewoon kunt eten?![]()
O: banaan + pil
T: flesje actimel
Rest nog geen idee, knoop in m'n maag door de zenuwen.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Hm als het goed is is 1 beschuit ongeveer 35 kcal, dus twee staat ongeveer gelijk aan een boterham. Ik dacht ik maak het goed door ook nootjes en 2 eieren en geen heel licht beleg te eten, maar misschien kan ik dan beter beschuit nummer 6 sowieso ook tot me nemenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:56 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
![]()
Maria, ik vind 5 beschuiten voor je avondeten nou niet echt heel erg veel. Geloof ik. Ga je boodschappen doen vandaag zodat je morgen weer gewoon kunt eten?![]()
En ja, boodschappen doen staat op de planningHeb een druk weekend gehad, maar ik ga zo even een puik boodschappenlijstje fixen
![]()
Ik heb trouwens ook nog 0% vet vruchtenyoghurt in huis!"Dijenkletserextravaganza!" - V1z![]()
XM,!
Ik ga vanavond nog beginnen met de lunges en jump squats! En net als mijn goeroe Vik voor het ontbijt hardlopen. En nu echt!
En Aurum, dat jurkje![]()
![]()
Goed van je Vik!
XM, sterkte bij de HA
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Sterkte XM. Wat ik me trouwens wel afvroeg, hoe lang heb jij al niet normaal gegeten?![]()
Je bent toch niet meer echt ziek, of wel?Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
Iemand hier ervaring met whey icm afvallen (V1z0R?)?Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free![]()
ik Vaiz niet, maar ik zou eerst dat lijstje wat je gepost hebt met extra eiwitten proberen te implementeren in je menu.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:24 schreef Novem het volgende:
Iemand hier ervaring met whey icm afvallen (V1z0R?)?
Eerst normaal leren eten en dan gaan kijken naar supps
^^quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:27 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik Vaiz niet, maar ik zou eerst dat lijstje wat je gepost hebt met extra eiwitten proberen te implementeren in je menu.
Eerst normaal leren eten en dan gaan kijken naar suppscrap in = crap out![]()
Ik weet het, alleen is melk met een schepje poeder zo ontzettend makkelijk in vergelijking metquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:27 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik Vaiz niet, maar ik zou eerst dat lijstje wat je gepost hebt met extra eiwitten proberen te implementeren in je menu.
Eerst normaal leren eten en dan gaan kijken naar supps
de hele tijd letten op hoeveel eiwitten ik eet![]()
Ik denk overigens dat ik al goed/normaal eet. Ik wil alleen meer eiwitten ivm sporten
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free![]()
Berg kipfilet kopen, koken, op brood/los uit het vuistje/met avocado en zout&peper eten. Kwark eten. Werkt ook prima.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:32 schreef Novem het volgende:
[..]
Ik weet het, alleen is melk met een schepje poeder zo ontzettend makkelijk in vergelijking met
de hele tijd letten op hoeveel eiwitten ik eet![]()
Ik denk overigens dat ik al goed/normaal eet. Ik wil alleen meer eiwitten ivm sportencrap in = crap out![]()
Kipfilet met wat bieslook is ook lekker trouwens!
Blegh! wat is het benauwd weer
Het is niet zo moeilijk, gewoon bij iedere maaltijd iets van eiwitten eten
ik haal van die pakjes kalkoenfilet bij de lidl en zo'n pakje die knaag ik tijdens het werk weg. Gewoon oprollen, kauwen en klaarKost 3x niks.
je kan een omelet bakken van bijv. 4 eieren, neem je de ene dag de ene helft mee van je omelet, de andere dag eet je de rest op.
Bekertjes huttenkase kan je ook bij de lidl halen, van die kleine in light versie. Beetje peper erbij, wat komkommer en tomaat en omnomnomnomnom.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet![]()
Daarbij is het ook beter om eiwitten in verschillende samenstellingen en met verschillende andere voedingsmiddelen te eten. Vers/echt/zelfgemaakt eten is altijd beter dan potjes en poeders vanwege de zij-effecten.Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
Drie weken... gaat rap richting de 4.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:20 schreef Tinkepink het volgende:
Sterkte XM. Wat ik me trouwens wel afvroeg, hoe lang heb jij al niet normaal gegeten?![]()
Je bent toch niet meer echt ziek, of wel?
De pijn is minder, maar heb last van de antibiotica. En eetlust is compleet weg. Foetsie. Zit alles met tegenzin weg te kauwen.
En vandaag dus de echo... donderdag weer huisarts. Het houdt je wel van de straat.
Afhankelijk van de echo, ga ik morgen weer voorzichtig aan het werk. Kijken hoe het gaat.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Ik maak me eigenlijk best wel zorgen om je XM. Vooral omdat niet/slecht eten je weerstand alleen nog maar verder naar zijn grootje helpt.Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
Je bent niet de enige Tink, maak me zelf ook zorgen.
Omelet is een goed idee inderdaad! Kipfilet/kalkoen op brood vind ik dan weer niet te eten, dat samengeperste nepvleesBij Marqt hebben ze wel lekkere gegrilde kiprollade.
Ik zal ermee aan de gang gaan, gewoon in mijn hoofd houden dat er bij iedere maaltijd wat eiwitten moeten zitten, dan zie ik over een paar maanden wel of ik dan nog het idee heb dat ik nog meer eiwitten nodig heb.
Tink; dat is waar, ik ga het dan eerst op de natuurlijke manier proberen
Monsoon heeft echt mooie jurkjes in de collectiede Tatiana Dress en de Orange Firework dress
Biologische kipfilet van de appie is niet van dat samengeperste spul, daar zie je nog dat het ooit kip geweest is.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:02 schreef Novem het volgende:
Omelet is een goed idee inderdaad! Kipfilet/kalkoen op brood vind ik dan weer niet te eten, dat samengeperste nepvleesBij Marqt hebben ze wel lekkere gegrilde kiprollade.
Yet again i corrupted a shopper.quote:Ik zal ermee aan de gang gaan, gewoon in mijn hoofd houden dat er bij iedere maaltijd wat eiwitten moeten zitten, dan zie ik over een paar maanden wel of ik dan nog het idee heb dat ik nog meer eiwitten nodig heb.
Tink; dat is waar, ik ga het dan eerst op de natuurlijke manier proberen
Monsoon heeft echt mooie jurkjes in de collectiede Tatiana Dress en de Orange Firework dress
crap in = crap out![]()
Ik ben bij wijze van experiment overdag geen brood en consorten aan het eten, en ik heb veel minder neiging om te snaaien.![]()
hear hear!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:07 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben bij wijze van experiment overdag geen brood en consorten aan het eten, en ik heb veel minder neiging om te snaaien.Ja doei.![]()
quote:Yet again i corrupted a shopper.ik ben niet zo moeilijk te corrumperen als het op kleding aan komt
Ik ga richting het ziekenhuis. Tot straks...[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Succes!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga richting het ziekenhuis. Tot straks..."Dijenkletserextravaganza!" - V1z![]()
good luck XM!Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet![]()
Sterkte XM!![]()
Ik ben vandaag zó duf. Terwijl ik gewoon mijn geplande lijstje wegeet. Het zal het weer wel zijn.
Venus in pocketformaat
© loveli![]()
Succes XM!
Owja, en Rituals, wat goed van je gesprek bij de HA vanochtend! En zelfs een begrijpende en meedenkende huisarts!Gelukkig bestaan ze nog.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL![]()
Hij is een van mijn docenten MPV (medisch professionele vorming), hij leert ons o.a. wat je een goede dokter maakt. Het zou wat zijn als hij er zelf een potje van maaktquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Succes XM!
Owja, en Rituals, wat goed van je gesprek bij de HA vanochtend! En zelfs een begrijpende en meedenkende huisarts!Gelukkig bestaan ze nog.
.
Damn, het is bloedheet in de wachtkamer...[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Goed punt!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:24 schreef Rituals het volgende:
[..]
Hij is een van mijn docenten MPV (medisch professionele vorming), hij leert ons o.a. wat je een goede dokter maakt. Het zou wat zijn als hij er zelf een potje van maakt.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL![]()
aangepast:
O: eiwitshake (atkins geen idee of die goed zijn eigenlijk ) + visolie + vitamine B + magnesium en calcium tablet
T: stukje geitenkaas en komkommer
L: 1 cracker met paté + salade van kikker erwten, tomaat, ui, tonijn. Dressing van olijfolie en azijn + kruiden
T: baybel kaasje + tomaat 250 ml griekse yoghurt
D: iig bloemkool want die moet op. Bloemkool-gehaktschotel
T: iets met eiwit als ik nog trek krijg..."Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."![]()
Wat houdt die bloemkool-gehaktschotel in, prog-mademoiselle? Ik heb al tijden geen bloemkool gegeten!"Dijenkletserextravaganza!" - V1z![]()
Hoeveel kcal kom je op denk je, Progje?
Die van mij ook aangepast, zo beter?
L: aardappel/spercieboon/tonijnsalade
T: 2 handjes allbran
T: ik vond allbran zo wat saai, dus maar wat allbran met vruchtenyoghurt. Denk nog 2 handjes
T: straks thuis 80 gram gerookte makreel en wellicht een paar blokjes belegen kaas
D: broccoli/doperwtensoep, aardappel/spercieboon/tonijnsalade
T: frambozenijsje
T: mini toblerone (150 kcal)
Ik denk dat ik zo wel aan de 1600 kcal kom, denken jullie niet?![]()
volgens mij netaan. Moet er nog veel af Jag?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:47 schreef Jagärtrut het volgende:
Hoeveel kcal kom je op denk je, Progje?
Die van mij ook aangepast, zo beter?
L: aardappel/spercieboon/tonijnsalade
T: 2 handjes allbran
T: ik vond allbran zo wat saai, dus maar wat allbran met vruchtenyoghurt. Denk nog 2 handjes
T: straks thuis 80 gram gerookte makreel en wellicht een paar blokjes belegen kaas
D: broccoli/doperwtensoep, aardappel/spercieboon/tonijnsalade
T: frambozenijsje
T: mini toblerone (150 kcal)
Ik denk dat ik zo wel aan de 1600 kcal kom, denken jullie niet?Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
Ja, 7-10 kilo, vind ik. Ik blijf maar rond de 84/85 schommelen, en wil eigenlijk naar rond de 75 kilo.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
volgens mij netaan. Moet er nog veel af Jag?![]()
Merk je de laatste tijd al veel verschil?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:49 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, 7-10 kilo, vind ik. Ik blijf maar rond de 84/85 schommelen, en wil eigenlijk naar rond de 75 kilo.![]()
Ik ga plan Jätje ook weer eens van stal trekken
Terug!
Alles normaal, alles zag eruit zoals het eruit hoort te zien.
Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
En dan ben ik nu 62 kg want ik voel me 10 kg lichter.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Ik tel geen kcal...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:47 schreef Jagärtrut het volgende:
Hoeveel kcal kom je op denk je, Progje?"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."![]()
wohoooquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Terug!
En dan ben ik nu 62 kg want ik voel me 10 kg lichter.![]()
![]()
http://www.smulweb.nl/recepten/757403/Bloemkoolgehaktschotelquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat houdt die bloemkool-gehaktschotel in, prog-mademoiselle? Ik heb al tijden geen bloemkool gegeten!
eerste keer dat ik het ga maken en ik hou me nooit helemaal aan recepten, maar ik gebruik dit idee als basis![]()
Nee, en dat vindi k heel frustrerend! Ik eet al heel lang best netjes. Okay, ik smokkel best wel eens, maar vaak ook niet, en sport 3x in de week, maar er gebeurd weinig/niets.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Merk je de laatste tijd al veel verschil?![]()
Ik ga plan Jätje ook weer eens van stal trekken
Fijn, XM! Maar, hoe moet het nu verder dan?![]()
Misschien zit je op je natuurlijke gewicht? Kan me je eigenlijk helemaal niet zo goed nog slanker voorstellen dan je op mo"s bruiloft was. In mijn herinnering was je perfect.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:17 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nee, en dat vindi k heel frustrerend! Ik eet al heel lang best netjes. Okay, ik smokkel best wel eens, maar vaak ook niet, en sport 3x in de week, maar er gebeurd weinig/niets.
Fijn, XM! Maar, hoe moet het nu verder dan?Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
Oh de bloemkool wordt echt vervangen door slaveel te warm..
ik heb een redelijk buikje en een stevige kont..En dat mag er van mij wel af..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Misschien zit je op je natuurlijke gewicht? Kan me je eigenlijk helemaal niet zo goed nog slanker voorstellen dan je op mo"s bruiloft was. In mijn herinnering was je perfect.![]()
Krachtraining kan ook goed helpen he Jagar als je strakker wilt worden..
En je gaat in "rust" dan ook meer calorieën verbranden. Dus dat kan goed helpen als je nog wat kilo's kwijt wilt."Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."![]()
Wat een opluchting!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Terug!
En dan ben ik nu 62 kg want ik voel me 10 kg lichter.![]()
Venus in pocketformaat
© loveli![]()
@aurum @loveli
aurum ik wil ook bolle billen! van squats lunges en kikkeren krijg ik alleen enorme kuiten
ik zoek dus net als loveli een geisoleerde oefeningWorry is a misuse of imagination![]()
@novem: ja ik! 2x per week kickboksen, tijdens trainingen een whey shake en soms 's ochtends met havermout en magere melk of water. en 500 gram kwark per dag.
ging als een tiet!Worry is a misuse of imagination![]()
En liet je dan andere dingen weg uit je dieet om te compenseren voor de kcals van de shake, of nam je het bovenop je normale voeding, Probability?
Jagar: misschien eet je te weinig? 1600 cals is niet echt veel voor iemand van jouw lengte/gewicht en 3 keer sporten...
Ik heb mijn BMR berekend op 3 a 4 keer sporten per week en dat was 1600 en mijn onderhoud 2400, ik eet ongeveer 1800 per dag. Jij ben een stuk langer dan ik en ook een beetje zwaarder.
Heb je het weleend geprobeerd met meer dan 1600 kcals?Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
Forum Opties Forumhop: Hop naar: