quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb er volgende week eentje, ook om het uiterlijk e.d. van de taart te bespreken natuurlijk, en ik wilde ze eigenlijk gewoon wat dingen 'los' laten proeven. Beetje fondant, marsepein, verschil tussen botercrème en slagroom, op die manier.
Ik weet alleen nog niet of dat een goed idee is..
quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hmja ieder moet het natuurlijk voor zich weten..maar je hebt al genoeg werk aan zo`n taart.
En als ze hem gevuld willen met champagnecreme kun je dat 2 keer maken, 1x om te laten proeven en 1x om te vullen..
Oh, wat zijn ze weer mooi!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
M'n tweede bruidsopdracht. Een aansnijtaartje en 30 cc's.
Ik maak wat mensen willen. Razz was erg duidelijk in wat ze wilde (kleuren, bloemen zoals op een andere taart die ik had gemaakt, dat kringelmotief, etc.), terwijl sigme alleen maar had gevraagd om iets vrolijks, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:56 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh, wat zijn ze weer mooi!Lekker strak en toch veel detail, heel chic.
Hoe werkt dat eigenlijk met ontwerpen? Heb jij een lijst van standaardontwerpen ofzo waar mensen uit kunnen kiezen, of vertellen zij wat ze ongeveer willen en bedenk je dan zelf iets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |