jammer zeg van die vormpjes, dat is niet leukquote:Op zondag 22 mei 2011 17:20 schreef BBQ-kip het volgende:
Nou, die zijn hopeloos gefaald....
Ik heb zelf geen cupcakehouders en de papiertjes waren blijkbaar te slap, ze zijn er dus allemaal uitgelopen of meeeeega uitgezakt, waardoor het een soort cake-blobs zijn...
Ik wacht even tot ze afgekoeld zijn om te proeven, dan kijk ik of ik er nog buttercream op maak of het helemaal laat zitten. Fotowaardig gaan ze in ieder geval niet worden helaas...
* BBQ-kip cupcakehouders op haar te-kopen-lijstje zet
ik kiek er ff naar want het gebeurt tegenwooordig automatischquote:
die vormpjes van dr oetker zijn trouwens heel goed stevig (veel meer dan die van de xenos) mocht je ze in de winkel zien.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Dit was mijn 2e keer cakejes bakken sinds jaaaaaaren. Vorige keer met vormhouders en nu zonder, weet niet of het altijd gebeurt, maar ik ga het er niet meer op wagen
* BBQ-kip er eentje uit de koelkast gaat plukken
quote:Op zondag 22 mei 2011 20:30 schreef SV-tje het volgende:
Vrijdagavond en nacht bezig geweest met de taart voor een vriendin die net een kleintje heeft gekregen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit was het totale cadeau:
[ afbeelding ]
En de cupcakes voor vandaag in de Efteling:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heel erg mooi en goed gelukt voor een eerste boltaartje!quote:Op zondag 22 mei 2011 21:03 schreef Silmarwen het volgende:
Skaai, kaneelkruimel! Dat klinkt echt heel erg lekker.
En wow, die schoentjes. O.o Wat knap en mooi!
BBQ, bij mij liepen de schaapcupcakes ook wat uit, een vormhouder is echt een pre!
Vandaag dus de Barbie-taart voor mijn dochters derde verjaardag. Slagroom framboos vulling en biscuitcake. Niet heel fancy, houdt ze toch niet zo van.Hij was erg lekker iig!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn eerste boltaart en dus eerste Barbie-taart!
Uploaden naar photobucket of soortgelijke site en dan de IMG link hier plakkenquote:Op maandag 23 mei 2011 09:37 schreef palma het volgende:
hmmmmmm nou wil ik een foto uploaden maar ik weet niet hoe???
Uit Taart & cake decoraties van Paris Cutler:quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:32 schreef Danielle83 het volgende:
Misschien een hele stomme vraag, maar maken jullie ook wel is taarten of cupcakes zonder melk? Door lactose intolerantie mag ik dus geen melk en maakt het wel lastiger om iets lekkers te maken.
Ik bak ook wel eens muffins met gesmolten boter, die blijven ook zompig. Daar zou het niet aan mogen liggen.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:16 schreef Skaai het volgende:
Vraagje he, ik heb ooit honingmuffins gehad en die waren de volgende dag zo hard en droog dat ik er een raam mee kon ingooien. Nu heb ik vanmorgen mijn laatste bosbessenmuffin opgegeten en hij was gewoon nog ontzettend lekker en bijna net zo zompig en nomnom als gisteren!
Kan dat komen doordat ik zonnebloemolie in plaats van boter heb gebruikt? Dat is namelijk de enige reden die ik me kan bedenken
Ik voel me echt heel dom nu... Ik dacht dat als je een boltaartje wilde maken, je een speciale bakvorm nodig had om die bol te bakken. Maar kennelijk puzzel je dat dus gewoon in elkaar van een "normale" biscuit?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:03 schreef Silmarwen het volgende:
Skaai, kaneelkruimel! Dat klinkt echt heel erg lekker.
En wow, die schoentjes. O.o Wat knap en mooi!
BBQ, bij mij liepen de schaapcupcakes ook wat uit, een vormhouder is echt een pre!
Vandaag dus de Barbie-taart voor mijn dochters derde verjaardag. Slagroom framboos vulling en biscuitcake. Niet heel fancy, houdt ze toch niet zo van.Hij was erg lekker iig!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn eerste boltaart en dus eerste Barbie-taart!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |