Normaal fiets ik naar t werk. Maar soms heb ik de pest in of een andere reden en dan neem ik de tramquote:Op maandag 27 juni 2011 23:01 schreef _aurum_ het volgende:
Puff sport jij uberhaupt voor de rest?
En goede reis Mo!
Dat vind ik eigenlijk wel een geniale tip! En ik vind het echt heel knap dat je naar de diëtiste bent geweestquote:Op maandag 27 juni 2011 23:15 schreef Siral het volgende:
- avondeten in een bepaalde volgorde opeten -> eerst de calorierijkere dingen, de minder voedzame dingen als laatst, zodat als ik vol raak ik die calorierijkere voeding iniedergeval al binnen heb.
Uhu, ik deed het juist andersom bewust... eerst mezelf voleten aan de groente, en dan de rest..quote:Op maandag 27 juni 2011 23:30 schreef Amsel het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk wel een geniale tip! En ik vind het echt heel knap dat je naar de diëtiste bent geweest
Over het meer posten van lijstjes en commentaar daarop: Na al die jaren in dit topic heb ik nog steeds nauwelijks écht verstand van eten dus ik durf nooit zo goed te reageren op lijstjesIk ben een ramp met voedingswaardes inschatten, weet niet welke soorten voedingsmiddelen wel of niet handig met elkaar zijn, kan nooit herinneren of nou juist de verzadigde of onverzadigde vetten slecht zijn... Ik vind het erg leuk om erover te lezen, maar kan er zelf zo weinig zinnigs over zeggen. Dat blijkt ook wel uit het feit dat ik de laatste tijd weer opeens richting 70 kilo ben gegaan en het er maar zo moeilijk af krijg
Wel vind ik dat veel van de onderwerpen die al slowchattend besproken worden in ruime zin te maken hebben met "goed en gezond leven" en dat het wat dat betreft wel pastMijn liefdesleven is van invloed op m'n eetpatroon, jurkjes staan beter als ik strakker ben, en van mooie schoenen kan ik net zo kwijlen als van lekkere pasta
Dat is ook wel slimquote:Op maandag 27 juni 2011 23:44 schreef Siral het volgende:
Zo, melatonine tabletje naar binnen gewerkt, vandaag ook ff meteen gehaald. Die paar uurtjes slaap per nacht breken me op.. ik zie er niet uit!
Hopelijk heb ik vannacht WEL een fijne nachttruste
Pff ik hoop het echt joh, want ik slaap letterlijk al weken niet. Het is zelfs zo erg dat ik overdag de hele dag sterretjes zie.. gewoon niet leuk meer..quote:Op maandag 27 juni 2011 23:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat is ook wel slimdie dingen werken écht!
Al weet ik niet of het ook met deze warmte is
Sluit me bij Amsel aanquote:Op maandag 27 juni 2011 23:30 schreef Amsel het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk wel een geniale tip! En ik vind het echt heel knap dat je naar de diëtiste bent geweest
Over het meer posten van lijstjes en commentaar daarop: Na al die jaren dat even in dit topic heb ik nog steeds nauwelijks écht verstand van eten dus ik durf nooit zo goed te reageren op lijstjesIk ben een ramp met voedingswaardes inschatten, weet niet welke soorten voedingsmiddelen wel of niet handig met elkaar zijn, kan nooit herinneren of nou juist de verzadigde of onverzadigde vetten slecht zijn... Ik vind het erg leuk om erover te lezen, maar kan er zelf zo weinig zinnigs over zeggen. Dat blijkt ook wel uit het feit dat ik de laatste tijd weer opeens richting 70 kilo ben gegaan en het er maar zo moeilijk af krijg
Wel vind ik dat veel van de onderwerpen die al slowchattend besproken worden in ruime zin te maken hebben met "goed en gezond leven" en dat het wat dat betreft wel pastMijn liefdesleven is van invloed op m'n eetpatroon, jurkjes staan beter als ik strakker ben, en van mooie schoenen kan ik net zo kwijlen als van lekkere pasta
Niet deze nacht als referentienacht nemenquote:Op maandag 27 juni 2011 23:47 schreef Siral het volgende:
[..]
Pff ik hoop het echt joh, want ik slaap letterlijk al weken niet. Het is zelfs zo erg dat ik overdag de hele dag sterretjes zie.. gewoon niet leuk meer..
nee ik probeer het ook wel ff een tijdjequote:Op maandag 27 juni 2011 23:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Niet deze nacht als referentienacht nemen
goed zo...quote:Op
maandag 27 juni 2011 23:48 schreef Siral het volgende:
[..]
nee ik probeer het ook wel ff een tijdjekijk het wel aan!
ik kruip er nu lekker in.
Welterusten
Trustequote:Op maandag 27 juni 2011 23:48 schreef Siral het volgende:
[..]
nee ik probeer het ook wel ff een tijdjekijk het wel aan!
ik kruip er nu lekker in.
Welterusten
Why not, weegt toch niks zo'n ding, gewoon meenemenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 07:05 schreef loveli het volgende:
Regenpak mee? Ze voorspellen onstuimig weer rond de avondspits.
Mogge, nog niet lekker dus?quote:
Dagje uitrusten voor zover dat lekker is met dit weer?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 07:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Voel me bepaald brak, m'n temperatuur is wel weer bijna normaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |