Dan moet je het wel doen natuurlijk. Ik zie dit soort opmerkingen hier namelijk wel vaker maar de berichten over groepen Marokkanen die in elkaar geslagen worden blijven vooralsnog uit.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:53 schreef Scorpie het volgende:
Tijd dat we eens gaan mobiliseren om dat tuig af t maken.
Nee, voor een gebalanceerd oordeel moet je alle ins en outs kennen.quote:
Wet 1: Marokkanen kunnen doorgaans helemaal niet vechten.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:55 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
ja maar dat leer je ook....op een dag....zeker waar ik woon.....
standaard dingetje bij mij in de wijk.....drie keer per jaar ofzo.....
groepje marokanen ofzo.......die staan in een straatje
als je niet echt goed kan vechten? of je bent alleen?
wet een : geen enkel oogcontact maken
liefst met een boog erom heen.....
Er bestaan in de media een paar aanduidingen van daders bij dit soort zaken. Eigenlijk zijn er maar twee categorieen: 'Jongeren.' En: 'autochtone jongeren.' In het geval van 'jongeren' kun je dus makkelijk invullen 'Marokkanen.'quote:
ja van te voren weet ik nooit zo goed of ze een mes hebben......en of ik vijf man aankan in mijn eentje ....weet ik ook nooit.....quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:56 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Wet 1: Marokkanen kunnen doorgaans helemaal niet vechten.
Als jij ruzie hebt met een kaaskop zal je alleen van die kaaskop klappen krijgen, niet van complete families.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:17 schreef Santello het volgende:
[..]
Dit is puur haat zaaien, tuurlijk keurt niemand dit goed. Afkomst totaal niet relevant.
Ach wees blij dat er nog jongens aanwezig waren om zwaar te mishandelen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:58 schreef DjinN het volgende:
Wat zijn Marokkanen toch heldenMet 30 man tegen een groepje van 8! Goedzo mannen! Jullie zijn echt op weg om helemaal geaccepteerd te worden hier!
Onzin, dit verschilt gewoon per medium.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:56 schreef niels0 het volgende:
[..]
Er bestaan in de media een paar aanduidingen van daders bij dit soort zaken. Eigenlijk zijn er maar twee categorieen: 'Jongeren.' En: 'autochtone jongeren.' In het geval van 'jongeren' kun je dus makkelijk invullen 'Marokkanen.'
Hangt er vanaf of je wint of verliest.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als jij ruzie hebt met een kaaskop zal je alleen van die kaaskop klappen krijgen, niet van complete families.
Wij doen dat anders hé.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:55 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Dan moet je het wel doen natuurlijk. Ik zie dit soort opmerkingen hier namelijk wel vaker maar de berichten over groepen Marokkanen die in elkaar geslagen worden blijven vooralsnog uit.
mmm, neuh.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:06 schreef vergezocht het volgende:
Dit heeft niks te maken met ras, meer met menselijk gedrag vooral groepsgedrag.
of joodse mossad en die de godganse dag met een keppeltje in probleemwijken laten rondlopenquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:06 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
nou ja ha ha
wat je ook kunt doen is?
de natuurlijke vijand van marokanen importeren
polen bijvoorbeeld of tunesiers........
En groepsverkrachting zijn erger?quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:02 schreef gkokkelman het volgende:
[..]
Ach wees blij dat er nog jongens aanwezig waren om zwaar te mishandelen.
Als dat meisje alleen lag met vriendinnen dan was er een groepsverkrachting geweest.
Marokkanen, echt het laagste van het laagste
Vind je nu zelf niet dat je honden nu beledigd?quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:09 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
mijn neefje zegt ook altijd
ze ruiken als je bang bent.....net als honden.....
Er is niks islamitisch aan hoor.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:07 schreef gkokkelman het volgende:
[..]
mmm, neuh.
Zulk gedrag zie ik niet vaak bij autochtonen.
Het is typisch marokkanen/moslim gedrag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |