Jammer genoeg geen Theo Maassen erbijquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:44 schreef Cynix ® het volgende:
De zaal zit ook al vol dinosaurussen. Ik zie Paay.
Komt hopelijk niet aan het woord..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:44 schreef Cynix ® het volgende:
De zaal zit ook al vol dinosaurussen. Ik zie Paay.
Ja, het lijkt wel of 'ie overleden isquote:
Wel bijna.. Jammer dat hij zelf niet meer aan het woord komt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:49 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Ja, het lijkt wel of 'ie overleden is.
Nou ja, als je hem zo zag zitten, lijkt me het wel beter dat dat niet gebeurt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:50 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Wel bijna.. Jammer dat hij zelf niet meer aan het woord komt.
Moeten ze Freekie uitnodigen met een pad.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:52 schreef Patch het volgende:
Matthijs: "Dus nu nog 1 beest hier en we hebben een topuitzending!"
Het lijkt wel gelooide krokodillenhuid.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:53 schreef alors het volgende:
God, mag ik net zo mooi oud worden als Mies?Gilf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
God, mag ik net zo mooi oud worden als Mies?Waarom wil je er 81 uit zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
God, mag ik net zo mooi oud worden als Mies?Serieus? Zou 60 ook geloven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sig verwijderd door FA
God, mag ik net zo mooi oud worden als Mies?Dat mag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twee tieten, lobotomie en een metertje inkorten.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:56 schreef DrDentz het volgende:
En ik wil zo mooi oud worden als Paay, dan kom ik nog eens in de playboy
BUIKPIJN!quote:
En twee ribben weg laten zagen...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:58 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Twee tieten, lobotomie en een metertje inkorten.
Grote voorbeeld van MvN.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:01 schreef GGMM het volgende:
Ik heb het begin gemist. Waarom gaat de hele uitzending over Willem Duys?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |