Er is nog plek!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:35 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
^^
[..]
îk wil ook in het oosten wonen, alles is goedkoper
je hebt ook jump squatsquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:33 schreef Mini. het volgende:
Een squat, is dat alsof je gaat zitten en dan nog wat verder doorzakken? Zo ja, dan doe ik die ook.
Ja, dat... Als het is wat ik denk dan heb ik het volgens mij weleens in een les gedaan. Sowieso, squats snel achter elkaar in zo'n reeks pasjes (ben de naam even kwijt) is best zwaar.quote:
Oh, dat heb ik nooit gedaan nee... Ziet er inderdaad zwaar uit.quote:
iz a prettyquote:
Er staat dat ik moet zoeken op postcodequote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:46 schreef uniekhoorn het volgende:
even snel, wil iemand op de ziggo site even kijken of in mijn woonplaas storing is? Wij hebben niks meer.
Als ik je woonplaats goed heb onthouden:quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:46 schreef uniekhoorn het volgende:
even snel, wil iemand op de ziggo site even kijken of in mijn woonplaas storing is? Wij hebben niks meer.
*wacht op de struisvogel van viz.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:46 schreef _aurum_ het volgende:
oh en als de tetten en het pr0n hoofd kan negeren dan is dit ook wel wat:
ze heeft tig filmpjes met allerlei thuis/bodyweight oefeningen.
Je moet alleen d'r decollete kunnen negeren
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:46 schreef _aurum_ het volgende:
oh en als de tetten en het pr0n hoofd kan negeren dan is dit ook wel wat:
ze heeft tig filmpjes met allerlei thuis/bodyweight oefeningen.
Je moet alleen d'r decollete kunnen negeren
deze vind ik mooi! Zou ik ook gewoon naar het werk dragenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Monsoon, Engels merk, zitten veel dingen bij die jou ook mooi zullen staan
Ik koop ze op eBay, tweedehands voor een of twee tientjes. Geen nieuwe collectie dus.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:54 schreef _aurum_ het volgende:
Is het alleen in de UK te verkrijgen of ook nog ergens hier in de buurt?
Gewoon bij de V&D in Rotterdam zie ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:54 schreef _aurum_ het volgende:
Is het alleen in de UK te verkrijgen of ook nog ergens hier in de buurt?
had ik je mijn cardio routine niet verteld ?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Doe je ook jumpsquats? Heb uit betrouwbare bron dat die dodelijk zijn.
Jawel.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:57 schreef Novem het volgende:
V&D verkoopt Monsoon, wel maar een kleine collectie en zwaar overpriced, ze denken dat de pond nog steeds 1.50 euro is
Hun webshop verscheept niet naar NL helaas!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Jawel.wachten op de saleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Novem: die van mij zit in Hillegom, ik rijd er uit werk heen.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Welke betrouwbare bron dacht je dat ik had?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:59 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
had ik je mijn cardio routine niet verteld ?
Maat 10/38 is mij te klein op de schouders, moet 12/40 hebben. Bij de meeste modellen kom ik dan wel weer curves tekort op de heupen (eigenlijk overal). Veel jurkjes zijn "bias-cut", schuin van draad, waardoor ze mooi om curves vallen.quote:5 minuutjes step automaat op tempo ik moet flink doorstappen
dan 10 jumpsquats
weer steppen voor 5 minuutjes
weer jumpsquats
weer steppen voor 5 minuutjes
weer jumpsquats
en dan kan je mij wegdragen
Qua jurkje, tips hoe ze vallen? Want ik wil best van Ebay gaan bestellen, ik volg de mode niet echt rommel meestal wat aanMaar het schiet niet op als ik een jurkje te klein koop....
mijn knie vond die oefening helaas minder fijnquote:
What's in a namequote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:07 schreef loveli het volgende:
[..]
De jouwe staan je prima hoor! Met je magic belt.
ik las alleen het bovenste gedeelte, en dat vond ik heeeel erg weinig. Maar, met de tussendoortjes, erg netjes!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:24 schreef Tinkepink het volgende:
Nog even omdat ik 'm mooi vond: Mijn lijstje van gisteren.
Ontbijt
Omelet van 2 eieren
Lunch
Salade met tonijn, uit, augurken, tomaat, sla, dressing Subtotaal Lunch
Avondeten
Een derde flammkuchen (heel dun deeg met uien, preiringetjes, room en spekjes) + een vers geroerd softijsje
Tussendoor
Nectarine 2 stuks (90gr)
Halfvolle yoghurt 1 schaaltje (150ml)
Tzatsiki (cacik)... 2 eetlepel (15ml)
Bleekselderij, rauw 1 schaaltje (70gr)
Peer 1 stuks (130gr)
Wortelen, rauw 3 stuks (20gr)
Bosbessen 1 schaaltje (100gr)
Magere kwark 1 schaaltje (150ml)
Koffieboontje, pure... 3 stuks (2gr)
Frambozen 1 schaaltje (100gr)
Slush Puppy
Bij elkaar net 1600 kcal. Wederom te weinig ijzer, magnesium en b1. Toch tevreden.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Jawel.O tof! Half jaar geleden ofzo nog niet, vond het al zo vreemd dat ze wel in V&D hingen maar niet naar NL verstuurden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Internet doet het weer
Lijst:
O: boterham lever, beschuit hagelslag, beschuit kaas.
T's: perzik, appel
L: bijna een liter zelfgemaakte tomatensoep
T's: 450 magere kwark,, kwart meloen
D: Hele kip uit de oven met appelmoes en 3 paprika's
T: beetje vanilleijs met slagroom
Hm als het goed is is 1 beschuit ongeveer 35 kcal, dus twee staat ongeveer gelijk aan een boterham. Ik dacht ik maak het goed door ook nootjes en 2 eieren en geen heel licht beleg te eten, maar misschien kan ik dan beter beschuit nummer 6 sowieso ook tot me nemenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:56 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
![]()
Maria, ik vind 5 beschuiten voor je avondeten nou niet echt heel erg veel. Geloof ik. Ga je boodschappen doen vandaag zodat je morgen weer gewoon kunt eten?
ik Vaiz niet, maar ik zou eerst dat lijstje wat je gepost hebt met extra eiwitten proberen te implementeren in je menu.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:24 schreef Novem het volgende:
Iemand hier ervaring met whey icm afvallen (V1z0R?)?
^^quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:27 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik Vaiz niet, maar ik zou eerst dat lijstje wat je gepost hebt met extra eiwitten proberen te implementeren in je menu.
Eerst normaal leren eten en dan gaan kijken naar supps
Ik weet het, alleen is melk met een schepje poeder zo ontzettend makkelijk in vergelijking metquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:27 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik Vaiz niet, maar ik zou eerst dat lijstje wat je gepost hebt met extra eiwitten proberen te implementeren in je menu.
Eerst normaal leren eten en dan gaan kijken naar supps
Berg kipfilet kopen, koken, op brood/los uit het vuistje/met avocado en zout&peper eten. Kwark eten. Werkt ook prima.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:32 schreef Novem het volgende:
[..]
Ik weet het, alleen is melk met een schepje poeder zo ontzettend makkelijk in vergelijking met
de hele tijd letten op hoeveel eiwitten ik eet![]()
Ik denk overigens dat ik al goed/normaal eet. Ik wil alleen meer eiwitten ivm sporten
Drie weken... gaat rap richting de 4.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:20 schreef Tinkepink het volgende:
Sterkte XM. Wat ik me trouwens wel afvroeg, hoe lang heb jij al niet normaal gegeten?![]()
Je bent toch niet meer echt ziek, of wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |