Jammer genoeg geen Theo Maassen erbijquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:44 schreef Cynix ® het volgende:
De zaal zit ook al vol dinosaurussen. Ik zie Paay.
Komt hopelijk niet aan het woord..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:44 schreef Cynix ® het volgende:
De zaal zit ook al vol dinosaurussen. Ik zie Paay.
Ja, het lijkt wel of 'ie overleden isquote:
Wel bijna.. Jammer dat hij zelf niet meer aan het woord komt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:49 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Ja, het lijkt wel of 'ie overleden is.
Nou ja, als je hem zo zag zitten, lijkt me het wel beter dat dat niet gebeurt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:50 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Wel bijna.. Jammer dat hij zelf niet meer aan het woord komt.
Moeten ze Freekie uitnodigen met een pad.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:52 schreef Patch het volgende:
Matthijs: "Dus nu nog 1 beest hier en we hebben een topuitzending!"
Het lijkt wel gelooide krokodillenhuid.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:53 schreef alors het volgende:
God, mag ik net zo mooi oud worden als Mies?Gilf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
God, mag ik net zo mooi oud worden als Mies?Waarom wil je er 81 uit zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
God, mag ik net zo mooi oud worden als Mies?Serieus? Zou 60 ook geloven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sig verwijderd door FA
God, mag ik net zo mooi oud worden als Mies?Dat mag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twee tieten, lobotomie en een metertje inkorten.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:56 schreef DrDentz het volgende:
En ik wil zo mooi oud worden als Paay, dan kom ik nog eens in de playboy
BUIKPIJN!quote:
En twee ribben weg laten zagen...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:58 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Twee tieten, lobotomie en een metertje inkorten.
Grote voorbeeld van MvN.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:01 schreef GGMM het volgende:
Ik heb het begin gemist. Waarom gaat de hele uitzending over Willem Duys?
Omdat het de 1000ste aflevering isquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:01 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk vanaf het begin en ik weet het ook niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:01 schreef GGMM het volgende:
Dat had ik wel door, ik vroeg me af wat Duys daar precies mee te maken had.quote:
Duidelijk. Jammer.quote:
Hij geeft 100 jaar geleden Patricia Paay ontdekt, en The Beatles vond 'ie niets?quote:
ja, dat was echt een domme zetquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
Kom je met een clip over jezelf aanzettenDan snap je het ook niet echt.
Ik ben er al zo'n jaar of 30 uit.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:05 schreef Specularium het volgende:
Ik ben nog steeds in dubio of ik Patricia wel of niet zou doen.
Het is een ranzige ego-trip, tamelijk genant deze uitzending.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:08 schreef GGMM het volgende:
Ah, Mathijs wil de opvolger van Duys worden, eigenlijk is dit gewoon een grote egostrelende show voor Mathijs.
Willem word straks live geëuthanaseerd..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:08 schreef Patch het volgende:
Bert van der Veer: "...Willem Ruys, helaas ook niet meer onder ons..."
Beetje voorbarig Bert...
Het is wel de enige echte chansonlaaf, hoor.quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:10 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Willem word straks live geëuthanaseerd..
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:12 schreef Specularium het volgende:
Martine Bijl, ik zie haar nog steeds als die kut uit Het Zonnetje in Huis.
Mies playbackte Matthijs aan het begin van de uitzending heel erg opvallend mee met zijn autocuequote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:11 schreef Specularium het volgende:
Die autocue wordt wel behoorlijk overrated zo.
Alsof parate kennis iets heel bijzonders is.
neen, dat was Mies d'r show, 1 van de 8quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:12 schreef DrDentz het volgende:
Was zijn show ook met zo'n lopende band met spulletjes erop en op het eind een 'vraagteken'?
Daar heeft de tong80-generatie het altijd over.
Dat was Mies Bouwman's "1 van de 8".quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:12 schreef DrDentz het volgende:
Was zijn show ook met zo'n lopende band met spulletjes erop en op het eind een 'vraagteken'?
En de groenten van Hak.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:12 schreef Specularium het volgende:
Martine Bijl, ik zie haar nog steeds als die kut uit Het Zonnetje in Huis.
men kan dus ook op latere leeftijd ineens scheler gaan kijken??quote:
Daarom zei ik, beetje patsen met die kijkcijfers is niet op zijn plek.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:14 schreef chufi het volgende:
Maar goed alle kritiek , Willem was wel de Man van de jaren 60 - 70.. Er was toch niets anders op TV.
Blijkbaar..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:15 schreef Patch het volgende:
[..]
men kan dus ook op latere leeftijd ineens scheler gaan kijken??
best lullig dan...quote:
Daar hoopte ik ook stiekem op.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:16 schreef Michie_ het volgende:
Ik dacht dat er een speciale tv draait door zou komen met dwdd fragmenten.
Moet je meegemaakt hebbenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:18 schreef Specularium het volgende:
Die kraag van Lee.![]()
Onbegrijpelijk dat mensen dat mooi vonden staan.
89 en ook alweer een tijdje los van de grond.quote:
Maar spelen kandie nog steeds..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:21 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
89 en ook alweer een tijdje los van de grond.
Nee Toots blaast tot zn laatste zucht de mondharmonica ....quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:21 schreef Karina het volgende:
Ik kijk dit nooit (Matthijs van Heiningen kan ik echt niet aanzien), Maar dit is wel een leuke aflevering. Ik dacht dat Toots Thielemans dood was!
Inderdaad, als beste vriend van Willem zou Jeroen er natuurlijk moeten zijn met een guitige anekdote.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:23 schreef Specularium het volgende:
Ik mis Frits Barend die komt vertellen dat Willem zijn beste vriend is/was.
Idd, nog een advocaatje, luier om en dan onder de wol.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:24 schreef Mani89 het volgende:
Nou nu is het wel weer bedtijd voor de oudjes.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:24 schreef alors het volgende:
[..]
Idd, nog een advocaatje, luier om en dan onder de wol.
Hij had beter die mondharp van hem niet met water moeten schoonmaken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is toch knettervals?
om mag je dat niet zeggen?
Misschien gaan ze eerst nog bingoen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:24 schreef alors het volgende:
[..]
Idd, nog een advocaatje, luier om en dan onder de wol.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:26 schreef DrDentz het volgende:
Als wraak over 30 jaar een thema-uitzending over Matthijs van Nieuwkerk maken met een kwijlende Matthijs op de achtergrond en een hele oude Miss Montreal op laten treden.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:27 schreef Klaudias het volgende:
En ik de hele uitzending denken dat Willem Duys al tijden dood was.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:26 schreef DrDentz het volgende:
Als wraak over 30 jaar een thema-uitzending over Matthijs van Nieuwkerk maken met een kwijlende Matthijs op de achtergrond en een hele oude Miss Montreal op laten treden.
Ja we zullen het nooit weten .... Ron Brandsteder is het ook niet gelukt...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:29 schreef Karina het volgende:
Ik denk weleens: wat zou er gebeurd zijn als Willem Ruis geen hartaanval had gehad, maar was blijven leven? ZOu jij inderdaad de volgende Willen Duys zijn geworden?
Ok dat kan ook, maar dan weet je ook niet of ie dement is dus het zou een combi kunnen zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:32 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Hij kan niet meer praten geloof ik..Infarct of zoiets..
Willem Ruijs deed geen talkshows.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:29 schreef Karina het volgende:
Ik denk weleens: wat zou er gebeurd zijn als Willem Ruis geen hartaanval had gehad, maar was blijven leven? ZOu jij inderdaad de volgende Willen Duys zijn geworden?
Ruis was showmaster, Duys talkshowhost. Ivo Niehe is wat Duys deed.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Half half... Ik herinner me Willem met Gina Lolobrigida nog(en duet )
juistquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:47 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ruis was showmaster, Duys talkshowhost. Ivo Niehe is wat Duys deed.
Op 17 mei 2011 was Duys te gast in de 1.000ste uitzending van De Wereld Draait Door. De uitzending was een eerbetoon aan hem en hij wilde zelf aanwezig zijn in de studio.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:51 schreef chufi het volgende:
Wiki Willem Duys
http://nl.wikipedia.org/wiki/Willem_Duys
Lee Towers zal wel blij geweest zijn dat Nico Dijkshoorn er nier was:quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:32 schreef Deckard het volgende:
Nou dankzij Duys hebben we dus Lee Towers, Patricia Paay en hakhakhak... je moet er maar blij mee zijn.
Jammer dat hij satire niet begrijptquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:46 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Lee Towers zal wel blij geweest zijn dat Nico Dijkshoorn er nier was:
Een van de weinige DWDD afleveringen die ik bijna zonder zappen heb gevolgd.... En dan ben ik nog net geen 50quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:48 schreef bloodymary het volgende:
Het was een toffe aflevering, ook als je onder de 50 bent. Jammer dat een beetje t.v. geschiedenis hier dan weer niet gewaardeerd wordt. Erg makkelijk om mensen af te zeiken omdat ze oud zijn.
Ze deden alsof ie dood was, stomme fragmenten, ophemelen. Ik vind Duys niet bijzonder ofzo. En ja, dat is wederzijds.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:48 schreef bloodymary het volgende:
Het was een toffe aflevering, ook als je onder de 50 bent. Jammer dat een beetje t.v. geschiedenis hier dan weer niet gewaardeerd wordt. Erg makkelijk om mensen af te zeiken omdat ze oud zijn.
Ja Duys wist alles uit zijn hoofd van artiesten en dergelijk. Maar Mies vond ik beter destijds.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:00 schreef Wickedangel het volgende:
Sommige oude fragmenten waren hilarischJe kunt je niet voorstellen dat half Nederland ernaar keek (met slechts twee netten, weliswaar
).
Wat een ouwehoer was Duys, daar is Van Nieuwkerk niks bij
Maar de meesten hier zijn nog niet bejaard.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:12 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat een stumpers zijn jullie..Het was een geweldige uitzending
Ik durf zelfs te zeggen nog niet eens behaard.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar de meesten hier zijn nog niet bejaard.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:12 schreef DrDentz het volgende:
Nee, hij zou de eerste Willem Ruis zijn gebleven. Uniek talent.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:29 schreef Karina het volgende:
Linda de Mol kan ook geen talkshows doen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
NOG niet, maar hij had het kunnen worden... lullen kon hij in ieder geval wel.
Ja vind ik ook mooi ..Hij heeft het verdiend hoor..quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:51 schreef rubbereend het volgende:
Gewoon mooi dat ze dit doen rond zo'n icoon van de Nederlandse televisie
Dat is met de TV ogen van nu naar beelden van vroeger kijken. Over 20 jaar zullen de kijkers van dan DWDD vast tenenkrommend vindenquote:Op woensdag 18 mei 2011 08:21 schreef RobertoCarlos het volgende:
Erg cool dat Duys er gewoon bij was en het lef had om daar gewoon te gaan zitten ondanks dat het er niet uit zag
Die show Voor de vuist weg was soms tenenkrommend slecht trouwens....
Idd dat we met zn allen naar zulke slome tv keken en het snel en hip vondenquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat is met de TV ogen van nu naar beelden van vroeger kijken. Over 20 jaar zullen de kijkers van dan DWDD vast tenenkrommend vinden
Dat we die hysterische haastmeuk met droge ogen konden aankijken en niet gillend van de televisie wegrenden.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Idd dat we met zn allen naar zulke slome tv keken en het snel en hip vonden
of dat jaquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:58 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat we die hysterische haastmeuk met droge ogen konden aankijken en niet gillend van de televisie wegrenden.
Ja precies, heerlijk van Toots.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:42 schreef SonicVolcano het volgende:
Erg mooie aflevering met een geweldig einde![]()
Waarom? Ik vond het ook een toffe aflevering.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:38 schreef Deckard het volgende:
Hopelijk doen ze dit niet weer. Wat een verschrikking was het.
Omdat men vooral elkaar aan het complimenteren was tot kotsen aan toe. Sowieso waren de fragmenten behoorlijk saai. Ik dacht in eerste instantie ook dat die Duys net overleden was.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Waarom? Ik vond het ook een toffe aflevering.
Dieren komen toch ook regelmatig in DWDD? Daar hebben ze Freek voor.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:16 schreef Mike het volgende:
Wat die dieren betreft: in de VS komen die nog steeds gewoon regelmatig bij Letterman of Leno.
Lijkt me wel leuk een keer.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:28 schreef Stefan het volgende:
Je wil nu echt geen hele aflevering VDVW zien, dat duurt en duurt maar.
Op NostalgieTV zenden ze complete afleveringen TedShow en Showbizzquiz uit, dat duurt ook ellenlang.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:29 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk een keer.Ligt ook aan de gasten natuurlijk.
Heb eens de Frank Kramershow van begin tot eind gekekenquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:31 schreef Stefan het volgende:
[..]
Op NostalgieTV zenden ze complete afleveringen TedShow en Showbizzquiz uit, dat duurt ook ellenlang.
WTF computer wordt in werking gesteldquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
WTF computer wordt in werking gesteld
Ja dat kijk ik ook wel eens. Ik hou van oude tijden.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:31 schreef Stefan het volgende:
[..]
Op NostalgieTV zenden ze complete afleveringen TedShow en Showbizzquiz uit, dat duurt ook ellenlang.
Wat een leuke bliepjes en heerlijke restaurant-muziekquote:
Ik kan dat helemaal afkijken, een kandidaat wordt 4 minuten voorgesteld en ze hebben er altijd drie. Speluitleg duurt 5 minuten per spel.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:44 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ja dat kijk ik ook wel eens. Ik hou van oude tijden.
Best wel veel. En Lucille doet Lingo al sinds 1932, inde oorlog deed ze het stiekem.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:47 schreef Bosbeetle het volgende:
En dit is dan nog 83, hoe waren de spelshows in de begin jaren 60
En ik maar denken dat lingo door robbert ten brink en frans bakker gedaan werd was het al die tijd gewoon lucille die vermomd wasquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:50 schreef Stefan het volgende:
[..]
Best wel veel. En Lucille doet Lingo al sinds 1932, inde oorlog deed ze het stiekem.
dat zie je toch als "Robbert" of "Frans" begint te lopen ..quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En ik maar denken dat lingo door robbert ten brink en frans bakker gedaan werd was het al die tijd gewoon lucille die vermomd was
[ afbeelding ]
quote:Te gast in de uitzending van woensdag 18 mei zijn: Margriet van der Linden, Cécile Narinx, Heleen van Rooyen, Jan Donkers, Iris Koppe. Muziek is er van Gers en Chef'Special, Nico Dijkshoorn dicht en tafelheer is Adriaan van Dis. Meer informatie wordt hier later gepubliceerd.
Het is nu wel rustgevend. En nog een aardig spelletje ook. Alleen kan de gemiddelde Nederlander nu niet meer meespelen, daar is het veel te ingewikkeld voor.quote:
Ja hoor, een soort 'Ja zuster, nee zuster', maar dan zonder zusters.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:30 schreef tong80 het volgende:
Ik kon niet kijken en het hele topic doorlezen is een beetje veel.
Heb ik veel gemist ? Was het wat ?
90 procent van de aanwezigen was aan de indipentslip.quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:37 schreef Stefan het volgende:
[..]
90 procent van de aanwezigen was aan de indipentslip.
Waar was jij? van onze generatie deze televisie van Duys, die heb jij ook gekent.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:30 schreef tong80 het volgende:
Ik kon niet kijken en het hele topic doorlezen is een beetje veel.
Heb ik veel gemist ? Was het wat ?
Ja tuurlijk Duijvis waar er chips is.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:07 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Waar was jij? van onze generatie deze televisie van Duys, die heb jij ook gekent.
Deze uitvoeringquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:17 schreef Specularium het volgende:
Gers is een baasje hoor.
Hij zal deze wel komen doen:
Klinkt cool met band.quote:
Bij de normale volgorde na de TVDD. 20:05 ofzo.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoelaat is die muziek altijd? Kijk nooit, dus geen idee.
Moet wel meende ik.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Die wil niet samen en hoeft geloof ik ook nog niet.
BNN moet commercieel gaan of compleet stoppen.quote:
Die kan ook een goede sier maken door te soberen met zijn diefstal...quote:
Zei die net toch ook?quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:39 schreef Tem het volgende:
Ik dacht juist dat BNN en de VARA samen gingen werken.
Niks mis mee, eigenlijk.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:40 schreef Specularium het volgende:
Maar dit is toch gewoon een truukje om uiteindelijk maar 2 publieke zenders over te houden?
of één zender en dan alleen de EO!quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:40 schreef Specularium het volgende:
Maar dit is toch gewoon een truukje om uiteindelijk maar 2 publieke zenders over te houden?
Schitterende manquote:
Ja, wel, maar om 6 uur 's ochtends ofzo.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:45 schreef Cynix ® het volgende:
WNL? Nog nooit iets van gezien. Of is het er ook nog niet?
Die ochtendshow na het 7 uur journaal op 1.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:45 schreef Cynix ® het volgende:
Woensdag, maar dat stopt (of is al gestopt)quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die ochtendshow na het 7 uur journaal op 1.
En Uitgesproken WNL met Joost Eerdmans ergens doordeweeks 'savonds op 2.
Bij die omroep zijn Petra Grijzen en Jeanne Kooijmans de enige pluspunten.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:45 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vind overbetaalde incompetente losers/dozen bij de Publieke Omroep stukken erger...quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Zolang de PO reclameblokken van 15+ minuten blijft hanteren kunnen ze allemaal de tering krijgen.
Wat is hij dun gewordenquote:
Yeppo.quote:
Zolang ze maar niet over Bob D. neuzelt.quote:
Of zo zeurderig gaat kreunen als bob.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:51 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet over Bob D. neuzelt.
Met een pik in d'r mond wordt dat lastigquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:51 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet over Bob D. neuzelt.
Doet Erik dan ooit niet puberaal?quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:56 schreef Veerboot het volgende:
Die Jakhalzen dachten 'de VARA gaat samen met BNN, laten wij gelijk maar een puberaal BNN-itempje maken'?
Ja, ik.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:57 schreef Elusive het volgende:
zijn er echt mensen die een dylan cd opzetten ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |