okay, ik heb firefox met pop-up blocker, vandaarquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:50 schreef Trusten het volgende:
@ The_hives, nee maar fotoalbum werkt nog niet zo lekker in IE...komt nog
Wat Lips zegt en is de opdracht erg ingewikkeld qua taart of heb je iets dergelijks ook al eens voor jezelf gemaakt?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:01 schreef Lips het volgende:
Ik kan me de onzekerheid goed indenken! Is het een goede bekende of wat minder bekend? Kan je veel vooraf doen of moet het last minute?
quote:
Nou met een appelboor lijkt me dat het gat vrij groot wordt en het is lastiger vullen dan gewoon met een spuitzak gaatje prikken en direct vullen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:28 schreef Berlioz het volgende:
@ Dizzy-Miss-Lizzy: Dankjewel, dat ziet er niet al te moeilijk uit gelukkig. Op het filmpje dat ze die gaatjes ook gewoon met die slagroomspuit maken.. is dat makkelijker dan met een appelboor?
Ik denk dat ik maar met marshmallowfondant begin.. dat icing ziet er namelijk moeilijker uit.
Heb je tips voor een lekkere vulling?
Als je me even uitlegt wat een bakpan is dan ga ik voor je kijken of ik er een heb...Want nu zit ik met het beeld van een gewone tefal pan met steel in mn hoofd en dat is vast niet wat je bedoeltquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:16 schreef Taartje het volgende:
Is er onder de Vhv-naren toevallig iemand die een ronde bakpan heeft van 15 cm die ik zou mogen lenen? Ik ga binnenkort mijn eerste workshop geven () voor tien! mensen (
). Nu moet ik dus ook 10 biscuits bakken, en dat gaat een stuk sneller met twee vormen. Heb het al geprobeerd met een springvorm van de Hema, maar ik zweer toch echt bij de bakpannen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |