Dat was een beetje het beeld voor de rattenvlees-meet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ze komt hier ook niet over als een moeke.
Nee, deadlift is dit:quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:33 schreef Perruche het volgende:
[..]
deadlift is toch zeg maar zo met je ellebogen naar boven?
Bekend verhaal...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohaidaar!![]()
Ik heb ook wat moeite om na de skripzistress en dergelijke mijn eetpatroon/leefpatroon weer op de rails te krijgenMaar goed, poging 10.000,5
![]()
Nee, nog nooit..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:54 schreef Tinkepink het volgende:
@progje: heb jij weleens brood gebakken met sojameel? Dat schijnt ook koolhydraatarm te zijn.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:34 schreef _aurum_ het volgende:
[..]Eetmeter geeft aan: 2547kcal + 220kcal (whey + dextro) = 2767kcalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmmm, dat mag inderdaad wel meer worden, misschien maar weer die 2 boterhammen extra erbij.
Totaal E/K/V = 252/215/93,6jij vind Deadmau5 ook leuk!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Deadmau5 is tof, alleen niet in de auto want dan wil ik door de geluidsbarriere gaanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:04 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Eetmeter geeft aan: 2547kcal + 220kcal (whey + dextro) = 2767kcal
Hmmm, dat mag inderdaad wel meer worden, misschien maar weer die 2 boterhammen extra erbij.
Totaal E/K/V = 252/215/93,6jij vind Deadmau5 ook leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Best netjes voor een verhuisdag. Wel veel suikers, maar geen zooi!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:59 schreef motorbloempje het volgende:
we zijn onderweg! Rijden nu op de A12 bij Wageningen. Zijn dus meer dan ruim op tijd!
Lijstje:
O: 2 krentenbollen
T: banaan
L: broodje met gerookte zalm, broodje filet a. melk.
T: banaan
D: uit eten op boot
Komen ook nog wel wat biertjes/ciders/wijn bij![]()
^^quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:23 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Best netjes voor een verhuisdag. Wel veel suikers, maar geen zooi!
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:23 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Deadmau5 is tof, alleen niet in de auto want dan wil ik door de geluidsbarriere gaanDit hoeft wat mij betreft niet in een spoilert, is hartstikke ontopique!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Je lust geen vis?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:34 schreef Novem het volgende:
Na V1z0R's opmerking van gisteren over dat ik te wienig eiwitten eet i.c.m. sport ben ik eens gaan zoeken naar hoe ik mijn eetpatroon een beetje aan kan passen.
[..]
Goed, ik ga de volgende dingen toevoegen/veranderen:
Ik zie binnen drie weken zeker resultaat (strakker vooral). Moet jou ook lukkenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:53 schreef Mini. het volgende:
Ik wil deze week ook weer eens een goed menu bedenken waarmee we echt alles binnen krijgen. De laatste tijd is het steeds maar snel iets in elkaar draaien waarbij ik blij mag zijn als er nog net wat groente in zit, terwijl je juist als je hard werkt voedingsstoffen nodig hebt.
Daarbij wil ik ook vaker gaan sporten. Over drie weken gaan we op vakantie, en ik heb sowieso al niet de illusie dat ik voor die tijd nog veel af ga vallen, maar als ik nu ga lijnen is dat gewoon vrágen om tijdens de vakantie flink aan te komen. Daarom is het plan nu om voor de vakantie niet minder te gaan eten, maar gewoon flink te gaan sporten. Dan heb ik tenminste spieren om dat extra eten op vakantie te verbranden.
Ik hoop het echt! Wat voor oefeningen doe jij dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik zie binnen drie weken zeker resultaat (strakker vooral). Moet jou ook lukken
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:23 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Deadmau5 is tof, alleen niet in de auto want dan wil ik door de geluidsbarriere gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ken het gevoel, m'n rechter voet wordt dan in ene heel zwaar
Natuurlijk mag je eerlijk zijn! Graag zelfs.
Altijd iemand geweest die graag dingen zelf mag uitvogelen maar dat is net als je zegt het wiel opnieuw uitvinden. Deels heeft het wel geholpen natuurlijk in vergelijking met toen ik begon maar nu ik wat serieuzer wil trainen is het inderdaad tijd om info in te winnen.
In plaats van die Sietze die jij voorstelde kan ik ook hier eens kijken.
Die sportschool is namelijk van Jan de Weerd en is nog dichterbij ookMisschien dat ik daar ook goede begeleiding kan krijgen.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Hardlopenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:55 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ik hoop het echt! Wat voor oefeningen doe jij dan?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Sport en Speelpaleis, dat klinkt best knus
Oh, da's best veel ja, dat moet je ook wel merken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hardlopen
Mountainbiken
Sportschool (gewichten vooral)
Thuis nog opdrukken, met 2 kilogewichten mijn armen en rug trainen en beenspieroefeningen (soms op de trilplaat)
Hardlopen gemiddeld om de dag (een kwartiertje), gewichtjes ook om de dag, sportschool 1x per week, fietsen wanneer het uitkomt, opdrukken ed. voor het naar bed gaan.
Dat is wel tof dan!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:04 schreef V1z0R het volgende:
[..]inderdaad!
Maar die 'Hardcore zaal' ziet er goed uit en is veel uitgebreider dan ik gewend ben.
De dumbell-rack is wel 4x zolang als die waar ik nu sport
Zo, nu weer leren. Even zorgen dat ik mijn tentamen vrijdag ook haal, dan heb ik geen herkansingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kost ¤32,- per maand wat op zich maar ¤6,- meer is dan wat ik nu betaal.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat is wel tof dan!Als het ook nog te betalen is zou 'k zeggen: ga ervoor! Hoe breed/gespierd/slankig zou je eigenlijk willen worden tot je tevreden bent, zeg maar? Of weet je dat nog niet?
zorg wel dat je een goede vindt;quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:39 schreef Novem het volgende:
Aurum, ik zit er ook over te denken om eens in de twee weken naar een personal trainer te gaan, het lijkt me zo'n steun in de rug, mentaal en fysiek!
Welke oefening isoleert de bilspieren het beste? Mijn bovenbeenspieren groeien zo makkelijk en dat staat niet mooi.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:29 schreef _aurum_ het volgende:
Je zoekt iemand die je eerst krachttraining laat doen, die je wil leren om met losse gewichten te werken -> da's ook goed voor je motoriek en je wil squats en lunges doen want iedereen wil bolle billen
ziet er ook goed uit!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:56 schreef V1z0R het volgende:
[..]Ken het gevoel, m'n rechter voet wordt dan in ene heel zwaar
Natuurlijk mag je eerlijk zijn! Graag zelfs.
Altijd iemand geweest die graag dingen zelf mag uitvogelen maar dat is net als je zegt het wiel opnieuw uitvinden. Deels heeft het wel geholpen natuurlijk in vergelijking met toen ik begon maar nu ik wat serieuzer wil trainen is het inderdaad tijd om info in te winnen.
In plaats van die Sietze die jij voorstelde kan ik ook hier eens kijken.
Die sportschool is namelijk van Jan de Weerd en is nog dichterbij ookMisschien dat ik daar ook goede begeleiding kan krijgen.
Doe je ook jumpsquats? Heb uit betrouwbare bron dat die dodelijk zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:33 schreef Mini. het volgende:
Een squat, is dat alsof je gaat zitten en dan nog wat verder doorzakken? Zo ja, dan doe ik die ook.
^^quote:
îk wil ook in het oosten wonen, alles is goedkoperquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:26 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Het kost ¤32,- per maand wat op zich maar ¤6,- meer is dan wat ik nu betaal.
Daar zit bij sauna, zonnebank, kluisjes, peuteropvang, persoonlijke trainingsschema's en dieetbegeleiding.
Oh dat valt best wel mee ja! Ik betaal ook 30 in de maand voor all-inquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:26 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Het kost ¤32,- per maand wat op zich maar ¤6,- meer is dan wat ik nu betaal.
Daar zit bij sauna, zonnebank, kluisjes, peuteropvang, persoonlijke trainingsschema's en dieetbegeleiding.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik druk, squat, push of lift helemaal niks. Ja, m'n bewbs in een bh
.
da's wel weer een pareltje hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |