abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95949360
quote:
AMSTERDAM - Sterretje maakt er geen geheim meer van dat hij het bed heeft gedeeld met collega Barbie tijdens de opnamen van Oh Oh Tirol. In de uitzending van afgelopen week was te zien dat de twee na een gezellig avondje de douche in vluchtten.

© ANP
"Wij dachten: in de douche horen ze het niet", vertelt Tony zondag op 3FM. "Niet wetende dat RTL daar ook geluidsapparatuur had geplaatst."
Het feestbeest loog tegen de andere castleden over zijn avontuurtje, maar doet er nu niet meer moeilijk over. "Ik lieg er niet om. Het is gebeurd, klaar."

Tony Wyczynski, zoals Sterretje in het echt heet, liet verder weten geen wroeging te voelen over zijn losbandige gedrag. "Ik heb nergens spijt van, alleen worden sommige dingen heel erg uitvergroot op televisie. Maar het is wel wie ik ben."

Geruchten dat Barbie zwanger zou zijn, werden vorige week overigens ontkend door haar manager en haarzelf. "Ik slik de pil, dus ik let heel goed op", stelde de blondine, die sinds kort gelukkig is met Michael. "Ik heb wel een kinderwens, maar ik wil nog even wachten."

Een derde Oh Oh-reeks wordt in juli opgenomen en moet dit najaar op de buis komen. Tatjana Liefhebber, alias Tijgertje, zal niet meer te zien zijn in de serie. De Haagse werd in korte tijd twee keer opgepakt voor winkeldiefstal.

© Novum

http://www.nu.nl/achterkl(...)-met-barbie-toe.html

Hoe dronken zou ie geweest zijn?
pi_95949385
Hoezo dronken? Gewoon een lekker wijf is dat ja. Ik zou ook geen moment twijfelen.
pi_95949899
quote:
"Ik heb wel een kinderwens, maar ik wil nog even wachten."
Wacht gerust een jaartje of vijftig.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  Moderator maandag 25 april 2011 @ 11:58:23 #4
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_95950056
wtf heb je tegenwoordig een manager als je alleen maar wat debiel doet op tv, die gast zal er wel lekker wat geld tussenuit plukken :')
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_95950115
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 11:58 schreef Bosbeetle het volgende:
wtf heb je tegenwoordig een manager als je alleen maar wat debiel doet op tv, die gast zal er wel lekker wat geld tussenuit plukken :')
Ik kan hem geen ongelijk geven. :Y)
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_95950142
Zal even vragen of SHO deze wil hebben :+
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_95950289
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:00 schreef paddy het volgende:
Zal even vragen of SHO deze wil hebben :+
Zat eigenlijk te wachten tot sp3c dat zou doen.
pi_95950386
quote:
7s.gif Op maandag 25 april 2011 12:04 schreef Specularium het volgende:

[..]

Zat eigenlijk te wachten tot sp3c dat zou doen.
Waarom?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_95950465
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 11:38 schreef Jahr00n het volgende:
Hoezo dronken? Gewoon een lekker wijf is dat ja. Ik zou ook geen moment twijfelen.
Nooit van m'n leven met zo'n lelijk wijf. :r
  Moderator / Miss SHO maandag 25 april 2011 @ 13:03:26 #10
22592 crew  Ole
pi_95952446
--> SHO
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_95956453
quote:
7s.gif Op maandag 25 april 2011 11:37 schreef Specularium het volgende:

[..]

Hoe dronken zou ie geweest zijn?
Netzo dronken als dat hij zich als commando voordeed. }) :O
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_95960471
quote:
15s.gif Op maandag 25 april 2011 15:23 schreef rubje het volgende:

[..]

Netzo dronken als dat hij zich als commando voordeed. }) :O
Ik kan het dat programma niet kwalijk nemen dat ze alles manipuleren en faken.
Sowieso Eddy 'kijk mij hip en kaal zijn' Zoey, waardeloze presentator.
pi_95960609
Ik kijk de derde keer oh oh gedoe toch echt niet , en over barbie's smaak :r ik vind die kerel zo ranzig en zichzelf oh zo belangrijk
  donderdag 28 april 2011 @ 02:22:20 #14
19840 Libris
Live from Singapore
pi_96077204
http://twitter.com/#!/mediatvnl

mediatvnl MediaTV
Bij een inval in een Hennepplantage in Den Haag is #ohoh cherso ster Barbie aangehouden in de woning politie start verhoor en onderzoek
52 minutes ago
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')