abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98756524
ik heb een tijd lang b vitamines geslikt, ga dat maar weer eens doen!
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? dinsdag 28 juni 2011 @ 10:39:17 #152
70532 loveli
N
pi_98756545
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 10:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ze komt hier ook niet over als een moeke.
Dat was een beetje het beeld voor de rattenvlees-meet.
crap in = crap out
pi_98756554
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 10:33 schreef Perruche het volgende:

[..]

deadlift is toch zeg maar zo met je ellebogen naar boven?
Nee, deadlift is dit:

Zal zo wel even een berekening maken aurum, bedankt alvast voor de tips.
Zal trouwens ook nog kijken naar waar je het op de meet over had!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 10:51:25 #154
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98756999
Ohaidaar! *O*

Ik heb ook wat moeite om na de skripzistress en dergelijke mijn eetpatroon/leefpatroon weer op de rails te krijgen :') Maar goed, poging 10.000,5 :+ :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_98757091
Lijstje

O: eiwitshake (atkins geen idee of die goed zijn eigenlijk :@) + visolie + vitamine B + magnesium en calcium tablet
T: stukje geitenkaas en komkommer
L: salade van kikker erwten, tomaat, ui, tonijn. Dressing van olijfolie en azijn + kruiden
T: baybel kaasje + tomaat
D: iig bloemkool want die moet op. Nog even iets verzinnen om te maken.
T: iets met eiwit als ik nog trek krijg...
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  dinsdag 28 juni 2011 @ 10:54:57 #156
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_98757132
@progje: heb jij weleens brood gebakken met sojameel? Dat schijnt ook koolhydraatarm te zijn.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_98757277
2 ijzertabletten en Amandelmelange :9
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_98757312
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 10:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohaidaar! *O*

Ik heb ook wat moeite om na de skripzistress en dergelijke mijn eetpatroon/leefpatroon weer op de rails te krijgen :') Maar goed, poging 10.000,5 :+ :')
Bekend verhaal...
Nouja, ná de scriptiestress... Na deze week zou het zover moeten zijn!

Vandaag weer een rare dag, ik zit te wachten op een telefoontje van een makelaar of onze afspraak van vanmiddag in Groningen nog wel doorgaat. We hadden eigenlijk al weg moeten zijn. Heel handig allemaal...
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_98757325
we zijn onderweg! Rijden nu op de A12 bij Wageningen. Zijn dus meer dan ruim op tijd!

Lijstje:

O: 2 krentenbollen
T: banaan
L: broodje met gerookte zalm, broodje filet a. melk.
D: uit eten op boot

Komen ook nog wel wat biertjes/ciders/wijn bij :P O-)
Ja doei.
pi_98757355
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 10:54 schreef Tinkepink het volgende:
@progje: heb jij weleens brood gebakken met sojameel? Dat schijnt ook koolhydraatarm te zijn.
Nee, nog nooit..

Wel interessant, ik ben eigenlijk behoorlijk brood verslaafd.
Ik moet nu na afgelopen 2 weken met veel feestjes en drank echt weer even balansen :')

(hou echt veel vocht vast ;( )

Maar ik wil daarna langzaam aan wel weer iets meer carbs gaan eten...
Maar dan bij 1 maaltijd per dag (Dus lunch of avond eten, maar niet beide)
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_98757381
ohai! straks even bijlezen, wat gaan jullie snel als ik nog even buitenzit (kan nu nog even)

Gisteravond ongepland gezellig, flesje prosecco en buren in de tuin en hapjes met tapenade. Vandaag en morgen dus weer even netjes volgens de lijstjes. Voelt wel heel goed om weer eens gewoon lekker te genieten (met mate!) wetende dat ik het wel stabiel weet te houden met een paar daagjes gewoon netjes eten en ik heb er ontzettend van genoten gister :)

Lijstje van gister kwam dus 3 glaasjes prosseco en een bruin half stokbroodje met tapenade en kruidenboter bij.

Lijstje voor vandaag:

O: yoghurt met muesli
T: appel, cappuccino
L: wortelsoep, broodje kaas, salade, karnemelk
T: nectarine
D: gestoomde kip, berg roerbakgroente met wat nootjes erdoor.
T: verse ananas en/of meloen, afhankelijk van de rijpheid
pi_98757493
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 10:34 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eetmeter geeft aan: 2547kcal + 220kcal (whey + dextro) = 2767kcal
Hmmm, dat mag inderdaad wel meer worden, misschien maar weer die 2 boterhammen extra erbij.

Totaal E/K/V = 252/215/93,6

:o jij vind Deadmau5 ook leuk! O+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 11:20:19 #163
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98758060
Yeah, inloggen op je werkmail en een soort 'yo mamma'-e-mail-convo vinden tussen de verschillende afdelingen, inclusief plaatjes _O-

"Ik ben net als BATMAN, ik werk alleen!" *insert lam Batman-plaatje* :') <-- van diegene die nieuwe klanten binnenhaalt :')
pi_98758169
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 11:04 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Eetmeter geeft aan: 2547kcal + 220kcal (whey + dextro) = 2767kcal
Hmmm, dat mag inderdaad wel meer worden, misschien maar weer die 2 boterhammen extra erbij.

Totaal E/K/V = 252/215/93,6

:o jij vind Deadmau5 ook leuk! O+
Deadmau5 is tof, alleen niet in de auto want dan wil ik door de geluidsbarriere gaan :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_98758177
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 10:59 schreef motorbloempje het volgende:
we zijn onderweg! Rijden nu op de A12 bij Wageningen. Zijn dus meer dan ruim op tijd!

Lijstje:

O: 2 krentenbollen
L: broodje met gerookte zalm, broodje filet a. melk.
D: uit eten op boot

Komen ook nog wel wat biertjes/ciders/wijn bij :P O-)
Best netjes voor een verhuisdag. Wel veel suikers, maar geen zooi!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_98758220
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 11:23 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Best netjes voor een verhuisdag. Wel veel suikers, maar geen zooi!
^^
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  dinsdag 28 juni 2011 @ 11:26:17 #167
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98758303
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 11:23 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Deadmau5 is tof, alleen niet in de auto want dan wil ik door de geluidsbarriere gaan :')

SPOILER
Dit hoeft wat mij betreft niet in een spoilert, is hartstikke ontopique! *O*
pi_98758571
jah, maar niet iedereen vindt het trainen/spieren verhaal even interessant om te lezen. Dus ik dacht ik gooi 'm in een spoiler :s)
pi_98758613
Morgen! Het is hier bewolkt, maar het lijkt juist op te klaren nu, in plaats van donkerder te worden :?

Ik zag een paar mooie lijstjes langskomen @ Perruche en Jagar

Rituals, dat moet een opluchting geweest zijn om het eindelijk eruit te gooien!

Na V1z0R's opmerking van gisteren over dat ik te wienig eiwitten eet i.c.m. sport ben ik eens gaan zoeken naar hoe ik mijn eetpatroon een beetje aan kan passen.
Ik weet wel dat je eiwit nodig hebt voor spieropbouw en spierherstel, maar op de een of andere manier zag ik dat meer als iets voor sporters, totdat ik bedacht dat ik 5 keer per week sport tegenwoordig, dus ik kan die eiwitten ook wel gebruiken! Ik wil ook meer gaan harlopen, om de dag, ipv 2 rustdagen, dus dan heb ik ook veel eiwit nodig voor spierherstel.

Goed, ik ga de volgende dingen toevoegen/veranderen:

Eieren - ik eet er nu gemiddeld 1 per week, dit wil ik verhogen naar 3 tot 4.
Peulvruchten - ik eet af en toe kidneybonen en linzen, dit ga ik verhogen naar mimimaal 1 keer per week
Noten - eet ik al een handje van per dag
Kip - eet ik maar 1 keer per week gemiddeld, wil ik nu 3 keer doen. Door minder varkensvlees en gehakt te eten krijg ik ook meteen minder verzadigd vet binnen
Yoghurt/Kwark - ben ik eigenlijk zat in de ochtend, krijg het moeilijk weg. Dus in de ochtend melk bij mijn cruesli, op werk een klein yoghurtje tussendoor en 's avonds voor het slapen een kommetje
Vis - regelmatig uit blik als een tussendoortje met wat mayo/kruiden en vers bij het diner
Whey poeder - ben ik eigenlijk niet over uit, zag een whey isolaat in een webshop en dat zag er goed uit, maar 2 schepjes zijn toch weer 150 kcals - dat zijn er 150 die ik dan van iets anders af moet halen om op 1800 kcals te blijven en dat wil ik eigenlijk niet....of ik verhoog 1800 naar 1950...hmm, lastig!

Lijstje vandaag:

O - hv melk met volvezel cruesli, halve banaan, zachtgekookt eitje
T - apel
L - 3 vk bth. 1 met kaas, 1 met hummus, 1 met vlees. Tomaat en komkommer
T - handje noten, 150 ml volle yoghurt
D - gegrilde kipfilet, 1 avocado, opscheplepel krieltjes in schil, courgette, paprika en tomatenprutje, koffie verkeerd toe
S - 45 min rennen/wandelen
T - kom volle yoghurt

[ Bericht 2% gewijzigd door Novem op 28-06-2011 11:52:49 ]
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_98758753
Aurum, ik zit er ook over te denken om eens in de twee weken naar een personal trainer te gaan, het lijkt me zo'n steun in de rug, mentaal en fysiek!
pi_98758929
Ik vind het een mooi lijstje, Novem! Mooie variatie, en het lijkt gebalanceerd...
  Vis een optie? dinsdag 28 juni 2011 @ 11:46:21 #172
70532 loveli
N
pi_98759072
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 11:34 schreef Novem het volgende:
Na V1z0R's opmerking van gisteren over dat ik te wienig eiwitten eet i.c.m. sport ben ik eens gaan zoeken naar hoe ik mijn eetpatroon een beetje aan kan passen.

[..]

Goed, ik ga de volgende dingen toevoegen/veranderen:
Je lust geen vis?
crap in = crap out
pi_98759250
Thanks Jagar!

Loveli. jawel! Ben ik vergeten erbij te zetten! Ik wil vaker zalm en tonijn gaan eten, waarschijnlijk meestal gewoon uit blik, met peper en eventueel een likje mayo. Ik wil het ook vaker vers gaan eten bij mijn D.
pi_98759366
Ik wil deze week ook weer eens een goed menu bedenken waarmee we echt alles binnen krijgen. De laatste tijd is het steeds maar snel iets in elkaar draaien waarbij ik blij mag zijn als er nog net wat groente in zit, terwijl je juist als je hard werkt voedingsstoffen nodig hebt.
Daarbij wil ik ook vaker gaan sporten. Over drie weken gaan we op vakantie, en ik heb sowieso al niet de illusie dat ik voor die tijd nog veel af ga vallen, maar als ik nu ga lijnen is dat gewoon vrágen om tijdens de vakantie flink aan te komen. Daarom is het plan nu om voor de vakantie niet minder te gaan eten, maar gewoon flink te gaan sporten. Dan heb ik tenminste spieren om dat extra eten op vakantie te verbranden. ;)

Zucht, die makelaar heeft niet meer teruggebeld. Zul je zien dat hij dadelijk belt dat de woning gewoon nog beschikbaar is, nu kan ik nooit meer op tijd in Groningen zijn. :{
Everything has changed
  dinsdag 28 juni 2011 @ 11:54:27 #175
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_98759420
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 11:53 schreef Mini. het volgende:
Ik wil deze week ook weer eens een goed menu bedenken waarmee we echt alles binnen krijgen. De laatste tijd is het steeds maar snel iets in elkaar draaien waarbij ik blij mag zijn als er nog net wat groente in zit, terwijl je juist als je hard werkt voedingsstoffen nodig hebt.
Daarbij wil ik ook vaker gaan sporten. Over drie weken gaan we op vakantie, en ik heb sowieso al niet de illusie dat ik voor die tijd nog veel af ga vallen, maar als ik nu ga lijnen is dat gewoon vrágen om tijdens de vakantie flink aan te komen. Daarom is het plan nu om voor de vakantie niet minder te gaan eten, maar gewoon flink te gaan sporten. Dan heb ik tenminste spieren om dat extra eten op vakantie te verbranden. ;)

Ik zie binnen drie weken zeker resultaat (strakker vooral). Moet jou ook lukken :Y
pi_98759486
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 11:54 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik zie binnen drie weken zeker resultaat (strakker vooral). Moet jou ook lukken :Y
Ik hoop het echt! Wat voor oefeningen doe jij dan?
Everything has changed
pi_98759533
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 11:23 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

SPOILER
:D Ken het gevoel, m'n rechter voet wordt dan in ene heel zwaar :')

Natuurlijk mag je eerlijk zijn! Graag zelfs.
Altijd iemand geweest die graag dingen zelf mag uitvogelen maar dat is net als je zegt het wiel opnieuw uitvinden. Deels heeft het wel geholpen natuurlijk in vergelijking met toen ik begon maar nu ik wat serieuzer wil trainen is het inderdaad tijd om info in te winnen.

In plaats van die Sietze die jij voorstelde kan ik ook hier eens kijken.
Die sportschool is namelijk van Jan de Weerd en is nog dichterbij ook :) Misschien dat ik daar ook goede begeleiding kan krijgen.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 11:57:48 #178
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_98759579
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 11:55 schreef Mini. het volgende:

[..]

Ik hoop het echt! Wat voor oefeningen doe jij dan?
Hardlopen
Mountainbiken
Sportschool (gewichten vooral)
Thuis nog opdrukken, met 2 kilogewichten mijn armen en rug trainen en beenspieroefeningen (soms op de trilplaat)

Hardlopen gemiddeld om de dag (een kwartiertje), gewichtjes ook om de dag, sportschool 1x per week, fietsen wanneer het uitkomt, opdrukken ed. voor het naar bed gaan.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 12:01:09 #179
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98759748
Sport en Speelpaleis, dat klinkt best knus :D
pi_98759805
Honger. Nog een half uurtje voor de lunch!
pi_98759894
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 12:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Sport en Speelpaleis, dat klinkt best knus :D
:D inderdaad!
Maar die 'Hardcore zaal' ziet er goed uit en is veel uitgebreider dan ik gewend ben.
De dumbell-rack is wel 4x zolang als die waar ik nu sport :D
pi_98760187
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 11:57 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Hardlopen
Mountainbiken
Sportschool (gewichten vooral)
Thuis nog opdrukken, met 2 kilogewichten mijn armen en rug trainen en beenspieroefeningen (soms op de trilplaat)

Hardlopen gemiddeld om de dag (een kwartiertje), gewichtjes ook om de dag, sportschool 1x per week, fietsen wanneer het uitkomt, opdrukken ed. voor het naar bed gaan.
Oh, da's best veel ja, dat moet je ook wel merken. :)
Ik ga in elk geval twee keer per week mijn programmaatje in de sportschool doen, da's een half uur fiets/crosstrainer plus 16 minuten op zo'n circuit dat je cardio en spieren afwisselt en wat losse spieroefeningen (benen en rug), en daar doe ik dan zelf nog wat oefeningen voor borst/arm- en buikspieren bij. Daarnaast wil ik nog 1 of 2 keer per week een lesje bodypump ofzo doen. Telkens een dag sporten en dan een dag rust, meer is niet echt haalbaar maar dit moet toch ook al heel wat effect opleveren (zeker als je ongeveer van niet sporten komt, zoals ik :@).

Eet je ook extra veel eiwitten ofzo voor je spieren?
Everything has changed
  dinsdag 28 juni 2011 @ 12:12:26 #183
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98760251
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 12:04 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:D inderdaad!
Maar die 'Hardcore zaal' ziet er goed uit en is veel uitgebreider dan ik gewend ben.
De dumbell-rack is wel 4x zolang als die waar ik nu sport :D
Dat is wel tof dan! *O* Als het ook nog te betalen is zou 'k zeggen: ga ervoor! Hoe breed/gespierd/slankig zou je eigenlijk willen worden tot je tevreden bent, zeg maar? Of weet je dat nog niet?
  dinsdag 28 juni 2011 @ 12:18:03 #184
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_98760495
Bedankt allemaal :*.
SPOILER
Zo, nu weer leren. Even zorgen dat ik mijn tentamen vrijdag ook haal, dan heb ik geen herkansingen *O*.
Your body. Your soul. Your rituals.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 12:20:27 #185
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98760592
Klinkt als een goeie stap, Rituals! :Y *schouderklopje* Goed ook dat ze gaan overleggen voor ze beslissen, dus ze nemen een weloverwogen besluit, denk ik dan!
  Vis een optie? dinsdag 28 juni 2011 @ 12:20:44 #186
70532 loveli
N
pi_98760605
Way to go Rituals!
crap in = crap out
  dinsdag 28 juni 2011 @ 12:26:30 #187
93603 V1z0R
Hoi
pi_98760818
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 12:12 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Dat is wel tof dan! *O* Als het ook nog te betalen is zou 'k zeggen: ga ervoor! Hoe breed/gespierd/slankig zou je eigenlijk willen worden tot je tevreden bent, zeg maar? Of weet je dat nog niet?
Het kost ¤32,- per maand wat op zich maar ¤6,- meer is dan wat ik nu betaal.
Daar zit bij sauna, zonnebank, kluisjes, peuteropvang :D, persoonlijke trainingsschema's en dieetbegeleiding.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 12:27:57 #188
342877 Mini.
pi_98760861
Goed dat je gegaan bent Rituals! :) Uit zijn reactie blijkt wel dat het niet voor niks was.
Everything has changed
  dinsdag 28 juni 2011 @ 12:29:17 #189
223810 _aurum_
pi_98760894
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 11:39 schreef Novem het volgende:
Aurum, ik zit er ook over te denken om eens in de twee weken naar een personal trainer te gaan, het lijkt me zo'n steun in de rug, mentaal en fysiek!
zorg wel dat je een goede vindt;

Als hij/zij je alleen wil laten cardio'en -> hard wegrennen
Als hij/zij je alleen met machines wil laten werken -> hard wegrennen
Als hij/zij geen squat of lunges wil laten doen -> hard wegrennen

:+

Je zoekt iemand die je eerst krachttraining laat doen, die je wil leren om met losse gewichten te werken -> da's ook goed voor je motoriek en je wil squats en lunges doen want iedereen wil bolle billen :Y)
  dinsdag 28 juni 2011 @ 12:30:46 #190
93603 V1z0R
Hoi
pi_98760963
Bespaar op je energiekosten - gaslicht.nlBunq - bank of the freeMailbird - E-mail made beautiful
  Vis een optie? dinsdag 28 juni 2011 @ 12:31:13 #191
70532 loveli
N
pi_98760978
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 12:29 schreef _aurum_ het volgende:
Je zoekt iemand die je eerst krachttraining laat doen, die je wil leren om met losse gewichten te werken -> da's ook goed voor je motoriek en je wil squats en lunges doen want iedereen wil bolle billen :Y)
Welke oefening isoleert de bilspieren het beste? Mijn bovenbeenspieren groeien zo makkelijk en dat staat niet mooi.
crap in = crap out
  dinsdag 28 juni 2011 @ 12:32:06 #192
223810 _aurum_
pi_98761023
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 11:56 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:D Ken het gevoel, m'n rechter voet wordt dan in ene heel zwaar :')

Natuurlijk mag je eerlijk zijn! Graag zelfs.
Altijd iemand geweest die graag dingen zelf mag uitvogelen maar dat is net als je zegt het wiel opnieuw uitvinden. Deels heeft het wel geholpen natuurlijk in vergelijking met toen ik begon maar nu ik wat serieuzer wil trainen is het inderdaad tijd om info in te winnen.

In plaats van die Sietze die jij voorstelde kan ik ook hier eens kijken.
Die sportschool is namelijk van Jan de Weerd en is nog dichterbij ook :) Misschien dat ik daar ook goede begeleiding kan krijgen.
ziet er ook goed uit!

Ik probeer altijd de argumentatie achter dingen uit te vissen. Je hebt echt van die oelewappers er tussen zitten die je een eet/trainingsschema geven en als je dan vragen hebt dat ze zeggen: het is zo omdat ik het zeg. Ik doe het al jaren zo en dit werkt.

Ik kan niet zo goed tegen dat soort antwoorden. :')

Dus als hij kan onderbouwen waarom hij dingen doet zoals hij doet en het klinkt logisch in jouw oren dan heb je een goeie :Y
  dinsdag 28 juni 2011 @ 12:33:13 #193
342877 Mini.
pi_98761067
Een squat, is dat alsof je gaat zitten en dan nog wat verder doorzakken? Zo ja, dan doe ik die ook. :+
Everything has changed
  Vis een optie? dinsdag 28 juni 2011 @ 12:33:51 #194
70532 loveli
N
pi_98761091
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 12:33 schreef Mini. het volgende:
Een squat, is dat alsof je gaat zitten en dan nog wat verder doorzakken? Zo ja, dan doe ik die ook. :+
Doe je ook jumpsquats? Heb uit betrouwbare bron dat die dodelijk zijn.
crap in = crap out
  dinsdag 28 juni 2011 @ 12:35:16 #195
223810 _aurum_
pi_98761142
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 12:20 schreef loveli het volgende:
Way to go Rituals!
^^
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 12:26 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Daar zit bij sauna, zonnebank, kluisjes, peuteropvang :D, persoonlijke trainingsschema's en dieetbegeleiding.
îk wil ook in het oosten wonen, alles is goedkoper :')
  dinsdag 28 juni 2011 @ 12:35:31 #196
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98761150
Ik druk, squat, push of lift helemaal niks :'). Ja, m'n bewbs in een bh :+.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 28 juni 2011 @ 12:35:38 #197
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98761155
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 12:26 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Oh dat valt best wel mee ja! Ik betaal ook 30 in de maand voor all-in :P Weliswaar geen zonnebank, maar soit :+

Jumpsquats? Que?
  dinsdag 28 juni 2011 @ 12:37:12 #198
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_98761214
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 12:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik druk, squat, push of lift helemaal niks :'). Ja, m'n bewbs in een bh :+.
:D.
Your body. Your soul. Your rituals.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 12:38:56 #199
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98761286
Nou jagar heeft dr zin gekregen: tis allemaal mega on topic vandaag. Zou bijna om jurkjes gaan vragen :')
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 28 juni 2011 @ 12:40:21 #200
223810 _aurum_
pi_98761337
quote:
da's wel weer een pareltje he :X

Li: Lunges zijn goed voor achterkant benen en billen. Niet helemaal omhoog komen als je van de ene lunge doorstapt naar de andere. Dan voel je 'm extra goed :Y)

En wat je ook kan doen is ipv in een rechte lijn uit te stappen, gaan zig zaggen.

Dus schuin naar rechts uitstappen dan weer naar links etc

etc
/ schuin naar rechts
\ schuin naar links
/ schuin naar rechts
beginpunt

lying leg curl is ook goed voor achterkant benen en billen :Y
Speel mee met Lucky Day en win!BonprixVattenfall cadeau
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')