Je had dit veel eerder moeten sluiten ipv het tot een volwaardige racistische Marokannen bash-topic te laten verworden. Ergens rond pagina 3 dus.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:36 schreef paddy het volgende:
Deze kan wel dicht. Dit kan ik in de verte verte geen discussie meer noemen
En, mag die weer open? Toepasselijke dag, enzo.quote:Op woensdag 16 april 2008 17:08 schreef gronk het volgende:
OK, leuk geweest.
Deze gaat even op slot, voor de topicreportteller overstroomt.Kijk wel of ik 'm na opschonen opengooi, of dat-ie dicht blijft.
De dag dat Pim werd vermoordquote:
Nee, nog precies 3 jaar.quote:
Wie kan dat nou schelen?quote:
Nou dat is raar, bij mij nu ook. Maar toen ik er eerder op de avond naar zocht, stond alleen het anonops topic er.quote:
neequote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:04 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Onbekenden vermoorden jonge vogeltjes.
Is een normale TT teveel gevraagd?
Oh zit dat zo. Wel jammer, want via andere wegen is het zo'n zoekwerk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:04 schreef sp3c het volgende:
ja
rechtsonderin in de index heb je ergens een tabje 'meer/minder topics' (naast 'nieuw topic') als je dan april/mei 2011 doet verschijnen ze
ik gok dat de grens op een paar dagen zit ofzo, geen idee hoe je die instellingen permanent moet wijzigen
heb je ook een link naar de titel die jij wel prettig vindt?quote:
ik heb het veranderd naar een titel die ik wel prettig vindquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heb je ook een link naar de titel die jij wel prettig vindt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |