quote:Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen, 'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben totaal geen toegevoegde waarde in een discussie meer. Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen, met van die enge dingen als onderbouwingen enzo.
Als toevoeging; Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren. Net als volken/groepen mensen als apen betitelen.
Open je een topic en c/p je een tekst van een site? Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt. Niet alleen belangrijk om het artikel op waarde te kunnen schatten door users, maar ook omdat er anders veel sneller klachten binnenkomen over plagiaat.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang. Waar wil je naar toe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen en maakt het ook leuker. En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof. Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback
Mutant, je moet je zieligheidsgehalte flink naar beneden brengen. Melk neutraliseert zuur. Probeer eens.quote:Op zaterdag 23 april 2011 07:48 schreef Mutant01 het volgende:
Ik wil dit pareltje even in feedback delen, gewoon omdat het kan.
Bus rijdt provocerende jongen aan
Mutantquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:24 schreef 3-voud het volgende:
Mutant, je moet me eens vertellen hoe je dat doet. Je legt altijd de vinger op de zere plek.
Je quote knop is kaduuk.quote:
Wat is dit voor een onzin zeg? Meneer is het er niet mee eens en dan gaat hij mij maar "in de gaten houden"?quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Krijsen nog wel.
Waar heb ik het over geloof dan in mijn commentaar?
Nergens inderdaad.
Maar blijkbaar ben je een figuur wat alleen maar kan trollen en zuigen dus zal ik daar zeker op gaan letten in de toekomst.
Dus zeer veel dank voor het laten zien van je ware aard.
Gemodquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:45 schreef Boldface het volgende:
Kan dit even worden bekeken? Ik geef gewoon mijn mening, meer niet...
HTM en politie controleren OV:Bekeuring wegens geenID kaart
Merge aangevraagdquote:Op zaterdag 30 april 2011 03:33 schreef Boldface het volgende:
Dubbel-topic: Studenten later naar school: minder spits!
GroenLinks: studenten uit ochtendspits, colleges later beginnen
Gemodquote:Op zaterdag 30 april 2011 07:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:
'PvdA had moslims moeten spreken over slacht'
TS scheldt iedereen die het waagt iets te zeggen dat hem niet zint de huid vol.
Hij kwam een tijdje nadat ik dat schreef tevoorschijn.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:36 schreef sp3c het volgende:
staat er gewoon tussen, ik weet he took niet anders
Weird science.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:47 schreef sp3c het volgende:
volgens het log is het nadat ik het terughaalde weer teruggeplaatst naar travel en daarna weer naar NWS
quote:Op maandag 2 mei 2011 09:26 schreef ElectricEye het volgende:
Somaliërs
Een regelrechte schande dat we dat volk hier überhaupt toelaten en tolereren.
Net als Zigeuners hebben Somaliërs per definitie een negatief economisch, maatschappelijk en sociaal nut. Smerig volkje dat zo snel mogelijk weer teruggestuurd dient te worden.
Ik ben het ook volledig met de inhoud van de post eens. Hij moet het alleen wat anders brengen. Echter niets om te gaan melden lijkt mij. Tenzij je graag aan de mods rapporteert natuurlijkquote:
Hoe moet je het dan brengen?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:41 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik ben het ook volledig met de inhoud van de post eens. Hij moet het alleen wat anders brengen. Echter niets om te gaan melden lijkt mij. Tenzij je graag aan de mods rapporteert natuurlijk
Ik weet het niet, ik zou ook moeite hebben om het beestje niet bij de naam te noemen maar om politiek correct te blijven. Maar ja... ervaring leert dat je post gedelete wordt als hij niet politiek correct is...naar de juiste kant toe dan hequote:
quote:
Waarom is genoemde uitspraak niet waar dan volgens jou?quote:Op maandag 2 mei 2011 17:50 schreef Xa1pt het volgende:
[..]![]()
"Nederlanders zijn asociale hufters." Leuk zo'n uitspraak, maar het snijdt natuurlijk geen hout verder en is net zo nietszeggend als die hierboven. But hey, whatever rocks your boat.
Oh, als je er iets in herkent is het voor jou waar. Maar het is zo'n nietszeggend statement dat dat waarheidsgehalte ook niets betekent.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waarom is genoemde uitspraak niet waar dan volgens jou?
Pen het zelf eens neer en dan vraag ik justitie wel om een oordeel te vellen. Wat dacht je daar van ?quote:
Oh, mijn god.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:57 schreef gelly het volgende:
[..]
Pen het zelf eens neer en dan vraag ik justitie wel om een oordeel te vellen. Wat dacht je daar van ?
Kun jij zelf niet denken? Justitie heeft zelf ooit eens iets gezegd in de zin van "criminaliteit is onderdeel van de Roma-cultuur".quote:Op maandag 2 mei 2011 17:57 schreef gelly het volgende:
[..]
Pen het zelf eens neer en dan vraag ik justitie wel om een oordeel te vellen. Wat dacht je daar van ?
Dat is iets anders dan wat die electriceye roept...quote:Op maandag 2 mei 2011 18:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kun jij zelf niet denken? Justitie heeft zelf ooit eens iets gezegd in de zin van "criminaliteit is onderdeel van de Roma-cultuur".
Komt op hetzelfde neer.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat is iets anders dan wat die electriceye roept...
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waarom is genoemde uitspraak niet waar dan volgens jou?
Dat per definitie kan nooit waar zijn. Daarmee zeg je letterlijk dat Zigeuners en Somaliërs een negatief economisch, maatschappelijk en sociaal nut hebben omdat het Zigeuners en Somaliërs zijn.quote:...
Net als Zigeuners hebben Somaliërs per definitie een negatief economisch, maatschappelijk en sociaal nut
...
Oh jawel: hij zegt een paar dingen die niet waar zijn.quote:
Het is gewoon niet al te verstandig denk ik. Maar dat zal wel politiek incorrect van mij zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:12 schreef Kees22 het volgende:
De Somaliërs die hier wonen zijn vluchtelingen: Nederland erkent dat zij bescherming nodig hebben en dat zij die niet van hun eigen regering kunnen krijgen. En dat zij om die reden terecht hier asiel aanvroegen.
Dus het is geen schande dat we dat volk hier toelaten, het is medemenselijkheid.
Je baseert je op een stereotype, een overdreven en onjuist beeld van de werkelijkheid. En dat is niet politiek incorrect maar gewoon dom.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:18 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het is gewoon niet al te verstandig denk ik. Maar dat zal wel politiek incorrect van mij zijn.
Als iets in een krant staat is het toch nieuws? Of ga jij beslissen wat wel en wat geen nieuws is? Wellicht kun je de voorwaarden waar iets aan moet voldoen alvorens het volgens jou nieuws is alvast neerzetten???quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En mag Kinderachtige Justin Bieber schopt stennis in vliegtuig ook richting een toepasselijker subforum? Zo diep zitten we toch niet in de komkommertijd dat we dit soort gedaas nieuws gaan noemen, he?
Goh, ik begin kleurenblind te worden. In mijn browser is jouw username zwart, niet blauw en ik kan ook de aankondiging van je benoeming niet vinden. Sjee, dom van mij he?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:20 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Als iets in een krant staat is het toch nieuws? Of ga jij beslissen wat wel en wat geen nieuws is? Wellicht kun je de voorwaarden waar iets aan moet voldoen alvorens het volgens jou nieuws is alvast neerzetten???
Het leuke van stereotypes is dat ze doorgaans een grote kern van waarheid bevatten.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 06:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Je baseert je op een stereotype, een overdreven en onjuist beeld van de werkelijkheid.
Je moeder.quote:En dat is niet politiek incorrect maar gewoon dom.
Dat had ik nou ook bij jou en je nutteloze melding.......jij bent ook niet blauw dus jij hebt niet te beslissen wat wel of geen nieuws isquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Goh, ik begin kleurenblind te worden. In mijn browser is jouw username zwart, niet blauw en ik kan ook de aankondiging van je benoeming niet vinden. Sjee, dom van mij he?
Xandernieuws gebruiken we sowieso niet als bron. Dicht dusquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mag Nederland: Een Eurabische nachtmerrie naar TRU/BNW of dicht? OP hangt van niks aan elkaar, geen bronvermelding, aloud Lambiekje gedaas en ik zie er de NWS waarde niet van. BVD
Had ik net naar SHO gekicked voor ik jouw reactie zag. Thxquote:En mag Kinderachtige Justin Bieber schopt stennis in vliegtuig ook richting een toepasselijker subforum? Zo diep zitten we toch niet in de komkommertijd dat we dit soort gedaas nieuws gaan noemen, he?
Sinds wanneer mag je medeleden voor 'domme lul' uitmaken??quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:55 schreef Frutsel het volgende:
Misschien moeten mensen eens stoppen met het reageren op zaken die ze niets aan gaat. Gaat de FB-opmerking niet over jou of je eigen topic, reageer dan niet.
Ik blijf het niet herhalen. Lijkt wel een kleuterklas.
Sinds 16.55 uur niet meer hoezo?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag je medeleden voor 'domme lul' uitmaken??
Welkom in de wereld van Lambiekje...quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:47 schreef Snapcount2 het volgende:
EU verbiedt natuurgeneesmiddelen
Een topic met als titel dat de EU natuurgeneesmiddelen wil gaan verbieden en dan naar een bron verwijzen waarin expliciet vermeld staat dat de EU geen natuurgeneesmiddelen wil gaan verbieden??
was al dichtquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mariah Carey onthult babynamen -- SHO --> ?
opgeruimd en ---> BNWquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:47 schreef Snapcount2 het volgende:
Geneeskrachtige kruiden verdwijnen uit de EU
Een topic met als titel dat de EU natuurgeneesmiddelen wil gaan verbieden en dan naar een bron verwijzen waarin expliciet vermeld staat dat de EU geen natuurgeneesmiddelen wil gaan verbieden??
was al weggehaald.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:40 schreef Refragmental het volgende:
Brabanders doen poging tot aangifte van dood Bin Laden
Privegegevens gepost door een of andere mafkees.
Lijkt me niet echt de bedoeling.
Je had dit veel eerder moeten sluiten ipv het tot een volwaardige racistische Marokannen bash-topic te laten verworden. Ergens rond pagina 3 dus.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:36 schreef paddy het volgende:
Deze kan wel dicht. Dit kan ik in de verte verte geen discussie meer noemen
En, mag die weer open? Toepasselijke dag, enzo.quote:Op woensdag 16 april 2008 17:08 schreef gronk het volgende:
OK, leuk geweest.
Deze gaat even op slot, voor de topicreportteller overstroomt.Kijk wel of ik 'm na opschonen opengooi, of dat-ie dicht blijft.
De dag dat Pim werd vermoordquote:
Nee, nog precies 3 jaar.quote:
Wie kan dat nou schelen?quote:
Nou dat is raar, bij mij nu ook. Maar toen ik er eerder op de avond naar zocht, stond alleen het anonops topic er.quote:
neequote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:04 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Onbekenden vermoorden jonge vogeltjes.
Is een normale TT teveel gevraagd?
Oh zit dat zo. Wel jammer, want via andere wegen is het zo'n zoekwerk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:04 schreef sp3c het volgende:
ja
rechtsonderin in de index heb je ergens een tabje 'meer/minder topics' (naast 'nieuw topic') als je dan april/mei 2011 doet verschijnen ze
ik gok dat de grens op een paar dagen zit ofzo, geen idee hoe je die instellingen permanent moet wijzigen
heb je ook een link naar de titel die jij wel prettig vindt?quote:
ik heb het veranderd naar een titel die ik wel prettig vindquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heb je ook een link naar de titel die jij wel prettig vindt?
Het is toch wel apart dat de oppermachtige overheden/Illuminati/Reptillians/godweetwatnogmeer alles, maar dan ook alles tot in de puntjes beheersen en alles en iedereen in hun macht hebben (quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:55 schreef Snapcount2 het volgende:
Speciale chip in mobieltjes om alerts te versturen
Lambiekje is weer bezig, hij pakt een artikel van vigilantcitizen.com en post het in NWS. Hij plakt er vervolgens het verhaaltje van KPN en DPI eraan terwijl dat een heel ander onderwerp is.
Tja, zo lang Lambiekje en die andere malloten dat verkondigen op hun eigen ongeloofwaardige manier, hebben wij van de NWO...OEPS sorry, ik bedoel: heeft de NWO niets te vrezen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het is toch wel apart dat de oppermachtige overheden/Illuminati/Reptillians/godweetwatnogmeer alles, maar dan ook alles tot in de puntjes beheersen en alles en iedereen in hun macht hebben (![]()
![]()
), maar dat figuren als Lambiekje ondanks dat toch jarenlang op internet hun gang kunnen gaan om ons de ogen te openen (
![]()
![]()
).
Je zou toch denken dat de 'oppermachtigen' () daar niet op zitten te wachten.
Jammer dat De Oppermachtigen Van Fok! kennelijk niet in staat zijn om een fatsoenlijk hekwerk om [BNW] te zetten
ik stopte met lezenquote:
Hear, hear. Ik heb ook een hekel aan slordig taalgebruik, het moet natuurlijk zijn: onze NSB'er G.......quote:
Paddy mist wel vaker iets maar iets wat ze niet heeft kan ze zelf niet missen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:20 schreef gelly het volgende:
Je hebt deze ook nog gemist
Utrechtse drugsbende laat kinderen drugs bezorgen
quote:Op zondag 15 mei 2011 11:13 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Paddy mist wel vaker iets maar iets wat ze niet heeft kan ze zelf niet missen.
Of was op dat moment gewoon niet meer daar aanwezig misschien? Maar wat je niet snapt kan ik je niet uitleggenquote:vrijdag 29 april 2011 @ 14:48:
Je opent naar elkaar een deel?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Oeps.. Banjekanjer en ik hebben zeer kort naar elkaar een nieuw deeltje over het zeilmeisje geopend. Hoewel ik de lapo had, was Banjerkanjer eerder.. Wil een modje één van de twee sluiten? Het boeit niet zoveel welke, omdat er nog weinig in gepost is.
Dank u!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |