Biologische kipfilet van de appie is niet van dat samengeperste spul, daar zie je nog dat het ooit kip geweest is.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:02 schreef Novem het volgende:
Omelet is een goed idee inderdaad! Kipfilet/kalkoen op brood vind ik dan weer niet te eten, dat samengeperste nepvleesBij Marqt hebben ze wel lekkere gegrilde kiprollade.
Yet again i corrupted a shopper.quote:Ik zal ermee aan de gang gaan, gewoon in mijn hoofd houden dat er bij iedere maaltijd wat eiwitten moeten zitten, dan zie ik over een paar maanden wel of ik dan nog het idee heb dat ik nog meer eiwitten nodig heb.
Tink; dat is waar, ik ga het dan eerst op de natuurlijke manier proberen
Monsoon heeft echt mooie jurkjes in de collectiede Tatiana Dress en de Orange Firework dress
hear hear!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:07 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben bij wijze van experiment overdag geen brood en consorten aan het eten, en ik heb veel minder neiging om te snaaien.
quote:Yet again i corrupted a shopper.
Succes!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga richting het ziekenhuis. Tot straks...
Hij is een van mijn docenten MPV (medisch professionele vorming), hij leert ons o.a. wat je een goede dokter maakt. Het zou wat zijn als hij er zelf een potje van maaktquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Succes XM!
Owja, en Rituals, wat goed van je gesprek bij de HA vanochtend! En zelfs een begrijpende en meedenkende huisarts!Gelukkig bestaan ze nog.
Goed punt!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:24 schreef Rituals het volgende:
[..]
Hij is een van mijn docenten MPV (medisch professionele vorming), hij leert ons o.a. wat je een goede dokter maakt. Het zou wat zijn als hij er zelf een potje van maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |