Er is een partij die wil het naar 12.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:45 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
ja oke en in het westen willen ze de leeftijd voor sex soms ook verhogen naar 18.....
Allemaal inteelt daar.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:21 schreef feesbeeest het volgende:
Actieve gebruikers op dit moment: 580 (28 leden en 552 gasten)
Is daar redelijk druk
*proest* ik moest lachenquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:48 schreef slashdotter3 het volgende:
En terecht, had hij zich maar moeten aanpassen aan de Marokkanen.
Onze toekomstige meesters!
Ben maar alvast begonnen met berbers leren, altijd handig om bij ze in het gevlei te komen
Makkelijker met criminaliteit he.. Lekker lafjes met zn allen op iemand in staan trappen, maar alleen poeslief zijnquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:11 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Het kan wel natuurlijk. Ik weet niet hoe het er in Maarn aan toegaat (ik weet niet eens waar het ligt eigenlijk), maar het valt me gewoon op dat iedereen in elkaar geslagen lijkt te worden door groepen van 30 man of meer terwijl de meeste mensen echt niet op stap gaan met zoveel mensen. Dat je in je eigen buurt met 30 man bent oke, maar overal?
Ah, mooi. Nu maar hopen dat ze er niet zo makkelijk vanaf komen. Losse tanden en blauwe ogen lijkt me zware mishandeling. Ik ken het strafrecht niet echt maar het lijkt me zo.quote:
Kom dan eens achter dat anonieme toetsenbord vandaan als je durft.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:12 schreef zoalshetis het volgende:
tsja. wij zijn nu nog met veel meer. hoogste tijd dus om ons te gaan mobiliseren en organiseren. zullen we die laffe honden eens echt mores leren.
Ach ja Marokkaantjes, situatie 50 tegen 8, bekend verhaal. 1 tegen 1 stellen ze helemaal niks voor dus dan maar zoquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:52 schreef Probably_on_pcp het volgende:
De politie in het district Eemland-Zuid stelt alles in het werk om de daders te vinden van een ernstige mishandeling op het strand van het Henschotermeer bij Maarn. Daar werd een 17-jarige jongen uit Renswoude op tweede paasdag bewusteloos geslagen door een grote groep Marokkaanse jongeren.
Ze lieten de mbo-scholier bewusteloos achter op het strand met een gebroken neus, twee blauwe ogen en een aantal losse tanden.
Dat meldt AD/UN.
Het slachtoffer voetbalde met vrienden op één van de strandjes toen het verkeerd ging. 'De bal kwam per ongeluk terecht bij een paar Marokkaanse jochies van een jaar of twaalf. Ze hadden een grote mond, maar we besteedden er verder geen aandacht aan'.
Als de meesten van zijn vrienden aan het eind van de middag vertrekken, blijft de jongen achter met zijn zus en een paar anderen. Hij ziet dat opgeschoten jongens zijn zus belagen. 'Ik ben erop afgestapt en heb gezegd dat ze haar met rust moesten laten. Plotseling stonden er dertig mannen om me heen. Wij waren met zijn achten, dus dan maak je niet veel meer klaar.'
'Op de parkeerplaats werden we opnieuw bedreigd. Volgens ons waren ze op dat moment met een man of vijftig. Allemaal buitenlandse jongens, om het zo maar te noemen. Beveiliging of politie heb ik niet gezien.'
Lees meer in het AD (Redactie)
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)en-bewusteloos.dhtml
Gezellig!
Wel Marokkanen, jouw volk.quote:
Het is dan ook meer een soort virus.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:58 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik heb serieus nog nooit een vriendengroep van 30 man gezien. best veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |