Het is toch wel apart dat de oppermachtige overheden/Illuminati/Reptillians/godweetwatnogmeer alles, maar dan ook alles tot in de puntjes beheersen en alles en iedereen in hun macht hebben (quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:55 schreef Snapcount2 het volgende:
Speciale chip in mobieltjes om alerts te versturen
Lambiekje is weer bezig, hij pakt een artikel van vigilantcitizen.com en post het in NWS. Hij plakt er vervolgens het verhaaltje van KPN en DPI eraan terwijl dat een heel ander onderwerp is.
Tja, zo lang Lambiekje en die andere malloten dat verkondigen op hun eigen ongeloofwaardige manier, hebben wij van de NWO...OEPS sorry, ik bedoel: heeft de NWO niets te vrezen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het is toch wel apart dat de oppermachtige overheden/Illuminati/Reptillians/godweetwatnogmeer alles, maar dan ook alles tot in de puntjes beheersen en alles en iedereen in hun macht hebben (![]()
![]()
), maar dat figuren als Lambiekje ondanks dat toch jarenlang op internet hun gang kunnen gaan om ons de ogen te openen (
![]()
![]()
).
Je zou toch denken dat de 'oppermachtigen' () daar niet op zitten te wachten.
Jammer dat De Oppermachtigen Van Fok! kennelijk niet in staat zijn om een fatsoenlijk hekwerk om [BNW] te zetten
ik stopte met lezenquote:
Hear, hear. Ik heb ook een hekel aan slordig taalgebruik, het moet natuurlijk zijn: onze NSB'er G.......quote:
Paddy mist wel vaker iets maar iets wat ze niet heeft kan ze zelf niet missen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:20 schreef gelly het volgende:
Je hebt deze ook nog gemist
Utrechtse drugsbende laat kinderen drugs bezorgen
quote:Op zondag 15 mei 2011 11:13 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Paddy mist wel vaker iets maar iets wat ze niet heeft kan ze zelf niet missen.
Of was op dat moment gewoon niet meer daar aanwezig misschien? Maar wat je niet snapt kan ik je niet uitleggenquote:vrijdag 29 april 2011 @ 14:48:
Je opent naar elkaar een deel?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Oeps.. Banjekanjer en ik hebben zeer kort naar elkaar een nieuw deeltje over het zeilmeisje geopend. Hoewel ik de lapo had, was Banjerkanjer eerder.. Wil een modje één van de twee sluiten? Het boeit niet zoveel welke, omdat er nog weinig in gepost is.
Dank u!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |