Mwah, blauwe ogen en wat losse tanden genezen wel.quote:
ha en ook topicana.....in rotterdam...daar zitten best wel eens lekkere marokaanse wijven binnenquote:
Een schrale kut geneest ook wel.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:12 schreef gkokkelman het volgende:
[..]
Mwah, blauwe ogen en wat losse tanden genezen wel.
Liever dat dan een onschuldig meisje dat voor het leven getraumatiseerd word door een stel ratten.
Mwah, als zo'n smerige rat je binnendringt en zijn parasieten achter laat lijkt me minder fris.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:14 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Een schrale kut geneest ook wel.
Die mocro dames willen hem ook maar al te graag ontvangen hoor. Misschien moeten we daar eens onze aandacht naar uit laten gaan, als je snapt wat ik bedoelquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:12 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
[..]
ha en ook topicana.....in rotterdam...daar zitten best wel eens lekkere marokaanse wijven binnen
Die zijn al lang blij als ze niet zo'n halve behaarde aap over zich heen krijgen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die mocro dames willen hem ook maar al te graag ontvangen hoor. Misschien moeten we daar eens onze aandacht naar uit laten gaan, als je snapt wat ik bedoel
Ik praat wat hitler gedaan heeft helemaal niet goed; ik zeg alleen dat ik denk dat als hij gewonnen had, dat we dan nu dit soort multiculturele problemen hadden gehad.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:24 schreef Santello het volgende:
[..]
Hitler goed praten![]()
Graag een ban voor deze misselijkmakende teksten.
Ik vraag me ook af wanneer het niet de joden waren maar enkel en alleen de noord-afrikanen of we dan ook nog steeds aan de dodenherdenking deden ?quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik praat wat hitler gedaan heeft helemaal niet goed; ik zeg alleen dat ik denk dat als hij gewonnen had, dat we dan nu dit soort multiculturele problemen hadden gehad.
En wat jij daar van denkt moet je zelf weten
Wat doe jij als Arische jongeman op zo'n forum?quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:19 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
ja oke als je een hitler verbod doet en dan 100%.... dan is de volgende stap natuurlijk www.maroc.nl verbieden want dat is ook een wespennest soms
nee man...vinden ze niet leuk,,,,,en zelfs als ze kwaad worden dan valt er nix te lachen.,.....quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:36 schreef gkokkelman het volgende:
zet eens op marokko.nl een contact advertentie dat je als kaaskop een mooi marokkaans meisje zoekt
Hopenlijk heb je een zusje van rond de 6 jaar die je ze kunt aanbieden om helemaal kapot te scheuren. Schijnen ze te prefereren boven echte vrouwen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:48 schreef slashdotter3 het volgende:
En terecht, had hij zich maar moeten aanpassen aan de Marokkanen.
Onze toekomstige meesters!
Ben maar alvast begonnen met berbers leren, altijd handig om bij ze in het gevlei te komen
Volgens mij gebeuren er de laatste tijd anders wel veel van zulke incidentenquote:
Met uitgaan gebeurt dat regelmatig. Op het strand, dunno.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:01 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Dat wordt moeilijk de daders te vinden vrees ik als het er zoveel zijn. Ik denk trouwens wel dat die 50 man verhalen een tikkeltje overdreven zijn. Ik heb echt nog nooit mensen gezien die overal 50 man sterk naartoe gaan.
Geert Wilders komt naar je toe deze zomer!quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:20 schreef FreedonNadd het volgende:
Is het Geert Wilders promo-team weer bezig met zijn tour door het land?
6 jaar, precies zoals de profeet het gewild heeft!quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:54 schreef gkokkelman het volgende:
Hopenlijk heb je een zusje van rond de 6 jaar die je ze kunt aanbieden om helemaal kapot te scheuren. Schijnen ze te prefereren boven echte vrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |