Er is nog plek!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:35 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
^^
[..]
îk wil ook in het oosten wonen, alles is goedkoper
je hebt ook jump squatsquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:33 schreef Mini. het volgende:
Een squat, is dat alsof je gaat zitten en dan nog wat verder doorzakken? Zo ja, dan doe ik die ook.
Ja, dat... Als het is wat ik denk dan heb ik het volgens mij weleens in een les gedaan. Sowieso, squats snel achter elkaar in zo'n reeks pasjes (ben de naam even kwijt) is best zwaar.quote:
Oh, dat heb ik nooit gedaan nee... Ziet er inderdaad zwaar uit.quote:
iz a prettyquote:
Er staat dat ik moet zoeken op postcodequote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:46 schreef uniekhoorn het volgende:
even snel, wil iemand op de ziggo site even kijken of in mijn woonplaas storing is? Wij hebben niks meer.
Als ik je woonplaats goed heb onthouden:quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:46 schreef uniekhoorn het volgende:
even snel, wil iemand op de ziggo site even kijken of in mijn woonplaas storing is? Wij hebben niks meer.
*wacht op de struisvogel van viz.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:46 schreef _aurum_ het volgende:
oh en als de tetten en het pr0n hoofd kan negeren dan is dit ook wel wat:
ze heeft tig filmpjes met allerlei thuis/bodyweight oefeningen.
Je moet alleen d'r decollete kunnen negeren
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:46 schreef _aurum_ het volgende:
oh en als de tetten en het pr0n hoofd kan negeren dan is dit ook wel wat:
ze heeft tig filmpjes met allerlei thuis/bodyweight oefeningen.
Je moet alleen d'r decollete kunnen negeren
deze vind ik mooi! Zou ik ook gewoon naar het werk dragenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Monsoon, Engels merk, zitten veel dingen bij die jou ook mooi zullen staan
Ik koop ze op eBay, tweedehands voor een of twee tientjes. Geen nieuwe collectie dus.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:54 schreef _aurum_ het volgende:
Is het alleen in de UK te verkrijgen of ook nog ergens hier in de buurt?
Gewoon bij de V&D in Rotterdam zie ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:54 schreef _aurum_ het volgende:
Is het alleen in de UK te verkrijgen of ook nog ergens hier in de buurt?
had ik je mijn cardio routine niet verteld ?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Doe je ook jumpsquats? Heb uit betrouwbare bron dat die dodelijk zijn.
Jawel.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:57 schreef Novem het volgende:
V&D verkoopt Monsoon, wel maar een kleine collectie en zwaar overpriced, ze denken dat de pond nog steeds 1.50 euro is
Hun webshop verscheept niet naar NL helaas!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Jawel.wachten op de saleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Novem: die van mij zit in Hillegom, ik rijd er uit werk heen.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |